Definieer weinig.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:24 schreef Price het volgende:
[afbeelding]
50 klassieke horrortitels voor weing geld.
Niet veelquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:14 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Definieer weinig.
Dan is het inderdaad een leuk prijsje. Waar besteld?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:19 schreef Price het volgende:
[..]
Niet veel
ongeveer ¤ 22,-- incl. verzenden
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=581402quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:25 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad een leuk prijsje. Waar besteld?
Ziet er zeker mooi uit. Jammer dat het maar één dvd is.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:14 schreef Hare het volgende:
Ok, dan, vandaag echt uberveel binnen gekregen.
Meteen maar met het mooiste beginnen:
[afbeelding]
Echt prachtige uitgave, zeker voor dat bedrag
quote:82 centimetertjes![]()
ik denk dat hij hem van www.koreandvds.com heeftquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:28 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ziet er zeker mooi uit. Jammer dat het maar één dvd is.
Heb je hem van die Koreaanse site waar de afbeelding ook van is? Ik kan daar verder niks vinden, aangezien ik geen engelse versie van de site zie.
zoals boven vermeld denk ik www.koreandvds.comquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:08 schreef Mike het volgende:
Hare, waar koop jij die Koreaanse versies?
Klopt helemaal. Hadden laatst street sale, superveel dvd's voor 3 dollar. Nu nog steeds trouwens alleen is veel al uitverkocht. Zo ook de films die ik nog heb kunnen aanschaffen. Superwinkel trouwens. Goeie service, nette leveringquote:Op woensdag 28 juli 2004 00:13 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
zoals boven vermeld denk ik www.koreandvds.com
Niet extraloos, mist alleen de beide commentaartrack. Wel jammer natuurlijk, maargoed, je kan niet alles willen voor die 2 euro.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:24 schreef California het volgende:
[..]
De Koreaanse versie? Is die extraloos?
en staat die al in het online DVD shops topic?quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:13 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
zoals boven vermeld denk ik www.koreandvds.com
leveren ze snel eigenlijk? Voor 6$ wil ik eigenlijk de Rambo trilogie wel hebben, altijd leukquote:Op woensdag 28 juli 2004 02:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Hadden laatst street sale, superveel dvd's voor 3 dollar. Nu nog steeds trouwens alleen is veel al uitverkocht. Zo ook de films die ik nog heb kunnen aanschaffen. Superwinkel trouwens. Goeie service, nette levering
Dat wordt dan voor 12$, aangezien je net zoveel transportkosten betaalt als dat je voor de dvd's betaalt.quote:Op woensdag 28 juli 2004 07:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
leveren ze snel eigenlijk? Voor 6$ wil ik eigenlijk de Rambo trilogie wel hebben, altijd leuk
Wow die ga ik volgende maand bestellen. is dat die R1 versie waar je t toen es over had??quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:14 schreef Hare het volgende:
Ok, dan, vandaag echt uberveel binnen gekregen.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |