Als je een regiovrije DVD speler hebt en eentje die met ntsc overweg kan (zowel de dvdspeler als je televisie), dan is het geen probleem.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:50 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Op cdwow hebben ze 'em inderdaad (en erg goedkoop zelfs), maar alleen voor regio's 1 en 3.
Heb ik dus niks aan, toch?!?
Goed nieuws, ik ga op jachtquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:04 schreef Weakling het volgende:
De normale editie van Ran? Die heb ik afgelopen zaterdag bij de FRS zien liggen hoor ...
Dat zit allemaal wel goed hoor met dvdsoon. Alleen een beetje geduld hebben voor ie verzonden isquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:53 schreef Jane het volgende:
Nu maar hopen dat alles goed gaat met het verzenden en zo. Ik laat het wel even weten als hij binnen is.
Nou ja, na 20 jaar wachten kunnen een paar dagen extra er ook nog wel bij.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:05 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat zit allemaal wel goed hoor met dvdsoon. Alleen een beetje geduld hebben voor ie verzonden is
Erg goed topic ditquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:32 schreef pascalheister het volgende:
www.dvdoutlet.nl
ook een goede nederlandse shop
Ik schat dat de verzamelde FTR-fokkers daar een paar honderd dvds per maand bestellen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou ja, na 20 jaar wachten kunnen een paar dagen extra er ook nog wel bij.Had ook eerst even in dit topic gekeken of mensen slechte ervaringen met DVDsoon hadden, maar gezien de verhalen heb ik er wel vertrouwen in. Belangrijkste is dat ik hem krijg, want ik wil hem echt graag weer zien.
Geweldig, ik heb hem nu al binnen!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:53 schreef Jane het volgende:
Net voor het eerst besteld bij DVDsoon. Ben benieuwd.
Standard shipping is nu niet meer gratis, maar kost 1.49 CAD. Nou ja, dat is nog wel te doen, vind ik. Bovendien is het een film die alleen in de VS (of iig alleen in de regio 1 versie) is uitgebracht, dus ik was beperkt in de keuze van online winkel.
Het gaat om de film Helter Skelter. Oorspronkelijk een tv-film in 2 delen uit 1976 over Charles Manson en de moorden op o.a. Sharon Tate. Is begin jaren 80 een keer op de Nederlandse tv uitgezonden (ik dacht door Veronica) en toen heb ik alleen deel 2 gezien. Ben nu al een jaar of 20 op zoek om hem te pakken te krijgen. Ben een tijdlang elke videotheek die ik tegenkwam binnengelopen om te kijken of ze hem hadden en SunChaser heeft ook nog een hele tijd voor me gezocht.Nooit geluk, totdat ik er pas geleden achterkwam dat hij vorig jaar eindelijk op dvd was verschenen.
De prijs bij DVDsoon vond ik vrij redelijk. Komt, inclusief shipping, op 18.47 CAD, wat omgerekend ongeveer 11,70 Euro is.
Bij Amazon.com hadden ze hem ook, maar dat zou inclusief shipping uitkomen op 24.95 Dollar, wat omgerekend zo'n 19,25 Euro is.
Nu maar hopen dat alles goed gaat met het verzenden en zo. Ik laat het wel even weten als hij binnen is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |