abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 juli 2004 @ 15:39:09 #26
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_20665424
Moet deel 3 niet alvast geopend worden?

[ Bericht 95% gewijzigd door pieter_pontiac op 16-07-2004 15:44:18 ]
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_20665916
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 15:28 schreef BobRooney het volgende:

[..]

dat heb ik ook een keer tegen een borderlinertje gezegd
Ook al expres?
War. War never changes.
pi_20687877
Er zat vorig jaar een nogal dik meisje in mijn klas (ze had een errug dikke bips) en we waren op weg naar een eucharistieviering met de klas. Ik loop samen met wat vrienden en we zien zo een grote vrachtwagen met lange betonnen pilaren die uitsteken.. Zeg ik: "Ze zouden daar een bordje <uitzonderlijk vervoer> moeten aanhangen!". Liep de dikke meid net voor mij en dacht ze dat we bezig waren over haar bips... Sindsdien is het contact wat anders
pi_20688932
lol
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 18:22:13 #30
99216 SirBenniMiles
Love it, or GET OUT!
pi_20689456
Een vriendin van mijn moeder laat me een mossel zien (we waren bij een meertje)
Ik zo: Haha, kun je je voorstellen dat sommige mensen die troep eten
Zij: Ja, ik vind ze best lekker...

***God show me the way because the devil trying to break me down**
pi_20692337
Als ik dronken ben, zeg ik constant van die dingen. Alleen is het voor mij niet zo pijnlijk want ik vergeet het toch weer direct. Andere mensen daarintegen... Soms is het de dag erna nogal pijnlijk
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_20693142
"Ik voel me lelijk"
'Ach, dat valt wel mee'

En dan moeten ze het vooral verkeerd opvatten
pi_20713241
Gisteren een feestje, komt er een kameraad op me af:
"Ja, Cindy (ex van me) wil met je praten, ze denkt dat je nog steeds boos op haar bent en durft zelf niet op je af te stappen. Zou je even iets tegen haar willen zeggen?"
Dus ik, "tuurlijk wel, laat haar maar even hierkomen "
Zij helemaal blij naar me toelopen, dus ik zeg "Ik vind je nog steeds een achterbakse kuthoer!"
De sfeer werd er niet echt beter op...

Andere ex, kameraad van me zat helemaal met haar te slijmen dat ze er zo leuk uitzag, blabla...
Werd me gevraagd of ik haar ook niet zo veranderd vond in de afgelopen 6 jaar dat we haar niet gezien hadden.
Antwoord je eerlijk "Op zich vrij vreemd dat je nog steeds zo'n kinderkop hebt..."
Zij pissed, kameraad pissed....

Tja, na 23 jaar zouden ze toch wel door moeten hebben hoe ik op dergelijke dingen reageer... .
I was an atheist until I realized I was God
pi_20713270
quote:
Op maandag 19 juli 2004 01:06 schreef kastanova het volgende:
Gisteren een feestje, komt er een kameraad op me af:
"Ja, Cindy (ex van me) wil met je praten, ze denkt dat je nog steeds boos op haar bent en durft zelf niet op je af te stappen. Zou je even iets tegen haar willen zeggen?"
Dus ik, "tuurlijk wel, laat haar maar even hierkomen "
Zij helemaal blij naar me toelopen, dus ik zeg "Ik vind je nog steeds een achterbakse kuthoer!"
De sfeer werd er niet echt beter op...

Andere ex, kameraad van me zat helemaal met haar te slijmen dat ze er zo leuk uitzag, blabla...
Werd me gevraagd of ik haar ook niet zo veranderd vond in de afgelopen 6 jaar dat we haar niet gezien hadden.
Antwoord je eerlijk "Op zich vrij vreemd dat je nog steeds zo'n kinderkop hebt..."
Zij pissed, kameraad pissed....

Tja, na 23 jaar zouden ze toch wel door moeten hebben hoe ik op dergelijke dingen reageer... .
pi_20713456
Collega en voetbaln00b Henk heeft z'n vrouwtje wel eens bedrogen (groot taboe), en dacht tijdens het EK een mening te hebben over het Nederlands Elftal. Andere collega vervolgens: "Jij weet niet eens wat buitenspel is, Henk." Ik: "Overspel kent ie dan weer wel".
The gum you like, is coming back in style.
pi_20713464
Da's de enige die ik mij kan herinneren.

En pijnlijk was ie wel ff voor die persoon Henk, maar de rest lag op de grond van het lachen.
The gum you like, is coming back in style.
pi_20713870
Een paar jaar geleden had ik onwijze ruzie met mn pa, ik was echt helemaal over de rooie.
Wij stonden buiten bij de voordeur flink ruzie te maken.
Op dat moment kwam iemand van de kerk langs met een kaart en collectebus voor mn verjaardag.
(bij onze kerk komen ze altijd een kaart brengen voor je verjaardag, met collectebus )
Dus ik pak die kaart aan van haar en scheur die onder haar ogen doormidden en schreeuw:
"Rot op met je godverdomme kutkaarten!"
Die vrouw (rond de 65) liep weg zonder iets te zeggen.
Sindsdien krijg ik geen kaart meer van de kerk voor mn verjaardag, wat me niks kan schelen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 19 juli 2004 @ 02:51:06 #38
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_20714627
quote:
Op maandag 19 juli 2004 01:43 schreef Beach het volgende:
Een paar jaar geleden had ik onwijze ruzie met mn pa, ik was echt helemaal over de rooie.
Wij stonden buiten bij de voordeur flink ruzie te maken.
Op dat moment kwam iemand van de kerk langs met een kaart en collectebus voor mn verjaardag.
(bij onze kerk komen ze altijd een kaart brengen voor je verjaardag, met collectebus )
Dus ik pak die kaart aan van haar en scheur die onder haar ogen doormidden en schreeuw:
"Rot op met je godverdomme kutkaarten!"
Die vrouw (rond de 65) liep weg zonder iets te zeggen.
Sindsdien krijg ik geen kaart meer van de kerk voor mn verjaardag, wat me niks kan schelen.
Ondankbare kreng
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_20723943
ooit een keer tegen 2 meisjes, twee goeie vriendinnen van mij:

Wat zijn jullie stil is er iemand dood ofzo (ik in een beetje lollige bui)

een van de meisjes: huhhhh, jah haar vader is eergister overleden

Keb me niet vaak zo lullig gevoeld, Later nog eens met haar daarover gehad en ze nam het me gelukkig niet kwalijk ik wist nog van niks. Later die opmerking nooit meer durven maken tegen iemand.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  maandag 19 juli 2004 @ 17:19:47 #40
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_20725113
Tegen ventje op mn stage gezegd dat ie zn t-shirt niet over zn knieen moest trekken anders paste zn grote broer hem nog. Waarop hij zei dat zijn broer dood was met een pruillipje.

Aan een jongen vragen of zijn ouders hem geen manieren hadden geleerd om er achter te komen dat hij in een pleeggezin was opgegroeid en beide ouders dood warn.
pi_20725408
ach, toen mijn vader net was overleden belde een van mijn vrienden, zomaar voor een praatje.

ik vroeg hem hoe het ging met hem en hij, ik wou dat ik dood was......hehehehe niet echt pijnlijk voor mij, ik heb veel humor, zelfs dan, maar die vriend die wou, nadat ik het passeren van mijn Pa had meegedeeld, echt dood van schaamte.... hahahaha nou ja we hebben er maar een biertje op gedronken, had me pa ook gedaan denk ik

Mijn collega heeft een afwijking aan een oogspier waardoor hij soms scheel kijkt, enfin, hij was al een uur iets aan het zoeken in het magazijn, dus ikke van: gdver, hier ligt het schele....hehehehe oeps....
pi_20725603
quote:
Op maandag 19 juli 2004 17:34 schreef TheDeadGuy het volgende:
ach, toen mijn vader net was overleden belde een van mijn vrienden, zomaar voor een praatje.

ik vroeg hem hoe het ging met hem en hij, ik wou dat ik dood was......hehehehe niet echt pijnlijk voor mij, ik heb veel humor, zelfs dan, maar die vriend die wou, nadat ik het passeren van mijn Pa had meegedeeld, echt dood van schaamte.... hahahaha nou ja we hebben er maar een biertje op gedronken, had me pa ook gedaan denk ik

Mijn collega heeft een afwijking aan een oogspier waardoor hij soms scheel kijkt, enfin, hij was al een uur iets aan het zoeken in het magazijn, dus ikke van: gdver, hier ligt het schele....hehehehe oeps....
Met schele mensen is het vaak ook de vraag of ze het nu tegen jou hebben. Daarom ga ik je nu een gouden tip geven; bij alles wat die collega tegen je zegt vragen "heb je het nu tegen mij of tegen ... achter bij de ...". Op die manier blijven je veel pijnlijke situaties bespaard doordat je niet gaat blaten over iets wat misschien helemaal niet voor jou bedoeld was.
War. War never changes.
pi_20725692
hahahaha als we ruzie hebben vraag ik altijd, met me wijsvinger dreigend in de lucht "wat was ook alweer je goeie oog????"

(we zijn hele goede vrienden )
pi_20725783
Een baksteen, die kwam wel hard aan.
pi_20726577
Vroeger toen ik 5,6 was ging ik vaak zwemmen met mn moeder.
Daar was ook een badmeester die altijd chagrijnig was.
Dus ik zeg tgen mn moeder in het water:"Wat is die kerel toch een zuurpruim."
Hij stond verderop en hij bleek het gehoord te hebben.
Geluid draagt tenslotte ver over water
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 19 juli 2004 @ 18:58:04 #46
64781 bonke
pipo koeie
pi_20727351
grinnik maatje en ik gingen ook wel es zwemme
was ook een jaar of 10
en toen liep er een vrouw met hangtiete
en ik zei tegen me maatje "kijk die heeft hangtiete "
en wat deed me maatje ??
ging naar die vrouw en zei tegen der dat ik gezegt had dat ze hangtiete heeft
de lulllllllllllllllllllllllllllll :-)
pies on joe toe
pi_20737991
Toen mijn moeder net overleden was, werd ik opgebeld door iemand die naar mijn moeder vroeg. Dat was op zich al behoorlijk pijnlijk. Ik moest uit gaan leggen dat ze niet meer leefde, blabla, en het is NIET leuk om mensen slecht nieuws te brengen. Grote paniek aan de andere kant van de lijn.

Pas na een minuut of vijf kwam diegene er achter verkeerd verbonden te zijn. Dat krijg je als de helft van het dorp dezelfde achternaam heeft.

(ook een pijnlijk moment uit die periode: vergeten de door mijn moeder ingesproken voicemail uit te schakelen)
pi_20738968
Een vriendin van mij kreeg eens te horen "Ben jij ook mooi zonder make-up?" ...
pi_20739656
Ik:"Is dat je opa?"
Vriendin: "Nee, dat is mijn vader"

dinsdag 20 juli 2004 @ 12:12:39 #50
80425 Muertez
met een z?
pi_20740254
had eens een discussie met een collega die erg stottert, dus hij zegt met veel moeite wat hij ergens van vindt en ik zeg: 'wat probeer je nou te zeggen?'
werd die gozer helemaal kwaad en zegt: I I IK S S ST STOTTER K K KL KLOOTZAK!

(ik had het eerst helemaal niet door waarom hij nou zo kwaad werd, want ik wilde met de zin 'wat probeer je nou te zeggen' alleen maar aan geven dat ik zijn argument nergens op vond slaan )

[ Bericht 0% gewijzigd door Muertez op 20-07-2004 19:22:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')