3 extra rondjesquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ren dan 3 extra rondjes ofzo.
trouwens... doe ook maar niet.
Als jij het niet koopt, blijft er meer over voor andere die het wel willen hebben
*heeft medelijden*quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:49 schreef blublub het volgende:
[..]
lucky you. ik ben ook niet dik maar ik hoef maar richting zoiets te kijken en ik ben 5 kilo zwaarder
omdat ze in eemnes geen coop hebben(waar the fuck ligt datquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:48 schreef Camoth het volgende:
[..]
OMG!!! Waarom wist ik dat niet![]()
oh ik eet wel vette troep, maar niet zo vaak in de vorm van fast foodquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:50 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
bier is idd bah
je maakt mij trouwens niet wijs dat je nooit vetter troep eet
aw poor you...*geeft knuvvel*quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:49 schreef blublub het volgende:
[..]
lucky you. ik ben ook niet dik maar ik hoef maar richting zoiets te kijken en ik ben 5 kilo zwaarder
Echt wel! Twee zelfsquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:50 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
omdat ze in eemnes geen coop hebben(waar the fuck ligt dat)
oh ja, had ik al verteld dat ik een voorliefde heb voor overdrijvenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:50 schreef Camoth het volgende:
[..]
*heeft medelijden*![]()
Maakt niet uit, ik vind je nog wel aardig hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:51 schreef blublub het volgende:
[..]
oh ja, had ik al verteld dat ik een voorliefde heb voor overdrijven
heel lief, maar ik ben een beetje misselijkquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:50 schreef snopprinses het volgende:
[..]
aw poor you...*geeft knuvvel*
je mag misschien wel 1 heel klein hapje van mijn ben&jerry's proeven
keicool!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:55 schreef Camoth het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik vind je nog wel aardig hoor![]()
Oatmeal Cookie??Wtf.....hoe kan dat lekker zijn??quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:01 schreef snopprinses het volgende:
Oatmeal Cookie Chunk is ook wel heel lekker eiglijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |