abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 juli 2004 @ 13:12:33 #76
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20786469
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 13:10 schreef Chewie het volgende:

[..]

Klopt toch ook
Anders krijg je toch geen 100% van de stemmen

En die Iraakse slachtoffers waren ook allemaal onschuldig
Oh ja, dat was ook zo...

Ik zag vandaag nog iemand uit Irak die een hand mist, door saddam zegt hij... Geloof je het zelf. Die heeft gewoon een stom ongeluk gehad denk ik en probeert dat nu op saddam te pinnen. Bullshit want Saddam is gewoon een aardige vent en zou dat nooit doen...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_20786552
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 13:12 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Oh ja, dat was ook zo...

Ik zag vandaag nog iemand uit Irak die een hand mist, door saddam zegt hij... Geloof je het zelf. Die heeft gewoon een stom ongeluk gehad denk ik en probeert dat nu op saddam te pinnen. Bullshit want Saddam is gewoon een aardige vent en zou dat nooit doen...
Kijk daar heb je het al! Verderfelijke invloed van die Yankees, die man wil zeker een schadeclaim indienen.

Die vrolijke snor heb ik nog nooit iemand kwaad zien doen, je zag hem meestal vriendelijk met kindertjes praten, dansen of zwemmen in de rivier.
  donderdag 22 juli 2004 @ 13:17:27 #78
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20786577
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 13:16 schreef Chewie het volgende:

[..]

Kijk daar heb je het al! Verderfelijke invloed van die Yankees, die man wil zeker een schadeclaim indienen.

Die vrolijke snor heb ik nog nooit iemand kwaad zien doen, je zag hem meestal vriendelijk met kindertjes praten, dansen of zwemmen in de rivier.
zijn foto hing ook overal en in de winkels stond hij op zo'n beetje alle merchandise...

dat verkoopt toch nooit tenzij je geliefd bent bij het volk?
[..]
  donderdag 22 juli 2004 @ 13:24:04 #79
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_20786714
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 13:12 schreef Chewie het volgende:

Wanneer heeft hij dat gezegd? Volgens mij rekende hij Irak alleen maar tot de "axis of evil".
Vast niet letterlijk gezegd, maar zeker vele malen geinsinueerd (meerendeel van de Amerikanen geloofde het iig) net zoals MM nu allemaal zaken over Bush insinueerd. Dat lijkt me wel leuk om te zien.
  donderdag 22 juli 2004 @ 13:26:17 #80
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20786757
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 13:24 schreef IPdaily het volgende:

[..]

Vast niet letterlijk gezegd, maar zeker vele malen geinsinueerd (meerendeel van de Amerikanen geloofde het iig) net zoals MM nu allemaal zaken over Bush insinueerd. Dat lijkt me wel leuk om te zien.
oh die docu is zeker leuk om te aanschouwen, maar je moet je wel realiserena chteraf dat je net een puur stukje propaganda hebt zitten kijken. Dezelfde argwaan die men heeft als Bush iets beweerd moet je ook bij het aanschouwen van deze doscu hebben
[..]
  donderdag 22 juli 2004 @ 13:26:41 #81
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_20786765
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 13:10 schreef MikeyMo het volgende:
Volgens Bush had Saddam connecties met Al Quaida....
Rofl, en jij wil nu beweren dat Bush dat nooit geimpliceerd heeft
  donderdag 22 juli 2004 @ 13:30:43 #82
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20786846
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 13:26 schreef IPdaily het volgende:

[..]

Rofl, en jij wil nu beweren dat Bush dat nooit geimpliceerd heeft
insinueren/impliceren is iets anders dan keihard beweren

Overigens ging de oorlog in Irak voornamelijk over de WoMD
[..]
pi_20786861
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 13:17 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

zijn foto hing ook overal en in de winkels stond hij op zo'n beetje alle merchandise...

dat verkoopt toch nooit tenzij je geliefd bent bij het volk?
Hij was ook een kunstliefhebber, een beetje eenzijdig ok, heeft heel Irak vol gegooid met standbeelden, muurschildeirngen enz.
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 13:24 schreef IPdaily het volgende:

[..]

Dat veel Amerikanen dit geloofden kun je Bush niet helemaal aanrekenen, kwam hem wel goed uit denk ik, is meer de schuld van de hysterische media.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2004 13:31:55 ]
  donderdag 22 juli 2004 @ 13:58:53 #84
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_20787450
Lijkt net alsof Bush de vader van Michael Moore is op de foto

Zo van, Bush loopt met zijn zoontje door het park.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 22 juli 2004 @ 14:52:55 #85
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_20788659
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 13:30 schreef MikeyMo het volgende:

insinueren/impliceren is iets anders dan keihard beweren
Beetje hetzelfde wat Moore doet dus
  donderdag 22 juli 2004 @ 15:08:05 #86
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20789027
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 14:52 schreef IPdaily het volgende:

[..]

Beetje hetzelfde wat Moore doet dus
idd, zolang je dat maar in je achterhoofd houdt als je naar die film kijkt komt het allemaal goed
[..]
pi_20801841
Ik heb hem vanavond gezien in de bios en ik vind Fahrenheit echt heel goed, komische stukje afgewisseld met sterke kritische punten, en Bush is ronduit hilarisch. Die uitspraak van Orwell op het einde vond ik ook sterk.
Fahrenheit 911 deed me trouwens ook heel erg denken aan Starship Troopers. Beelden van journalisten, die koelbloedige vertellen wat er gebeurd op 10 meter afstand van hun. De manier waarop de oorlogscampagne wordt gevoerd, spotjes die gebracht worden als de nieuwe blockbuster movie en de arme Amerikan die afgevaardigd worden om het land te verdedigen. Komt allemaal terug in Starship Troopers. Paul Verhoeven is misschien toch wel een beetje geniaal
  vrijdag 23 juli 2004 @ 08:42:14 #88
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20803181
quote:
Twee oplichters

Fahrenheit 9/11 is de film van het jaar en zou vooral door iedereen bezocht moeten worden als een hoogtepunt van propaganda met alle demagogie en misleiding die daarbij hoort. De film is een genot om over na te kijven. Het eerste misverstand dat aan Fahrenheit 9/11 kleeft, is bekwaam door Michael Moore, de maker, in de wereld geholpen: Disney zou de film opeens niet hebben willen uitbrengen om de familie Bush niet tegen zich in het harnas te jagen. Er is nooit enige twijfel geweest dat de film in de Verenigde Staten zou worden uitgebracht. Disney had Moore al een jaar geleden gemeld in de aanloop van de verkiezingen geen politiek beladen titels te willen uitbrengen. Vermoedelijk zou Fahrenheit 9/11 niet de Gouden Palm in Cannes hebben gekregen als de jury niet van het voldane gevoel zou zijn doordrongen met haar bekroning op te staan voor de vrije meningsuiting. Moore is een meesterlijke manipulator.

Het tweede misverstand is dat Moore geinteresseerd zou zijn in, ik schrijf het met hoofdletters, de Waarheid omtrent Irak. Moore is een gelovige en wordt dus liever niet gehinderd door de feiten. In zijn vorige film, Bowling for Columbine, beweerde de maker dat de jongelui die de trekker overhaalden op die middelbare school eerst naar de bowlingbaan waren geweest; dat bleek niet het geval. Ook het moment in dezelfde film waarop Moore laat zien hoe hij als welkomstpremie een geweer krijgt als hij een rekening opent bij een plattelandsbank, bleek uit de duim gezogen en in scene gezet. Ik vind dat niet erg, want je gaat naar een Moore om je te laven aan zijn sarcasme en zwarte gevoel voor humor, dat amusement van de bovenste plank oplevert. Maar het is wel prettig om te weten waar de maker liegt.

Ook in Fahrenheit 9/11 wordt een hoop beweerd: bijvoorbeeld over de vrijgeleide die 142 Saoedi's, waaronder 24 leden van de Bin Laden-familie, na elf september zouden hebben gekregen op voorspraak van Bush. In publicaties als het rapport van de Senaatscommissie wordt het tegendeel beweerd. Moore kan zo'n beschuldiging niet staven, denk ik dan. Heb ik daarin gelijk? Moore laat de hilarische beelden zien van Bush die op de kleuterschool voorleest uit My Pet Goatals 'ie het nieuws van de tweede aanslag hoort. Je ziet paniek in z'n ogen. Moore laat dat moment een paar keer terugkomen en vraagt zich af: "What on earth was he thinking?". Besluitelozer kan een president niet overkomen. Maar met evenveel recht en reden kan je beweren dat Bush het schokkende nieuws als een heus mens op zich in liet werken en zich daarna ontpopte als een wijze staatsman die eerst nog even de kleine lievelingen voorleest alvorens zich te wijden aan het redden van de wereld.

Moore beweert dat Bush de verkiezingen van Gore heeft gestolen en ik vermoed dat hij gelijk heeft. Maar hij overtuigt mij niet door te suggereren dat Pappa Bush 'zijn vriendjes' in het Hooggerechtshof zou hebben gebeld om zoonlief op de troon te hijsen. Alles draait in deze film om Moores gelijk om olie, natuurlijk. Behalve dat nu nooit 'ns de vraag gesteld wordt of een Bush als perfide olieman niet veel meer baat zou hebben gehad met een fijne deal die Saddam in het zadel zou hebben gehouden? Die vraag zou Moores gelijk ondermijnen en komt daarom niet. Moore laat beelden van lachende en spelende kinderen in het Bagdad onder Saddam volgen door Amerikaanse raketinslagen. Het is jammer dat de maker in dit verband niet de moeite heeft genomen om ook opnames te tonen van dankzij Saddam vergaste Koerdische kinderen. Maar zoveel evenwicht is vermoedelijk teveel verwacht van een ontketende gelovige. De vraag die zich na afloop van de film op dringt, luidt: "Wie is een grotere oplichter, Bush met z'n onvindbare massavernietigingswapens, of Moore, met z'n aan een even groot gevoel van morele superioriteit ontsproten rariteitenkabinet van onbewezen samenzwerinkjes?" Mijn instinct zegt de eerste, maar zeker weten doe ik dat niet.

Theo van Gogh
[..]
  vrijdag 23 juli 2004 @ 16:31:49 #89
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_20810717
quote:
I’m a fan of Michael Moore, admittedly. And I am not a fan of George W. Bush. I just wanted to get that out of the way right off the bat. I saw Fahrenheit 9/11 this afternoon and was deeply moved and angered by what I saw. Moore didn’t exactly tell me too much that I didn’t know already, but he presented his material in a way that I found compelling and, at some points, wrenching.

A few points:
1. People who are critical of Moore and this movie have come out with charges that Moore is biased, and that his movie only depicts one side of the argument. Yeah, no shit. Moore has been openly critical of Bush on many occasions (he called the guy out during his acceptance speech at the Oscars, for Christ’s sake). He has an agenda, he is biased, and he makes no attempt to hide his bias. So any charges that he’s biased are utterly ridiculous, particularly when they come from a media that prides itself on being “fair and balanced.”

2. People are attempting to slander Moore, saying that he hasn’t checked his facts, that he isn’t telling the truth about certain issues, the same charges that people levied against him after Bowling for Columbine. Jonathan Foreman from the notoriously right-wing New York Post (who was a movie critic, then an embed during the war in Iraq and is now , I guess, an opinion columnist and a movie reviewer) points out some of these “fictions” including the fact that Moore said that the Bushes have made $1.4 billion in their dealings with Saudis. Foreman said that, only upon a second viewing of the film can one hear Moore add “very quietly and quickly” that the $1.4 billion was made by the Bush family and their friends and associates. I don’t know. I only saw the movie once, and I heard, rather clearly, what Moore said. He also says that the “’congressmen with no kids at war’ stunt” was a scam, and points out that one congressman (Tim Johnson, D-S.D.) has a son in the military, as do Joseph Biden and John Ashcroft. But Moore said that there was one congressman who did have a son who was a combat troop in Iraq. So Foreman is attempting to convince readers of the Post that Moore is a liar by...lying?

3. Let us say, for arguments sake, that these inaccuracies that many members of the conservative media are reporting are indeed true. Fair enough (not really, but okay). How do they explain the fact that Bush sits in a elementary school classroom in Florida for seven minutes after being told that the second plane had flown into the WTC (he was informed of the first plane hitting right before this photo op began)? Or how, when Bush’s military service records were released (in which Bush was reprimanded from not taking a physical, a point Moore underscores on his soundtrack with a riff from Clapton’s “Cocaine”) the name of James R. Bath was blocked out, probably because he is the link that initially ties the Bush family with the bin Ladens? Or the fact that members of bin Laden’s family were not detained or questions at all after the attacks? Or the fact that Bush was on vacation for over 40% of his first eight months in office? Or the fact that Bush didn’t read or ignored security debriefings that warned of bin Laden’s plan to orchestrate an attack on American soil at least one month before the attacks? I could go on, but you should probably just go and see it.

I liked the movie, and I like Moore, but even I thought that there were points in which he got a little heavy-handed, particularly the scene in which he shows a woman whose son had been killed in active duty in Iraq sobbing uncontrollably across the street from the White House. There were also some rather horrifying images of dead or severely wounded soldiers and Iraqi civilians, imagery that has been largely censored from our view by the media. (Isn’t it ironic that during the Vietnam era, the last time our country was involved in so unpopular a conflict, a war that was stopped, in part, by the outrage of the American public, these images were shown on the nightly news on a daily basis.) But this was Moore’s agenda: he wanted to smack the viewers in the face with the reality of this situation that we all have been led into as a result of the marriage of big business and politics. You want to argue that Moore is a blowhard, that he is a sly propagandist slickster, fine. But look past anything that you consider shtick and see the forest for the trees. Government is big business. It is controlled by big business and big money, money that you and I couldn’t dream of making no matter what field we are in and no matter how hard we work. And it’s not just Bush and the Republicans, it’s everyone on every side. (Well, maybe not Nader, but he’s just a kook.)
Don’t listen to me, or to anything else that anyone else has to say about this movie, just go and see it and form your own opinions based on what you see. I just want to say that it made me very sad and very angry. Really really fucking angry. If Moore’s depiction is indeed an accurate portrayl of the leaders of this country (and his portrayl is supported with facts, and he also, according to a NY Times article about the expected attacks from pro-Bush conservatives, carefully and extensively check his facts), then fuck America. And if this is your America and this is what you think and what you believe and you agree to be led like sheep, like pigs to the fucking slaughter then fuck you, too.
Johnny Hotcox
  zaterdag 24 juli 2004 @ 00:10:22 #90
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_20820790
opvallend dat in veel media (van Vrij Nederland tot Elsevier) de onwaarheden en retoriek van Moore genadeloos onderuit gehaald wordt.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_20820897
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 00:10 schreef evert het volgende:
opvallend dat in veel media (van Vrij Nederland tot Elsevier) de onwaarheden en retoriek van Moore genadeloos onderuit gehaald wordt.
Hoezo is dat opvallend?
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_20822019
Genadeloos? Voor zover ik 't kan beoordelen worden er slechts trivialiteiten uitgepikt die onwaar zouden kunnen zijn en dat de film als geheel nogal ongenuanceerd is.

Helaas is 't in de VS nodig om iemand als Bush ongenuanceerd te lijf te gaan, omdat die 't zelf ook keihard zwart-wit speelt. Sterker nog, door het Bush-kamp wordt er helemaal wat afgelogen. Niet alleen over de redenen om Irak binnen te vallen, maar ook in zijn campagne (was laatst nog een reportage over op 2 vandaag geloof ik, in de campagne van Kerry werd ook gelogen maar de Republikeinen staken er wel bovenuit).

Ik denk dat door de propaganda van Bush en de propaganda van Michael Moore beiden te bekijken er wel een redelijk beeld te vormen valt van hoe 't echt zit (de waarheid die in 't midden ligt zeg maar). Blijkbaar is dat nodig.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 07:42:19 #93
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20823482
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 01:45 schreef Reticulin het volgende:
Genadeloos? Voor zover ik 't kan beoordelen worden er slechts trivialiteiten uitgepikt die onwaar zouden kunnen zijn en dat de film als geheel nogal ongenuanceerd is.

Helaas is 't in de VS nodig om iemand als Bush ongenuanceerd te lijf te gaan, omdat die 't zelf ook keihard zwart-wit speelt. Sterker nog, door het Bush-kamp wordt er helemaal wat afgelogen. Niet alleen over de redenen om Irak binnen te vallen, maar ook in zijn campagne (was laatst nog een reportage over op 2 vandaag geloof ik, in de campagne van Kerry werd ook gelogen maar de Republikeinen staken er wel bovenuit).

Ik denk dat door de propaganda van Bush en de propaganda van Michael Moore beiden te bekijken er wel een redelijk beeld te vormen valt van hoe 't echt zit (de waarheid die in 't midden ligt zeg maar). Blijkbaar is dat nodig.
Vuur met vuur bestrijden of zals Rambo dat zei en wat irnosich genoeg hier doorklinkt:

to fight a war, you got to become war
[..]
pi_20825826
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 01:45 schreef Reticulin het volgende:
Dat valt mij ook op. Theo van Gogh kon het ook al niet zonder zijn bekende schrijfstijl keihard onderuit halen. En gisteren bij Netwerk waren een paar van die typische rightwing mensen die mij ook niet konden overtuigen. Ze halen altijd dezelfde dingen aan. Blijkbaar is veel van die 2 uur film waar, denk ik dan. Ik zou zeggen, doe je beter je best...
pi_20826421
Micheal Moore is gewoon een demagoog, met een éénzijdige blik!
  Redactie Frontpage zaterdag 24 juli 2004 @ 16:33:13 #96
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_20829493
Fahrenheit 9/11 brengt Amerika tot kookpunt

door Ralph Dekkers en Ruud Mikkers

AMSTERDAM, zaterdag
De Verenigde Staten zijn tot op het bot verdeeld. Eerst over Bush, toen over Irak en nu over de man die de president en zijn oorlog aanvalt in de documentaire Fahrenheit 9/11: filmmaker Michael Moore.
De nieuwe Goebbels wordt hij genoemd. Een landverrader zelfs. Een man die met zijn documentaire manipulatie tot kunst heeft verheven. Hij laat in zijn film, die donderdag in ons land in première ging, Al Gore bij de presidentsverkiezingen van 2000 de overwinning vieren. In werkelijkheid spreekt de Democratische presidentskandidaat een jubelende menigte toe nog voordat de Amerikanen hun stem hebben uitgebracht. Het is een van de vele voorbeelden van hoe Moore de werkelijkheid geweld aan doet.
De controversiele film trekt in de VS nu al weken volle zalen. Iedere Amerikaan, voorof tegenstander, heeft een mening over de nu al succesvolste documentaire ooit. En die discussie raakt zo af en toe oververhit. Tientallen bioscopen weigeren de film uit te zenden en zangeres Linda Ronstadt werd deze week uit een casino in Las Vegas gegooid nadat ze haar toeschouwers had opgeroepen toch vooral Fahrenheit te gaan zien. Woedende Bushfans scheurden posters met haar afbeelding van de muur en eisten hun geld terug.

„Slijmbal”
President Bush weigert te reageren op de film. Zijn vader, oud-president George Herbert Bush, deed dat wel en noemde Moore een „slijmbal” en zijn documentaire een „boosaardige, persoonlijke aanval op mijn zoon”.
Moore is verguld met alle aandacht. Hij is duidelijk over zijn intenties: de ’grote leugenaar’ Bush moet weg wanneer Amerika in november opnieuw naar de stembus gaat. De Republikeinen beginnen hem te knijpen. „Ik ben er niet zeker van of het kiezers beïnvloedt”, zegt Scott Reed, adviseur van de Republikeinse partij, „maar al brengt de film maar drie of vier procent van het electoraat op andere gedachten, dan is het een succes.” En die kleine marges zijn ook dit keer waarschijnlijk weer beslissend, want in de peilingen gaan Bush en de Democraat Kerry nagenoeg gelijk op.

„Een politieke nachtmerrie voor het Witte Huis”, noemen Republikeinse ingewijden het succes van de film. „Als je naief bent en in de bioscoop verzeild raakt, dan loop je niet naar buiten met een goede indruk van de president”, vreest Joe Gaylord, een medewerker van de Republikeinse partij. „Het is een probleem als veel mensen deze film zien.”
Miljoenen Amerikanen zagen reeds hoe Moore goochelt met beelden om Bush neer te zetten als een politieke onbenul, die bovendien te nauwe banden zou onderhouden met het bedrijfsleven. Op het moment dat Bush te horen krijgt dat een vliegtuig het WTC in New York binnenvliegt, bezoekt hij een basisschool in Florida en leest de kinderen voor. Zeven tergend langzame minuten lang gaat Bush onverstoorbaar door met lezen. Amerika wordt aangevallen en de president doet niets. „Is dit onze president”, vraagt Moore zich af. Mochten de Democraten winnen op 2 november dan zal het ook een beetje zíjn overwinning zijn.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 18:43:56 #97
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_20831645
Iedereen zegt wel dat het heel eenzijdig is, maar hebben we de andere kant van het verhaal niet al uit den treure gehoord? tuurlijk is Sadam slecht en is het goed dat het taliban regime weg is (alhoewel het probleem in beide landen nog niet is opgelost).

Maar zijn er niet 2 extremen nodig om in het midden uit te komen? Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken maar ik heb door deze film een beetje perspectief gekregen die ik, als hij het op een andere manier had gepresenteerd, waarschijnlijk niet had gehad.
Remind yourself: Nobody's build like you, you designed yourself...
  zaterdag 24 juli 2004 @ 18:52:53 #98
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_20831755
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 18:43 schreef Ghettobob het volgende:
Iedereen zegt wel dat het heel eenzijdig is, maar hebben we de andere kant van het verhaal niet al uit den treure gehoord? tuurlijk is Sadam slecht en is het goed dat het taliban regime weg is (alhoewel het probleem in beide landen nog niet is opgelost).

Maar zijn er niet 2 extremen nodig om in het midden uit te komen? Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken maar ik heb door deze film een beetje perspectief gekregen die ik, als hij het op een andere manier had gepresenteerd, waarschijnlijk niet had gehad.
Hier ben ik het helemaal mee eens.

Moore is zonder twijfel een propagandist (noem je dat zo? .), maar is Bush en z'n hele regering (en for that matter, pers) dat niet evengoed ook? Ik vind het juist fijn dat er eindelijk eens iemand recht tegenover Bush gaat staan en precies hetzelfde doet zodat er idd wat perspectief komt.
  FOK!fotograaf zaterdag 24 juli 2004 @ 18:56:24 #99
13368 NiGeLaToR
pi_20831806
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 18:52 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Hier ben ik het helemaal mee eens.

Moore is zonder twijfel een propagandist (noem je dat zo? .), maar is Bush en z'n hele regering (en for that matter, pers) dat niet evengoed ook? Ik vind het juist fijn dat er eindelijk eens iemand recht tegenover Bush gaat staan en precies hetzelfde doet zodat er idd wat perspectief komt.
Alleen jammer dat langzamerhand blijkt dat More met gezellig monteerwerk en oppertunisme behoorlijk wat feiten verdraaid.. das wel zonde.
pi_20831851
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 18:43 schreef Ghettobob het volgende:
tuurlijk is Sadam slecht en is het goed dat het taliban regime weg is
Hoezo krijg ik toch telkens het idee dat mensen die een uitspraak in deze trend doen het helemaal niet menen. Ze zeggen eerst dat Saddam erg slecht is, maar als we dan moeten ingrijpen is het argument opeens ondergeschikt ...
Those who know do not speak
Those who speak do not know
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')