Ik heb er al heel wat kilometertjes in afgelegd, en geloof me het is een toppertje.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
C4 Coupé vind ik ook geweldig..
Heb hem ook nog niet gezien helaas. Komt vast nog wel eens
En dus bedoelde je mij!quote:Op donderdag 9 december 2004 18:19 schreef Syb-Sosef het volgende:
[..]
mja sorry, k weet ook niet...![]()
Denk dat ik op dat berichtje van Peurac doelde...
Ja jij jaquote:Op donderdag 9 december 2004 18:50 schreef Kanjer het volgende:
En dus bedoelde je mij!![]()
Ben een beetje geholpen, weet nu dat er geen makkelijke manier is![]()
Dat moet je met een BX juist niet doen. Die gaan de hoofdprijs berekenen in de hoop dat je bij hen een auto koopt.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:57 schreef Syb-Sosef het volgende:
[..]
Ga anders gewoon ff langs een dealert...
Ik verneem net dat de dakar-eend waarschijnlijk definitief uitgeschakeld is wegens problemen met de/een koppeling. (hij had 2 motoren)quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:39 schreef patje74 het volgende:
@Fulcrum_X
Tja, we moeten dit topic idd een beetje in leven houden hoor! Helemaal nu er een 2cv meedoet aan Paris>Dakar.
klopt, voor 100 euro heb je een completequote:Op donderdag 6 januari 2005 13:16 schreef Garbageman het volgende:
Gelukkig zijn die dingen niet duur.
dat ding had daar niks te zoeken, hoe leuk bedacht ook. Bij de eerste proeven heeft ie alle achteropkomend verkeerd zitten hinderen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:04 schreef patje74 het volgende:
Slecht nieuws dus, want hij deed toch aardig mee met de modernere jongens.....![]()
Ha, zelfs voor 50 euroquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:14 schreef slashme het volgende:
[..]
klopt, voor 100 euro heb je een complete
Hehe zal ik zeker doen!quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:39 schreef patje74 het volgende:
@Fulcrum_X
Tja, we moeten dit topic idd een beetje in leven houden hoor! Helemaal nu er een 2cv meedoet aan Paris>Dakar.
Bedankt voor je compliment, wellicht zie je me nog wel eens rijden door Leeuwarden, dan wel toeteren hé!
voor 500 euro heb je wel een van de betere BX-enquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hehe zal ik zeker doen!![]()
Ik kom alleen niet zo vaak meer in Leeuwarden met de auto. Ik studeer wel in Leeuwarden maar ga dus altijd met de bus![]()
Jammer ja dat de eend is uitgevallen, was erg geinig om te zien.
Een vriend en ik kregen vanavond het idee om ook mee te doen aan de Amsterdam - Dakar rally, waarbij je een auto van max 500 euri moet kopen om te mogen deelnemen.
In november 2004 deden er ook 2 bx'en mee waarvan ten minste 1 het gehaald heeft. Ik zou ook dolgraag met een leuke BX diesel mee willen doen!
Dit jaar word wel een beetje erg moeilijk, maar misschien volgend jaar. Een avontuur van 3 weken in de woestijn![]()
Het klinkt af en toe alsof je niet meer mag neertellen voor een goeie biks, wat deze auto's tekort doet. Ik heb 1200 betaald voor mijn BX Digit, 1200 voor de 19 TZI Break van mijn moeder, die trouwens vandaag zonder 1 opmerking door de APK is gerold en maar 500 euro voor de BX 14 basis in 2003. Je hebt helemaal niet 1 van de betere biksen voor 500. Het is een beginbedrag voor het iets betere spul. Ik ben dan ook blij dat de prijzen weer aan het stijgen zijn, dat de vellenbakken op de sloop liggen en de goede exemplaren overblijven.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:09 schreef slashyou het volgende:
[..]
voor 500 euro heb je wel een van de betere BX-en
Eelke, een vriend (bekende voor jou) en ik lijkt dat ook wel wat... in 2006 meedoen? Ga ik ff overleggen met hemquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Een vriend en ik kregen vanavond het idee om ook mee te doen aan de Amsterdam - Dakar rally, waarbij je een auto van max 500 euri moet kopen om te mogen deelnemen.
In november 2004 deden er ook 2 bx'en mee waarvan ten minste 1 het gehaald heeft. Ik zou ook dolgraag met een leuke BX diesel mee willen doen!
Dit jaar word wel een beetje erg moeilijk, maar misschien volgend jaar. Een avontuur van 3 weken in de woestijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |