abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 november 2004 @ 13:25:50 #201
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_23514310
Zijn ze er ook van slank naar dik?
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Miss SHO dinsdag 23 november 2004 @ 13:27:59 #202
22592 crew  Ole
pi_23514364
Kirstey Alley. Zie elders in dit topic!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_23518028
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 13:00 schreef ivetje het volgende:
ja, maar dan is het toch niet een probleemzone...als ze voor de rest zo mager is, dan vinden ze dat blijkbaar daar heel goed. En ze praatte yoanna duidelijk een complex aan over dat buikje. Dat is toch ook niet goed...
Ik heb het niet gezien hoor, dus ik geloof je direct, al krijg ik al lezend op dit forum wel regelmatig het idee dat sommige mensen echt ALLES zien als "een complex aanpraten".
(Bovendien: het ging hier om een potentieel supermodel he, in een toch al behoorlijk hard programma spelend in een keiharde wereld waarin je nu eenmaal een perfect uiterlijk moet hebben. De dame had er neem ik aan ook zelf voor gekozen om mee te doen aan zo'n programma waarin je kunt verwachten dat elk klein gebrek je zal worden aangerekend.)

Ik word echt een beetje moe van dat "boehoe, de hele wereld vindt dat iedereen broodmager moet zijn, wat gemeen!"-gejammer.
  dinsdag 23 november 2004 @ 16:00:45 #204
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_23518161
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 15:56 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ik heb het niet gezien hoor, dus ik geloof je direct, al krijg ik al lezend op dit forum wel regelmatig het idee dat sommige mensen echt ALLES zien als "een complex aanpraten".
(Bovendien: het ging hier om een potentieel supermodel he, in een toch al behoorlijk hard programma spelend in een keiharde wereld waarin je nu eenmaal een perfect uiterlijk moet hebben. De dame had er neem ik aan ook zelf voor gekozen om mee te doen aan zo'n programma waarin je kunt verwachten dat elk klein gebrek je zal worden aangerekend.)

Ik word echt een beetje moe van dat "boehoe, de hele wereld vindt dat iedereen broodmager moet zijn, wat gemeen!"-gejammer.
Ze heeft idd zelf voor het programma gekozen ja...maar in het programma zag je haar huilen over wat ze gezegt hadden daar. Ze wilde zelfs naar huis, omdat ze het echt niet leuk meer vond. Denk dat dat ook kwam omdat ze erg veel was afgevallen en dan gaan ze ineens nog roepen dat je dik bent (want dat had je wel door, dat ze dat bedoelde).
Maar waar het mij om gaat, is dat je met maat 40 ook best model kunt zijn. Iedereen moet idd zo dun mogelijk zijn omdat dat nou eenmaal mooi gevonden wordt door hollywood/modellenwereld en overal waar je maar beroemd kunt zijn.
Ik vind het niet gemeen van de wereld dat iedereen mager moet zijn, maar het is niet normaal. Je ziet toch zelf ook wel dat het helemaal niet zo mooi is. En daar gaat het me om...je gaat mij niet vertellen dat iedereen dat mooi vind en dat dik zijn lelijk is volgens iedereen.
Volgens mij is het in de wereld van de sterren gewoon een soort wedstijd wie het dunst is...
To infinity…and beyond!
pi_23518243

Mischa Barton van The OC vind ik ook eng dun. Kijk voor de grap eens in de Veronica gids van komende week. Ingevallen wangen, armpjes die je zo doorbreekt.
pi_23522063
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 16:00 schreef ivetje het volgende:
Volgens mij is het in de wereld van de sterren gewoon een soort wedstijd wie het dunst is...
Welnee. Wie het mooist is misschien, maar als een celeb echt broodmager is denkt de rest heus niet "goh, eens kijken of ik nog extremer kan"

Ik heb echt het idee dat het geklaag doorschiet. Maar dat gaat vast wel weer over.
  FOK!fossiel dinsdag 23 november 2004 @ 21:11:51 #207
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_23525932
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 16:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Mischa Barton van The OC vind ik ook eng dun. Kijk voor de grap eens in de Veronica gids van komende week. Ingevallen wangen, armpjes die je zo doorbreekt.
Voor de rest wel een erg mooie meid! Iets meer vet zou niet gek zijn. Haar stem vind ik ook niet zo mooi, maar dat is offtopic
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_23546770
Niet zo vreemd dat vrouwen zich zo uithongeren als je met maatje 38 al mollig wordt bevonden
Bovendien: anorexia is een ziekte. Ik denk dat veel van deze vrouwen niet inzien hoe mager ze zijn.
♣ ▪ ♠ ▪ ♥ ▪ ♦
  maandag 29 november 2004 @ 12:18:02 #209
103793 kozakken
Living the life
pi_23640512
Een aantal foto's zijn volgens mij ook "toevallig" zo dun uitgevallen. (Of adem ingehouden, dan zie je mijn spekkie ribben ook wel ergens hoor)
In amerika noemen ze dit toch ook wel "thinspiration". In ieder geval op pro-anorexia sites.
  maandag 29 november 2004 @ 13:31:40 #210
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_23642187
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 16:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Die heeft altijd al zo'n hele smalle bouw gehad. Zag haar afgelopen week in een film als 13-jarige en daar was ze ook al dun. Dus ik denk niet dat die aan een eetstoornis oid lijdt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_23735537
En wat dachten jullie van de erfgename van Gianni Versace, Allegra Beck (links op de foto)?

No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_23736201
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:46 schreef trueblue het volgende:
En wat dachten jullie van de erfgename van Gianni Versace, Allegra Beck (links op de foto)?

[afbeelding]

Wie is die griezel rechts??
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:15:38 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23736240
Donnatella -net afgekickt- Versace.
De zus van Gianni . (en de moeder van Alegra?)
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23736332
Yep de moeder.
Beide even lelijk, en dan te bedenken dat Donatella flink heeft laten sleutelen om zo'n oude rotkop te krijgen, ze lijkt wel een gelifte tachtigjarige die onder het zonnekanon in slaap gesukkeld is.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:54:19 #215
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23737126
Dacht je van Karl Lagerfeld. Die heeft een dieetregime ontwikkeld waar hij zelf 'slachtoffer' van is geworden. Hij verkondigt overal dikke mensen te haten. Hij is nu ook boos op keten H&M, omdat die zijn kledinglijn ook in grotere maten dan 34/36 verkocht.

heden:

vroeger:

vrijdag 3 december 2004 @ 15:19:14 #216
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_23739013
quote:

[afbeelding]

OH my sweet lord! Zo moeder, zo dochter blijkbaar. Wat een horrorstory!
Money talks, Bullshit walks!
pi_23741836
IEKS wat een enge topic!
En die foto's !
gruwel...

Echt zonde.
Gillian Anderson was mooi! En nu... zucht...

En Renee Zelweger ziet er als Bridget een stuk mooier uit dan als Renee in dunne vorm.
Ik heb de indruk dat actrices met een rond koppie zoals Theron, Zellweger en nog vele anderen, die nu eenmaal een rond gezicht hebben als maatstaf hanteren 'ingevallen wangen' wat een stuk moeilijker is als je hoofd rond is dan wanneer je een langer gezicht hebt zonder natuurlijke (bot)rondingen. Too weird gewoon.

Trouwens, anorexia kan bij celebs al vroeg beginnen, dus een ster die als tiener al (te) dun was, kan best een major eetprobleem hebben.

Ik vind het ook altijd jammer dat Christina Ricci en Kate Winslet afgevallen zijn. Vond hen beiden altijd een verademing.

Overigens, ik ben zelf een tijd hyperdun geweest (niet expres) en wilde dolgraag weten hoe ik kon aankomen - ik vond het helemaal niks dat je overal bot zag, maar tot mijn verbijstering waren er zat mensen die jaloers waren. Terwijl het écht niet mooi was. Já, ik had de maten van die graatmagere modellen op de catwalks maar ik vond het echt niet mooi.
En bij anderen ook niet
  FOK!fossiel vrijdag 3 december 2004 @ 17:27:20 #218
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_23741994
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:54 schreef Aventura het volgende:
Dacht je van Karl Lagerfeld. Die heeft een dieetregime ontwikkeld waar hij zelf 'slachtoffer' van is geworden. Hij verkondigt overal dikke mensen te haten. Hij is nu ook boos op keten H&M, omdat die zijn kledinglijn ook in grotere maten dan 34/36 verkocht.
Die kerel is sowieso eng.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_23742068
Oh die Lagerfeld is vrijwillig eng en dun dus.
Ik dacht dat ie een of andere terminale ziekte onder de leden had of zo.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_23742617
quote:
Op woensdag 24 november 2004 18:15 schreef ShaNice het volgende:
Niet zo vreemd dat vrouwen zich zo uithongeren als je met maatje 38 al mollig wordt bevonden

Door wie precies? Iig niet in dit topic, hier is het meer "minder dan 38 is per definitie eng lelijk". En daarnet zag ik in de bushokjes allemaal lingerieposters (C&A geloof ik) van dames met (gokje) maat 38. Laatst ook al een Ambipur (geloof ik) reclameposter met een dame met een buikje...dus het gejammer dat het allemaal aan "de media" ligt vind ik ook overdreven.
Over het algemeen wordt slank wel als 'het ideaal' gezien en daar ben ik niet op tegen. Broodmager wordt helemaal niet als schoonheidsideaal gezien, er wordt alleen altijd geklaagd dat het als schoonheidsideaal wordt gezien
pi_23797749
Ik heb 1 zo'n reclameposter zien hangen, maar dat is echt geen maat 38. Denk eerder iets van 36. Of ze moet heel groot en breed gebouwd zijn, maar dat lijkt er niet op.
Dat toont dus wel aan hoe geindoctrineerd iedereen is geraakt de laatste jaren, als een heel slank iemand al van wordt gedacht dat ze maat 38 heeft. Niet dat maat 38 dik zou zijn, natuurlijk niet, maar het is meestal niet superslank.
Vroeger had je Claudia Schiffer, Christy Turlington, Cindy Crawford, Linda Evangelista.., dat waren slanke vrouwen, maar zet ze eens naast de modellen van de laatste jaren en je ziet echt verschil.
Zet Schiffer eens naast Heidi Klum bijvoorbeeld..
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_23802247
quote:

[afbeelding]
Dit soort mensen is de reden waarom ik pleit voor legalisering van post-natale abortus...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 6 december 2004 @ 17:29:39 #223
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23802303
Eng hoor, ik heb als kerel maatje 36 en ben daar best gelukkig mee, vrouwen zouden niet zo onzeker moeten zijn...
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  maandag 6 december 2004 @ 17:29:39 #224
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23802304
In dit kader vind ik die commercials van Dove echt geweldig doorbrekend. Vrouwen met een buikje, met een litteken, met volle billen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 december 2004 @ 09:40:40 #225
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24132913
Anna Nicole Smith:

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')