Ja, op Eurosport.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:10 schreef Inquistor87 het volgende:
Leuke tegenstanders, wordt het uitgezonden?
De Alpen Cup wedstrijden zeker weten, op Eurosport.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:10 vroeg Inquistor87 het volgende:
Leuke tegenstanders, wordt het uitgezonden?
RTL5 heeft de rechten dacht ik niet meer? Ze zenden iig de Premier League niet meer uitquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:12 schreef RedGuy het volgende:
[..]
De Alpen Cup wedstrijden zeker weten, op Eurosport.
Misschien dat RTL5 de wedstrijden in Newcastle en Sevilla wel uitzendt, vorig seizoen zonden ze ook twee wedstrijden in de voorbereiding uit.
Lazovic bedoel je? Die noem ik nog geen misser hoor. Was gisteren de beste speler aan Feyenoords kant, las ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:13 schreef methodmich het volgende:
De duurste aankoop van de laatste jaren is vooralsnog een misser, Ruud.
SVV/SMC heet die clubquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:08 schreef methodmich het volgende:
SVSSMC wordt getraind door de Wolf.
Lazovic speelde maar 1 helft. Kuijt was MotM.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:15 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Lazovic bedoel je? Die noem ik nog geen misser hoor. Was gisteren de beste speler aan Feyenoords kant, las ik.
Met 1 helft spelen kun je ook de beste speler zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:18 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Lazovic speelde maar 1 helft. Kuijt was MotM.
Hij krijgt komend seizoen de kans om dit alsnog te worden.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:20 schreef methodmich het volgende:
Ik nam hem over uit de OP, Mindlight.
Lazovic is vooralsnog geen ster gebleken.
Ohh ok dan is die nu waarschijnlijk ge-edit, want er staat nu wel de goede naamquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:20 schreef methodmich het volgende:
Ik nam hem over uit de OP, Mindlight.
Lazovic is vooralsnog geen ster gebleken.
Kezman in zijn eerste seizoen? Nog niet zo goed als nu, maar toch al een van de betere spelers in de HCE (of hoe ie toen ook heettequote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:22 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Hij krijgt komend seizoen de kans om dit alsnog te worden..
Zeg eens eerlijk : wat vond je van Kezman in z'n 1e seizoen bij PSV?
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:24 schreef methodmich het volgende:
Kezman werd topscorer van Nederland in zijn eerste jaar, Ruud.
Lazovic 15 duels ofzo, 8 goals ofzo?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:28 schreef methodmich het volgende:
Hij was wel iets ouder natuurlijk. 21. Speelde 33 duels toen, 24 goals.
Veel daarvan als invaller in de laatste 8 minuten.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:31 schreef RuudGullit het volgende:
Jij bent echt een wandelende voetbal-database..
Heeft ie 23 duels gespeeld??? Das meer dan ik dacht.
Waar zet je dat eigenlijk in? Alles in excel? En hoe beheer je dat allemaal in godsnaamquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:33 schreef methodmich het volgende:
Ik kan dat vrij snel opzoeken Ruud, heb de stats in de PC staan.
Idd, dan heb je ook niet echt meer de mogelijkheid om doelpunten te maken. Kezman was destijds vast verzekerd van een basisplaats natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:33 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Veel daarvan als invaller in de laatste 8 minuten.
Ja, maar van Marwijk hoefde Lazovic er helemaal niet in te zetten. Kuijt scoorde gewoon veel doelpunten, en Buffel ook. Dus er was gewoon geen plek voor Lazovic, die zijn tijd echt nog wel krijgt.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:36 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Idd, dan heb je ook niet echt meer de mogelijkheid om doelpunten te maken. Kezman was destijds vast verzekerd van een basisplaats natuurlijk.
En anders zorgt Fernandez wel voor een plekje voorinquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:39 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ja, maar van Marwijk hoefde Lazovic er helemaal niet in te zetten. Kuijt scoorde gewoon veel doelpunten, en Buffel ook. Dus er was gewoon geen plek voor Lazovic, die zijn tijd echt nog wel krijgt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:32 schreef Kang-He het volgende:
[..]
En anders zorgt Fernandez wel voor een plekje voorin.
En hoe vond je Kezmans eerste en enige internationale toernooi?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:24 schreef methodmich het volgende:
Kezman werd topscorer van Nederland in zijn eerste jaar, Ruud.
Bert gaf niet zo gauw jongere spelers een kans. Die geeft Lurling en Song eeuwige krediet terwijl v. Persie en Lazovic 10 minuten de kans kregen en weer op de bank terecht kwamen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:41 schreef Cart_man het volgende:
Was Lazovic echt zo goed geweest, dan had hij wel een plek in de basis afgedwongen.
Op 'bepaalde' sites zijn er al namen en foto's van die gasten bekend. Je lacht je kapot. Die kop van Feike ûût Meppel...quote:Stadionverbod en taakstraf voor Ajax-relschoppers
Uitgegeven: 16 juli 2004 17:52
AMSTERDAM - De 23-jarige Feiko L. uit Meppel en de 27-jarige Patrick Z. uit Almere mogen zich twee jaar lang tijdens wedstrijden van Ajax niet ophouden binnen een straal van 1,2 kilometer vanaf de middenstip van het ArenA-stadion in Amsterdam. Tijdens de rust van de wedstrijden van het eerste elftal van Ajax moeten zij zich melden bij een politiebureau in hun woonplaats.
Samen met een taakstraf van 120 uur en een voorwaardelijke celstraf van twee weken is dit de straf die de rechtbank in Amsterdam hen vrijdag oplegde, omdat zij op 15 april het veld oprenden na de wedstrijd Jong Ajax - Jong Feyenoord. Zij zaten bij een groep van tientallen Ajax-aanhangers die spelers van Feyenoord belaagden, schopten en klappen uitdeelden. Slechts twee van hen moesten vrijdag voor de rechter verschijnen. Tegen de andere raddraaiers vond justitie niet voldoende bewijs.
'Tikkie'
De twee relschoppers hadden na de onlusten al een stadionverbod van vier jaar van de KNVB aan hun broek. Ook kregen zij van de voetbalbond een boete van 450 euro. Z. zei tegen de rechter juist het veld op gelopen te zijn om de andere hooligans, "jonge jongens met hun capuchon op en met een bepaalde blik in hun ogen, van het snuiven, spuiten en drinken'', tegen te houden. Toen Feyenoord-speler Lazovic hem zou hebben bespuugd, werd hij boos en gaf hij de speler "een tikkie met de schoen''. Hier was sprake van noodweer, betoogde zijn advocaat G. Hamer tevergeefs.
L. deed mee met de anderen, verklaarde hij. "Ik was buiten mijn zinnen.'' Hij maakte een schoppende beweging richting een Feyenoord-speler, maar raakte hem niet. De kok uit Meppel is een keer eerder betrokken geweest bij "voetbalvandalisme''. In de ArenA kalkte hij "Groeten uit Meppel'' en kreeg daarvoor een boete van 25 euro. De Ajax-aanhanger betuigde spijt en zou volgens zijn advocaat J. Niemer de rest van zijn leven nooit meer naar een dergelijke wedstrijd willen gaan.
De straf van de rechtbank kwam overeen met de eis van officier van justitie A. Bennis, die sprak van "een nieuw dieptepunt op het gebied van supportersgeweld''. Het is volgens hem nog niet eerder voorgekomen dat agressie tijdens of na voetbalwedstrijden gericht was tegen spelers en de trainer. Volgens de rechter hebben de raddraaiers het plezier om sport te kijken of te beoefenen met hun actie "ernstig vergald''.
Spelers als Van Persie, De Nooijer en Lazovic liepen destijds rake klappen op en moesten rennen voor hun leven. De Chileense voetballer Jorge Acuna werd opgenomen in het ziekenhuis met een zware hersenschudding. De politie hoorde 37 mensen die op het veld aanwezig waren. Vijf verdachten zijn aangehouden, waarvan er drie vrijuit gingen.
Uhm hij staat nog steeds nergens hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:32 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb de hoop nog lang niet opgegeven bij Lazovic. Ibrahimovics bakte er in het eerste jaar ook niks van en kijk waar die nu staat.
Idd, maar dat komt vooral nog omdat ie zelf zo graag wil doorbreken. Verandert ook nog wel, denk ik.quote:Kan bij Lazovic hetzelfde zijn. Ik hoop wel dat ie wat minder egoistisch wordt, vind ik een minder trekje van hem. Hij lijkt niet eens echt blij te zijn als een ander scoort.
Nu begrijp ik waarom sommige zeggen dat je blind bentquote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:51 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Uhm hij staat nog steeds nergens hoor..
[..]
Nee, in Word. En dat is niet zo lastig hoor. Ik kan je de file wel opsturen. Moet je even mailen naar methodmich@hotmail.comquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:35 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Waar zet je dat eigenlijk in? Alles in excel? En hoe beheer je dat allemaal in godsnaam.
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:07 schreef RedGuy het volgende:
El Carnicero gaat wel naar de Alpencup, wie zeker niet meegaan zijn Patrick Z. uit Almere en Feiko L.uit Meppel.
Zlatan is gewoon overschat. Aardige spits hoor, maar hij verbleekt bij een spits als Kezman, en ook onze eigen Dirk zal er komend seizoen veel meer inleggen. Alleen z'n onberekenbaarheid en af en toe een technische actie maakt hem gevaarlijk, maar een echte goalgetter is Zlatan zeker niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:41 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom sommige zeggen dat je blind bentHij toch echt moeilijk af te stoppen. We hebben nu gelukkig (misschien) El Carnicero in huis.
![]()
Ja daar valt helaas weinig aan te verbouwenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Op 'bepaalde' sites zijn er al namen en foto's van die gasten bekend. Je lacht je kapot. Die kop van Feike ûût Meppel...![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:19 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Zlatan is gewoon overschat. Aardige spits hoor, maar hij verbleekt bij een spits als Kezman, en ook onze eigen Dirk zal er komend seizoen veel meer inleggen. Alleen z'n onberekenbaarheid en af en toe een technische actie maakt hem gevaarlijk, maar een echte goalgetter is Zlatan zeker niet.
Nou inderdaad, wat een k*nkerkop heeft die gast. Denk dat liever een maand had gaan zitten als zijn naam niet bekend geworden was. Van die andere gast uit Almere is zijn telefoonnummer al bekend en ook waar hyij woont, aanpakken die gasten!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:44 schreef altface het volgende:
[..]
Ja daar valt helaas weinig aan te verbouwen![]()
![]()
Het zal toch niet dat ie daar dit seizoen al de sterren van de hemel speeltquote:Kezman, Van Persie maken indruk
17-07-2004, 19:37:00
LONDON [SD] - Ook de Engelse clubs zijn begonnen met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Robin van Persie en Mateja Kezman maakten een goede eerste indruk.
Arsenal won met 1-10 bij Barnet uit de Conference [vierde divisie]. Van Persie scoorde en bereidde twee goals voor. Dennis Bergkamp tekende ook voor een van de tien goals. Chelsea speelde haar eerste duel onder Jose Mourinho met 1-1 gelijk tegen Oxford [tweede divisie]. Kezman scoorde namens 'Chelski'.
Wat doet dit in de Feijenoordtopic.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:57 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Het zal toch niet dat ie daar dit seizoen al de sterren van de hemel speelt
"Thuis blijven is leuker!"quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:54 schreef Luni het volgende:
Beeldbuissupporters!![]()
Ik ben er lekker live bij vanuit een (hopelijk) zonnig Weiler![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat doet dit in de Feijenoordtopic.
Kan me geen flikker interesseren wat van Persie in Engeland doet of gaat doen. Hij heeft zich hier onmogelijk gemaakt en ik ben blij met het feit dat hij is opgerot.
voor mijn part knalt hij er 100 in voor arsenal.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:57 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Het zal toch niet dat ie daar dit seizoen al de sterren van de hemel speelt
Dat zou wel duidelijk maken dat er bij Feyenoord iets fout zat.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:12 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
voor mijn part knalt hij er 100 in voor arsenal.
Ik vond hem het laatste jaar heel erg bijgetrokken hoor.quote:tis en blijft een verwend joch.
Ik volg de verrichtingen van Feijenoord. Spelers zijn maar passanten.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:30 schreef RuudGullit het volgende:
[..]. Een echte Feyenoorder volgt ook de ontwikkelingen van ex-spelers, CM.
Zeker van spelers uit de eigen kweek. Het was niet alleen Robbins schuld, dat weet jij ook wel. Valt me van je tegen dit.
De spelers zijn de organen van een club, als het Legioen dan het hart is.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik volg de verrichtingen van Feijenoord. Spelers zijn maar passanten.
Nou ik niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:17 schreef RuudGullit het volgende:
Ik vond hem het laatste jaar heel erg bijgetrokken hoor.
Ik zie mensen als Beenhakker enzo niet meer als Feyenoorder hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:23 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
De spelers zijn de organen van een club, als het Legioen dan het hart is..
Maar het heeft voor dat hart ook geen zin om te kloppen als er geen organen zijn om in leven te houden.
v. Persie blijft voor altijd een Feyenoorder, een klein deeltje in de grote historie van Feyenoord.
Noem je ook iemand.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:51 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ik zie mensen als Beenhakker enzo niet meer als Feyenoorder hoor.
Een oefenpotje tegen Barnet zegt niet zoveel. Ik ben benieuwd hoe hij het doet tegen clubs uit de Premier League.quote:Op zondag 18 juli 2004 09:52 schreef Haspel33 het volgende:
2 assist op Reyes, en een pegel in de kruising die als mooiste goal van de wedstrijd bestempeld werd. Whehe, wat zal die gast dit jaar pijnlijk aantonen dat ze in R'dam structureel dom zijn om hem zo te verguizen, Bertje gelijk te geven in die vete tussen die 2, en telkens maar weer werkvoetballers te prefereren boven voetbaltalent.
Volgens mij gaat ie juist nog beter tot zijn recht komen daar met goeie voetballers om zich heen, en een competetie die veel voetbal-ruimte biedt met hun specifieke spelstijl. Sta dus niet verbaasd als ie die lijn doortrekt, mits ie de kans krijgt van Wenger, want de EK-gangers zijn daar ook nog niet aanwezig.quote:Op zondag 18 juli 2004 11:00 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Een oefenpotje tegen Barnet zegt niet zoveel. Ik ben benieuwd hoe hij het doet tegen clubs uit de Premier League.
v. Persie is een ex-Feyenoorder, het gaat dus nog steeds over Feyenoord hoor.quote:Op zondag 18 juli 2004 11:11 schreef Cart_man het volgende:
Kunnen we weer terug naar waar de topic over gaat: Feijenoord.
Bosschaart kan linksback en Mtiliga. Rechtsbuiten kun je Smolarek neerzetten.quote:Op zondag 18 juli 2004 11:41 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Ontopic : Castelen en Bosschaart, potentiele Oranje kandiaten als Ruudje er wat goeds van kneedt. Op linksback en rechtsbuiten blijft het behelpen nl.
En dat is niet eens zo'n vreselijk beroerde oplossing.quote:Op zondag 18 juli 2004 15:54 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Bosschaart kan linksback en Mtiliga. Rechtsbuiten kun je Smolarek neerzetten.
Opgelost![]()
enquote:Voor Lurling toch geen trainingskamp
16/7/2004 17:12
Anthony Lurling gaat toch niet mee op het trainingskamp van Feyenoord. De aanvaller kreeg een terugslag en ziet daarom af van de 'zinloze onderneming'.
Lurling liep maandag op de training een blessure op. In zijn herstel kreeg de aanvaller te maken met een lichte terugslag. 'Er zit vocht in de knie en dat is er nog niet uit. Om die reden is besloten dat ik niet mee ga naar Duitsland', zei Lurling op de website van Feyenoord. 'Het zou een vrij zinloze onderneming zijn, vooral omdat er in De Kuip en op Varkenoord voldoende faciliteiten zijn om dagelijks aan mijn herstel te werken.'
Lurling krijgt bij zijn herstel in Rotterdam gezelschap van Jorge Acuña, die donderdag op de training zijn enkelbanden scheurde.
Als ie dat nou in de competitie ook doet, bij, ik noem maar eens een zijstraat, Zlatan ofzo. Maar op je eigen mede-speles is wel een beetje jammer natuurlijk, hoewel het de mensen op de training wel goed op scherp zet.quote:Spijkerharde Fernandez langer bij Feyenoord
16/7/2004 11:31
Veel wijzer is Ruud Gullit nog niet geworden van Mariano Fernandez, maar zeer waarschijnlijk zal de coach van Feyenoord besluiten om de stageperiode van de Argentijnse verdediger te verlengen.
Donderdagavond maakte Fernandez zijn debuut als Feyenoorder in het oefenduel met Katwijk (5-0 winst). De 26-jarige linkspoot speelde de gehele tweede helft, maar ondervond weinig tegenstand van de zaterdag-amateurs. Hij had een stevige tackle en een gevaarlijke kopbal net naast het doel van Katwijk.
'Hij heeft niet al te veel te doen gekregen vandaag. Het is daardoor onmogelijk om hem nu al volledig te beoordelen. Dat zal moeten gebeuren tegen een sterkere tegenstander', verklaarde Gullit. Daarmee lijkt de trainer aan te geven dat Fernandez waarschijnlijk de komende dagen mee reist naar het trianingskamp in het Duitse Weiler, waar de Rotterdamse club deelneemt aan de Alpen Cup. Aanvankelijk zou hij vrijdag al vertrekken.
Tijdens zijn eerste training liet Fernandez direct een stevige indruk achter. Hij zette een 'meedogenloze' tackle in op Thomas Buffel, die zich daarbij dusdanig blesseerde dat hij ontbrak in de wedstrijd tegen Katwijk. Van opzet was geen sprake, meldt de website van Feyenoord. En volgens het Rotterdams Dagblad zou ook Ebi Smolarek na een ingreep van de Argentijn niet in staat zijn geweest mee te spelen tegen Katwijk.
Feyenoord hoopt in Fernandez versterking te hebben gevonden voor de positie van linker centrale verdediger. Momenteel komt alleen Patrick Paauwe voor die positie in aanmerking. De transfervrije Fernandez zou eventueel een oplossing kunnen zijn. Hij is afkomstig van Torino, dat uitkwam in de Serie B.
ex ja...hij is het dus niet meer. En nou opgerot met dat gelul over hem. Open je maar een topic over hem.quote:Op zondag 18 juli 2004 15:34 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
v. Persie is een ex-Feyenoorder, het gaat dus nog steeds over Feyenoord hoor..
Maar wat staat v. Marwijk straks ongeloofelijk voor lul als Robin de sterren van de hemel gaat spelen bij Arsenal. Ben nog steeds zo blij dat we nu (hopenlijk) een goede coach hebben.
Zolang Paauwe de enige linksbenige centrale verdediger is zal hij gewoon blijven staan.quote:Op zondag 18 juli 2004 16:16 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik hoop dat Paauwe uit de bassis word gespeeld
en dit het jaar van Glen word ,
Ik mag niks zeggen over posts van jou die mij niks intresseren, maar zodra iets jou niet boeit mag jij opeens bepalen waar het over gaat?quote:Op zondag 18 juli 2004 16:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
ex ja...hij is het dus niet meer. En nou opgerot met dat gelul over hem. Open je maar een topic over hem.
Waarom zou zo'n speler bij bijna elke andere club dan wel slagen? Een speler als Robin moet sowieso ALTIJD de voorkeur hebben boven iemand als Lurling.quote:En van Marwijk staat niet voor lul, onzin. Hij heeft gedaan wat iedere trainer zou doen. Een irritant strebertje straffen voor zijn gedrag. Van Marwijk heeft fouten gemaakt in zijn handelswijze met van Persie. Robin heeft het echter aan zichzelf te danken dat het zo is afgelopen.
Alsof de rest van Arsenal allemaal van die bescheiden jongens zijn.quote:Op zondag 18 juli 2004 16:29 schreef DutchGooner het volgende:
Bij van Persie steeg het bij vlagen bijzonder naar zijn hoofd en hoop dat dat bij Arsenal ook zal gebeuren,mag ie lekker zijn wedstrijdjes in het 2e spelen bij Borehamwood.
En daarom hoop je dat ie flopt en stel je dat boven het belang van het team?quote:Ik mag die praatjesmaker niet
voorbeelden?quote:Op zondag 18 juli 2004 16:32 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Alsof de rest van Arsenal allemaal van die bescheiden jongens zijn..
Dat valt jou nog tegen en als je wilt scoren tegen Manchester City moet je wel spelenquote:En daarom hoop je dat ie flopt en stel je dat boven het belang van het team?. Je staat wel te juichen als ie straks 2 x scoort tegen Manchester.
.
Jij mag zeggen wat je wilt. Discussies over van Persie (geen Feijenoorder) horen hier echter neit thuis.quote:Op zondag 18 juli 2004 16:26 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Ik mag niks zeggen over posts van jou die mij niks intresseren, maar zodra iets jou niet boeit mag jij opeens bepalen waar het over gaat?. Je bent niet verplicht het te lezen.
Twee doelpunten tegen een conference ploeg betekend niet dat hij is geslaagd. Robin heeft in zijn tijd bij Feijenoord misschien een paar momenten gehad waarin hij schitterde. Het meerendeel van de tijd is hij echter een irritant ventje geweest.quote:Waarom zou zo'n speler bij bijna elke andere club dan wel slagen? Een speler als Robin moet sowieso ALTIJD de voorkeur hebben boven iemand als Lurling.. Ook al heeft ie een grote mond.
Dat v. Marwijk z'n persoonlijke ruzie's via de opstelling uit wou vechten, neem ik hem hem nog steeds kwalijk.
Maar hij blijft een ex-Feyenoorder en staat dus indirect in verband met de club.quote:Op zondag 18 juli 2004 17:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij mag zeggen wat je wilt. Discussies over van Persie (geen Feijenoorder) horen hier echter neit thuis.
Ten 1e zou ik ook geirriteerd raken door sommige onbegrijpelijke acties van v. Marwijk, en ten 2e viel hij, zoals ik eerder zei, de laatste tijd echt wel mee. Er is een beetje een verkeerd beeld van hem onstaan helaas. Mensen kunnen zichzelf beteren, dat vergeet iedereen.quote:Twee doelpunten tegen een conference ploeg betekend niet dat hij is geslaagd. Robin heeft in zijn tijd bij Feijenoord misschien een paar momenten gehad waarin hij schitterde. Het meerendeel van de tijd is hij echter een irritant ventje geweest.
Zal Fons wel lekker hebben gevondenquote:Op zondag 18 juli 2004 18:06 schreef Cart_man het volgende:
Vergeleken met van Persie is Robben een koorknaapje, dat op zijn knieën voor Spooren zit.
Mtiliga ia een Deen en Smolarek een Poolquote:Op zondag 18 juli 2004 15:54 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Bosschaart kan linksback en Mtiliga. Rechtsbuiten kun je Smolarek neerzetten.
Opgelost![]()
Net zo als mensen die gewoon niks hebben betekend voor de clubquote:Op zondag 18 juli 2004 00:32 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Noem je ook iemand.
Collen hoort in dit lijstje niet thuis imho!quote:Op zondag 18 juli 2004 20:50 schreef _bigmac_ het volgende:
Net zo als mensen die gewoon niks hebben betekend voor de club
Jochemsen .
Collen .
Aros
Zulk soort mensen.
Oke hij heeft een paar goeie potjes gespeeld maar toch.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Collen hoort in dit lijstje niet thuis imho!
Met hem als rechtsback en Emerton rechts op het middenveld, zijn zeer goede competitie- en Europese wedstrijden gespeeld!
Jammer dat hij te lang met zijn blessure heeft doorgespeeld!
Tuurlijk niet. Smolarek speelt gewoon.quote:Op zondag 18 juli 2004 19:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mtiliga ia een Deen en Smolarek een Pool![]()
Bij Feyenoord is het wel een optie inderdaad, al zal het ondanks Smolareks goede spel en doelpunten de laatste maanden nog lastig worden een basisplek afdwingen met zoveel concurrentie in de aanval.
Serieus mensen, hoeveel spelers hebben we nodig in de voorhoede?
Zo onderhand wel vind ik.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Collen hoort in dit lijstje niet thuis imho!
quote:Op maandag 19 juli 2004 18:58 schreef methodmich het volgende:
Een gabbersmilie, Franky?
Ik zie hem eigenlijk nog wel vertrekken. Hopelijk voor een grote zak geld na succesvolle OS-titel. Wel je beste speler, maar hij is ook de helft van het jaar geblesseerd of in Japan.quote:20-07-2004: Shinji Ono: 'Ik wil weg bij Feyenoord'
[Bron: FR-Fans.nl en VI.nl]
Shinji Ono heeft tegenover Sportweek laten weten weg te willen bij Feyenoord. Het liefst vertrekt de Japanner zo snel mogelijk naar Spanje. Ono zegt te kampen met het 'Paul Bosvelt-gevoel'. De reden dat hij wegwil uit de Kuip, heeft meerdere oorzaken: hij zoekt een nieuwe uitdaging, het gesteggel tussen Feyenoord en de Japanse bond over vrijgave en het feit dat hij in Rotterdam nauwelijks vrienden heeft. Maar toch vooral vanwege de uitdaging zoekt.
Volgens Ono is er momenteel interesse voor hem, maar is er nog niets concreet. Toch denkt hij op korte termijn een nieuwe club te vinden. 'Het zou geen ramp zijn om te blijven, maar het liefst ga ik in Spanje voetballen. Een nieuwe start maken. Het is voor mij beter dat ik vertrek', aldus de middenvelder.
Zoals bij zoveel Feyenoordersquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:48 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vind dat Ono echt een hele goeie kan zijn en als ie 95% van wat ie kan had laten zien hadden we denk ik wel 15 miljoen kunnen krijgen, zal nu wel veel minder zijn.
Pardo heeft de potentie om een hele goeie creatieve speler te kunnen zijn op het middenveld, maar hij is momenteel helaas nog iets te licht!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:08 schreef sqlsmurft het volgende:
Zat net met een feijenoorder te discusieren wie zijn opvolger moet worden.
Emoties liepen bij hem hoog op en Bosvelt moest het worden...
Als Ajacied leek het mij dat je een creatieve speler niet moet vervangen door een waterdrager die ook nog eens over zijn top is. Uiteindelijk zijn we beiden bij Vayrinnen uitgekomen.
Ben benieuwd of andere feijenoorders betere alternatieven hebben.
Vayrinen kan inderdaad wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:08 schreef sqlsmurft het volgende:
Zat net met een feijenoorder te discusieren wie zijn opvolger moet worden.
Emoties liepen bij hem hoog op en Bosvelt moest het worden...
Als Ajacied leek het mij dat je een creatieve speler niet moet vervangen door een waterdrager die ook nog eens over zijn top is. Uiteindelijk zijn we beiden bij Vayrinnen uitgekomen.
Ben benieuwd of andere feijenoorders betere alternatieven hebben.
Nuchtere jongen die Buffel!quote:Thomas Buffel klaar voor leidersrol
[Bron: RD]
Voor een miljoen of vijftien had Feyenoord hem deze zomer best willen laten gaan, maar dat bedrag was het Turkse Galatasaray iets te gortig en dus speelt Thomas Buffel dit seizoen gewoon weer in de Kuip. Zijn laatste jaar? Zou best eens kunnen, maar voorlopig wil de 23-jarige Belg het nieuwe technische trio - Gullit, Petrovic en Duut - laten zien dat hij bij Feyenoord inmiddels is uitgegroeid tot een van de dragende krachten. Een nieuwe leider? ,,Ik zie die rol wel voor mezelf weggelegd.''
Het shirt met rugnummer tien, dat hij in de Belgische nationale ploeg al een tijdje droeg, hangt sinds kort ook bij Feyenoord om zijn schouders. Buffel is er trots op. ,,Want ik denk dat het niet zomaar aan mij is gegeven,'' zegt hij op het terras van het spelershotel in het Duitse Weiler. ,,Ik heb dat zelf afgedwongen.''
Het nummer zegt iets over de status die de Belg tegenwoordig bij Feyenoord heeft. Het schept ook verplichtingen, maar Buffel is wel toe aan wat meer verantwoordelijkheid. ,,Ik voel wel dat ik een belangrijke speler ben geworden. Toen ik twee jaar geleden weer bij Feyenoord kwam, was ik in het begin vooral bezig met mijn eigen spel. Nu ben ik een stap verder en wil ik niet alleen door mijn voetballende kwaliteiten belangrijk zijn voor het elftal, maar ook door veel te praten. Ik moet meer gaan coachen. De trainer heeft nadrukkelijk gezegd dat spelers zelf initiatief moeten nemen, want als de wedstrijd is begonnen is het voor hem moeilijk om nog iets te doen.''
Enthousiasme
De Feyenoord-selectie staat in de eerste weken onder Ruud Gullit, zo is Buffel opgevallen, op scherp. Op de trainingen werkt het enthousiasme van de nieuwe hoofdcoach en zijn nog drukkere assistent Zeljko Petrovic aanstekelijk. Er wordt behalve stevig getraind, opvallend veel gedold en gelachen. In veel van Gullits oefeningen zit een wedstrijd-element en dat maakt voetballers in de regel bloedfanatiek. Verliezers moeten zich opdrukken of langer doorgaan met een oefening terwijl de rest kraaiend van de pret staat toe te kijken. De trainersstaf dolt net zo hard mee, maar is ook niet te beroerd om spelers af en toe flink op hun nummer te zetten.
,,De coaching en de omgang met elkaar zijn anders dan vorig jaar,'' vindt Buffel. ,,De sfeer is goed en er wordt scherp getraind. Iedereen is op dit moment hard bezig om de trainer te laten zien wat hij kan. Vorig seizoen waren veel spelers onder Van Marwijk misschien toch iets te zeker van hun plaats. De trainingen waren niet zo scherp als nu, er wordt nu meer gebikkeld.''
,,Ik heb het idee dat ik van de nieuwe staf beter kan worden,'' zegt Buffel. ,,Gullit is beginnende in dit vak, maar je hoeft niet altijd een ervaren trainer te zijn om iets neer te zetten. Als je goed kan overbrengen wat je zelf hebt meegemaakt, hoef je niet twintig jaar in het vak gezeten te hebben. Dan kun je ook - zoals Petrovic - meteen uit het voetbal komen. Ik denk dat het een perfect trio is dat elkaar aanvult. Gullit was een aanvaller, Petrovic middenvelder en Duut verdediger.''
Feyenoord speelt vanavond in Weiler tegen Arminia Bielefeld zijn eerste serieuze oefenwedstrijd van deze voorbereiding. Dat wordt vooral een aardige test voor de nieuwkomers. ,,Bart Goor is een versterking voor het elftal,'' weet Buffel. ,Over de andere buitenlandse spelers kan ik nog niet goed oordelen. Tegen amateurs is alles relatief makkelijk. Of Feyenoord goed heeft ingekocht? Het zijn niet alleen de aankopen die een elftal versterken. Vorig seizoen zijn er ook talentvolle spelers gekomen en die zijn inmiddels beter ingeburgerd. Het is vooral belangrijk dat we in het veld wat voor elkaar over hebben. Dat is wel eens anders geweest. Vorig jaar was niet iedereen altijd bereid om iets extra's te doen.''
Interesse
De loopbaan van Buffel kent nog steeds een opgaande lijn. Na twee seizoenen Excelsior en twee jaar Feyenoord, lijkt een volgende stap dichtbij. Deze zomer kwam het al bijna tot een transfer. Verschillende buitenlandse clubs toonden interesse, maar de nuchtere Belg liet zich het hoofd niet op hol brengen. Ook niet toen Galatasaray hem een zeer aantrekkelijk voorstel deed. ,,Galatasaray was heel serieus,'' aldus Buffel. ,,Ze vertelden me zelfs al wat ik daar kon verdienen. Dat was een aardig bedrag. Ik heb me er verder niet zo mee bezig gehouden en gezegd dat ze maar met Feyenoord moesten gaan praten.''
,,Maar Galatasaray heeft zich nooit bij ons gemeld,'' zegt technisch manager Mark Wotte. ,,Alleen de zaakwaarnemer van Buffel heeft me naar aanleiding van de interesse een keer gevraagd wat Thomas moest kosten. Ik heb toen gezegd dat we dachten aan een 'Arjen Robben-achtig' bedrag. Wij willen Buffel helemaal niet kwijt.''
Buffel lag er niet wakker van dat de deal al vroegtijdig afketste. ,,Ik ben door die bedragen niet in de war geraakt. Als het me om het geld te doen was, was ik wel naar de Feyenoord-leiding gestapt om te vragen of we niet iets aan het transferbedrag konden doen. Ik wil ook niet op een vervelende manier vertrekken, want ik heb in al die jaren in Rotterdam wel iets moois opgebouwd. Als ik nu een goed seizoen speel, zal er ongetwijfeld wel weer een club komen die een stapje hoger is dan Feyenoord. Ik wil een mooie carrière opbouwen en dan komt het geld vanzelf.''
Hij kan z'n contract ook gewoon verlengen hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Buffel heeft ook laatst aangegeven dat hij 1 of 2 jaar voor het einde van zijn contract wil vertrekken, zodat Feyenoord nog wat aan hem kan verdienen!
Goeie instelling imho!
Die speelt voor de SC E volgend jaar.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:27 schreef Erasmusch het volgende:
Van den Ouweland lijkt me trouwens ook wel een aardige vervanger, maar die is er nog niet aan toe. Heb pas 2 wedstrijdjes ofzo van hem gezien, maar daar was ie wel telkens de beste man van het veld. Inzicht in het spelletje, mooie traptechniek.
Ono is met enkel n hoor, maar voor de rest ben ik het wel met je eens. Die jongen was toch al zo vaak weg om ergens in Japland te ballen voor ene Tamagotschi-beker. Zeker niet onvervangbaar dus.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:56 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord kan ook zonder Onno hoor. Onno was het voetballende gedeelte van feyenoord en daar moeten ze het niet van hebben in Rotterdam.
Maar die zou halverwege overgeheveld kunnen worden. Maar denk dus dat dat nog te vroeg komt.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die speelt voor de SC E volgend jaar.
Hier perfect beeld hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:36 schreef VoreG het volgende:
Heeft iedereen schokkerig beeld? Nee niet schokkend.
Het hapert hier als de pest...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:36 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Hier perfect beeld hoor..
Vtel eens ff dan hoe ze spelen, ik heb hier geen Eurosportquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:37 schreef RuudGullit het volgende:
Kalou!.
Feyenoord speelt redelijk tot goed, die 4-2 had eigenlijk 5-0 moeten zijn. De score opende met een prachtig doelpunt van Ghaly.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:38 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Vtel eens ff dan hoe ze spelen, ik heb hier geen Eurosport
toch nietquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:48 schreef The_Hives het volgende:
Staat vast wel op teletekst
Had je dat nog niet in je Word-bestanden staan?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:43 schreef methodmich het volgende:
Wie scoorden voor Bielefeld?
Nou ik was meer nieuwsgierig dan dat ik het nodig had, maar ik zal het in het vervolg wel gebruiken voor info als ik iets zoekquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:52 schreef methodmich het volgende:
Geen dank. Had je er wat aan?
Voorbereiding zegt niks. Ik wil de 1e competitiewedstrijd zien voordat ik echt iets kan zeggenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:58 schreef RuudGullit het volgende:
Begin je al een beetje bang voor ons te worden, MM?.
Een ploeg als Bielefeld kan je gewoon lekker wegtikken, dit gebeurde ook wel, maar zoals ik al eerder zei de verdediging blunderde. Als ze dat tegen Ajax, PSV en zelfs Heerenveen en AZ doen wordt dat gewoon afgestraft en veel vaker dan dat Bielefelt deed.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:00 schreef RuudGullit het volgende:
Dat klopt, maar dat is dus niveau Groningen ofzo als je het omzet naar HCE-niveau..
Maar ik bedoelde meer wat je van het spel vond?
In de Rijn gegooidquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:02 schreef Erasmusch het volgende:
Speaking of Bielefeld, wat is er eigenlijk met Rob Maas gebeurd?
Denk het wel. Ik denk dat het alleen nog maar beter wordt. Vorig jaar had Feyenoord een slechte voorbereiding waarop een slecht seizoen volgde.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voorbereiding zegt niks.
Dan pas kun je idd echt voorzichting een inschatting maken.quote:Ik wil de 1e competitiewedstrijd zien voordat ik echt iets kan zeggen.
Niet denderend, maar dat was ook niet de bedoeling. Er werd 6 x gewisseld.quote:Maar zo denderend speelde Feyenoord niet.
Daar gaat Gullit zeker nog wel wat aan doen.quote:De verdediging was zeer zwak bijvoorbeeld. En Bielefeld is nou niet echt top of the notch oid.
Tussendoor toch nog naar Hertha?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:03 schreef methodmich het volgende:
Rob Maas zit al enkele seizoenen bij MSV Duisburg, Erasmusch.
Klopt. Maar niveau van de Bundesliga is nog altijd stuk hoger dan die van de HCE.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:03 schreef methodmich het volgende:
En Ruud, De Graafschap omdat Bielefeld elk jaar promoveert, degradeert, promoveert.
Via Hertha idd.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Tussendoor toch nog naar Hertha?
Nog 8 nachtjes slapen tot de open dag...![]()
quote:Feyenoord midfielder Shinji Ono is keen to leave the Dutch club, and chance his arm in La Liga.
"I want to go, if possible to Spain," he told Dutch magazine Sportweek. "I am looking for a new challenge.
"I hope that I can get a nice new club. There are interested teams but so far nothing has become concrete. But I think that I can leave Feyenoord soon.
"It will not be a disaster if I have to stay though. But I would love to play in Spain and make a new start. It’s better for me if I leave."
Dat kan, ik heb het topic niet gelezen,quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:12 schreef RuudGullit het volgende:
Was al gemeldt, Daggla..
Nee het huwelijk van Raffie is boeiend.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:43 schreef gras het volgende:
De verrichtingen van Chris Gyan en z'n vriendjes mag je inderdaad absoluut niet missen.
Nee. Totaal niet zelfs.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:54 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Nee het huwelijk van Raffie is boeiend..
quote:Gullit: Ono wil niet weg
Tegenover Feyenoord.nl ging Gullit in op het interview van Shinji Ono met Sportweek, waarin hij had laten weten toe te zijn aan een nieuwe uitdaging en naar Spanje te willen. Gullit liet weten met de Japanner gesproken te hebben. "Hij heeft tegen mij gezegd dat hij niet weg wil bij Feyenoord. Voor mij is daarmee de kous af."
Je zou toch zowaar bijna medelijden krijgen met die kankerkneus!quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:48 schreef mister_popcorn het volgende:
hahaha, wat is ie zielig zeg![]()
ja en nou zou ik ook wel spijt hebben, ach ja, 't zijn ook helden die vriendjus uit 020
Ja daar valt helaas weinig tot niks aan te verbouwenquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:02 schreef koster het volgende:
foto verwijderd
lekker bekkie hoor
jammer volgens mij had het een hele goeie kunnen worden.quote:Ferne Snoyl gaat op stage bij het Engelse Nottingham Forest. Vrijdag zal de jonge verdediger naar Nottingham vertrekken.
Snoyl zal in één week zijn kunsten moet vertonen bij de The League Championship (de nieuwe naam voor de First Division) club, zo meldt de officiële website van Feyenoord. Na zijn stage word bepaald of hij een contract aangeboden krijgt. De 19-jarige speler werd sinds juli door Feyenoord bij satellietclub Excelsior gestald, want hij kreeg te horen dat er voor hem geen plek was bij Feyenoord.
De verdediger werd eerder met FC Twente in verband gebracht, maar concreet werd dat nooi. Snoyl speelde vorig seizoen acht wedstrijden in de hoofdmacht van Feyenoord en scoorde in de UEFA Cup tegen SK Teplice z'n enige goal voor de Rotterdammers.
Inderdaad. Snoyl heeft op mij een betere indruk gemaakt dan die Deen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:41 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
jammer volgens mij had het een hele goeie kunnen worden.
Mitliga?quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:42 schreef gras het volgende:
[..]
Inderdaad. Snoyl heeft op mij een betere indruk gemaakt dan die Deen.
Is toch een Deen?quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:55 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Mitliga?
Ik zie Ono niet in Engeland spelen, eerder in Spanje / Italie, en daar is geen concrete interesse geloof ik...quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:50 schreef methodmich het volgende:
De vraag is meer: wie wil Ono en kan betalen wat Feyenoord kan en mag vragen?
Dortmund kan Von Bommel al niet betalen, dan kunnen ze Shinji zeker niet betalen!quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:53 schreef gras het volgende:
Dortmund wil hem toch? Alleen hij wil niet herenigd worden met z'n goede vriend van Marwijk.
Tegen oude club van Lazovic dus. En speelt Rzasa daar trouwens niet?quote:FEYENOORD TREFT PARTIZAN BELGRADO IN FINALE
Feyenoord treft morgenavond Partizan Belgrado in de finale van de Alpen Cup. Onder toeziend oog van trainer Ruud Gullit en assistent Zeljko Petrovic ging Partizan ten koste van het Turkse Besiktas door naar de finale. De Serviërs misten in de reguliere speeltijd een strafschop, maar wisten de beslissende penaltyreeks te winnen.
Feyenoord bereikte gisteravond al de finale met de 4-2 zege op het Duitse Arminia Bielefeld. De finale tussen Feyenoord en Partizan Belgrado heeft morgen plaats om 20:00 uur en wordt live uitgezonden op Eurosport.
Met Rzasa wonnen we de Uefa Cup, zo slecht is ie niet hoor. Het was nooit m'n favo maar hij knokte iig wel altijd keihard.quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:21 schreef methodmich het volgende:
Dus er liggen kansen over rechts voor Feyenoord.
Hij was er toen toch uitgespeeld door die Aros ?quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:34 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Met Rzasa wonnen we de Uefa Cup, zo slecht is ie niet hoor. Het was nooit m'n favo maar hij knokte iig wel altijd keihard.
Een team is net zo sterk als z'n zwakste schakel. Rzasa was toen dus gewoon Uefa-cup winnaar kwaliteit.quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:35 schreef methodmich het volgende:
Ondanks Rzasa wonnen jullie de UEFA Cup.
MMM die heeft volgens mij nooit meer dan 3 wedstrijden voor Feyenoord gespeeld. Ik herriner het me iig nietquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:36 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Hij was er toen toch uitgespeeld door die Aros ?
En logistieke ketensquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:38 schreef methodmich het volgende:
Dat gaat alleen op voor kettinkjes.
Waarvan 1 de uefa cup finale wasquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:39 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
MMM die heeft volgens mij nooit meer dan 3 wedstrijden voor Feyenoord gespeeld. Ik herriner het me iig niet
als je bij je eigen url kijkt zie je dat Rzasa in de finale basis stond.quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:51 schreef _bigmac_ het volgende:
http://www.beijen.net/frank/wedst/2002/020411fi.htm
hij mocht dus wel spelen in de UEFA cup
oke oke maar Aros heeft wel meegedaan tegen interquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:54 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
als je bij je eigen url kijkt zie je dat Rzasa in de finale basis stond.
Ik heb nooit gezegd dat ie niet mee mocht spelen in de Uefa cupquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:55 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
oke oke maar Aros heeft wel meegedaan tegen inter![]()
maar onze methodmich welquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:56 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ie niet mee mocht spelen in de Uefa cup
Hijs ook gelijk stilquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:59 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
maar onze methodmich wel![]()
Mja, De Haan met 85quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:05 schreef methodmich het volgende:
Apart, aangezien Aros na de winterstop kwam. Die URL van jou geeft ook vreemde rugnummers.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Dat Kluivert nu bij NUFC speelt, geeft natuurlijk wel een extra dimensie aan het komende toernooi aldaar!
quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:12 schreef methodmich het volgende:
Extra zuur als wanneer Kluivert jullie klopt, lijkt me?
kluivert verkrachterquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:38 schreef altface het volgende:
kluivert moordenaar![]()
Man, ik ga geen conclusie trekken. Ze speelden tegen een laffe ploeg met 5 verdedigers, bovendien is de competitie nog lang niet begonnen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:49 schreef _bigmac_ het volgende:
Het was anders wel behoorlijk slecht.
Die Goor en die Castelen vielen me in de vorige wedstrijd ook al tegen.
In theorie is dat de andere mogelijkheid ja.quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:12 schreef methodmich het volgende:
Extra zuur als Kluivert jullie klopt, lijkt me?
Loek gebanned?quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:13 schreef RedGuy het volgende:
Jammer dat Loek geband is, ik had graag willen lezen hoe slecht iedereen weer was, en dat we zeker weten weer 3e worden.
Hij heeft Doc de kanker toegewenst, en dat vind ik heel erg stom van Loek.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 08:54 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Loek gebanned?![]()
Wat heeft ie op zijn kerfstok?
Trieste actie!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:27 schreef RedGuy het volgende:
Hij heeft Doc de kanker toegewenst, en dat vind ik heel erg stom van Loek.
Er zijn meer mensen die hem graag een keer zouden meeten!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:32 schreef Doc het volgende:
Persoonlijk heb ik er niet eens zo heel veel moeite mee. Het is alleen een beetje laf dat veilig op het internet te doen. Hij zou het eens moeten proberen op een meeting het in m'n gezicht te zeggen...
Da's op zich niet zo'n probleem dat-ie zich misdeeld voelt. Het is eerder dat z'n bek groter is dan-ie waar kan maken. Op het internet een grote muil maar ik moet nog maar zien wat-ie in het echt durft te zeggen. Alles wat ik zeg op het net zou ik ook tegen iemand in z'n gezicht durven zeggen. Bij Loekje moet ik dat nog maar eens zien ...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die hem graag een keer zouden meeten!
Loek is gewoon het misdeelde kindje wat zich snel beledigd voelt!
Fernandez had wel een goeie kop voor bij Feyenoord te spelen, en hij is bikkelhard. Maar ja hij komt echt te kort voor de opbouw....quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:01 schreef Doc het volgende:
Die Goor lijkt me ook een goeie, maar ik heb het idee dat El Carnicero in de Alpen achtergelaten wordt.... (Arme Milka koeien ...)
Gullit is er toch ook voor om de bal het stadion uit te rossen? Ik zie het probleem dan ook niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:10 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Fernandez had wel een goeie kop voor bij Feyenoord te spelen, en hij is bikkelhard. Maar ja hij komt echt te kort voor de opbouw....
True! Een opruimer is nooit verkeerd in het centrum, want verdedigend vond ik hem best redelijk/goed.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:45 schreef gras het volgende:
Gullit is er toch ook voor om de bal het stadion uit te rossen? Ik zie het probleem dan ook niet.
Toch een paar kansen, sommigen groter dan de anderen. Schot van Ono was heel erg mooi.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:11 schreef StarGazer het volgende:
Heeft Feyenoord veel kansen gehad? Daar zat vorig jaar ook vaak het probleem... het niet afmaken. En de verdediging idd.
Die andere? Je bedoelt die uit Almere? Tuurlijk niet...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:58 schreef gras het volgende:
Ze laten die andere toch niet lopen he?
Ja een paar dronken gasten kunnen veel herrie maken achter de goal hèquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:57 schreef Cart_man het volgende:
Een paar kansen, daar is ook alles mee gezegd. Heb welgeteld twee echte kansen gezien. Die van Lazovic en die van Ono.
Voorhoede vond ik ook niet echt sterk. Hoop dat het beter gaat worden de komende tijd..
Publiek was ook nadrukkelijk aanwezig: "Meppel we komuh"![]()
![]()
quote:Gudjonsson en Betis uit elkaar
Real Betis heeft het contract met Joey Gudjonsson met instemming van de speler ontbonden. De verbintenis met de 24-jarige middenvelder uit IJsland liep nog door tot de zomer van 2007, maar de oud-speler van MVV en RKC Waalwijk kwam niet voor in de toekomstplannen van de club uit Sevilla. De international is nu transfervrij.
Gudjonsson werd vorig seizoen enkele keren in verband gebracht met Feyenoord. De Rotterdamse club ontkende echter de interesse. De middenvelder verkaste in 2001 voor ongeveer vijf miljoen euro van RKC naar Betis. In zijn eerste jaar speelde hij nog elf duels, waarvan zes als invaller, maar het seizoen daarop kwam hij maar twee minuten in actie in de Primera División. Hij werd daarna verhuurd aan Aston Villa en Wolverhampton Wanderers, maar kon bij die clubs geen langer contract afdwingen.
The search continues.....quote:MARIANO FERNANDEZ AFGETEST
Feyenoord biedt Mariano Fernandez geen contract aan. De Argentijn kreeg de afgelopen week tijdens het trainingskamp in Duitsland twee wedstrijden de kans om de technische staf van Feyenoord er van te overtuigen dat hij een toegevoegde waarde kon zijn voor de club. Fernandez slaagde daar niet in en keer zonder contract huiswaarts.
Mariano Fernandez verscheen tien dagen geleden voor het eerst op de training van Feyenoord. De transfervrije ex-speler van Torino toonde zich daarin een harde, gedreven maar ook tamelijk langzame verdediger. Trainer Ruud Gullit besloot hem het voordeel van de twijfel te geven en liet Fernandez als invaller meespelen in de oefenwedstrijd tegen Katwijk.
Omdat de Argentijn in die wedstrijd nauwelijks onder druk kwam te staan en dus moeilijk te beoordelen was, werd besloten Fernandez een tweede kans te gunnen tijdens Feyenoords trainingskamp. De verdediger kwam zowel tegen Arminia Bielefeld als tegen Partizan Belgrado in actie, maar wist daarin – mede door zijn gebrek aan snelheid - onvoldoende te overtuigen om in Rotterdam een contract te verdienen.
eerst uploaden naar bijvoorbeeld pickserver.tk De url copiëren.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:39 schreef Luni het volgende:
Qua computers ben ik a technisch, ik weet hoe ik een reactie moet posten, maar hoe post ik foto's vanaf mijn pc, dan zal ik er effe een paar posten.
imageshack.us werkt beter.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
eerst uploaden naar bijvoorbeeld pickserver.tk De url copiëren.
Daarna in een reactie posten en de url tussen [afbeelding] zetten
Dit was een geweldige wedstrijd voor Feyenoord fans, je gaat geen 1-1 uitzenden met een schwalbe van Machlas op de Feyenoord dag, deze 3-4 was gewoon heel erg tof.quote:Op zondag 25 juli 2004 08:50 schreef gras het volgende:
Ajax - Feyenoord uit 2001? Kon het niet wat recenter?
Tja, hoe meer goals, hoe beter.quote:Op zondag 25 juli 2004 09:48 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dit was een geweldige wedstrijd voor Feyenoord fans, je gaat geen 1-1 uitzenden met een schwalbe van Machlas op de Feyenoord dag, deze 3-4 was gewoon heel erg tof.
Ook de uitslag is voor Feyenoord-fans leuker dan een 1-1, het gaat dan ook om de leukste wedstrijden van de afgelopen jaren.quote:Op zondag 25 juli 2004 09:52 schreef gras het volgende:
[..]
Tja, hoe meer goals, hoe beter.
Zovaak winnen ze niet, dus moeten ze maar een paar jaar terug voor een overwinningquote:Op zondag 25 juli 2004 08:50 schreef gras het volgende:
Ajax - Feyenoord uit 2001? Kon het niet wat recenter?
Die 3-4 kan ik mij nog wel herrineren jah, ondanks het verlies zat alles in die wedstrijd. Ook de 2-2 van een jaar ervoor was een topwedstrijd.quote:Op zondag 25 juli 2004 01:05 schreef RedGuy het volgende:
10 augustus dus de Feyenoord-dag op Canal Plus.
Met Ajax Feyenoord uit 2001 (. ) en ook Feyenoord - Dortmund, en als toetje de enige goede wedstrijd van Song; FC Twente - Feyenoord.
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 25 juli 2004 10:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zovaak winnen ze niet, dus moeten ze maar een paar ja terug voor een overwinning
Nee, mij niet gezien, is leuk voor kleine kinderen, maar veel te druk.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:40 schreef TC03 het volgende:
Wie gaan er allemaal naar de Open Dag aanstaande woensdag?
Goor mogelijk 3 jaar. Kalou ook.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:51 schreef SCH het volgende:
Maar dan speelt er ineens weer een Kalou en iemand die Goor heet, en de vraag is altijd: voor hoelang moet ik die namen onthouden?
Shit, die ken ik dan al weer - ach eerst mijn eigen clubje maar eens uit het hoofd leren.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:57 schreef Eilanden het volgende:
Kalou en Goor zou ik toch maar wel onthouden ... zo'n naam als Castelen hoef je volgens mij minder lang te onthouden....
Jammer genoeg wel SCH.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Shit, die ken ik dan al weer - ach eerst mijn eigen clubje maar eens uit het hoofd leren.
Is die finale van de alpencup trouwens 1-0 gebleven, ik moest perse scrabble-en.![]()
Ik werd er een beetje verdrietig van. Fey was veel en veel sterker de 1e helft maar liet zich toch redelijk kennen - balbezit is er wel maar dan houdt het ook op. En als je in Europa verder wilt moet je zo´n partizan echt oprollen.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel SCH.
Ja, ik hoop dat het nog gaat lopen. En dat er nog een paar kerels bij komen, zeker in de verdediging.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik werd er een beetje verdrietig van. Fey was veel en veel sterker de 1e helft maar liet zich toch redelijk kennen - balbezit is er wel maar dan houdt het ook op. En als je in Europa verder wilt moet je zo´n partizan echt oprollen.
Okay, zo goed kan ik het nog niet beoordelen op wat ik heb gezien. Ik vond juist de aanval niet zo sterk. Ik snap maar niet wat Feyenoord in die Kuyt blijft zien - wat voor aanval heeft Fey verder. Buffel is sterk, en wordt er nog in Lacovic geloofd?quote:Op maandag 26 juli 2004 00:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat het nog gaat lopen. En dat er nog een paar kerels bij komen, zeker in de verdediging.
Ik geloof wel in Danko maar Gullit gelooft meer in Kuyt en hij bepaalt de opstelling.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, zo goed kan ik het nog niet beoordelen op wat ik heb gezien. Ik vond juist de aanval niet zo sterk. Ik snap maar niet wat Feyenoord in die Kuyt blijft zien - wat voor aanval heeft Fey verder. Buffel is sterk, en wordt er nog in Lacovic geloofd?
Belachelijk, dat zo'n trainer het voor het zeggen heeft. Waarom wordt jou niks gevraagd?quote:Op maandag 26 juli 2004 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik geloof wel in Danko maar Gullit gelooft meer in Kuyt en hij bepaalt de opstelling.
Ik zeg niet dat ik alles weet maar voor zo'n dure aankoop mag Lazovic best wel wat meer krediet krijgen denk ik. Kuyt en Lazovic samen vind ik een mooi uitgangspunt. Kuyt is een type waar veel dreiging van uit gaat en Danko kan van die ruimte die Kuyt maakt gebruik maken denk ik. Dan Buffel er nog achter als schaduwspits.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Belachelijk, dat zo'n trainer het voor het zeggen heeft. Waarom wordt jou niks gevraagd?![]()
Ik heb te weinig van hem gezien om te kunnen oordelen of hij niks is.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:18 schreef RedGuy het volgende:
Ik vind Kuyt een betere spits dan Lazonic, dat is echt een speler van niks.
Als die Serviër er meer in schiet dan Dirk, eet ik mijn schoenen op.
vergeet niet dat hij die kampbewoner ook nog eens omflikkerde toen hij hem te lijf wou gaan.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:22 schreef RedGuy het volgende:
Als het echt zo'n topspits was, had hij niet zoveel kansen gemist vorig seizoen.
Nee, Kuyt is al een held voor mij, 20 keer scoren, 11 assist en een lekkere schop bij V/D Fart.
quote:Op maandag 26 juli 2004 00:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
vergeet niet dat hij die kampbewoner ook nog eens omflikkerde toen hij hem te lijf wou gaan.![]()
Tsja als je het niet van mooi voetbal moet hebben bij Feyenoord, dan moet je maar van andere dingen genieten hequote:Op maandag 26 juli 2004 00:22 schreef RedGuy het volgende:
Als het echt zo'n topspits was, had hij niet zoveel kansen gemist vorig seizoen.
Nee, Kuyt is al een held voor mij, 20 keer scoren, 11 assist en een lekkere schop bij V/D Fart.
Als je mooi voetbal wil zien, moet je de goals weghalen en 2 teams wat heen en weer laten hobbelen met een bal!quote:Op maandag 26 juli 2004 10:49 schreef StarGazer het volgende:
Tsja als je het niet van mooi voetbal moet hebben bij Feyenoord, dan moet je maar van andere dingen genieten he
quote:Op maandag 26 juli 2004 00:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat Lazovic een type is al Baros.
Ik weet ook dat het verschillende types zijn en dat Baros een stukkie beter is. Maar beide lijken het best te spelen als een andere aanvaller ruimte voor ze creeert.quote:Op maandag 26 juli 2004 10:59 schreef twi het volgende:
[..]*proest*
Milan was trouwens ook goedkoper in de "aanschaf" zan Dankoquote:Op maandag 26 juli 2004 11:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet ook dat het verschillende types zijn en dat Baros een stukkie beter is. Maar beide lijken het best te spelen als een andere aanvaller ruimte voor ze creeert.
quote:‘WE KOMEN ZEKER IN DE TOP TIEN’
‘Ik weet zeker dat we een top tien notering halen’. Ebi Smolarek zegt het met de autoriteit van iemand die al een paar gouden platen aan de muur heeft hangen. Toch is de realiteit dat hij, net als zijn collega’s, juist zijn debuut heeft gemaakt als zanger. Maar dat gebrek aan ervaring wordt weggepoetst door het enthousiasme waarmee de Feyenoord selectie de CD-single ‘Feyenoord is het toverwoord’ heeft ingezongen. ‘Ja’, oordeelt aanvoerder Patrick Paauwe, zelf een van de betere zangers op de CD die op de Open Dag voor het eerst te koop is, ‘het is duidelijk: er zit weer muziek in Feyenoord’.
Vrijwel de voltallige Feyenoord selectie verzamelde zich onlangs voor hun eerste plaatopname in een Rotterdamse studio, waar sommigen nog tot op het laatste moment studeerden op het refrein dat gezamenlijk zou worden gezongen en vooral op de coupletregel die individueel moest worden gebracht.
Met name de buitenlandse spelers maakten daarbij een ietwat nerveuze indruk, al was de verdeling van de zangregels dusdanig geregeld dat al te ingewikkelde woorden hen bespaard zouden blijven.
Het was desondanks een hilarische middag, waarin reputaties werden bevestigd en verrassingen aan het licht kwamen. Zo staken de stemmen van Peter van den Berg en Pascal Bosschaart als verwacht boven de middelmaat uit, maar bleken bijvoorbeeld ook Chong Gug Song en Shinji Ono hun huiswerk goed te hebben gedaan. Hun regel stond – ondanks de verwachte taalproblemen – binnen een mum van tijd op de band.
Dat gold niet voor iedereen. Thomas Buffel had bijvoorbeeld de nodige problemen met zijn regel (‘we kunnen bergen verzetten’. Dit uiteraard tot groot plezier van zijn collega’s, die de worsteling van hun Belgische collega met luid gejoel begeleidde.
Toen iedereen aan de beurt was geweest en alles op de band stond, keek Dirk Kuyt met veel plezier terug op de middag. ‘Het was misschien niet allemaal even glaszuiver wat we zongen, maar de inzet was vanmiddag wel optimaal. Als we dat ook in de competitie weten op te brengen, komt het zeker goed met Feyenoord. Dit team swingt, dat is vandaag wel bewezen’.
Overmorgen, tijdens de Open Dag, vindt de vuurdoop van de selectie plaats. In een ongetwijfelde bomvolle Kuip zullen zij ‘Feyenoord is het toverwoord’ dan gezamenlijk ten gehore te brengen. De CD-single is dan ook te koop, tegen de speciale Open Dag-prijs van 5 euro.
Waar staat dat dan?quote:Op maandag 26 juli 2004 08:49 schreef jpzegthallo het volgende:
Lurling naar NAC zou goed nieuws zijn.
quote:Op maandag 26 juli 2004 18:08 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Toen ik dat las dacht ik WHAAAAAAT!quote:Op maandag 26 juli 2004 18:08 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Buffel topgozer!quote:Buffel en Feyenoord in gesprek over contract
Thomas Buffel heeft het naar zijn zin in Rotterdam en daarom is het niet vreemd dat de aanvaller zijn contract bij Feyenoord wil verlengen. Ondanks dat de huidige verbintenis van de Belgische spits nog tot de zomer van 2006 loopt, is hij met Feyenoord in gesprek over verlenging.
De international van de Rode Duivels kan rekenen op diverse belangstelling uit het buitenland. Zo meldde enkele Turkse topclubs zich, en werd de naam van Liverpool diverse malen met Buffel in verband gebracht.
Met de komst van Ruud Gullit heeft Buffel weer hoop op een betere toekomst na enkele matige seizoenen. Hij kan dit seizoen mogelijk ook op een andere positie terecht komen. Zijn Amsterdamse trainer ziet hem graag op 10, maar dan niet in een Hollands 4-3-3-systeem maar achter twee spitsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |