snappers, ze zijn zo'n beetje de meest controversiele verpakking die er in de DVD wereld bestaan. Overal waar je kijkt (op fora) zie je mensen op die dingen kotsen. Sommigen gaan zo ver dat ze de snapper uit elkaar slopen. De kartonnen hoes onder de scanner leggen en er een kopie van maken zodat ze die ine en plastic keep case kunnen proppen. Warner, fervent uitgever van DVD'sd in snapper cases is onderhand onder druk er mee gestopt. Maar waarom eigenlijk? Waarom haat men de snapper?
Voor diegene die niet weten wat een snapper is:
![]()
een plastic hoes waarin de DVD zit. Er om heen zit een soort van karton. Dat klap je zo open en aan de binnenkant bevindt zich dan een hoofdstukindeling van de DVD.
Ik kan me niet aan die dingen storen en snap ook niet wat nou eigenlijk het probleem is met die dingen. Ik vond ze eigenlijk altijd wel enige stijl uitstralen. Normaal wordt karton alleen gebruikt bij dure special edition, maar nu hadden zelfs goedkope dvd's toch een wat chiquere uitstraling. Met name omdat de binnenkant vaak ook beprint was... Die standaard plastic 30 in een dozijn doosjes vind ik pas saai
[b]Op
vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_