Ze is lekker bezig geweest met d'r legoquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:24 schreef mighty_myte het volgende:
Jo79 heeft lego gehad. Daarvan gaat ze een dildo maken.
Auw.
Die linker...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:30 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Ze is lekker bezig geweest met d'r lego
hee _joepie_ goeiemiddag....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:59 schreef _joepie_ het volgende:
hee sannetie..kusssssssssssssssss
* Sannetie nietquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:00 schreef _joepie_ het volgende:
_joepie_ zit ff op de chat : http://www.nexttime.nl/fokchat/frames.asp
mmm vertel...???quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:02 schreef Sannetie het volgende:
* _joepie_ moet ze ff gaan koken.....in een spannend out fitje.....![]()
valt best mee, in het weekend vrij rustig ja, maar door de week nietquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:03 schreef mat_herben het volgende:
wat een kuttopic
hmmm, kut? waar!?! jaaaa, hmmm.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:03 schreef mat_herben het volgende:
wat een kuttopic
tis eigenlijk noodzaak...tis al zo bloedje heet moet ik nog koken ook.....dan maar alleen een schortje slipje en bhtje aan......dan moet tie me maar mee uit eten nemen vind je ook nietquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:02 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
mmm vertel...???
of bel
mmmmmmquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:04 schreef Sannetie het volgende:
[..]
tis eigenlijk noodzaak...tis al zo bloedje heet moet ik nog koken ook.....dan maar alleen een schortje slipje en bhtje aan......dan moet tie me maar mee uit eten nemen vind je ook niet![]()
![]()
![]()
![]()
buiten...loopt er genoeg....blijktquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:04 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
hmmm, kut? waar!?! jaaaa, hmmm.
zelf trek je, als de ander met je bezig is dan moet dat duwen zijn, tenzij hij/zij achter je staat, dan is het weer trekkenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:05 schreef mighty_myte het volgende:
doet iemand hier wel eens aan afduwen?
is weer eens wat anders dan altijd maar aftrekken.
ja ik denk dat jouw kook kunsten beter zijn als die van mij......quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:05 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
mmmmmm![]()
![]()
![]()
![]()
kom je voor mij koken..?? of beter, zal ik voor jou koken dan (hier)
kooooom dan..!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:07 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja ik denk dat jouw kook kunsten beter zijn als die van mij......![]()
![]()
jij moet dringend genomen worden. je blijft hier maar spuien.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:07 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja ik denk dat jouw kook kunsten beter zijn als die van mij......![]()
![]()
ja, dat geloof ik ook en nee niet spuien.. eerder lekken...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:08 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
jij moet dringend genomen worden. je blijft hier maar spuien.
moeje doen dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:08 schreef Sannetie het volgende:
sorry schatjes...moet gaan...plicht roept![]()
![]()
yep 24/7....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:08 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
jij moet dringend genomen worden. je blijft hier maar spuien.
aaaaahhh, nog heeeeel ffies ajbquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:08 schreef Sannetie het volgende:
sorry schatjes...moet gaan...plicht roept![]()
![]()
kusjesss....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:09 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
aaaaahhh, nog heeeeel ffies ajb
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:30 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Ze is lekker bezig geweest met d'r lego
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kusssssssssssssquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:11 schreef Sannetie het volgende:
[..]
kusjesss....![]()
![]()
dat meen je niet....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:11 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
kusssssssssssss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
psssss, ben vrij komende week![]()
dacht ik ook...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:13 schreef Sannetie het volgende:
[..]
dat meen je niet........hmmmmmm.......beterrrrr
![]()
dat wil je niet weten....spinazie met een gehakt balletje met gekookte aardappelen en eitjes....3 voor mn mannetje (kijken of dat helpt) en 0 voor mij (heb ik niet nodigquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:13 schreef _joepie_ het volgende:
Wat ga je voor eten maken Sannetie ..??
LOL, ken meer mensen die geen eitjes meer moeten nemen, anders verkrachten ze de dichtsbijzijnde deur nogquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:15 schreef Sannetie het volgende:
[..]
dat wil je niet weten....spinazie met een gehakt balletje met gekookte aardappelen en eitjes....3 voor mn mannetje (kijken of dat helpt) en 0 voor mij (heb ik niet nodig)
*snik* dag Sannetie, tot de volgende keer *zucht*quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:16 schreef Sannetie het volgende:
moet nu echt gaan...doeii allemaal...fijn weekend![]()
waar..?? erotisch dineren..?? of bij de plaatselijke snackbar..?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:18 schreef Gutteguttegut het volgende:
Gutteguttegut gaat uit eten....
Bij een vriendin......niet erotisch..maar ga daarna stappen en wie weet ...;-)quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:20 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
waar..?? erotisch dineren..?? of bij de plaatselijke snackbar..?
veel plezier en eet smakelijkquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:26 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Bij een vriendin......niet erotisch..maar ga daarna stappen en wie weet ...;-)
Dank jequote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:27 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
veel plezier en eet smakelijk![]()
* _joepie_ doet z'n best, het was laat vannachtquote:Op maandag 19 juli 2004 10:12 schreef Mr.Dee het volgende:
Goede morgen Joep ... ff wakker worden kerol
Ja, héérlijk!!!quote:Op maandag 19 juli 2004 13:40 schreef Mr.Dee het volgende:
Hé .... lekkere vakanties gehad ???
Psies!quote:Op maandag 19 juli 2004 13:44 schreef Mr.Dee het volgende:
Hahaha zo horen we het maar graag Thumper ...
Was jij niet met de auto naar Frankrijk geweest ?
of was dat juist Grollie ?
Doet me denken aan een sex partij die ik had met mn vriendin...op een parkeerplaats savonds midden in de zomer aan het meer van Lugano, schitterend uitzicht...en geile zwoele sex..quote:Op maandag 19 juli 2004 13:50 schreef thumper het volgende:
[..]
Psies!
En daar, om 2 uur 's nachts op de Route des Pyrenées, halverwege een berg op zo'n piepklein parkeerplaatsje uitgehakt in de bergwand, in het pikkedonker onder een adembenemende sterrenhemel, hebben mijn vriendin en ik sex gehad zoals ik het nog nooit heb gehad...
Tegen de berg aan. Op het asfalt. Leunend over de vangrail het duister inkijkend. Op de motorkap. In de auto. Op de houten tafel die op dat parkeerplaatsje stond. Totdat het tegen half zes licht begon te worden.... En al die tijd maar 5 auto's gepasseerd die niets (?) in de gaten hadden
Psies, iemand die het gevoel herkentquote:Op maandag 19 juli 2004 14:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Doet me denken aan een sex partij die ik had met mn vriendin...op een parkeerplaats savonds midden in de zomer aan het meer van Lugano, schitterend uitzicht...en geile zwoele sex..
ben meteen weer geil..en dus ontopic![]()
quote:Op maandag 19 juli 2004 14:22 schreef Mr.Dee het volgende:
Hahaha het gaat de goede kant weer op![]()
* thumper als 'grote man' meldt zichquote:Op maandag 19 juli 2004 14:56 schreef melismay het volgende:
Haha, volgens mij ben jij de enigeDe rest is volgens mij bang weggelopen
Ja hoor, ik geef hierbij ruiterlijk toe dat ik ook om Sannetie schreeuwquote:Op maandag 19 juli 2004 15:01 schreef melismay het volgende:
Zo, heb je mijn uitleg niet gelezen Thumper?
Maar leuk dat je er bent hoor, nog leuk vakantieverhalen?
Dat ben ik wel, maar wilde daar heel snel verandering in brengen, ben ontzettend verliefdquote:Op maandag 19 juli 2004 15:03 schreef Mr.Dee het volgende:
* melismay vraagt zich ondertussen af of Melis wellicht nog vrijgezellig is![]()
Nou, het verhaal wat ik hiervoor postte is zo'n beetje het geilstquote:Op maandag 19 juli 2004 15:06 schreef Mr.Dee het volgende:
* thumper pakt er een luie stoel en drankje bij en gaat er lekker voor zitten ...
Vertel eens Thumper ...
Leuk voor je dat je verliefd bent!quote:Op maandag 19 juli 2004 15:12 schreef melismay het volgende:
Is niet zo heel veel te vertellen hoor, maar heb me in tijden niet zo rot gevoeld... ow uhm... dat hoort er eigenlijk niet bij he!? Daarom wilde ik niet meer verliefd worden, al die onzekerheden... grr...
* thumper raapt de toegeworpen handschoen gretig op!quote:Maarre Thumper, ik ben ook best vrouwelijk vlees, ik zou zeggen: Try me![]()
Hoe denk je dat ik me na me laatste Sauna bezoek voeldequote:Op maandag 19 juli 2004 15:16 schreef melismay het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik het een supergeil verhaal vindt. Peil begint toch wel te stijgen hier, alleen best jammer dat ik er nu zo weinig mee kan doen....![]()
De wat lievere sex kun je denk ik het beste bewaren voor je toekomstige vriendje, voor de verassingen zit je in dit topic verder wel goedquote:Op maandag 19 juli 2004 15:20 schreef melismay het volgende:
Ik laat me graag verrassen, ben toch wel in voor de wat lievere sex, maar wil met jullie best iets anders proberenEn zoals ik al eens gezegd heb volgens mij, hou ik best van verrassingen...
Gewoon op afstappen, nee heb je, ja kun je krijgenquote:Ove rmijn verliefdheid, tja, het klinkt misschien stom, maar op mijn bijbaantje komt een hele leuke postbode, we hebben elke week wel een gesprekje van een kwartier ofzo. Krijg steeds meer kriebels van hem (postief dan) Maar weet inderdaad niet wat hij denkt en dat is zo vervelend, vind ik
Daarom zei ik het ookquote:Op maandag 19 juli 2004 15:24 schreef thumper het volgende:
De wat lievere sex kun je denk ik het beste bewaren voor je toekomstige vriendje, voor de verassingen zit je in dit topic verder wel goed![]()
quote:Thumper wil nu alleen nog weten hoe melismay er globaal uitziet![]()
Sorry Melis, dat wist ik niet ... wel dat je iets voorzichtiger was, maar meer ook niet.quote:Op maandag 19 juli 2004 15:32 schreef melismay het volgende:
In het echt heb ik niet zo goede ervaringen mee Dee, dat had ik je toch verteld, of niet? Dus op dit moment zal het inderdaad alleen bij chat, forum, msn blijvenMaar ook ik heb een goede fantasie, dus als je het mooi verteld, kan ik me er wel een echte voorstelling van maken
[..]
Daarom zei ik het ook
[..]
1 meter 70, donkerblond, blauwe ogen, maatje 40 ong. wat postuur betreft, tevreden zo, alles wat je meer wil weten kan je vragen, of ik antwoord is een tweede
Klinkt goed, ik hou wel van iets vollerquote:Op maandag 19 juli 2004 15:32 schreef melismay het volgende:
1 meter 70, donkerblond, blauwe ogen, maatje 40 ong. wat postuur betreft, tevreden zo, alles wat je meer wil weten kan je vragen, of ik antwoord is een tweede
Maatje 40 wil ik niet echt omschrijven als "Iets voller" dat is een paar maatjes hoger pas.quote:Op maandag 19 juli 2004 15:35 schreef thumper het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik hou wel van iets voller![]()
Ben je iemand die zelf initiatief neemt, of zich laat nemen?
Ok, genoeg daaroverquote:Op maandag 19 juli 2004 15:40 schreef melismay het volgende:
Duidelijk zich laat nemen, daardoor zit ik ook zo met die verliefdheid (dat was trouwens het laatste daarover, het is geen R&P hier)
Dat klinkt erg goed dame ....quote:Op maandag 19 juli 2004 15:47 schreef melismay het volgende:
Nou ik raak wel snel verveeld, dus wil alleen maar een lang voorspel als ik er vermaakt word.Voor de rest ben ik wel in voor nieuwe dingen, hoewel mijn ervaringen met handboeien enzo niet zo lekker waren
Ik hou wel heel erg van spannende plekjes
![]()
* Mr.Dee heeft cupmaat 80C
Precies goed!quote:Op maandag 19 juli 2004 15:47 schreef melismay het volgende:
* Bonobo11 heeft cupmaat 80C
whehehequote:Op maandag 19 juli 2004 15:50 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Precies goed!![]()
HAhaha die Bug
Hij is leuk he?!quote:Op maandag 19 juli 2004 15:50 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
HAhaha die Bug
Mooie maat!quote:Op maandag 19 juli 2004 15:47 schreef melismay het volgende:
Nou ik raak wel snel verveeld, dus wil alleen maar een lang voorspel als ik er vermaakt word.Voor de rest ben ik wel in voor nieuwe dingen, hoewel mijn ervaringen met handboeien enzo niet zo lekker waren
Ik hou wel heel erg van spannende plekjes
![]()
* thumper heeft cupmaat 80C
Why not, doe je alleen een beetje rustig aan, zit nu op een te publiekelijke plek namelijkquote:Op maandag 19 juli 2004 15:53 schreef thumper het volgende:
[..]
[sub]Zin om daar virtueel genomen te worden melis?[\sub]
Waar ben je nu dan?quote:Op maandag 19 juli 2004 15:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Why not, doe je alleen een beetje rustig aan, zit nu op een te publiekelijke plek namelijk![]()
Bedankt voor de complimentjes guys, dat doet een meisje goed
Afstudeerplek, een ruimte met zo 10 - 12 bureaus en errug weinig privacy, houd best van publiekelijke plaatsen, maar niet zo....quote:Op maandag 19 juli 2004 15:59 schreef thumper het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan?
Net wat ik nodig had... een massagequote:Op maandag 19 juli 2004 16:01 schreef Mr.Dee het volgende:
Pakt z'n massage olie alvast uit de kast en warmt z'n handen nog wat extra op.
Dat is altijd een erg ontspannen manier om het voorspel mee te beginnen.
Eerst lekker in je nek beginnen .... en dan heel langzaam steeds lager .... op de borst hoogte even teasen.
Mmmm, da's minder, maar wat nu als het lokaal verlaten was?....quote:Op maandag 19 juli 2004 16:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Afstudeerplek, een ruimte met zo 10 - 12 bureaus en errug weinig privacy, houd best van publiekelijke plaatsen, maar niet zo....
Geniet helemaalquote:Op maandag 19 juli 2004 16:07 schreef Mr.Dee het volgende:
Mr. Dee voelt dat aan ...
quote:Op maandag 19 juli 2004 15:53 schreef thumper het volgende:
Wat ik een erg spannend plekje vind is bovenop het dak van een flatgebouw, tegen de lifthuisjesWeten dat je het buiten doet, en dat de kans klein is dat je toch niet gezien wordt maakt het echt supergeil! Heb op die plaatsen de geiltse sex gehad!
Zin om daar virtueel genomen te worden melis?
Dan hadden we ook dit bureau kunnen nemenquote:Op maandag 19 juli 2004 16:09 schreef thumper het volgende:
[..]
Mmmm, da's minder, maar wat nu als het lokaal verlaten was?....
* thumper komt ook eindelijk op het dak aan, waar melismay al wachttequote:Op maandag 19 juli 2004 16:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Geniet helemaal
[..]
* melismay wacht nog steeds op Thumper
* melismay voelt haar hele lichaam reageren, hmmmquote:Op maandag 19 juli 2004 16:13 schreef Mr.Dee het volgende:
Gaat ondertussen verder met z'n warme handen en dwaalt langzaam af naar beneden.
* melismay laat z'n warme handen over de lekkere kont van Melissa glijden en gaat heeeeeel langzaam door naar de boven-benen.
Lekker, benen wijd!quote:Op maandag 19 juli 2004 16:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan hadden we ook dit bureau kunnen nemen![]()
Dat is het betere werk...quote:Op maandag 19 juli 2004 16:16 schreef thumper het volgende:
[..]
Thumper komt ook eindelijk op het dak aan, waar melismay al wachttethumper loopt op haar af, en met zijn handen verkent hij haar lichaam.... Geen enkel gevoelig plekje wordt overgeslagen. Langzaam trekt hij haar topje over haar hoofd.....
quote:Op maandag 19 juli 2004 16:16 schreef Mr.Dee het volgende:
Mr. Dee laat z'n handen weer vollopen met wat olie en ziet dat melissa op en top relaxed ligt te genieten ...
Mr. Dee geeft langzaam allemaal kusjes in de nek van Melis en gaat weer verder met z'n warme handen ten hoogte van de kont ....
quote:Op maandag 19 juli 2004 16:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat is het betere werk...![]()
[..]
Ow dit is toch ook wel erg prettig....
Heerlijk zo'n forum, waar je op 2 plaatsen tegelijk kan zijn... hmmm sorry jongens, moet toch 1 van jullie kiezen, dit kan ik niet maken... Lastig lastig...![]()
Hmmm wil nog helemaal niet naar huis als ik dit kan krijgenquote:Op maandag 19 juli 2004 16:23 schreef thumper het volgende:
Thumper ontbloot melismay's prachtige borsten, en begint haar hier met één hand te strelen... De andere hand verdwijnt via haar dijbeen onder haar rokje, en voelt aan haar slipje...
* Mr.Dee vraagt zich af of melis toevallig vanavond online is ?quote:Op maandag 19 juli 2004 16:24 schreef melismay het volgende:
Mijn keuze word gelukkig nog even uitgesteld, word zo vrijgelaten hier.... Sorry guys, ik heb tot nu toe erg van jullie genoten
* thumper voelt dat het slipje behoorlijk vochtig is, en begint door haar slipje heen met twee vingers haar clitje te masseren. Het slipje begint nu in de weg te zitten, en thumper duwt met het zijn vingers opzij, en voelt voorzichtig haar vochtige grotje...quote:Op maandag 19 juli 2004 16:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Hmmm wil nog helemaal niet naar huis als ik dit kan krijgen![]()
Ok, we gaan de volgende keer wel verder waar we gebleven warenquote:Op maandag 19 juli 2004 16:29 schreef melismay het volgende:
I'm outta here... Sadly...
hebbie dan nog nix geleerd thumpertje...als ze je uitdaagt..."pak" je haar aan....dan ga je niet vragen wat ze wil.....quote:Op maandag 19 juli 2004 15:15 schreef thumper het volgende:
* Sannetie raapt de toegeworpen handschoen gretig op!
Mmmm, ik ken je nog niet zo goed, dusse, hoe zie je eruit en wat zijn je sexuele voorkeuren?![]()
Hey fox! Ik heb je wel een beetje gemist hoorquote:Op maandag 19 juli 2004 16:46 schreef Sannetie het volgende:
shit...heb ik het net weer gemist..
he hallo thumpertje....hebbie me nog een beetje gemist![]()
![]()
en hallo natuurlijk ook voor de rest
Ja, euh, als ze eerst begint over 'lieve sex' dan wil ik eerst weten wat ik wel en niet mag, voor ik haar keihard in haar kont begin te neuken!quote:Op maandag 19 juli 2004 16:53 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hebbie dan nog nix geleerd thumpertje...als ze je uitdaagt..."pak" je haar aan....dan ga je niet vragen wat ze wil.....![]()
![]()
![]()
tja...als je iemand uitdaagd....dan moet je ook de gevolgen ehhh...nemenquote:Op maandag 19 juli 2004 17:03 schreef thumper het volgende:
[..]
Ja, euh, als ze eerst begint over 'lieve sex' dan wil ik eerst weten wat ik wel en niet mag, voor ik haar keihard in haar kont begin te neuken!
Jij bent (gelukkig) anders, bij jouw mag ik binnenkomen zonder kloppen!
There's nothing Thumper can't fixquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:30 schreef melismay het volgende:
Laat dat goede nog maar even weg Thumper, of je moet mijn humeur nu beter kunnen maken... blegh... in een paar minuten is mijn kater nog 10 keer zo erg geworden... yuk, i'm outta here, dat word niks vandaag....
Hildo?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:41 schreef Jo79 het volgende:
Ik heb een koortslip op mijn bek zo groot als de Waddenzee, dus voel me waar onaantrekkelijk en dus helemaal niet geil.............beetje jammer. Misschien als ik aan mijn avonturen met "Hildo" terugdenk.....
* thumper krijgt mental picture van Jo79 in corset die hevig met haar nieuwe dildo bezig is...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:52 schreef Jo79 het volgende:
Hildo de dildo. Kwam mijn, ja hoe zal ik hem noemen, sexding/ex/ mee aanzetten vorige week vrijdag. Had hij voor me gekocht.....Daar werd ik heel blij van. Ben echt nog nooit zo vaak gekomen. En ik had een mooie nieuwe corset aan, dus het spetterde aan alle kanten...........
en dan....pak je de mike en ga je zingen ofzo?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:33 schreef thumper het volgende:
[..]
* Sannetie zet Marvin Gaye's Sexual Healing op de draaitafel
Nee hoor, die laat ik door hem bedienen. Wel zo makkelijk. Kan ik bij alle andere plaatsen en kan hij in vol tempo stoten....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:56 schreef thumper het volgende:
[..]
* Jo79 krijgt mental picture van Jo79 in corset die hevig met haar nieuwe dildo bezig is...
Geiiiilll!
Had je zelf de didlo vast, of liet jij je door iemand anders 'bedienen'?
Whahahaquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:58 schreef Sannetie het volgende:
[..]
en dan....pak je de mike en ga je zingen ofzo?![]()
![]()
* thumper ziet het helemaal voor zichquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:00 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Nee hoor, die laat ik door hem bedienen. Wel zo makkelijk. Kan ik bij alle andere plaatsen en kan hij in vol tempo stoten....
te laat..heb ik net opgeknabbeltquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:02 schreef thumper het volgende:
[..]
* Sannetie pakt Sannetie vast en tilt haar op het aanrecht. Rechts op het aanrecht ligt een verse komkommer...
Dan heb je pech gehadquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:05 schreef Sannetie het volgende:
[..]
te laat..heb ik net opgeknabbelt![]()
![]()
![]()
Klinkt goed, volgens mij heb je nu de smaak te pakken....ik ken dat, toen ik de 1e vibo voor mijn schatje kocht was ze ook meteen verkocht, nu puilt de kast uit...hahahhaquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:24 schreef Jo79 het volgende:
Wat kan ik verder nog zeggen.....Ik had dat corset aangetrokken en daardoor ging meneer direct steigeren......Voelde me megasexy erin, dat kan ik je wel zeggen. En omdat meneer af en toe ook eens moet uitrusten besloot hij maar een dildo te kopen, omdat ik vaak nog heel veel zin heb tussendoor. Op de bank op mijn rug, achterlangs terwijl ik heerlijke porno aan het kijken was en afwisselend met zijn eigen fiere lul, heb ik me aan het einde nog nooit zo vermoeid gevoeld...............en de volgende dag nog even snel voordat ik weg moest. Hier had ik eerder aan moeten beginnen.........I LUV Hildo!
Jij bent een vrouw naar mijn harde, euh, hart! Daarvan zouden er meer moeten zijn!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:31 schreef Jo79 het volgende:
ik ben heel veel, heel lang en heel vaak gewend nu.....En je moet wel een Hildo hebben natuurlijk......![]()
![]()
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:38 schreef Jo79 het volgende:
Ook zo een beetje uit de buurt van Den Haag. Met de trein 3 kwartier.......
Nee joh, niet meer vrouwen als ik, blij fik nog een beetje bijzonder..............en gewild, hahaha!
Ja, dat weet ik wel zeker!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:45 schreef Jo79 het volgende:
Doe dat, doe je haar ongetwijfeld een HEEEEEEEEL groot plezier mee.............![]()
![]()
![]()
Dat klinkt goed dame ...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:38 schreef Jo79 het volgende:
Ook zo een beetje uit de buurt van Den Haag. Met de trein 3 kwartier.......
Nee joh, niet meer vrouwen als ik, blij fik nog een beetje bijzonder..............en gewild, hahaha!
Haar beste vriendin ook ??? Damn volgens mij heb jij het wel heeeeeel erg goed voor elkaarquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:47 schreef thumper het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel zeker!!
En haar beste vriendin ook![]()
![]()
Nou, zij heeft het wat beter voor elkaar dan ik hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:48 schreef Mr.Dee het volgende:
[..]
Haar beste vriendin ook ??? Damn volgens mij heb jij het wel heeeeeel erg goed voor elkaar![]()
![]()
PECH!! niks pech...*petss* **pets... op je kontjequote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:07 schreef thumper het volgende:
[..]
Dan heb je pech gehad![]()
![]()
yep...bij wie nietquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:00 schreef Jo79 het volgende:
Hmmmmm, triootje, staat ook nog op mijn verlanglijstje............![]()
Nou bij mij ook, dus Sannetje en Jo79, kom maar langsquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:00 schreef Jo79 het volgende:
vergeet Hildo en Tarzan niet...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:04 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nou bij mij ook, dus Sannetje en Jo79, kom maar langs![]()
Koffie staat klaar!
(met iets lekkers)
Het gaat al jarenlang goedquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:58 schreef Black-jack het volgende:
tsja..dat heeft voor en nadelen...... maar als jullie daar allebei mee kunnen leven![]()
Ook zij zullen aanwezig zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:05 schreef Sannetie het volgende:
[..]
vergeet Hildo en Tarzan niet...![]()
![]()
Nou, dat kan wel geregeld worden...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:00 schreef Jo79 het volgende:
of....gaatjes.....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:09 schreef Jo79 het volgende:
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...................Pas maar op, straks heb je nog handen tekort.....
* thumper trekt Sanneties rokje omhoog, en geeft haar een paar petsen terugquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:00 schreef Sannetie het volgende:
[..]
PECH!! niks pech...*petss* **pets... op je kontje![]()
![]()
![]()
Dan komen Hildo en Tarzan in actiequote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:09 schreef Jo79 het volgende:
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...................Pas maar op, straks heb je nog handen tekort.....
maximaal 2 per vrouw, dus het wordt er om vechten denk ikquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:10 schreef Sannetie het volgende:
[..]
of....gaatjes.....![]()
![]()
* thumper is van plan geen enkel gaatje van jou onbenut te laten!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:10 schreef Sannetie het volgende:
[..]
of....gaatjes.....![]()
![]()
oww oww oww...vrouwtje petsen....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:10 schreef thumper het volgende:
[..]
* Sannetie trekt Sanneties rokje omhoog, en geeft haar een paar petsen terug
Er is nog een derde...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:10 schreef Bonobo11 het volgende:
maximaal 2 per vrouw, dus het wordt er om vechten denk ik
* thumper pakt alvast het touw en de reuzen-hildo met ribbelsquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:12 schreef Sannetie het volgende:
[..]
oww oww oww...vrouwtje petsen....
Sannetie loopt naar boven en pakt het zweepje
gelukkig maar......sannetie ook nietquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:11 schreef thumper het volgende:
[..]
* Sannetie is van plan geen enkel gaatje van jou onbenut te laten!![]()
![]()
Mmmmm, ik zou zeggen kom langs bij ons......mijn vrouwtje is er ook niet vies van...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:00 schreef Jo79 het volgende:
nee dat word teveel voor um kan die niet bij ehh...benenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:12 schreef thumper het volgende:
[..]
Er is nog een derde...
die is voor Jotje....Tarzan is voor Sannetie......quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:13 schreef thumper het volgende:
[..]
* Sannetie pakt alvast het touw en de reuzen-hildo met ribbels
Ik heb twee handenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:15 schreef Sannetie het volgende:
[..]
die is voor Jotje....Tarzan is voor Sannetie......![]()
![]()
* thumper stelt zich voor hoe het is om Sannetie in al haar gaatjes te gebruiken...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:14 schreef Sannetie het volgende:
[..]
gelukkig maar......sannetie ook niet![]()
![]()
![]()
![]()
pardon...ooh je bedoeld dat je ons "bedient"...de rest doen kunnen we samen wel afquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:20 schreef thumper het volgende:
[..]
Ik heb twee handenDe tarzan in mijn linkerhand is voor jouw, de reuzen-hildo in m'n andere hand voor Jo. Dan kunnen jullie samen met mij doen wat je wil
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:24 schreef Sannetie het volgende:
[..]
pardon...ooh je bedoeld dat je ons "bedient"...de rest doen kunnen we samen wel af
![]()
![]()
![]()
dan moet tie wel heeeeel goed zn best doen......quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:25 schreef Jo79 het volgende:
Juistem, dat vind ik nog eens een mooie instelling van Sanne. En doet hij het goed, heeft hij misschien nog geluk ook......;)
Je zult niet teleurgesteld worden beloof ik jequote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:25 schreef Jo79 het volgende:
Juistem, dat vind ik nog eens een mooie instelling van Sanne. En doet hij het goed, heeft hij misschien nog geluk ook......;)
ja ja ja...aan belooftes hebben we nixquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:26 schreef thumper het volgende:
[..]
Je zult niet teleurgesteld worden beloof ik je![]()
![]()
en?...lukt dat een beetje?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:22 schreef thumper het volgende:
[..]
* Sannetie stelt zich voor hoe het is om Sannetie in al haar gaatjes te gebruiken...
Ik ben een man van mijn woordquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:27 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja ja ja...aan belooftes hebben we nix![]()
![]()
![]()
Ja, broek wordt te kleinquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:29 schreef Sannetie het volgende:
[..]
en?...lukt dat een beetje?![]()
Mee eensch!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:29 schreef Bonobo11 het volgende:
Praktijktestje?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:30 schreef thumper het volgende:
[..]
Ik ben een man van mijn woord![]()
Ga maar vast liggen jullie!
tsssss... je kan ook nix hebben he.....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:31 schreef thumper het volgende:
[..]
Ja, broek wordt te klein
Mmmmm, wat ga je doen?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:32 schreef Sannetie het volgende:
[..]
...niks liggen.....ga jij maar zitten.....
![]()
![]()
Nou wacht maar tot je ziet hoe groot hij is, dat past in bijna geen enkele broekquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:34 schreef Sannetie het volgende:
[..]
tsssss... je kan ook nix hebben he.....![]()
![]()
![]()
Ja lekker! Kontje naar achteren, holle rug,quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:34 schreef Jo79 het volgende:
Mag op handen en knieen ook?
ik kom links op handen en knieen en Jotje komt rechts van je op handen en knieen.....nu kan je je bewijzen...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:34 schreef thumper het volgende:
[..]
Mmmmm, wat ga je doen?
* Sannetie gaat er zo vandoor, heeft een "afspraakje"
Jullie zullen het vandaag verder zonder mij moeten doen, ik ga vanmiddag wat dingen in de praktijk brengen
ja en dan?....kan je er nog wel een beetje mee omgaan...sthumpertje...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:35 schreef thumper het volgende:
[..]
Nou wacht maar tot je ziet hoe groot hij is, dat past in bijna geen enkele broek
Ik glij hier bijna van mijn stoel af.............precies zoals ik het graag hebben wil......quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:36 schreef thumper het volgende:
[..]
Ja lekker! Kontje naar achteren, holle rug,![]()
* Jo79 ramt nu bij Jo de hildo hard naar binnen en begint te stoten....
* thumper heeft de tarzan tegen het grotje van Sannetie gezet, plaagt haar een beetje, en stoot het ook hard naar binnen. Thumpertje houdt het tussen duim en wijsvinger vast, en heeft nog wat vingers over die ook iets te doen willen...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:36 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ik kom links op handen en knieen en Jotje komt rechts van je op handen en knieen.....nu kan je je bewijzen...![]()
![]()
![]()
suc6.....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:34 schreef thumper het volgende:
[..]
Jullie zullen het vandaag verder zonder mij moeten doen, ik ga vanmiddag wat dingen in de praktijk brengen
Ik niet, mijn vriendin wel, en wie weet kunnen jij en Jo er ook wel iets meequote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:38 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja en dan?....kan je er nog wel een beetje mee omgaan...sthumpertje...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja....en met die andere vingers wil je een sjekkie draaien ofzo?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:38 schreef thumper het volgende:
[..]
* Sannetie heeft de tarzan tegen het grotje van Sannetie gezet, plaagt haar een beetje, en stoot het ook hard naar binnen. Thumpertje houdt het tussen duim en wijsvinger vast, en heeft nog wat vingers over die ook iets te doen willen...
goh...jij heb ook niet veel nodig....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:38 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Ik glij hier bijna van mijn stoel af.............precies zoals ik het graag hebben wil......
met jouw vriendin...?? misschien wel je weet ut niet...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:39 schreef thumper het volgende:
[..]
Ik niet, mijn vriendin wel, en wie weet kunnen jij en Jo er ook wel iets mee![]()
![]()
Jij weet de sfeer altijd wel grondig te vernielen he?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:40 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja....en met die andere vingers wil je een sjekkie draaien ofzo?![]()
![]()
![]()
Jullie zullen het prima met elkaar kunnen vindenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:42 schreef Sannetie het volgende:
[..]
met jouw vriendin...?? misschien wel je weet ut niet...![]()
vernielen?...slopen ken ik je wel...maar niet de sfeer ...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:42 schreef thumper het volgende:
[..]
Jij weet de sfeer altijd wel grondig te vernielen he?![]()
Nee, die vingers vullen de loze ruimte op waar de tarzan tijdelijk niet bij kan![]()
* Sannetie pakt Tarzan over van thumpertje...zodat tie al zn vingertjes vrij heeftquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:42 schreef thumper het volgende:
[..]
Nee, die vingers vullen de loze ruimte op waar de tarzan tijdelijk niet bij kan![]()
chaio....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:43 schreef thumper het volgende:
Maar nu ga ik echt!
Morgen vertel ik wel hoe het afgelopen is![]()
als je alleen een kijker bent wel....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:46 schreef Black-jack het volgende:
jammer.....geile gesprek nu over en uit ??
Kun jij het allemaal hebbenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:53 schreef Black-jack het volgende:
is dat alles ????![]()
![]()
Wie heeft het over jouw gaatje dan ??? het ging om de damesquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:07 schreef Mr.Dee het volgende:
Damn .... je vindt het vast niet erg als ik even MAAGD wil blijven in me kont ?
Dat je veel moet experimenteren en proberen ben ik het helemaal mee eens maar dat gaatje is EXIT-ONLY
tja..dan heb je vast niet goed je best gedaanquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:48 schreef Black-jack het volgende:
ik probeerde er al doorheen te kletsen hoor...
maar ja, jullie waren te druk met elkaar......![]()
Om geil te worden niet zo nee..............Maar voor de rest wel heel veel nodig hoor. Hoorde ik daar handboeien en blinkdoek??????? Lekker hoor.........quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:41 schreef Sannetie het volgende:
[..]
goh...jij heb ook niet veel nodig....![]()
![]()
voor mij hoef je dat niet te doen......als je me echt wilt plezieren moet je toch met wat anders voor de dag komen...maar goed ik kan niet voor jotje spreken natuurlijkquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:55 schreef Black-jack het volgende:
hahahhaha........ volgens mij willen die dames veel meer als dit..... wellicht handboeien en blinddoekje erbij ??
welke behoeftes nog meer dan.....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:20 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Om geil te worden niet zo nee..............Maar voor de rest wel heel veel nodig hoor. Hoorde ik daar handboeien en blinkdoek??????? Lekker hoor.........
Werd me allemaal even teveel hier hoor. Even afkoelen. Nee hoor, even wezen eten, kreeg honger en die moet ook gestild, net als alle andere behoeftes die Jootje heeft..............
kijk dat vind ik now jammerquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:07 schreef Mr.Dee het volgende:
Dat je veel moet experimenteren en proberen ben ik het helemaal mee eens maar dat gaatje is EXIT-ONLY
Penetratie nog nooit gehad daar. Rimmen is echter wel een lekker gevoel.................dus zachtjes doen met Jo daar en misschien dat ik het nog ga doen ook......quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:07 schreef Mr.Dee het volgende:
Mocht je hulp nodig hebben bij het stillen van een aantal van die andere behoeftes dan wil ik me best voor de wetenschap beschikbaar stellenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:20 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Om geil te worden niet zo nee..............Maar voor de rest wel heel veel nodig hoor. Hoorde ik daar handboeien en blinkdoek??????? Lekker hoor.........
Werd me allemaal even teveel hier hoor. Even afkoelen. Nee hoor, even wezen eten, kreeg honger en die moet ook gestild, net als alle andere behoeftes die Jootje heeft..............
Dat kan ook, maar dan moet je toch echt ff langs komen bij ons..... mijn vrouwtje kan hele lekkere dingen doen met haar handjes en mond....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:21 schreef Sannetie het volgende:
[..]
voor mij hoef je dat niet te doen......als je me echt wilt plezieren moet je toch met wat anders voor de dag komen...maar goed ik kan niet voor jotje spreken natuurlijk![]()
![]()
![]()
bedoelde eigenlijk wat "ruiger" materiaal.....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:22 schreef Black-jack het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar dan moet je toch echt ff langs komen bij ons..... mijn vrouwtje kan hele lekkere dingen doen met haar handjes en mond....![]()
![]()
![]()
Wat nobel, dat sommige mensen zich nog voor je op willen offeren......geheel zonder eigenbelang natuurlijk..............Wie weet. Ik ben bang dat ik mijn menneke voorlopig niet zie en dus een tijd droog sta............quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:22 schreef Mr.Dee het volgende:
[..]Mocht je hulp nodig hebben bij het stillen van een aantal van die andere behoeftes dan wil ik me best voor de wetenschap beschikbaar stellen![]()
![]()
![]()
rustig maar.....heel voorzichtig...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:22 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Penetratie nog nooit gehad daar. Rimmen is echter wel een lekker gevoel.................dus zachtjes doen met Jo daar en misschien dat ik het nog ga doen ook......![]()
Ahhhh Jo'tje toch ....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:26 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Wat nobel, dat sommige mensen zich nog voor je op willen offeren......geheel zonder eigenbelang natuurlijk..............Wie weet. Ik ben bang dat ik mijn menneke voorlopig niet zie en dus een tijd droog sta............![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |