Okay.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:00 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb jullie lief, zoals u wenst.
en jij spreekt uit ervaring?quote:Wiet is slecht voor je, daar krijg je schyzofrenie en paranoia van, en je wordt impotent
Ergens in september zal ik je met plezier bedienen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Okay.
Broek omlaag en bukken. Ik pak de vaseline wel.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:03 schreef Croupouque het volgende:
Complimenten voor de smileys, vakwerk!
Ja, m'n vriendje heeft zich beide van een brug geworpen in de overtuiging dat iedereen tegen hem was omdat ie geen erectie meer kon krijgenquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:02 schreef Kletz het volgende:
[..]
en jij spreekt uit ervaring?
Vind ik ook, die man is een Artiest.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:03 schreef Croupouque het volgende:
Complimenten voor de smileys, vakwerk!
moet ik dit serieus opvatten?quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, m'n vriendje heeft zich beide van een brug geworpen in de overtuiging dat iedereen tegen hem was omdat ie geen erectie meer kon krijgen..
En bedankt dat je het weer naar boven brengt, knurft.
Laat nou maar, hou er gewoon over op mên, ik was er bijna overheen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:08 schreef Kletz het volgende:
[..]
moet ik dit serieus opvatten?
zo ja dan sorry, kon et ook niet ruiken.
Dude!quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
Jogy, je hebt naar mijn topicreport geluisterd!
Reageer dan ook niet, piemelquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:19 schreef Tiemie het volgende:
Hoi. ik weiger.
Trouwens, die andere blijft gewoon openquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
Jogy, je hebt naar mijn topicreport geluisterd!
Nee hoor, jij mag ook in de liefde delen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Heb hier je modjes lief
Shit. Het gaat zeker weer alleen over de ONZ-mods?
quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Trouwens, die andere blijft gewoon open.
Dat zijn geen " echte " modjes. Echte modjes hebben tenminste een serieuze forum om te moderaten.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Heb hier je modjes lief
Shit. Het gaat zeker weer alleen over de ONZ-mods?
ik ga jullie niet negeren. dat zou gemeen zijnquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Reageer dan ook niet, piemel.
OK dan!quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, jij mag ook in de liefde delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |