Juichen wellicht niet, men wacht af maar is zeker niet ontevreden met deze keuze.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:47 schreef tong80 het volgende:
Ben bang dat de Sparta-supporters hier niet over gaan juichen.
Jammer dat Eindhoven bij deze actie rugdekking gaf, anders was die echt te erg geweest.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:42 schreef superjoden het volgende:
Ik vermoed dat het nog nooit eerder is voorgekomen dat 3 spelers van dezelfde club bovenaan de topscorerslijst staan. Heel mooi doelpunt trouwens die 2de van Koef
quote:Mustapha twijfelt over uitnodiging uit Ghana
Het sterke spel van Riga Mustapha is ook opgevallen in zijn geboorteland Ghana. De spits van Sparta Rotterdam heeft van bondscoach Ratomir Dujkovic een uitnodiging voor de nationale ploeg ontvangen.
Niet alleen Dujkovic heeft zich gemeld bij Mustapha. Ook landgenoten Matthew Amoah en Abubakari Yakubu, beiden actief voor Vitesse, hebben de Spartaan gevraagd te kiezen voor Ghana.
Of Mustapha ook daadwerkelijk ingaat op de uitnodiging uit Ghana is nog de vraag. 'Het is een moeilijke keuze', zegt de Sparta-aanvaller in het Rotterdams Dagblad. 'Het is een enorme eer om voor mijn vaderland te mogen spelen. Aan de andere kant mag ik dan nooit meer voor Nederland uitkomen. Bovendien hebben clubs vaak liever niet dat een speler interlands in Afrika gaat spelen. Dat kost veel tijd en energie.'
Mustapha, die met Jong Oranje Nederland heeft vertegenwoordigd, moet binnen twee weken uitsluitsel geven. Ghana vervolgt begin juni tegen Burkino Faso de WK-kwalificatiereeks. (VI)
Omdat ik op mijn eigen naam geen CC van Sparta kan nemen aangezien ik al een seizoenskaart heb van Ajax. Af en toe ga ik wel bij Sparta kijken maar bij de meeste wedstrijden heb je dan een CC nodig om kaartjes te halen (bv. Sparta - Excelsior). Nu kun je soms nog wel eens kaarten kopen zonder CC maar dat zal bij promotie nagenoeg niet meer lukken verwacht ik zo. Sparta is voor mij zo'n 10 minuten rijden en ik zal nog wel een aantal keren gaan kijken maar dan laat ik mijn ouweheer wel zo'n CC aanschaffenquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:21 schreef Stpan het volgende:
Nee natuurlijk niet! En waarom heb je een CC nodig dan? Bij het stadion kun je gewoon kaarten kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |