Dat zou natuurlijk geniaal zijn, een lesbische roadmovie met twee lekkere wijven zonder ook maar één blote tiet in beeld.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:51 schreef tong80 het volgende:
Theo van Gogh heeft de naam, maar laat nooit een tiet zien.
Beetje de Hitchcock die nooit een moord in beeld bracht.
Bezoekers van Nederlandse films die zich na afloop bekocht voelen zijn wel erg wereldvreemd.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:42 schreef tong80 het volgende:
Ja en een miljoen bezoekers die zich bekocht voelen.
Hahahaquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:10 schreef keeper het volgende:
Bezoekers van Nederlandse films die zich na afloop bekocht voelen zijn wel erg wereldvreemd.
Theo is erg afgevallen (maagoperatie).quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:41 schreef Wepeel2 het volgende:
Theo van Gogh was vanmorgen bij Giel Beelen. Wat ik heb meegekregen moet hij nu de 4-daagse lopen. Ik betwijfel of hij dat doet overigens.
Als hij dat doet dan komt die hele film er niet en kunnen we deze week weer een bekende Nederlander toevoegen aan het lijstje 'te vroeg gestorven'.
Geile foto van Tara trouwens.
Jaja, wrijf het er nog maar eens in.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zou dit er nog van komen. :'( .
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:41 schreef Wepeel2 het volgende:
Theo van Gogh was vanmorgen bij Giel Beelen. Wat ik heb meegekregen moet hij nu de 4-daagse lopen. Ik betwijfel of hij dat doet overigens.
Als hij dat doet dan komt die hele film er niet en kunnen we deze week weer een bekende Nederlander toevoegen aan het lijstje 'te vroeg gestorven'.
Hij schijnt m trouwens uitgelopen te hebben tot vrijdagochtend, en toen uit protest tegen de hysterie uitgestapt te zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:59 schreef Wepeel2 het volgende:
Zo ver zat ik er dus niet naast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |