quote:Op maandag 26 juli 2004 14:49 schreef California het volgende:
HIj lag hier nog niet op de matquote:Op maandag 26 juli 2004 17:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ehm ik had hem dus afgelopen vrijdag al via dvdsoon.com geloof ik...
Is die schindler's list netjes overgekomen? (ik wil hem namelijk ook nog steeds hebben maar ben bang dat hij beschadigt)quote:Op maandag 26 juli 2004 22:44 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
INTO THE MIRROR
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb er toch maar vanaf gezien. Is natuurlijk ubercool om te hebben en ben echt helemaal weg van die films. Maar zijn bijna allemaal gewoon de kale versies van de film. In amerika komen er begin 2005 3 2 disc edities uit van die films. Zijn 15 euro in de pre-order.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Trouwens.... Wie heeft er die ontzettend geile Ghibli-collection box-set al besteld? Kost een paar stuivers, maar dan heb je ook wat.
Wilde net hetzelfde vragen. En bij welke winkel heb je hem gekocht?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Is die schindler's list netjes overgekomen? (ik wil hem namelijk ook nog steeds hebben maar ben bang dat hij beschadigt)
Bij Soon ligt ie voor 20 euro...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:11 schreef Hare het volgende:
[..]
Wilde net hetzelfde vragen. En bij welke winkel heb je hem gekocht?
Wow, das wel errug weinig, maar 's ff naar kijken danquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:20 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Bij Soon ligt ie voor 20 euro...
En de nog uit te komen Scorsese Collection, 5 films, inclusief de Goodfellas SE ligt voor 29 euro bij DVDSoon.. Maar dat hoort eigenlijk in het aanbiedingen topic
nee SL is niet heel over gekomen, gemeeld met dvdempire.com en ik stuur op hun kosten het beestje terugquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:05 schreef AntiChrist het volgende:
bla
Aan de covers te zien zitten er wel de 2 DVD versies bij van Spirited Away en Princess Mononoke. Maar ja, die heb ik sowieso al....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb er toch maar vanaf gezien. Is natuurlijk ubercool om te hebben en ben echt helemaal weg van die films. Maar zijn bijna allemaal gewoon de kale versies van de film. In amerika komen er begin 2005 3 2 disc edities uit van die films. Zijn 15 euro in de pre-order.
Dus ga daar denk ik maar voor. Is goedkoper, en leuke extra's zijn altijd goed
Ja, ok, maar dat zijn ook de enige tweequote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Aan de covers te zien zitten er wel de 2 DVD versies bij van Spirited Away en Princess Mononoke. Maar ja, die heb ik sowieso al....
Nicequote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:58 schreef kinky_queen het volgende:
Vandaag op de mat, met dank aan MikeyMo ben ik nu eindelijk ook een man geworden
[afbeelding]
waar?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:12 schreef Croupouque het volgende:
Festen, The shining en Lolita.
Alledrie voor nog geen 10 euro per stuk.
shit mocht godverredomme eens tijd wordenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:58 schreef kinky_queen het volgende:
Vandaag op de mat, met dank aan MikeyMo ben ik nu eindelijk ook een man geworden
[afbeelding]
niet eens deze?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:21 schreef AntiChrist het volgende:
shit mocht godverredomme eens tijd worden
maar ontopic :
geen excuus chef...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:56 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb two evil eyes nog niet gezien en voor die 6 euro
pfff wie heeft er nou maanden zonder de R3 versie van army of darkness gezeten??? ik zou me kop van mn romp schamen als ik jou was...quote:
Maar dat heb ik allang toegegevenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:15 schreef AntiChrist het volgende:
pfff wie heeft er nou maanden zonder de R3 versie van army of darkness gezeten??? ik zou me kop van mn romp schamen als ik jou was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |