Kijk, zo mag ik het horen. De tuin is voor de BX. Dat is ook de enige plaats dat een BX (of CX, DS, GS) geparkeerd mag worden: lekker met het buikje in het gras en alleen opstaan als de baas hem mee uit wil nemenquote:Wokschotel schreef op 23 juli 2004 @ 12:49:
[...]
Zonder gekheid: ik zou willen dat ik zijn huis had. Tuin en een garage voor de BX, en dan zit ik op een flatje :'(
You're Welcome!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Yep dan heb ik het
Mijn vriend is altijd voorzichtig, dus neemt altijd de hoogste dekking, hoeft van mij niet altijd hoor
Maar soms is het wel handig.
Bedankt voor de tips!
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Hij mag naar Loch Ness gaan kijken en een hoop mooie natuur zien, niet te vergeten de boot van IJmuiden naar Newcastle....
Ik denk dat hij het prima naar zijn zin gata hebben, net als wij
Dat van die spiegel is minder!!! Gebeurd helaas bij ons vlakij ook regelmatig. Doorgaande weg naar het volgende plaatsje voor fietsers. En als men blijkbaar dronken is.....quote:Op maandag 26 juli 2004 09:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Jammer dat gisteren een of andere kloothommel de linker spiegel los heeft getrapt/gerukt/geslagen o.i.d.
En een briefje achter laten, ho maar...
Ik ben echt pissed off!
Blijf lekker met je poten van mijn auto af!
Okidokie!quote:Op maandag 26 juli 2004 09:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou, hij zit alleen wat los, van wat ik zag op het eerste gezicht, ik vanmiddag ofzo ga even kijken of de schade te herstellen is, anders neem ik even contact met je op!
(wel handig zo'n Citroën-topic!)
Hm, was dat al een beetje een gare bak?quote:Op maandag 26 juli 2004 12:51 schreef Syb-Sosef het volgende:
@Againzender: ja, k heb er ook eentje gehad. Echt heel rap inderdaad. Alleen teveel problemen waardoor ik hem na 6 weken spuugzat was en hem op de sloop geparkeerd heb. (Na eerst eens al mn frustraties uitgeleefd te hebben uiteraard...)
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:55 schreef mdeen het volgende:
Als ik even schaamteloos iets van GoT mag quoten (wokschotel die ik quote zit ook gewoon hier):
[..]
Kijk, zo mag ik het horen. De tuin is voor de BX. Dat is ook de enige plaats dat een BX (of CX, DS, GS) geparkeerd mag worden: lekker met het buikje in het gras en alleen opstaan als de baas hem mee uit wil nemen
![]()
rip bixiequote:Op maandag 26 juli 2004 15:45 schreef LucienS het volgende:
Hmmz, pijnlijk zo'n topic, net vor. maand afscheid genomen van m'n BX tzd turbo. Doet echt pijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |