Ook al expres?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:28 schreef BobRooney het volgende:
[..]
dat heb ik ook een keer tegen een borderlinertje gezegd
quote:Op maandag 19 juli 2004 01:06 schreef kastanova het volgende:
Gisteren een feestje, komt er een kameraad op me af:
"Ja, Cindy (ex van me) wil met je praten, ze denkt dat je nog steeds boos op haar bent en durft zelf niet op je af te stappen. Zou je even iets tegen haar willen zeggen?"
Dus ik, "tuurlijk wel, laat haar maar even hierkomen"
Zij helemaal blij naar me toelopen, dus ik zeg "Ik vind je nog steeds een achterbakse kuthoer!"
De sfeer werd er niet echt beter op...
Andere ex, kameraad van me zat helemaal met haar te slijmen dat ze er zo leuk uitzag, blabla...
Werd me gevraagd of ik haar ook niet zo veranderd vond in de afgelopen 6 jaar dat we haar niet gezien hadden.
Antwoord je eerlijk "Op zich vrij vreemd dat je nog steeds zo'n kinderkop hebt..."
Zij pissed, kameraad pissed....
Tja, na 23 jaar zouden ze toch wel door moeten hebben hoe ik op dergelijke dingen reageer....
Ondankbare krengquote:Op maandag 19 juli 2004 01:43 schreef Beach het volgende:
Een paar jaar geleden had ik onwijze ruzie met mn pa, ik was echt helemaal over de rooie.
Wij stonden buiten bij de voordeur flink ruzie te maken.
Op dat moment kwam iemand van de kerk langs met een kaart en collectebus voor mn verjaardag.
(bij onze kerk komen ze altijd een kaart brengen voor je verjaardag, met collectebus)
Dus ik pak die kaart aan van haar en scheur die onder haar ogen doormidden en schreeuw:
"Rot op met je godverdomme kutkaarten!"![]()
Die vrouw (rond de 65) liep weg zonder iets te zeggen.
Sindsdien krijg ik geen kaart meer van de kerk voor mn verjaardag, wat me niks kan schelen.
Met schele mensen is het vaak ook de vraag of ze het nu tegen jou hebben. Daarom ga ik je nu een gouden tip geven; bij alles wat die collega tegen je zegt vragen "heb je het nu tegen mij of tegen ... achter bij de ...". Op die manier blijven je veel pijnlijke situaties bespaard doordat je niet gaat blaten over iets wat misschien helemaal niet voor jou bedoeld was.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:34 schreef TheDeadGuy het volgende:
ach, toen mijn vader net was overleden belde een van mijn vrienden, zomaar voor een praatje.
ik vroeg hem hoe het ging met hem en hij, ik wou dat ik dood was......hehehehe niet echt pijnlijk voor mij, ik heb veel humor, zelfs dan, maar die vriend die wou, nadat ik het passeren van mijn Pa had meegedeeld, echt dood van schaamte.... hahahaha nou ja we hebben er maar een biertje op gedronken, had me pa ook gedaan denk ik
Mijn collega heeft een afwijking aan een oogspier waardoor hij soms scheel kijkt, enfin, hij was al een uur iets aan het zoeken in het magazijn, dus ikke van: gdver, hier ligt het schele....hehehehe oeps....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |