Het spel doet het wel maar IRC nietquote:Op maandag 19 juli 2004 20:27 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Het is op het moment weer zwabberen ja
Ach ik ben op beide iig aanwezig
in hoeverre je dit doen kan noemen tenminstequote:Op maandag 19 juli 2004 20:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
Het spel doet het wel maar IRC niet
Wieso?quote:Op maandag 19 juli 2004 20:36 schreef DaeDaluz het volgende:
[..]
in hoeverre je dit doen kan noemen tenminste![]()
zal der wel weer eentje over de snoeren gestruikeld zijnquote:Op maandag 19 juli 2004 21:35 schreef _GdR_ het volgende:
More information will follow
ddos aanval m'n reet.
of net als een van onze beheerders op de uit-knop van de verlengdoos gaan staan waardoor het halve serverpark uitviel...quote:Op maandag 19 juli 2004 21:37 schreef green_day het volgende:
[..]
zal der wel weer eentje over de snoeren gestruikeld zijn
geen id wat je bedoelt maar klinkt goedquote:Op maandag 19 juli 2004 21:38 schreef Alcatraz het volgende:
Nouja, tegen een Ddos aanval kan je dus weinig doen. Dan is het gewoon de strijd om de bandbreedte en met een SYN-attack zie je niet eens waar het vandaan komt. Maar als ze wél weten waar het vandaan komt: kom maar hier met die adressen, ddossen we hun ook plat.
Ik zit met RSX op IRC.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:10 schreef GHans7 het volgende:
de nietszeggende boodschap: "More information will follow"
quote:Op maandag 19 juli 2004 22:11 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik zit met RSX op IRC.
Op zijn server
Is dit DE Pure?quote:Op maandag 19 juli 2004 22:16 schreef TimmPure het volgende:
More information will follow![]()
heb ik eindelijk een avondje de tijd om flink te ranken, ligt omerta er alweer ruim een uur uit
DE pure nog wel? ^^quote:Op maandag 19 juli 2004 22:20 schreef DaFan het volgende:
[..]
Is dit DE Pure?
Ik bedoelde niet het forum maar je bent wel Pure toch van IRCquote:Op maandag 19 juli 2004 22:29 schreef TimmPure het volgende:
[..]
DE pure nog wel? ^^
voel me vereerde dat ik nu al me DE wordt bestempeld, maar ik ben net nieuw op dit forum
nope, helaasquote:Op maandag 19 juli 2004 22:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet het forum maar je bent wel Pure toch van IRC
neejoh.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:43 schreef green_day het volgende:
nou uhm het is iets meer dan 1 dag online geweest........ dusssss......... dat betekent ongeveer 2 en een halve week down denk ik
quote:[22:50] <Moritz> actually our 2 sysops are not available at this very moment
[22:51] <Moritz> and with my linux knowledge you can't do more than run a 'dir'-command
[22:51] <Moritz> well a little more ofcourse
[22:51] <Moritz> anyway
[22:51] <Moritz> so, no guarantees etc..
ziet er goed uitquote:actually our 2 sysops are not available at this very moment
and with my linux knowledge you can't do more than run a 'dir'-command :-)
well a little more ofcourse
anyway
we have to wait for them, but its kinda realistic that these 2 guys are drunk or asleep
so, no guarantees etc..
quote:Op maandag 19 juli 2004 23:04 schreef _GdR_ het volgende:
kan moritz niet ff een topic openen in DIG ofzo?
[23:21] <Thoojs> geen resetquote:Op maandag 19 juli 2004 23:23 schreef _GdR_ het volgende:
This username doesn't exist !!!!!
nee alsjeblieft....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |