quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
En besteld:Dawn of the Dead
het zal ongetwijfeld om de 2004 versie gaanquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik meende in jouw collectie reeds de Trilogy of the Dead te ontwaren
V.
en het zou ook nog kunnen dat iemand gewoon 2 of meerdere keren de film wil hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:26 schreef MikeyMo het volgende:
het zal ongetwijfeld om de 2004 versie gaan
Remake.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:23 schreef Verbal het volgende:
Ik meende in jouw collectie reeds de Trilogy of the Dead te ontwaren
V.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Remake.
Maar natuurlijk...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:28 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
en het zou ook nog kunnen dat iemand gewoon 2 of meerdere keren de film wil hebben
Ik heb ook 2 versies van Army of Darknessquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar natuurlijk...
V.
ja natuurlijk jaquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar natuurlijk...
V.
Ik zeg niet dat het niet kan... alleen het zullen niet al te veel mensen zijn die dat doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:02 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja natuurlijk ja
Day of the Dead 2 keer
Army of darkness heb ik 5 keer
evil dead 2 4 keer
the evil dead 3 keer
en zo heb ik nog een aantal films dubbel (vanwege betere versies, andere versies)
je hebt verzamelaars hequote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet kan... alleen het zullen niet al te veel mensen zijn die dat doen.
V.
Black Hawk DVDquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:48 schreef AntiChrist het volgende:
Is er al iemand aan het nadenken over een nieuw topic en dan vooral weer eens een goede naam ipv
de bagger van de laatste tijd: (behalve natuurlijk mijn topic bruce campbell vs the army of dvd's)
ik zal alvast een voorzetje geven:
Bruce Campbell vs the army of dvd's 2
DVDdrome
The return of the living dvd's
Attack of the killer DVD's
Evil Dead 2 : Dead by DVD
Dawn of the DVD
Leuke titelsquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:20 schreef Jed1Gam het volgende:
gekocht in een opwelling:
Spirited Away
Ghost in the Shell
Lola Rennt
Buena Vista Social Club DVD
Casablanca
39 Steps
Edward Scissorhands
Nightmare before Christmas
Requiem for a Dream
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:20 schreef AntiChrist het volgende:
Gisteren binnen: wat geile Japanse Ultimate Editions
Terminator 1 Ultimate Edition DTS (R2-Japan) OOP![]()
ach daar hebben we weer een purist...... ik kijk films gewoon in de best mogelijke geluidstrack en niet in de geluidstrack waarin ze origineel zijn gereleased.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:32 schreef sampoo het volgende:
[..]The Terminator behoort in mono te worden gehoord.
op de brandstapel er mee!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:39 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach daar hebben we weer een purist......
hell yeah!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
op de brandstapel er mee!
ik moet hem nog gaan bekijken/testen maar de hoes is wel verdomd veel mooierquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:23 schreef Shogo het volgende:
Verschilt de Predator UE met de SE?
Laatste aankoop:
[afbeelding]
Dan wel de nederlandse versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |