Idemquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:28 schreef ArmaniXL het volgende:
[afbeelding]
De R3 2 disc SE voor ¤ 12,30 aan huis bezorgd
Maar die had jij zaterdag nog echt niet in je vingersquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:28 schreef ArmaniXL het volgende:
[afbeelding]
De R3 2 disc SE voor ¤ 12,30 aan huis bezorgd
Ik gooi ook altijd meteen de dvd's die ik besteld heb in dit topic. Nog voordat ik ze heb. Maar niet verder vertellen.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Maar die had jij zaterdag nog echt niet in je vingers.
valsspeler...quote:Op maandag 26 juli 2004 11:36 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik gooi ook altijd meteen de dvd's die ik besteld heb in dit topic. Nog voordat ik ze heb. Maar niet verder vertellen.![]()
Ik vind eigenlijk dat het pas echt telt als je de DVD in je klauwen hebtquote:Op maandag 26 juli 2004 12:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
valsspeler...
Leuke DVD inderdaad.. heb hem zelf ookquote:
En de film zelf is ook niet misquote:Op maandag 26 juli 2004 14:04 schreef furanku het volgende:
[..]
Leuke DVD inderdaad.. heb hem zelf ook
idd, zodra er iets op de mat ligt of wanneer de brander "ping" zegtquote:Op maandag 26 juli 2004 13:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat het pas echt telt als je de DVD in je klauwen hebt.
(Stiekem hoop ik dat Hellboy vanavond op de deurmat ligt wanneer ik thuiskom. Maar dat zou wel erg snel zijn.)
quote:Op maandag 26 juli 2004 14:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
idd, zodra er iets op de mat ligt
quote:of wanneer de brander "ping" zegt
Hij heeft alleen niet die coverquote:Op maandag 26 juli 2004 14:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Natural Born Killers. Director's Cut.
Iemand was zo aardig om deze DVD te kopen en vervolgens in mijn tas te laten zitten. Dus nu heb ik 'm..
So?quote:Op maandag 26 juli 2004 14:57 schreef California het volgende:
Hij heeft alleen niet die cover.
Dus was dat een kutpostquote:Op maandag 26 juli 2004 14:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
So?.
eh, zaterdagochtend om precies te zijn om 10 over half 11quote:Op maandag 26 juli 2004 11:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Maar die had jij zaterdag nog echt niet in je vingers.
Hmm.. Jij hebt hem bij DVDsoon vandaan? Dan hebben die hem nog eerder verstuurd dan cd-wow blijkbaar. Daarvan kreeg ik een mailtje dat-ie zaterdag verstuurd was.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:24 schreef ArmaniXL het volgende:
eh, zaterdagochtend om precies te zijn om 10 over half 11![]()
[..]
De post is hier de laatste tijd echt supersnel. Die Hellboy was dinsdag verstuurd en lag zaterdag in de brievenbus, Memento was donderdag verzonden en lag vandaag in de bus. Alleen jammer dat de TPG mijn finse 24s1 box heeft kwijtgemaakt.
Da's inderdaad een hele mooie verpakkingquote:
Eh Hellboy komt bij CD-WOW vandaan (regio 3), misschien werd ie bij mij al dinsdag verstuurd omdat ik hem al een hele lange tijd in de pre-order had staan.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hmm.. Jij hebt hem bij DVDsoon vandaan? Dan hebben die hem nog eerder verstuurd dan cd-wow blijkbaar. Daarvan kreeg ik een mailtje dat-ie zaterdag verstuurd was.
Dat pakketje kan trouwens langer duren. Dikke kans dat er dadelijk een douanerekening bij zit. Dat was bij mij laatst ook het geval.
[..]
Da's inderdaad een hele mooie verpakking.
Ik voel me gewoon helemaal gediscrimidingustquote:Op maandag 26 juli 2004 16:41 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Eh Hellboy komt bij CD-WOW vandaan (regio 3), misschien werd ie bij mij al dinsdag verstuurd omdat ik hem al een hele lange tijd in de pre-order had staan.
quote:Op maandag 26 juli 2004 17:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon helemaal gediscrimidingust.
Ehm ik had hem dus afgelopen vrijdag al via dvdsoon.com geloof ik...quote:Op maandag 26 juli 2004 13:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat het pas echt telt als je de DVD in je klauwen hebt.
(Stiekem hoop ik dat Hellboy vanavond op de deurmat ligt wanneer ik thuiskom. Maar dat zou wel erg snel zijn.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |