abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20669296
rolstoel schieten. Je zou Israel ook kunnen vervangen door 'De zionistische entiteit', als dat je geloof minder aanvalt.

Hoewel ik gemengde gevoelens had bij de dood van sjeik Achmed Yassin (de vreugde uiteraard overheersend), vind ik dat het doden van deze terrorist positieve gevolgen heeft gehad voor het vredesproces aldaar. Sinds zijn dood (half maart, geloof ik) zijn er bijna geen zelfmoordaanslagen meer gepleegd op onschuldige Israelische burgers. Dit kan ook te wijten zijn aan de muur die wordt gebouwd om de mohammedanen buiten te houden, maar ik vond het toch opvallend.

Mijn stelling is: Israel moet doorgaan met het uitschakelen van radicale kopstukken van Hamas en Jihad. Misschien kunnen ze nog een paar Mosad-agenten sturen om gif te spuiten in de oren van Khaleel Moshaal, de hoogste Hamasleider, die momenteel in Syrie resideert.

Pas als het grootse Israelische volk veilig is, kan er gesproken worden over vrede.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 18:12:54 #2
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20669574
Dit is een NWS-onderwerp, en daar loopt de Israel-Palestina discussie al een tijdje in een centraal topic, daar verder graag.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')