Ik heb 'm op DVDquote:Op donderdag 4 november 2004 17:13 schreef Sjaeck het volgende:
Morgen op TV: The Goddess of 1967.
[afbeelding]
[..]
Ik ga hem kijken![]()
gefeli, houdt em lopendquote:Op donderdag 4 november 2004 18:47 schreef Tr0ublegum het volgende:
Ohja, onze Bix is nu de 200.000 gepasseerd![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:50 schreef patje74 het volgende:
@ Tha_T
Het is maar net waar je gek op bent. Mijn persoonlijke mening is......
Succes met je keuze!
Bedankt voor deze reacties dan toch. En het is inderdaad een CV2 geworden. Machtig mooi autootjequote:Op zondag 3 oktober 2004 16:06 schreef Alcyone het volgende:
[..]
*knip*
Verhaal van Alcyvlone
jullie lopen ruim 2 ton achter op mij!quote:Op donderdag 4 november 2004 18:56 schreef Syb-Sosef het volgende:
[..]
gefeli, houdt em lopend
je loopt 2004 km achter op mij!![]()
![]()
en jij nog 62960 km op mij achterquote:Op donderdag 4 november 2004 18:56 schreef Syb-Sosef het volgende:
[..]
gefeli, houdt em lopend
je loopt 2004 km achter op mij!![]()
![]()
Heb je foto's? Een paar foto's van een leuke 2cv zal dit topic zeker niet ontsieren...quote:Op donderdag 4 november 2004 19:46 schreef Tha_T het volgende:
Bedankt voor deze reacties dan toch. En het is inderdaad een CV2 geworden. Machtig mooi autootje![]()
neem het liefst een 1.6 of hoger. die bx uit 86 kan je best wat kosten aan krijgen, de subframes zijn hier nogal roestgevoelig en ook de hydraulische leidingen zijn niet geweldig.quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:28 schreef HPoi het volgende:
Ok, als ik nu een BX zou willen kopen, wat is dan een goeie? Welk bouwjaar/type is aan te bevelen? een 14 een 16? En dan 1 voor max. 700 euro. En weet iemand misschien hoeveel een BX kost in verzekering als dat kan via de Citroenclub? (ben 22 en heb (min) -4 schadevrije jaren)
Ik zag btw deze Leader uit 86 http://www.foxtail.nl/mainframe.htm , is dat wat? Is wel een erg oude en speciale, nog met oude teller enzo, maar gaan er in zo'n 1 niet heel veel kosten zitten?
en 93er?quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:33 schreef HPoi het volgende:
Waarom is deze zo goedkoop?Ik weet dat bx-en goedkoop zijn maar dit is een 1.9 met veel extra's. http://www.speurders.nl/autos/citron/2798278/advertentie.html
-4 schadejaren. Heb je toevallig veel schade gereden? Is best veel toch?quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:28 schreef HPoi het volgende:
Ok, als ik nu een BX zou willen kopen, wat is dan een goeie? Welk bouwjaar/type is aan te bevelen? een 14 een 16? En dan 1 voor max. 700 euro. En weet iemand misschien hoeveel een BX kost in verzekering als dat kan via de Citroenclub? (ben 22 en heb (min) -4 schadevrije jaren)
Ik zag btw deze Leader uit 86 http://www.foxtail.nl/mainframe.htm , is dat wat? Is wel een erg oude en speciale, nog met oude teller enzo, maar gaan er in zo'n 1 niet heel veel kosten zitten?
ik sta ook op -2quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:40 schreef yup het volgende:
[..]
-4 schadejaren. Heb je toevallig veel schade gereden? Is best veel toch?
Ik begrijp je... (me pa heeft ook no-claim jaren verloren om een dom ongelukje (hoogstens een zeer klein deukje) en iemand die per se het via de verzekering wou doenquote:Op zondag 7 november 2004 11:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ik sta ook op -2
en dat is na 1 ongeluk 2 jaar geleden dus ik denk dat hij 1 of misschien 2 ongelukken gehad heeft.
gaat heel hard achteruit hoor
Nou, ik heb eerst 2 jaar een oldtimer verzekering gehad voor mijn VW Kever en dan bouw je niets op. Ik heb nu ong. 3-kwartjaar een Mazda 121 (uit '89) met een gewone verzekering uiteraard en begon dus met 0 schadevrije jaren en ja heb nu in die 3-kwartjaar 1 keer schade gereden en dan ga je gelijk 4 naar beneden, tenminste bij mijn verzekering wel. Dus heb maar 1 keer schade gereden.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:40 schreef yup het volgende:
[..]
-4 schadejaren. Heb je toevallig veel schade gereden? Is best veel toch?
Oh ok. Wou het gewoon weten hoor -4 schadejaren is toch best ergquote:Op zondag 7 november 2004 13:13 schreef HPoi het volgende:
[..]
Nou, ik heb eerst 2 jaar een oldtimer verzekering gehad voor mijn VW Kever en dan bouw je niets op. Ik nu ong, 3-kwartjaar een Mazda 121 (uit '89) met een gewone verzekering uiteraard en begon dus met 0 schadevrije jaren en ja heb nu in die 3-kwartjaar 1 keer schade gereden en dan ga je gelijk 4 naar beneden, tenminste bij mijn verzekering wel. Dus heb maar 1 keer schade gereden.
Ja is idd erg klote, gelijk een premieverhoging van heb ik jou daar.quote:Op zondag 7 november 2004 13:15 schreef yup het volgende:
[..]
Oh ok. Wou het gewoon weten hoor -4 schadejaren is toch best erg
Een schade en je word gelijk afgemaakt
Je bent nooit verplicht om het via de verzekering te regelen. Als een schade-expert de hoogte van de schade heeft vastgesteld, dan mag je dit bedrag altijd ook uit eigen beurs betalen. Ook hebben de meeste verzekeringen ook een mogelijkheid om het hun (na uitbetaling door de verz.maats.)terug te betalen zonder dat dat gevolgen heeft voor je no-claim.quote:Op zondag 7 november 2004 12:13 schreef yup het volgende:Ik begrijp je... (me pa heeft ook no-claim jaren verloren om een dom ongelukje (hoogstens een zeer klein deukje) en iemand die per se het via de verzekering wou doen)
Serieusquote:Op zondag 7 november 2004 17:08 schreef patje74 het volgende:
[..]
Je bent nooit verplicht om het via de verzekering te regelen. Als een schade-expert de hoogte van de schade heeft vastgesteld, dan mag je dit bedrag altijd ook uit eigen beurs betalen. Ook hebben de meeste verzekeringen ook een mogelijkheid om het hun (na uitbetaling door de verz.maats.)terug te betalen zonder dat dat gevolgen heeft voor je no-claim.
Het zou wat zijn zeg! Dat de tegenpartij ook nog mag kiezen hoe het geregeld wordt!
Noem mij 1 reden waarom de tegenpartij alleen maar via de verzekering geld wil ontvangen? Als het er maar zo snel mogelijk is, toch?quote:Op zondag 7 november 2004 18:10 schreef yup het volgende:
Serieus
Was wel de schuld van me vader eerlijk gezegd![]()
Maar dit wist ik dus echt niet, kan je dus als je zelf wilt buiten de verzekering om alles regelen, ook al wilt de tegenpartij dat niet?
Ok dat is helder...quote:Op zondag 7 november 2004 19:44 schreef patje74 het volgende:
[..]
Noem mij 1 reden waarom de tegenpartij alleen maar via de verzekering geld wil ontvangen? Als het er maar zo snel mogelijk is, toch?
Ik heb zelf ook al eens een kleine schade uit eigen zak betaald, of liever; mijn vrouw....Hiervoor heb ik zelfs nog overleg gehad met mijn verzekering, om even te peilen wat er met mijn premie zou gebeuren. En de verzekering vindt dat echt niet erg hoor! Hoe minder claims, hoe beter.
En de tegenpartij heeft dan niets meer te eisen, als het geld er maar komt.
Ik heb er al heel wat kilometertjes in afgelegd, en geloof me het is een toppertje.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
C4 Coupé vind ik ook geweldig..
Heb hem ook nog niet gezien helaas. Komt vast nog wel eens
En dus bedoelde je mij!quote:Op donderdag 9 december 2004 18:19 schreef Syb-Sosef het volgende:
[..]
mja sorry, k weet ook niet...![]()
Denk dat ik op dat berichtje van Peurac doelde...
Ja jij jaquote:Op donderdag 9 december 2004 18:50 schreef Kanjer het volgende:
En dus bedoelde je mij!![]()
Ben een beetje geholpen, weet nu dat er geen makkelijke manier is![]()
Dat moet je met een BX juist niet doen. Die gaan de hoofdprijs berekenen in de hoop dat je bij hen een auto koopt.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:57 schreef Syb-Sosef het volgende:
[..]
Ga anders gewoon ff langs een dealert...
Ik verneem net dat de dakar-eend waarschijnlijk definitief uitgeschakeld is wegens problemen met de/een koppeling. (hij had 2 motoren)quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:39 schreef patje74 het volgende:
@Fulcrum_X
Tja, we moeten dit topic idd een beetje in leven houden hoor! Helemaal nu er een 2cv meedoet aan Paris>Dakar.
klopt, voor 100 euro heb je een completequote:Op donderdag 6 januari 2005 13:16 schreef Garbageman het volgende:
Gelukkig zijn die dingen niet duur.
dat ding had daar niks te zoeken, hoe leuk bedacht ook. Bij de eerste proeven heeft ie alle achteropkomend verkeerd zitten hinderen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:04 schreef patje74 het volgende:
Slecht nieuws dus, want hij deed toch aardig mee met de modernere jongens.....![]()
Ha, zelfs voor 50 euroquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:14 schreef slashme het volgende:
[..]
klopt, voor 100 euro heb je een complete
Hehe zal ik zeker doen!quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:39 schreef patje74 het volgende:
@Fulcrum_X
Tja, we moeten dit topic idd een beetje in leven houden hoor! Helemaal nu er een 2cv meedoet aan Paris>Dakar.
Bedankt voor je compliment, wellicht zie je me nog wel eens rijden door Leeuwarden, dan wel toeteren hé!
voor 500 euro heb je wel een van de betere BX-enquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hehe zal ik zeker doen!![]()
Ik kom alleen niet zo vaak meer in Leeuwarden met de auto. Ik studeer wel in Leeuwarden maar ga dus altijd met de bus![]()
Jammer ja dat de eend is uitgevallen, was erg geinig om te zien.
Een vriend en ik kregen vanavond het idee om ook mee te doen aan de Amsterdam - Dakar rally, waarbij je een auto van max 500 euri moet kopen om te mogen deelnemen.
In november 2004 deden er ook 2 bx'en mee waarvan ten minste 1 het gehaald heeft. Ik zou ook dolgraag met een leuke BX diesel mee willen doen!
Dit jaar word wel een beetje erg moeilijk, maar misschien volgend jaar. Een avontuur van 3 weken in de woestijn![]()
Het klinkt af en toe alsof je niet meer mag neertellen voor een goeie biks, wat deze auto's tekort doet. Ik heb 1200 betaald voor mijn BX Digit, 1200 voor de 19 TZI Break van mijn moeder, die trouwens vandaag zonder 1 opmerking door de APK is gerold en maar 500 euro voor de BX 14 basis in 2003. Je hebt helemaal niet 1 van de betere biksen voor 500. Het is een beginbedrag voor het iets betere spul. Ik ben dan ook blij dat de prijzen weer aan het stijgen zijn, dat de vellenbakken op de sloop liggen en de goede exemplaren overblijven.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:09 schreef slashyou het volgende:
[..]
voor 500 euro heb je wel een van de betere BX-en
Eelke, een vriend (bekende voor jou) en ik lijkt dat ook wel wat... in 2006 meedoen? Ga ik ff overleggen met hemquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Een vriend en ik kregen vanavond het idee om ook mee te doen aan de Amsterdam - Dakar rally, waarbij je een auto van max 500 euri moet kopen om te mogen deelnemen.
In november 2004 deden er ook 2 bx'en mee waarvan ten minste 1 het gehaald heeft. Ik zou ook dolgraag met een leuke BX diesel mee willen doen!
Dit jaar word wel een beetje erg moeilijk, maar misschien volgend jaar. Een avontuur van 3 weken in de woestijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |