abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 september 2001 @ 02:42:00 #201
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1568153
quote:
Op donderdag 06 september 2001 02:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

meneer denkt wat interessants te horen hoor

Pizza? Waar?
quote:
Op donderdag 06 september 2001 02:33 schreef Lamon het volgende:

[..]

Broertje!

eej bro!
quote:
Op donderdag 06 september 2001 02:35 schreef Kielef het volgende:

[..]

Winterbeestje

Hoi hoi
The Internets, I needs it..
pi_1568155
*Winterdiertje*, ik had nog méér gezegd.
eigenlijk ben ik een straathond
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 september 2001 @ 02:44:06 #203
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1568156
quote:
Op donderdag 06 september 2001 02:40 schreef Lamon het volgende:

[..]

Dan is 't goed.

(*dacht bijna dat er een loopje met em genomen werd*)

Dus 't gaat wel goed tussen jullie tweetjes?

sinds maandag heb ik meer dan 10 uur met 'r gebeld, beantwoord dat je vraag?
maar dat overduidelijkheid en naieviteit is nog een klein probleempje
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_1568163
quote:
Op donderdag 06 september 2001 02:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

sinds maandag heb ik meer dan 10 uur met 'r gebeld, beantwoord dat je vraag?
maar dat overduidelijkheid en naieviteit is nog een klein probleempje

*extrapoleert en concludeert*

Ze heeft nog niet helemaal goed door dat je d'r te gek vindt en dat jullie beter snel samen wat moeten beginnen, terwijl dat feit toch duidelijk voor haar voeten ligt?

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 september 2001 @ 02:50:23 #205
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1568166
quote:
Op donderdag 06 september 2001 02:49 schreef Lamon het volgende:

[..]

*extrapoleert en concludeert*

Ze heeft nog niet helemaal goed door dat je d'r te gek vindt en dat jullie beter snel samen wat moeten beginnen, terwijl dat feit toch duidelijk voor haar voeten ligt?

u snapt, en dat rond deze tijd
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 6 september 2001 @ 02:52:22 #206
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1568168
Sorry, had nog niet verder gescrolled (maar je had het zelf later toegevoegd)
quote:
Op donderdag 06 september 2001 02:35 schreef Kielef het volgende:
Winterbeestje

In de winter moet je altijd een extra deken, een kussen, een rol toiletpaper en een fles water in je auto hebben!!
Niet vergeten, dan heb je het niet meer koud als je langer stil moet blijven staan.

Deken, nope
Kussen, nope
Rol toiletpapier, check
Fles water, check
Badlaken, check, als deken of kussen beurtelings gebruikt
The Internets, I needs it..
pi_1568174
quote:
Op donderdag 06 september 2001 02:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

u snapt, en dat rond deze tijd

* Lamon is altijd op zijn scherpst rond deze tijd

Bij het volgende telefoongesprek gewoon bot vertellen waar het op staat, TARA, da's altijd de beste manier.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 september 2001 @ 03:02:29 #208
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1568179
quote:
Op donderdag 06 september 2001 02:56 schreef Lamon het volgende:

[..]

* Lamon is altijd op zijn scherpst rond deze tijd

Bij het volgende telefoongesprek gewoon bot vertellen waar het op staat, TARA, da's altijd de beste manier.

je bent de zoveelste al
ik denk het inderdaad, wilde eigenlijk wachten tot ik ut 'r IRL kon vertellen

maar er is een andere kaper op de kust, en die heeft die stap vanavond gezet toen ik belde met 'r, ach, allemaal vaag gedoe
wrom wordt ik ook weer flieft

7 maanden lang spookt er geen vrouw door m'n hoofd
Iedereen stomverbaasd, is er dan echt niemand... nee, echt niemand
issut weer zover, gelijk weer gedoe, moet ik weer net hebben he
(ik = nooit echt succesvol in liefde geweest)

pi_1568189
quote:
Op donderdag 06 september 2001 03:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
je bent de zoveelste al
ik denk het inderdaad, wilde eigenlijk wachten tot ik ut 'r IRL kon vertellen
Je weet zelf ook wel dat dat uitstellen van het probleem is, en daar komt alleen maar afstellen van.
quote:
maar er is een andere kaper op de kust, en die heeft die stap vanavond gezet toen ik belde met 'r, ach, allemaal vaag gedoe.
(ik = nooit echt succesvol in liefde geweest)
Better to have loved and lost, than never to have loved at all.

Neem gewoon het risico. Als je het probeert en 't lukt, fantastisch! Lukt het niet, dan weet je in ieder geval zeker dat je je kans niet voorbij hebt laten gaan.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 september 2001 @ 03:15:10 #210
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1568195
vrijgezel, niet verliefd, geen vrouw in hoofd was wel erg relaxed btw
maarja, die dagen zijn nu dus voorbij
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 september 2001 @ 03:19:55 #211
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1568204
ze wil trouwens helemaal niet verliefd zijn. "dat sucks" zegt ze
pi_1568210
quote:
Op donderdag 06 september 2001 03:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
vrijgezel, niet verliefd, geen vrouw in hoofd was wel erg relaxed btw
maarja, die dagen zijn nu dus voorbij
Relaxed misschien wel ja...maar ook best saai, vind je niet?

* Lamon wordt zelden echt verliefd en vindt dat wel eens jammer

Die adrealine, het focussen op 1 enkel doel, het constante gevoel van zenuwen in je maag, het heeft toch wel z'n charme of niet?

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 september 2001 @ 03:27:17 #213
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1568211
quote:
Op donderdag 06 september 2001 03:25 schreef Lamon het volgende:

[..]

Relaxed misschien wel ja...maar ook best saai, vind je niet?

* Lamon wordt zelden echt verliefd en vindt dat wel eens jammer

Die adrealine, het focussen op 1 enkel doel, het constante gevoel van zenuwen in je maag, het heeft toch wel z'n charme of niet?

klopt, da's zeker waar
maar waarom niet eens gelijk goed, is altijd maar van 1 kant enzow, gedoe
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 september 2001 @ 03:39:19 #214
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1568221
quote:
Op donderdag 06 september 2001 03:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

klopt, da's zeker waar

hier kwoot ik trouwens bijna haar woorden
NEway, ze wist ook al niet wat ze met de ander aanmoest. 'Hij is wel liev enzow'
Zonk de moed me al helemaal in de schoenen
nahja, loopt wel los..... hoop ik
pi_1568223
quote:
Op donderdag 06 september 2001 03:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Da's gewoon pech. Er zijn zoveel mensen die eerst een aantal keer mis hebben geschoten, voordat ze de ware vinden.
Belangrijk is, dat je je niet laat tegenhouden door ervaringen uit het verleden.
Iedere keer dat je iemand liefhebt is een geestverrijkende ervaring, denk ik.
En als de dag komt dat je je soulmate gevonden hebt, komt die ervaring aan gevoelens je alleen maar ten goede.
Liefde is het enige eerlijke onbaatzuchtige gevoel wat er is in deze wereld, en het is er voor iedereen, daarom is het juist zo'n mooie ervaring.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 september 2001 @ 03:43:54 #216
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1568228
quote:
Op donderdag 06 september 2001 03:40 schreef Lamon het volgende:

[..]

Da's gewoon pech. Er zijn zoveel mensen die eerst een aantal keer mis hebben geschoten, voordat ze de ware vinden.
Belangrijk is, dat je je niet laat tegenhouden door ervaringen uit het verleden.

da's juist zo'n probleem, het begint zo eng bekende vormen aan te nemen van april/mei 2000
en ik weet wat er toen gebeurde, en dat hoop ik never meer mee te maken
quote:
En als de dag komt dat je je soulmate gevonden hebt, komt die ervaring aan gevoelens je alleen maar ten goede.
weer zoiets, volgens mij zijn we echt soulmates, zo eng veel overeenkomsten enzow. Klikte gelijk zo goed, is ook al uitzonderlijk
maar ik ben dus ook weer bang die hechte vriendschap te verliezen. Hoewel ik ergens denk dat dat wel mee zal vallen
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 september 2001 @ 03:47:24 #217
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1568233
Ik begon gewoon te lang uit de running (lees: liefde business) geweest denk ik

Volgens mij is dit inmiddels meer R&P voer geworden trouwens

pi_1568238
quote:
Op donderdag 06 september 2001 03:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
da's juist zo'n probleem, het begint zo eng bekende vormen aan te nemen van april/mei 2000
en ik weet wat er toen gebeurde, en dat hoop ik never meer mee te maken.
Zeg eens eerlijk, was het allemaal zo slecht dan? Ik was er nog niet bij, maar ik heb toendertijd wat nagelezen en volgens mij heb je er ook wel veel lol aan beleefd. Correct me if I'm wrong.
quote:
weer zoiets, volgens mij zijn we echt soulmates, zo eng veel overeenkomsten enzow. Klikte gelijk zo goed, is ook al uitzonderlijk
maar ik ben dus ook weer bang die hechte vriendschap te verliezen. Hoewel ik ergens denk dat dat wel mee zal vallen
Toch gewoon weer doen. Vergeet het verleden. Het feit dat je 1 of meerdere keren pech gehad hebt op dat gebied, maakt de kans echt niet kleiner.
Nu is het nog fris en nieuw, dus mocht het niet gaan zoals je hoopt, is het misschien sneller te verwerken. En mocht het wel gaan zoals je wil, dan...

Ik ga nu echt naar bed, maar niet voordat ik je nog eenmaal zeg 'ga er gewoon voor!'.
Okee, ik heb de wijsheid niet in pacht, maar desalniettemin denk ik echt dat ik in dit geval gewoon gelijk heb.

Trusten.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 september 2001 @ 04:03:52 #219
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1568241
quote:
Op donderdag 06 september 2001 03:58 schreef Lamon het volgende:

[..]

Zeg eens eerlijk, was het allemaal zo slecht dan? Ik was er nog niet bij, maar ik heb toendertijd wat nagelezen en volgens mij heb je er ook wel veel lol aan beleefd. Correct me if I'm wrong.

2 weken fun, 2 maanden hell, nu nog zijn de naweeen te merken af en toe
quote:
[..]

Toch gewoon weer doen. Vergeet het verleden. Het feit dat je 1 of meerdere keren pech gehad hebt op dat gebied, maakt de kans echt niet kleiner.
Nu is het nog fris en nieuw, dus mocht het niet gaan zoals je hoopt, is het misschien sneller te verwerken. En mocht het wel gaan zoals je wil, dan...

Ik ga nu echt naar bed, maar niet voordat ik je nog eenmaal zeg 'ga er gewoon voor!'.
Okee, ik heb de wijsheid niet in pacht, maar desalniettemin denk ik echt dat ik in dit geval gewoon gelijk heb.

Trusten.

OK, slaap lekker, tnx
(en dit staat in onzin?)
tnx god voor de afwezigheid van ZGZ
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 september 2001 @ 04:32:22 #220
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1568257
Lamon, aangezien je toch nog niet slaapt
how did you know? (wie ut is)
pi_1568259
quote:
Op donderdag 06 september 2001 04:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Lamon, aangezien je toch nog niet slaapt
how did you know? (wie ut is)
Mijn geheim.

Maar nu ga ik echt naar bed toe. Ik zie de scenes al voor me...

Baas: "Lamon, waarom ben je zo sloom vandaag?"

Lamon: "te lang gefokt, baas."

Baas: "Gewattes?!"

Truste.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 september 2001 @ 04:45:35 #222
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1568261
quote:
Op donderdag 06 september 2001 04:38 schreef Lamon het volgende:

[..]

Mijn geheim.

Maar nu ga ik echt naar bed toe. Ik zie de scenes al voor me...

Baas: "Lamon, waarom ben je zo sloom vandaag?"

Lamon: "te lang gefokt, baas."

Baas: "Gewattes?!"

Truste.

ik trek het er morgen wel uit
trusten
pi_1568262
quote:
Op donderdag 06 september 2001 03:12 schreef Lamon het volgende:
Better to have loved and lost, than never to have lost at all.
Voor de rest wens ik TARA een hoop succes. .
Wittgenstein
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 september 2001 @ 04:52:33 #224
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1568263
quote:
Op donderdag 06 september 2001 04:49 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Voor de rest wens ik TARA een hoop succes. .

dankje Koekepan
heel filosofisch weer, moet je 2x bij nadenken en dan nog is het een hele kromme stelling
pi_1598620
Beetje vroeg vandaag, maar alle wannabees e.d. lijken verdwenen te zijn, dus het is weer.....[zie topictitel]
pi_1598627
quote:
Op maandag 10 september 2001 02:06 schreef Lamon het volgende:
Beetje vroeg vandaag, maar alle wannabees e.d. lijken verdwenen te zijn, dus het is weer.....[zie topictitel]
U zegt?
pi_1598631
* Handvol bikkels op tafel gooit *
pi_1598634
quote:
Op maandag 10 september 2001 02:09 schreef MrBig het volgende:

[..]

U zegt?

Hmpf... bijna alle wannabees dan.
pi_1598636
quote:
Op maandag 10 september 2001 02:10 schreef TimberWolf het volgende:
En kan je nagaan. Ik ben nog nuttig bezig ook.

*over buro heen kotst*

pi_1598642
quote:
Op maandag 10 september 2001 02:10 schreef TimberWolf het volgende:
* bikkels oppakt en amusant jongleertruukje opvoert *
pi_1598646
quote:
Op maandag 10 september 2001 02:12 schreef MrBig het volgende:

[..]

En kan je nagaan. Ik ben nog nuttig bezig ook.

*over buro heen kotst*

Dat kan natuurlijk niet. Bikkelen dient te geschieden gebogen over een flacon drank, niet gebogen over papieren. Heiden.
pi_1598651
*Bikkel meldt zich
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_1598657
quote:
Op maandag 10 september 2001 02:19 schreef dontcare het volgende:
*Bikkel meldt zich
Eerst minstens 10 links met eigen posts tussen 2.00 en 5.00 laten zien, dan praten we verder.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 september 2001 @ 02:28:20 #234
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1598670
nou je treft het, ik ben weer terug
pi_1598672
quote:
Op maandag 10 september 2001 02:22 schreef Lamon het volgende:

[..]

Eerst minstens 10 links met eigen posts tussen 2.00 en 5.00 laten zien, dan praten we verder.

Gaat mij ook niet lukken, wegens aangeschoten. Mag chat ook? Vast lid nachtploeg, ongeveer een jaar terug
pi_1598675
quote:
Op maandag 10 september 2001 02:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
nou je treft het, ik ben weer terug
Want je was naar... ?
pi_1598683
quote:
Op maandag 10 september 2001 02:28 schreef TimberWolf het volgende:

[..]

Gaat mij ook niet lukken, wegens aangeschoten. Mag chat ook? Vast lid nachtploeg, ongeveer een jaar terug

*maakt uitzondering voor TimberWolf*
pi_1598688
quote:
Op maandag 10 september 2001 02:32 schreef Lamon het volgende:

[..]

*maakt uitzondering voor TimberWolf*

* buigt *

Bedankt

Toch nog enige crediet opgebouwd tijdens mijn nachtelijke (lees: ochtendlijke) chatsessies. Heb ik het toch niet voor niets licht zien worden!

FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 september 2001 @ 02:47:43 #239
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1598738
quote:
Op maandag 10 september 2001 02:29 schreef Lamon het volgende:

[..]

Want je was naar... ?

Ik heb een kleine tour gemaakt afgelopen weekend, met onderweg wat aanpassingen.
vrijdag 05:00: laatste blik op FOK!
vrijdag 15:15: ik sta op
vrijdag 15:45: Ik ontmoet Isabeau op de Grote Markt hier in Groningen
vrijdag 18:57: Ik ga met Isa mee naar Hoogeveen, spul voor het weekend meenemend
zaterdag 12:36: Ik pak de trein vanuit Hoogeveen naar Tiel, waar ik naar een optreden ga van Within Temptation
zaterdag 18:36: In Tiel pak ik de trein richting Hilversum
zaterdag 19:45: Ik ontmoet Sunnygirl, Timmoh, IroQuai & friends en breng de avond/nacht met ze door, naar de tagrijn (alwaar ik ook sataN en Aneurism weer eens zie) en rond 04:00 zondag naar bed
zondag 12:00: opstaan, klaarmaken, want op kraambezoek
tegelijkertijd: smsje: kraambezoek bij Lois gaat niet door
zondag 15:00: pakt trein richting Schiphol om daar de IC naar Groningen te pakken
zondag 15:30: belt vlak voor Schiphol bl0emetjE en besluit door te gaan naar TA City via Leiden
zondag 20:25: Ik vertrek uit TA city (bij bl0em vandaan dus)
zondag 23:29: Ik arriveer in Groningen

of in het kort:
ik was naar Hoogeveen/Tiel/Hilversum/TA
ik was naar Isabeau, Within Temptation, D.I.P., Mistique (usericon), Sunnygirl, Iroquai, sataN, Timmoh, Martian92, Aneurism en bl0emetjE

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 10-09-2001 02:51]

pi_1598748
Een bikkel is toch iemand met één bal?
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_1598751
bek

[Dit bericht is gewijzigd door Kielef op 10-09-2001 02:54]

eigenlijk ben ik een straathond
pi_1598767
quote:
Op maandag 10 september 2001 02:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
...bl0emetjE
En?
pi_1598772
quote:
Op maandag 10 september 2001 02:50 schreef Kielef het volgende:

pi_1598779
quote:
Op maandag 10 september 2001 02:52 schreef Lamon het volgende:

[..]

En?

Vertaling: 'Nog geneukt?'
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 september 2001 @ 02:56:05 #245
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1598791
quote:
Op maandag 10 september 2001 02:52 schreef Lamon het volgende:

[..]

En?

... niets bijzonders
redenen genoeg
1) te kort
2) te onverwachts
3) ouders/broertjes/zusje
4) Nietzman
5) haar ex
6) haar toestand momenteel

waarom wordt ik nu nooit eens verliefd op een meisje zonder allerlei problemen en met allerlei gedoe?

maar het was wel gezellig

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 10-09-2001 02:57]

pi_1598794
quote:
Op maandag 10 september 2001 02:54 schreef TimberWolf het volgende:

[..]

Banaal mannetje!

Er staan grotere dingen op het spel hier.

maandag 10 september 2001 @ 02:58:19 #247
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_1598808
quote:
Op maandag 10 september 2001 02:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

waarom wordt ik nu nooit eens verliefd op een meisje zonder allerlei problemen en met allerlei gedoe?

Je wil een meisje zonder problemen maar met gedoe?
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 september 2001 @ 02:58:36 #248
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1598810
quote:
Op maandag 10 september 2001 02:54 schreef TimberWolf het volgende:

[..]

vertaling van mijn bovenstaande antwoord: nee
pi_1598829
quote:
Op maandag 10 september 2001 02:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Da's alvast wat dan.

Maar belangrijker, heb je duidelijk gezegd waar het op staat?

(als ik me teveel met zaken bemoei die me niet aangaan, moet je het gewoon zeggen hoor )

FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 september 2001 @ 03:00:19 #250
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1598830
quote:
Op maandag 10 september 2001 02:58 schreef ullie het volgende:

[..]

Je wil een meisje zonder problemen maar met gedoe?

nee dus
foutje, ligt aan het tijdstip

meisje zonder problemen en zonder gedoe
(hangt er net vanaf hoe je het leest)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')