Iedere gefrustreerde samenleving, krijgt de geborneerde regering die het verdiend.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 05:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het wordt steeds gekker in de USA. Bush en een aantal onfrisse gefrustreerde anti-fok brigades zijn fel tegen de abortuswet. Men gaat zelfs zover dat er reclames op tv zijn dat riekt naar indoctrinatie van de jeugd waarin vrouwen neergezet worden als viezerikken. Landen die spotjes op tv ter aidsbestijding uitzenden worden bedreigd door de geldkraan dicht te draaien want Bush en consorten vinden dat je maar seks moet onthouden.
Amerika, het land van ongekende mogelijkheden maar ook het land waar men vaak op een geestelijk niveau zit die niet onderdoet voor de eerste de beste schapenneuker uit een of ander gebergte.
Dus, ingezetenen van Amerika, herkies Bush.
en waardoor is die samenleving gefrusteerd geraakt? : door het decennia lang systematisch voorgelogen krijgen!? I mean, kiezen ze uberhaupt wel die regering zelf? we weten nu toch al lang dat de lijn van gekozen US presidenten lang van te voren bekend waren. kiest het volk er niet voor, fucken ze toch gewoon de uitkomst v/h kiesbestelquote:Op zaterdag 17 juli 2004 07:38 schreef Sater het volgende:
[..]
Iedere gefrustreerde samenleving, krijgt de geborneerde regering die het verdiend.![]()
Ja maar het is tekenend dat alles wat ook maar iets linkser zit dan de Democraten daar al als extreem links bekend staat (net zoals in Israel). De Republikeinen zouden met hun ideeen hier niet of nauwelijks aan de bak komen. Die zitten rechtser dan nieuwsrechts in veel opzichten, en de Democraten zijn maar een stel verkapte VVD'ers. Tekenend dat de Green Party, zo'n beetje de GroenLinks/SP van de VS, daar nog niet eens 1 zetel kreegt in de senaat of het Congres.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 08:11 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
en waardoor is die samenleving gefrusteerd geraakt? : door het decennia lang systematisch voorgelogen krijgen!? I mean, kiezen ze uberhaupt wel die regering zelf? we weten nu toch al lang dat de lijn van gekozen US presidenten lang van te voren bekend waren. kiest het volk er niet voor, fucken ze toch gewoon de uitkomst v/h kiesbestel
maar lieve schat, volgens mij gebeurt dat hiero ook, nu dat langzamerhand bekend begint te worden, dat Amerika bestuurt wordt vanuit Europa...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 08:46 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Ja maar het is tekenend dat alles wat ook maar iets linkser zit dan de Democraten daar al als extreem links bekend staat (net zoals in Israel). De Republikeinen zouden met hun ideeen hier niet of nauwelijks aan de bak komen. Die zitten rechtser dan nieuwsrechts in veel opzichten, en de Democraten zijn maar een stel verkapte VVD'ers. Tekenend dat de Green Party, zo'n beetje de GroenLinks/SP van de VS, daar nog niet eens 1 zetel kreegt in de senaat of het Congres.
Als Amerikanen echt zo massaal belazerd worden hadden ze allang massaal op straat moeten staan qua protest. Neen, het is nog veel erger, ze weten niet eens waar ze steeds op stemmen en gedogen dit beleid bewust of onbewust door een gebrek aan kennis en kritische toetsing. Natuurlijk speelt de media een enorme rol in het mee-conditioneren en de hele dag dezelfde type boodschap verkondigen, met zelden ruimte voor echt kritische programma's, maar het zijn nog altijd de mensen zelf die daar niet opletten, want met gezond verstand en een beetje kritisch om je heen kijken door wat meer informatie tot je laten komen dan eenzijdige bronnen, kom je al een heel eind.
Imperium Amerikanum.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:11 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
maar lieve schat, volgens mij gebeurt dat hiero ook, nu dat langzamerhand bekend begint te worden, dat Amerika bestuurt wordt vanuit Europa...
weten WIJ al wie die europeanen zijn?
let op mijn woorden: binnen enkele maanden nadat Kerry aan de macht is gekomen, zal hij nog verschikkelere beslissingen nemen waarvan Bush dan alleen maar kan dromenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:40 schreef pomtiedom het volgende:
Bush verstandelijk gehandicapt. Nou, slim is hij iig niet en dat hebben de Amerikanen zelf inmiddels ook wel door. De daden van Bush zoals de invasie van Irak en het wetsvoorstel tegen homohuwelijken bewijzen maar weer eens dat de VS een andere leider moet krijgen. Ik reken het slechte gedrag van de VS toe aan Bush en de mannen die rond om hem heen zitten, zodra Kerry aan de macht is (en die komt aan de macht, let op mijn woorden!!) ben ik alweer enigzins opgelucht en verwacht ik dat bij de juiste handelswijze er weer goed met de VS kan worden gepraat en de betrekkingen met de VS weer volledig worden hersteld. (wordt meteen duidelijk dat de impact van Al-Qaida niet bestaand is op dat gebied)
Bush is een heetbloedige Texicaan met een IQ van 80, ik snap niet dat er is toegelaten dat hij de verkiezingen won, maargoed daar beslis ik niet alleen over. Het is maar goed dat de VS vanuit Europa wordt bestuurd anders was het al helemaal erg geweest.
Verwacht niet dat hij zich terugtrekt uit Irak, dat kan hij gewoon niet politiek gezien en bovendien kun je de Irakezen niet in de steek laten.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:54 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
let op mijn woorden: binnen enkele maanden nadat Kerry aan de macht is gekomen, zal hij nog verschikkelere beslissingen nemen waarvan Bush dan alleen maar kan dromen
Kerry = Bush
Bush = Kerry
just my thoughts
Heb je het nu over de Zionistische Lobby?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:19 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
eigenlijk is het een beetje van de zotte dat wij uithalen naar Bush terwijl hij eigenlijk het gezicht is (marketing face naar buiten) van degene die werkelijk de touwtjes in handen heeft
dezelfde gene die ook de touwtjes nog steeds in handen zal hebben als mr. Kerry president wordt
Laat ik het zo zeggen: ik geloof niet dat de president van Amerika (wie dat ook moge zijn) de werkelijke of meeste wereldmacht heeftquote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Heb je het nu over de Zionistische Lobby?
Voorlopig is hij 10x zo slim als jou meidquote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:24 schreef Natalie het volgende:
We weten toch al jaren dat er iets niet goed zit in zijn kop
In de Middeleeuwen werd de geldkraan voor AIDS-bestrijding óók niet dichtgegooid, hoor. Beter is het om het te vergelijken met het Amerika van de vroege eenentwintigste eeuw.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Landen waar ook maar wordt gesproken over abortus of condooms (!), daar wordt de geldkraan van meneer Bushje dichtgedraaid. Hallo!?! We leven niet meer in de middeleeuwen hoor.
Van welke CU2-site heb je die onzin afgehaald?quote:Zo zie je maar weer: geloof richt alleen maar schade aan.
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:23 schreef Monidique het volgende:
Ja, hoor. En wéér een Amerika-bash-topic. Maar wanneer de muzelmannen voor je deur staan, ben je maar al te blij wanneer de grootste natie ter wereld komt helpen. Typisch weer die Europese hypocrisie: altijd maar zeuren, niets doen en constant afgeven op Amerika, terwijl Saddam Hoessein gesteund wordt en geliefd is bij die Europese (s)linkse uitkeringstrekkers,!
Toch geeft de VS in vergelijking met andere landen veruit het meeste geld uit aan aidsbestrijding, dus dat zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 05:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Landen die spotjes op tv ter aidsbestijding uitzenden worden bedreigd door de geldkraan dicht te draaien want Bush en consorten vinden dat je maar seks moet onthouden.
Wat is er trollend aan het volgende:quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:36 schreef calvobbes het volgende:
Monidique?
Wil jij svp ergens anders gaan lopen trollen? En bij voorkeur buiten in de zandbak ofzo.
Dankjewel
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
In de Middeleeuwen werd de geldkraan voor AIDS-bestrijding óók niet dichtgegooid, hoor. Beter is het om het te vergelijken met het Amerika van de vroege eenentwintigste eeuw.
[..]
Van welke CU2-site heb je die onzin afgehaald?
Je hoeft me niet te behandelen als een 16-jarige hoor. Ik ben niet wereldvreemd ofzo.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:34 schreef Monidique het volgende:
Van welke CU2-site heb je die onzin afgehaald?
Woei, een smartie! Gut, nú ben ik onder de indruk, zeg!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:26 schreef sanniejj het volgende:
Voorlopig is hij 10x zo slim als jou meid![]()
Zie jij maar is al die studies etc. te halen![]()
Doe dan ook geen belachelijke uitspraken als een 16-jarige.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je hoeft me niet te behandelen als een 16-jarige hoor. Ik ben niet wereldvreemd ofzo.
Hoe dom kan je wezen? Is Abortus iets wat je moet promoten dan? Ik vind een homohuwelijk prima, maar laten we even niet vergeten dat de VS de eerste plek was waar een homohuwelijk uberhaupt mogelijk was, dit itt 90% van Europa waar nog veel achterlijker op alles wat met homoseksualiteit te maken heeft wordt gereageerd dan in de VS.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 05:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het wordt steeds gekker in de USA. Bush en een aantal onfrisse gefrustreerde anti-fok brigades zijn fel tegen de abortuswet. Men gaat zelfs zover dat er reclames op tv zijn dat riekt naar indoctrinatie van de jeugd waarin vrouwen neergezet worden als viezerikken. Landen die spotjes op tv ter aidsbestijding uitzenden worden bedreigd door de geldkraan dicht te draaien want Bush en consorten vinden dat je maar seks moet onthouden.
Amerika, het land van ongekende mogelijkheden maar ook het land waar men vaak op een geestelijk niveau zit die niet onderdoet voor de eerste de beste schapenneuker uit een of ander gebergte.
Dus, ingezetenen van Amerika, herkies Bush.
Inderdaad, meer mogelijkheden dan het bekrompen Nederland, dat op de voorste rijen zit met het morele opgeheven vingertje, maar zelf werkelijk geen ene fuck heeft bijgedragen aan het oplossen van grote problemen. Remember Indonesia, Srebrenica?quote:Amerika, het land van ongekende mogelijkheden maar ook het land waar men vaak op een geestelijk niveau zit die niet onderdoet voor de eerste de beste schapenneuker uit een of ander gebergte.
Was jij niet die slimmerik die beweerde dat de VS geen 'cultuur' had? Behoren bands als Tool, films als de Big Lebowski niet meer tot cultuur tegenwoordig? (ik kan het lijstje oneindig lang maken, maar daar heb ik nu ff geen zin in).quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Woei, een smartie! Gut, nú ben ik onder de indruk, zeg!
Maarre, wie zegt dat ik 'al die studies etc' niet heb weten te behalen
Ik quote ff iets van een collega usa lover uit een ander topic (http://forum.fok.nl/topic/575524/3/50):quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:42 schreef klez het volgende:
Inderdaad, meer mogelijkheden dan het bekrompen Nederland, dat op de voorste rijen zit met het morele opgeheven vingertje, maar zelf werkelijk geen ene fuck heeft bijgedragen aan het oplossen van grote problemen. Remember Indonesia, Srebrenica?
Of is dat opeens iets anders?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:56 schreef SirBenniMiles het volgende:
Ach ja, Somalië. Waar een honderdtal lichtbewapende amerikanen zonder tanks en al het aan de stok kreeg met Bin Ladens milities, niet te vergeten de zwarte sprinkhanen. Da's net zoiets als een soldaat op pad sturen met alleen zijn mes, zijn wapens mag hij niet gebruiken.
Vroege eenentwintigste eeuw = nu, toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
In de Middeleeuwen werd de geldkraan voor AIDS-bestrijding óók niet dichtgegooid, hoor. Beter is het om het te vergelijken met het Amerika van de vroege eenentwintigste eeuw.
In vergelijking met wélke landen? 1% van het bruto nationaal inkomen van een arm land is wezenlijk meer, dan hetzelfde van het rijke Amerika. [aangenomen dat het om het bruto nationaal inkomen gaat]quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:35 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Toch geeft de VS in vergelijking met andere landen veruit het meeste geld uit aan aidsbestrijding, dus dat zal wel meevallen.
Wat lul je nou. Typisch iets voor de VS-bashers. In de ene discussie gebruiken ze een argument linksom, en als het ze uitkomt rechtsom. Als ik me niet vergis vond jij sowieso dat de VS niets in Somalie te zoeken had, dus dan moet je ook niet zeuren als ze zaken niet goed aanpakken (wat ze helaas vaak genoeg gedaan hebben).quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:37 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik quote ff iets van een collega usa lover uit een ander topic (http://forum.fok.nl/topic/575524/3/50):
[..]
Of is dat opeens iets anders?
Denk je dat veel Amerikanen trots zijn op de fouten die men gemaakt heeft? De trieste manier waarop linkse Europeanen 'all evil' in de wereld aan 'satan' VS toeschrijven slaat gewoon helemaal nergens op. Alle shit waar de VS mee te maken hebben gehad vanaf WO1 heeft te maken met de rotzooi die Europeanen gemaakt hebben. Van WO2 en Vietnam tot en met de Palestijnse kwestie en Irak. Ook NL heeft Indonesie alleen maar opgegeven onder dwang van de VS. Het is juist links Europa wat om hetzij ideologische redenen, hetzij puur opportunisme en lafhartigheid dictators de vrije hand heeft gegeven.quote:Overigens geloof ik niet dat veel nederlanders trots zijn op wat nederland in indonesië heeft uitgespookt. De meeste mensen geven dat ook gewoon toe.
Yep.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:17 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Vroege eenentwintigste eeuw = nu, toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
En Bush is juist voor grote [liefst Christelijke] gezinnen!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:18 schreef yvonne het volgende:
Anti FOK!Brigades![]()
Nah, maar mensen die kiezen voor een abortus afschilderen als viezerikken gaat me te ver. Veel te ver zelfs.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:42 schreef klez het volgende:
Hoe dom kan je wezen? Is Abortus iets wat je moet promoten dan?
In ministaat Massachusetts ja, in 98% van Amerika is het niet mogelijk. Dus ook op dat punt wint Europa van Amerika met acht procentpunten.quote:Ik vind een homohuwelijk prima, maar laten we even niet vergeten dat de VS de eerste plek was waar een homohuwelijk uberhaupt mogelijk was, dit itt 90% van Europa waar nog veel achterlijker op alles wat met homoseksualiteit te maken heeft wordt gereageerd dan in de VS.
? Het gaat erom dat hier iemand die tegen abortus is, als een idioot, 'gehandicapt', wordt afgeschilderd. Dus wat nu precies je punt is?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nah, maar mensen die kiezen voor een abortus afschilderen als viezerikken gaat me te ver. Veel te ver zelfs.
[..]
Vermont, Maine en California. Europa heeft alleen Nederland en Belgie.quote:In ministaat Massachusetts ja, in 98% van Amerika is het niet mogelijk. Dus ook op dat punt wint Europa van Amerika met acht procentpunten.
Iemand die aborterende vrouwen neerzet als viezeriken zou ik inderdaad typeren als een 'idioot'.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:25 schreef klez het volgende:
? Het gaat erom dat hier iemand die tegen abortus is, als een idioot, 'gehandicapt', wordt afgeschilderd. Dus wat nu precies je punt is?
We hadden het toch over het huwelijk? Je hebt het nu ook over zgn. 'civil unions' en 'domestic partnerships' en je vergeet New Jersey. Van een volwaardig huwelijk is echter geen sprake, zoals in Nederland en Belgie. Vrijwel alle Europese landen hebben vergelijkbare regelingen, waaronder Zweden, Denemarken, Groot-Brittannie, Frankrijk en Duitsland.quote:Vermont, Maine en California. Europa heeft alleen Nederland en Belgie.
Ik denk dat je berekeninkje niet helemaal klopt dus...
Ja, dat zeg ik ook. NL en Belgie hebben het huwelijk opengesteld en die landenhebben regelingen vergelijkbaar met die in Vermont en Californie.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:32 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou nee, in Frankrijk en de UK (die anderen weet ik niet) is er geen sprake van een volwaardig huwelijk tussen mensen van hetzelfde geslacht.
Had ik ook niet verwacht van Franktijk wat altijd zo'n verlichte natie claimt te zijn trouwens.
Mag ik even een quote van Bush waarin hij het over 'viezerikken' heeft? Of slikken we alles wat de o zo onbevooroordeelde Dr. Nikita hier post voor zoete koek?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Iemand die aborterende vrouwen neerzet als viezeriken zou ik inderdaad typeren als een 'idioot'.
[..]
Wat nou volwaardig huwelijk? Voor de kerk ofzo?quote:We hadden het toch over het huwelijk? Je hebt het nu ook over zgn. 'civil unions' en 'domestic partnerships' en je vergeet New Jersey. Van een volwaardig huwelijk is echter geen sprake, zoals in Nederland en Belgie. Vrijwel alle Europese landen hebben vergelijkbare regelingen, waaronder Zweden, Denemarken, Groot-Brittannie, Frankrijk en Duitsland.
Geen idee. Maar als Bush spotjes laat uitzenden waarin mensen die abortus plegen, expliciet dan wel impliciet, worden uitgemaakt voor viezerik, dan is hij een idioot. Niet dat hij anders geen idioot is hoor, dat heeft hij de afgelopen 4 jaar wel bewezen. En ik ben nog wel een voorstander van Bush's beleid in het Midden-Oosten!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:31 schreef klez het volgende:
Mag ik even een quote van Bush waarin hij het over 'viezerikken' heeft? Of slikken we alles wat de o zo onbevooroordeelde Dr. Nikita hier post voor zoete koek?
Nee, gewoon een volwaardig civiel huwelijk, zoals we dat in Nederland en Beligie hebben. Een geregistreerd partnerschap vind ik bv geen echt huwelijk.quote:Wat nou volwaardig huwelijk? Voor de kerk ofzo?![]()
Toch ligt Europa ver voor op Amerika op dit terrein. Bijna alle Europese landen hebben regelingen voor homo's, tegen 5 staten in Amerika.quote:Het punt is dat je zelfbent als je de VS op terrein als achterlijk afspiegelt op dit terrein en Europa niet. Het verschilt van plek tot plek, net zoals in Europa.
Wat lul je nou uit je nek? Laat de betreffende landen maar duizenden aidskinderen op de wereld schoppen, is dàt wat je beoogt? En wat heeft het met mijn politieke overtuiging te maken? Die Bush is gewoon net zo'n engerd als OBL die ZIJN wil wil opleggen niet alleen aan de VS maar ook de dienst wil uitmaken dmv chantage in andere landen, dààr gaar het om.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:16 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou ik ben ook tegen abortus, so shoot me.
Een baby snij je niet in stukken om hem vervolgens met een stofzuiger uit de baarmoeder te verwijderen als een stuk vuil als daar geen medische reden voor is.
Een ander die het niet in je politieke overtuiging kan vinden zien als een verstandelijk gehandicapte Dr Nikita is even achterlijk als het nazisme.
Wie heeft het daarover dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:42 schreef klez het volgende:
[..]
Hoe dom kan je wezen? Is Abortus iets wat je moet promoten dan?
Ervaring?quote:Ik vind een homohuwelijk prima, maar laten we even niet vergeten dat de VS de eerste plek was waar een homohuwelijk uberhaupt mogelijk was, dit itt 90% van Europa waar nog veel achterlijker op alles wat met homoseksualiteit te maken heeft wordt gereageerd dan in de VS.
Mee eens.quote:Daarnaast heeft Bush als eerste de verantwoordelijkheid genomen om in het verleden gemaakte fouten recht te zetten, door Saddam en de Taliban op te ruimen.
Niks VS, Bush bash-topic, in deze topic gaat het om zijn debiele bekrompen ideeen van voor het Methusalem tijdperk.quote:Ik zou er zelf niet op stemmen, maar door jezelf weer zo te laten gaan in een VS/Bush-bash topic, geef je wel aan op wat voor niveau je intellectuele vermogens zich bevinden.
![]()
[..]
Je hebt volgens mij een nieuwsberichtje gemist of je hebt het duidelijk niet begrepen waar het om gaat.quote:Inderdaad, meer mogelijkheden dan het bekrompen Nederland, dat op de voorste rijen zit met het morele opgeheven vingertje, maar zelf werkelijk geen ene fuck heeft bijgedragen aan het oplossen van grote problemen. Remember Indonesia, Srebrenica?
Ah.. ik zie het nu, iedereen is kortzichtiger en dommer dan klez. Serieus, mijn nederige excuses voor mijn en medefokkers domme reacties.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:46 schreef klez het volgende:
[..]
Was jij niet die slimmerik die beweerde dat de VS geen 'cultuur' had? Behoren bands als Tool, films als de Big Lebowski niet meer tot cultuur tegenwoordig? (ik kan het lijstje oneindig lang maken, maar daar heb ik nu ff geen zin in).
Kortom, als je zo kortzichtig bent, is het de vraag of je op andere gebieden serieus te nemen bent.![]()
Dat doe jij nog altijd, niet ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wat lul je nou uit je nek?
Neen.quote:Laat de betreffende landen maar duizenden aidskinderen op de wereld schoppen, is dàt wat je beoogt?
Blijkbaar vanalles.quote:En wat heeft het met mijn politieke overtuiging te maken?
Nou nee dat is niet zo, hij verplicht landen nergens toe.quote:En wat heeft het met mijn politieke overtuiging te maken? Die Bush is gewoon net zo'n engerd als OBL die ZIJN wil wil opleggen niet alleen aan de VS maar ook de dienst wil uitmaken dmv chantage in andere landen, dààr gaar het om.
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:29 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Dat doe jij nog altijd, niet ik.
Wie lult er nou dan uit z'n nek?quote:Neen.
[..]
Jij plaatst wel erg graag en snel mensen in een hokje.quote:Blijkbaar vanalles.
[..]
Ja, door chantage Bush-beleid afdwingen.quote:Nou nee dat is niet zo, hij verplicht landen nergens toe.
Wel binden ze bepaalde voorwaarden aan het geven van geld.
Als je ook maar enig gezonde hersencel had kon je de conclusie trekken dat het weren van reclamespotjes over condoomgebruik in betreffende landen en daarvoor geheelonthouding te propageren je niet bij je verstand bent.quote:Als je ook maar enig benul had van de betreffende materie en niet als een kip zonder kop zou raaskallen wist je dat deze aanpak wel degelijk werkt, Oeganda is hier bv een goed voorbeeld van.
Ik vind verplicht en chanteren in deze een beetje hetzelfde en Bush heeft letterlijk gezegt: "Wie niet voor ons is, is tegen ons". Waarmee je als land dus meteen aangeeft tegen Bush te zijn als je zijn kruistocht niet steunt in het midden oosten. Neutraal kan dus niet. Ik vind dat foute uitspraken.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:29 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou nee dat is niet zo, hij verplicht landen nergens toe.
Wie niet voor is, is tegen mij. Bush als Christelijke Imperator? Sta volledig achter je condoomopmerking. Bespeur ik hier een draadje tussen President en Paus? Het is datquote:Op maandag 19 juli 2004 12:29 schreef stuiterballetje het volgende:
[..]
Ik vind verplicht en chanteren in deze een beetje hetzelfde en Bush heeft letterlijk gezegt: "Wie niet voor ons is, is tegen ons". Waarmee je als land dus meteen aangeeft tegen Bush te zijn als je zijn kruistocht niet steunt in het midden oosten. Neutraal kan dus niet. Ik vind dat foute uitspraken.
Verder vindt ik dat Abortus moet kunnen, mits optijd. Dat hij daar anders over denkt moet kunnen. Het blijft een kritiek punt. Wat ik veel erger vind is dat hij tegen condoomgebruik is. Dat vind ik verschrikkelijk om te horen. Daarmee kun je namelijk abortus EN aids voorkomen. En de kraan dichtdraaien voor organisaties die 'iets met geboortebeperking' doen... Dat is gewoon weer chantage!!! Ik vind dat hij zijn macht hiermee misbruikt. En dat vind ik misselijkmakend.
Niet iedereen ziet dit in en doet graag mee aan de rage. Erg kortzichtig.quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Hij lijkt wel op een aap ja. Denken kan hij ook niet zo goed, maar wie weet doet Bush zijn werk toch goed? Dat kun je nu nog niet zeggen. En of hij niet kan denken kan ik ook niet beoordelen. Ik weet niet wat zijn visie is, misschien praat hij gewoon niet open omdat hij het voor zichzelf wil houden.
Maar in de politiek weet je nooit wat goed is of niet. Wat die Michael Moore doet vind ik ook niet zo goed kunnen. Een film maken om ophef te veroorzaken werkt niet. Hij maakt alles nog onrustiger dan het al is. Vind sowieso dat buitenstaanders zich niet met oorlog mogen bemoeien, hij speelt zo met de veiligheid op de hele wereld. Erg arrogant mannetje vind ik het ook, alsof hij ff bepaald wat wel en niet goed is en hoe het wel en niet moet.
En ik snap op dit moment niet dat die documentaire niet verboden wordt dus. Amerika moet toch genoeg macht hebben. Als ik het zo indenk denken zij er ook over.
Op die site van hem is het dus echt allemaal negatief. Moore is zo iemand die blaat een uur in de ruimte en heeft het nergens over. De boodschap is zo vaag, en met oplossingen komt ie ook al niet. Puur en alleen om ophef te veroorzaken. Onrust-stoker dus.
Dat is ook een reden dat Disney de film niet wilde uitzenden geloof ik. Die denken wat verder dan hun neus lang is.
De indoctrinatie van moore blijkt geweldig effect op jou te hebbenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:52 schreef Jaco90 het volgende:
Als je Fahrenheit 9/11 heb gezien, word je er zelfs bang van hoe "apart" dom die gast is.![]()
![]()
Lol!quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:40 schreef sanniejj het volgende:
[..]
Niet iedereen ziet dit in en doet graag mee aan de rage. Erg kortzichtig.
Michael Moore is wat de bv. de SP is in de 2e kamer... onruststokend, populistisch, kortzichtig
Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:14 schreef Sater het volgende:
Borrelt ineens in mij op. Bush kan olie beter als glijmiddel gebruiken.
Nou, gezien zijn eigen oliebronnen lijkt Bush junior mij aardig zelfredzaam.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:17 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Jij liever dan ik![]()
Bedoel je hiermee dat alle uitkeringstrekkers (s)links zijn of dat alleen de groep politiek (s)links georienteerde personen met een uitkering Sadam Hoessein steunen, Monidique (geboren 1983).quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:23 schreef Monidique het volgende:
Ja, hoor. En wéér een Amerika-bash-topic. Maar wanneer de muzelmannen voor je deur staan, ben je maar al te blij wanneer de grootste natie ter wereld komt helpen. Typisch weer die Europese hypocrisie: altijd maar zeuren, niets doen en constant afgeven op Amerika, terwijl Saddam Hoessein gesteund wordt en geliefd is bij die Europese (s)linkse uitkeringstrekkers,!
Maar voorlopig ben jij dat zeker nietquote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:26 schreef sanniejj het volgende:
[..]
Voorlopig is hij 10x zo slim als jou meid![]()
Zie jij maar is al die studies etc. te halen![]()
po·pu·lis·tisch (bn.)quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:40 schreef sanniejj het volgende:
[..]
Niet iedereen ziet dit in en doet graag mee aan de rage. Erg kortzichtig.
Michael Moore is wat de bv. de SP is in de 2e kamer... onruststokend, populistisch, kortzichtig
Mag ik je erop wijzen dat de States moslimlanden steunt terwille van oliebelangen? Vóór de Golfoorlog [jaren negentig vorige eeuw] steunde pappa Bush, Saddam Hoessein met wapens]quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:23 schreef Monidique het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |