Ik heb het niet gezien hoor, dus ik geloof je direct, al krijg ik al lezend op dit forum wel regelmatig het idee dat sommige mensen echt ALLES zien als "een complex aanpraten".quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:00 schreef ivetje het volgende:
ja, maar dan is het toch niet een probleemzone...als ze voor de rest zo mager is, dan vinden ze dat blijkbaar daar heel goed. En ze praatte yoanna duidelijk een complex aan over dat buikje. Dat is toch ook niet goed...
Ze heeft idd zelf voor het programma gekozen ja...maar in het programma zag je haar huilen over wat ze gezegt hadden daar. Ze wilde zelfs naar huis, omdat ze het echt niet leuk meer vond. Denk dat dat ook kwam omdat ze erg veel was afgevallen en dan gaan ze ineens nog roepen dat je dik bent (want dat had je wel door, dat ze dat bedoelde).quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:56 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien hoor, dus ik geloof je direct, al krijg ik al lezend op dit forum wel regelmatig het idee dat sommige mensen echt ALLES zien als "een complex aanpraten".
(Bovendien: het ging hier om een potentieel supermodel he, in een toch al behoorlijk hard programma spelend in een keiharde wereld waarin je nu eenmaal een perfect uiterlijk moet hebben. De dame had er neem ik aan ook zelf voor gekozen om mee te doen aan zo'n programma waarin je kunt verwachten dat elk klein gebrek je zal worden aangerekend.)
Ik word echt een beetje moe van dat "boehoe, de hele wereld vindt dat iedereen broodmager moet zijn, wat gemeen!"-gejammer.
Welnee. Wie het mooist is misschien, maar als een celeb echt broodmager is denkt de rest heus niet "goh, eens kijken of ik nog extremer kan"quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:00 schreef ivetje het volgende:
Volgens mij is het in de wereld van de sterren gewoon een soort wedstijd wie het dunst is...
Voor de rest wel een erg mooie meid! Iets meer vet zou niet gek zijn. Haar stem vind ik ook niet zo mooi, maar dat is offtopicquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Mischa Barton van The OC vind ik ook eng dun. Kijk voor de grap eens in de Veronica gids van komende week. Ingevallen wangen, armpjes die je zo doorbreekt.
Die heeft altijd al zo'n hele smalle bouw gehad. Zag haar afgelopen week in een film als 13-jarige en daar was ze ook al dun. Dus ik denk niet dat die aan een eetstoornis oid lijdt.quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Mischa Barton van The OC vind ik ook eng dun. Kijk voor de grap eens in de Veronica gids van komende week. Ingevallen wangen, armpjes die je zo doorbreekt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:46 schreef trueblue het volgende:
En wat dachten jullie van de erfgename van Gianni Versace, Allegra Beck (links op de foto)?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:46 schreef trueblue het volgende:
En wat dachten jullie van de erfgename van Gianni Versace, Allegra Beck (links op de foto)?
[afbeelding]
Die kerel is sowieso eng.quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:54 schreef Aventura het volgende:
Dacht je van Karl Lagerfeld. Die heeft een dieetregime ontwikkeld waar hij zelf 'slachtoffer' van is geworden. Hij verkondigt overal dikke mensen te haten. Hij is nu ook boos op keten H&M, omdat die zijn kledinglijn ook in grotere maten dan 34/36 verkocht.
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:15 schreef ShaNice het volgende:
Niet zo vreemd dat vrouwen zich zo uithongeren als je met maatje 38 al mollig wordt bevonden
Dit soort mensen is de reden waarom ik pleit voor legalisering van post-natale abortus...quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:46 schreef trueblue het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |