Waarom denk je dat ik maar 7500 km/jaar rijd ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:02 schreef patje74 het volgende:
[..]
Hmmz...da's niet veel man!
Maar goed, ik ben in totaal ¤130,- per jaar kwijt aan wegenbelasting en verzekering, Dus dat is al snel te doen.
Oh ja, je zei "rijdend te houden", da's een probleem want dan moet er ook nog benzine in.....
Wat denk je, dat de verzekering dat checkt? En anders heb je toch gewoon een nieuwe teller gemonteerd?!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik maar 7500 km/jaar rijd ?
Watnou verzekering ? Benzine !quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:27 schreef patje74 het volgende:
[..]
Wat denk je, dat de verzekering dat checkt? En anders heb je toch gewoon een nieuwe teller gemonteerd?!
Welke 2cv is wel origineel....
Oh, ik dacht dat je reageerde op mijn som van alle vaste lasten van in totaal ¤130,- en dat je wou aangeven dat dat voor jou duurder is omdat je meer dan 7500km / jaar rijd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Watnou verzekering ? Benzine !
Mijn lijstje zou er iets anders uitzienquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:02 schreef Tr0ublegum het volgende:
citroën fans rijk? nou nee, volgens mij niet (hoewel je altijd uitzonderingen hebt)
Er zijn maar weinig merken waarvan de auto's zo snel in waarde zakken als citroën hoor. Mijn vader heeft 'r vier (ax, bx, 2cv en ds), maar hij is dus echt niet rijk
Als ik een keer de lotto win, dan komen de volgende auto's bij mij in de garage:
- Bx Sport (zwart, of grijs)
- Bx 19 GTi 16v, zonder kat, dus de 160 pk versie.
- SM
- Ax Sport of GTi
- CX 25 GTi
- DS 23 ofzo, met in ieder geval de derde neus, die vind ik het mooiste
En dan zit je in totaal nog onder de ton
ai..quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:30 schreef double-Joop het volgende:
wat ik ervoor vraag.. euh.. wat de gek ervoor geeft zeggen alle dealers hier ... in te ruilen.. ...
maar de vraagprijs is momenteel 5000 pleuro's.
Klopt! Motor, bak etc. Meeste is hetzelfde. Een Digit heeft een specifieke draadboom, een automaat die waarschuwt als 1 van je lampen is doorgebrand, afstandsbediening op de CV, boordcomputer met verbruiksmeter standaard (optie op GT) en natuurlijk het digitale dash.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:12 schreef Tr0ublegum het volgende:
Alcyone, heb je geen foto's van je Digit..? Ik ben wel benieuwd naar mooie Hi-Res foto's van het dashboard..! Onder de kap is 't trouwens toch dezelfde wagen als de 19 GT, of vergis ik me daar in..?
echt welquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:09 schreef Tr0ublegum het volgende:
als je me de foto's mailt op huynen AT home PUNT nl kan ik ze wel online voor je zetten! Ik ben er zelf in ieder geval wel benieuwd naar, en ik denk dat de meeste citrofielen zo'n geweldige wagen als de Digit ook kunnen waarderen..!
ligt eraan wat voor saxo je hebt hequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:58 schreef PM-girl het volgende:
Mm, net de saxo voor een beurt weggebracht, staat er een mooie xsara te lonken, 3 deurs, coupe, groen metallic, mooi prijsje!
kijken wat de inruilwaarde kan zijn van de saxo.....![]()
Meer Citroënnerig. Zeker een vooruitgang!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:42 schreef Joostve het volgende:
De C5 heeft een facelift gekregen
wat vinden jullie ervan?
Gewoon een van mijn favoriete modellen van citroën, niet inde laatste plaats omdat mijn vader er 2 heeft gehad. Voor mij gewoon een droomauto.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:41 schreef Alcyone het volgende:
Wat is er zo leuk aan een GS X3?
Was een beetje een strikvraag want ik heb een X3quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:10 schreef Sjaeck het volgende:
[..]
Gewoon een van mijn favoriete modellen van citroën, niet inde laatste plaats omdat mijn vader er 2 heeft gehad. Voor mij gewoon een droomauto.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |