abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 juli 2004 @ 17:43:26 #26
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20812109
Yep dan heb ik het
Mijn vriend is altijd voorzichtig, dus neemt altijd de hoogste dekking, hoeft van mij niet altijd hoor
Maar soms is het wel handig.
Bedankt voor de tips!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_20812376
Als ik even schaamteloos iets van GoT mag quoten (wokschotel die ik quote zit ook gewoon hier):
quote:
Wokschotel schreef op 23 juli 2004 @ 12:49:
[...]

Zonder gekheid: ik zou willen dat ik zijn huis had. Tuin en een garage voor de BX, en dan zit ik op een flatje :'(
Kijk, zo mag ik het horen. De tuin is voor de BX. Dat is ook de enige plaats dat een BX (of CX, DS, GS) geparkeerd mag worden: lekker met het buikje in het gras en alleen opstaan als de baas hem mee uit wil nemen

[ Bericht 4% gewijzigd door mdeen op 24-07-2004 14:31:37 ]
pi_20823547
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 17:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Yep dan heb ik het
Mijn vriend is altijd voorzichtig, dus neemt altijd de hoogste dekking, hoeft van mij niet altijd hoor
Maar soms is het wel handig.
Bedankt voor de tips!
You're Welcome!

Nogmaals: fijne vakantie en zorg goed voor het BX'je
  zaterdag 24 juli 2004 @ 21:39:27 #29
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20834537
Hij mag naar Loch Ness gaan kijken en een hoop mooie natuur zien, niet te vergeten de boot van IJmuiden naar Newcastle....
Ik denk dat hij het prima naar zijn zin gata hebben, net als wij
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_20850615
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Hij mag naar Loch Ness gaan kijken en een hoop mooie natuur zien, niet te vergeten de boot van IJmuiden naar Newcastle....
Ik denk dat hij het prima naar zijn zin gata hebben, net als wij
Verwen hem niet teveel he, anders wil ie niet meer terug
pi_20850722
ik was vergeten dat dat instrumentenpaneeltje van de BX zo cool was (die letters... zucht, had ik dat maar in m'n Renault 19
What we've got here, is a failure to communicate. Some men, you just can't reach. So you get what we've had here last week. Which is the way he wants't, Well: He gets it! (Guns N' Fuckin' Roses - Civil War Intro)
  maandag 26 juli 2004 @ 09:16:00 #32
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20861034
Welke letters? Ik snap even niet wat je bedoelt hoor...

Jammer dat gisteren een of andere kloothommel de linker spiegel los heeft getrapt/gerukt/geslagen o.i.d.
En een briefje achter laten, ho maar...
Ik ben echt pissed off!
Blijf lekker met je poten van mijn auto af!
pi_20861172
quote:
Op maandag 26 juli 2004 09:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Jammer dat gisteren een of andere kloothommel de linker spiegel los heeft getrapt/gerukt/geslagen o.i.d.
En een briefje achter laten, ho maar...
Ik ben echt pissed off!
Blijf lekker met je poten van mijn auto af!
Dat van die spiegel is minder!!! Gebeurd helaas bij ons vlakij ook regelmatig. Doorgaande weg naar het volgende plaatsje voor fietsers. En als men blijkbaar dronken is.....

(En dit is het verkeerde forum, maar ik heb evt wel een linker-spiegel liggen voor je... Of is de schade nog te herstellen?)

[ Bericht 7% gewijzigd door Syb-Sosef op 26-07-2004 09:31:40 (typefouten... t is nog vroeg...) ]
  maandag 26 juli 2004 @ 09:33:47 #34
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20861211
Nou, hij zit alleen wat los, van wat ik zag op het eerste gezicht, ik vanmiddag ofzo ga even kijken of de schade te herstellen is, anders neem ik even contact met je op!
(wel handig zo'n Citroën-topic!)
  maandag 26 juli 2004 @ 09:53:57 #35
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_20861415
Citroën-topic!

Zelf heb ik een AX. 12 jaar oud, 75000 km op te teller (oud boodschappenautootje)
Helaas zit de zijkant nu in de kreukels omdat iemand er een vrachtauto in geramd heeft
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_20861676
Ik heb mn Saxotje nu 4 weekjes en ben nog steeds helemaal verliefd op dat dingetje . Heb er nog geen lange ritten mee gemaakt, verste is een kilometer of 40, maar waarschijnlijk gaat ze in September de eerste langere rit maken (naar Airport Niederheim in Weeze, Duitsland).

Heb er nu 1300 kilometer mee gereden en elke kilometer is weer een belevenis. Rustig wanneer het rustig moet en raggen wanneer het raggen moet . Wel netjes warm rijden.

Ik ga er niet veel aan versleutelen, zowiezo komen er andere velgen onder en gaat ze een stukje omlaag. Verder komen er winterbandjes onder de huidige velgen, zodat ik ook veilig rijd in de winter.
pi_20863504
@ Againzender: Das zonde van je AX! Wat voor type e.d. is het? (Welkom op t forum trouwens )

@ pAin: Geen miskoop gedana dus Goed werk. Dat je Saxootje t maar goed mag blijven doen enzo. Ook hier: is t een VTS? Welke kleur? En inderdaad: netjes warm rijden!
pi_20863520
quote:
Op maandag 26 juli 2004 09:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou, hij zit alleen wat los, van wat ik zag op het eerste gezicht, ik vanmiddag ofzo ga even kijken of de schade te herstellen is, anders neem ik even contact met je op!
(wel handig zo'n Citroën-topic!)
Okidokie!
pi_20863676
Zeker geen miskoop (kan haast niet anders voor de prijs, als het een miskoop zou zijn ben ik opgelicht ). Tis idd een VTS in de overbekende blauwe kleur. Saxotje doet het prima en is toch best redelijk belast: ze is nog geen 3 jaar oud en er staan nu al meer dan 80.000 kilometertjes op!
pi_20863865
dit is wat men ook wel een terugvindpost noemt
  maandag 26 juli 2004 @ 12:24:09 #41
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_20864320
@Syb-Sosef:
Mijn AX is een FirstClass1.1, 3-deurs, benzine (injectie)
Lekker licht karretje (687 kg) en trekt daarom als een razende op.
pi_20864857
@Againzender: ja, k heb er ook eentje gehad. Echt heel rap inderdaad. Alleen teveel problemen waardoor ik hem na 6 weken spuugzat was en hem op de sloop geparkeerd heb. (Na eerst eens al mn frustraties uitgeleefd te hebben uiteraard...)

@pAin: sjo... 3 jaar oud en 80k!!! Ken je de historie van die auto?
pi_20868190
Ja zeker. De auto is hiervoor van een bedrijf geweest, dus vandaar dat ie zoveel heeft gereden. Onderhoudsboekje zat er (al dan niet goed bijgehouden) netjes bij.
  maandag 26 juli 2004 @ 15:27:43 #44
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_20868620
quote:
Op maandag 26 juli 2004 12:51 schreef Syb-Sosef het volgende:
@Againzender: ja, k heb er ook eentje gehad. Echt heel rap inderdaad. Alleen teveel problemen waardoor ik hem na 6 weken spuugzat was en hem op de sloop geparkeerd heb. (Na eerst eens al mn frustraties uitgeleefd te hebben uiteraard...)
Hm, was dat al een beetje een gare bak?
Ik weet wat er in het verleden allemaal is gebeurd met deze auto, en behalve een gare koppeling eigenlijk niets mee aan de hand geweest.
Wel lijkt het erg lastig voor sommige garages om het injectiesysteem goed af te stellen.
pi_20869037
Hmmz, pijnlijk zo'n topic, net vor. maand afscheid genomen van m'n BX tzd turbo. Doet echt pijn..
I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize! [Alexander 'O Neal '84]
pi_20869404
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 17:55 schreef mdeen het volgende:
Als ik even schaamteloos iets van GoT mag quoten (wokschotel die ik quote zit ook gewoon hier):
[..]

Kijk, zo mag ik het horen. De tuin is voor de BX. Dat is ook de enige plaats dat een BX (of CX, DS, GS) geparkeerd mag worden: lekker met het buikje in het gras en alleen opstaan als de baas hem mee uit wil nemen

Ik ben lekker aan het knutselen aan de BX:

pi_20870067
quote:
Op maandag 26 juli 2004 15:45 schreef LucienS het volgende:
Hmmz, pijnlijk zo'n topic, net vor. maand afscheid genomen van m'n BX tzd turbo. Doet echt pijn..
rip bixie

Waarom geen andere BX kopen?
pi_20870215
Ik kreeg een andere auto aangeboden (lancia Dedra '95) voor zo'n leuk bedrag dat ik wel moest vreemdgaan. Maarre next car moet weer zweven!!
I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize! [Alexander 'O Neal '84]
  maandag 26 juli 2004 @ 17:49:34 #49
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20871887
BX SPORT, haha, vind ik nog steeds zo vreemd, ik zie er niet echt de "sport" in, maar ja, ik ben dan ook een vrouw he
Welke van de 2 ben jij Wokkie?
pi_20872448
De "sport" aan de BX Sport is ook dat de vrouw meestal over de BX heengebogen ligt.

Voor wie het niet begrijpt: ga de eerste Flodder film maar kijken.

Maare Wokschotel, zijn dat eigenlijk nieuwe (...) panelen of heb je ze laten spuiten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')