eerst uploaden naar bijvoorbeeld pickserver.tk De url copiėren.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:39 schreef Luni het volgende:
Qua computers ben ik a technisch, ik weet hoe ik een reactie moet posten, maar hoe post ik foto's vanaf mijn pc, dan zal ik er effe een paar posten.
imageshack.us werkt beter.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
eerst uploaden naar bijvoorbeeld pickserver.tk De url copiėren.
Daarna in een reactie posten en de url tussen [afbeelding] zetten
Dit was een geweldige wedstrijd voor Feyenoord fans, je gaat geen 1-1 uitzenden met een schwalbe van Machlas op de Feyenoord dag, deze 3-4 was gewoon heel erg tof.quote:Op zondag 25 juli 2004 08:50 schreef gras het volgende:
Ajax - Feyenoord uit 2001? Kon het niet wat recenter?
Tja, hoe meer goals, hoe beter.quote:Op zondag 25 juli 2004 09:48 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dit was een geweldige wedstrijd voor Feyenoord fans, je gaat geen 1-1 uitzenden met een schwalbe van Machlas op de Feyenoord dag, deze 3-4 was gewoon heel erg tof.
Ook de uitslag is voor Feyenoord-fans leuker dan een 1-1, het gaat dan ook om de leukste wedstrijden van de afgelopen jaren.quote:Op zondag 25 juli 2004 09:52 schreef gras het volgende:
[..]
Tja, hoe meer goals, hoe beter.
Zovaak winnen ze niet, dus moeten ze maar een paar jaar terug voor een overwinningquote:Op zondag 25 juli 2004 08:50 schreef gras het volgende:
Ajax - Feyenoord uit 2001? Kon het niet wat recenter?
Die 3-4 kan ik mij nog wel herrineren jah, ondanks het verlies zat alles in die wedstrijd. Ook de 2-2 van een jaar ervoor was een topwedstrijd.quote:Op zondag 25 juli 2004 01:05 schreef RedGuy het volgende:
10 augustus dus de Feyenoord-dag op Canal Plus.
Met Ajax Feyenoord uit 2001 (. ) en ook Feyenoord - Dortmund, en als toetje de enige goede wedstrijd van Song; FC Twente - Feyenoord.
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 25 juli 2004 10:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zovaak winnen ze niet, dus moeten ze maar een paar ja terug voor een overwinning
Nee, mij niet gezien, is leuk voor kleine kinderen, maar veel te druk.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:40 schreef TC03 het volgende:
Wie gaan er allemaal naar de Open Dag aanstaande woensdag?
Goor mogelijk 3 jaar. Kalou ook.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:51 schreef SCH het volgende:
Maar dan speelt er ineens weer een Kalou en iemand die Goor heet, en de vraag is altijd: voor hoelang moet ik die namen onthouden?
Shit, die ken ik dan al weer - ach eerst mijn eigen clubje maar eens uit het hoofd leren.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:57 schreef Eilanden het volgende:
Kalou en Goor zou ik toch maar wel onthouden ... zo'n naam als Castelen hoef je volgens mij minder lang te onthouden....
Jammer genoeg wel SCH.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Shit, die ken ik dan al weer - ach eerst mijn eigen clubje maar eens uit het hoofd leren.
Is die finale van de alpencup trouwens 1-0 gebleven, ik moest perse scrabble-en.![]()
Ik werd er een beetje verdrietig van. Fey was veel en veel sterker de 1e helft maar liet zich toch redelijk kennen - balbezit is er wel maar dan houdt het ook op. En als je in Europa verder wilt moet je zo´n partizan echt oprollen.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel SCH.
Ja, ik hoop dat het nog gaat lopen. En dat er nog een paar kerels bij komen, zeker in de verdediging.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik werd er een beetje verdrietig van. Fey was veel en veel sterker de 1e helft maar liet zich toch redelijk kennen - balbezit is er wel maar dan houdt het ook op. En als je in Europa verder wilt moet je zo´n partizan echt oprollen.
Okay, zo goed kan ik het nog niet beoordelen op wat ik heb gezien. Ik vond juist de aanval niet zo sterk. Ik snap maar niet wat Feyenoord in die Kuyt blijft zien - wat voor aanval heeft Fey verder. Buffel is sterk, en wordt er nog in Lacovic geloofd?quote:Op maandag 26 juli 2004 00:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat het nog gaat lopen. En dat er nog een paar kerels bij komen, zeker in de verdediging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |