Ja, tuurlijk!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:34 schreef fratsman het volgende:
Mag je het ook met een digitale proberen?
Leeftijd, lengte & gewicht???quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:24 schreef koning_leeuw het volgende:
Ik kom met mijn anologe weegschaal op 71kg
Valt me positief mee van mezelf
Ik kan hem wel een tijdje stilhouden, maar je verzuurt heeel snel bij zo'n inspanning!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:35 schreef CrashOne het volgende:
Is dit piek vermogen, of kan je hem daar constant op houden?
Dat is ook geen slecht resultaat!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:46 schreef phreaky_professor het volgende:
5 seconden op 90-95. Gelukkig is de rest van mn lichaam sterker.
19 jaar, 1.90m en 75 kiloquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:33 schreef STFU het volgende:
[..]
Leeftijd, lengte & gewicht???
Niet met je eens, hoe je de weegschaal vasthoud moet je zelf weten het gaat erom dat je vrij van andere ondersteuningen zoals benen, tafel, grond whatever!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:24 schreef Lortnoc het volgende:
Misschien wat meer info over hoe je dat precies moet doen (lichaamshouding, positie weegschaal, manier van drukken e.d.) nu is het totaal niet betrouwbaar.
is geen animatie, maar een plaatjequote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:11 schreef STFU het volgende:
[..]
Niet met je eens, hoe je de weegschaal vasthoud moet je zelf weten het gaat erom dat je vrij van andere ondersteuningen zoals benen, tafel, grond whatever!
Duim bovenop de weegschaal 4 vingers onderop (mits je 5 vingers per hand hebt).
Maar voor jouw duidelijkheid toch even een animatie voor je:
[afbeelding]
Bron?quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:41 schreef Vengaboy het volgende:
Normaal gesproken moet iemand zn eigen gewicht kunnen drukken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |