Hoe kun je nou gaan slapen terwijl BabyS op komst is?quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:25 schreef Jelief het volgende:
jongen 22.53
hmmm dan lig ik al in bed als het goed is, dat wordt dus morgen voor het werk even gluren...
Je schoondochterquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:03 schreef beefcake het volgende:
Een meisje om 00:12 uur
quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:33 schreef Anitra het volgende:
Hahaha nikky heeft zelfde ingave als ikke?![]()
met heel veel moeite, maar ik moet morgen wer voor 5 heel lieve kindjes zorgen waarvan er een naar de peutergroep doorstroomdquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoe kun je nou gaan slapen terwijl BabyS op komst is?![]()
Volgens mij krijgen we het toch pas morgen te horen... of zou Peter gelijk na het doorknippen van de navelstreng naar huis scheuren om ons op de hoogte te stellenquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:50 schreef Jelief het volgende:
[..]
met heel veel moeite, maar ik moet morgen wer voor 5 heel lieve kindjes zorgen waarvan er een naar de peutergroep doorstroomd![]()
Als het aan LadyS ligt wel denk ikquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen we het toch pas morgen te horen... of zou Peter gelijk na het doorknippen van de navelstreng naar huis scheuren om ons op de hoogte te stellen?
ShaoliN heeft voor Dylan ook midden in de nacht een topic geopend... Dus dat wordt een nachtje door F5-en. Helaas moet ik morgen werkenquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen we het toch pas morgen te horen... of zou Peter gelijk na het doorknippen van de navelstreng naar huis scheuren om ons op de hoogte te stellen?
Hahahaha dat zat ik me ook net af te vragen. Lois en ik moeten morgen alletwee werken dus wij kunnen elkaar ook niet op de hoogte houden.quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:27 schreef beefcake het volgende:
[..]
ShaoliN heeft voor Dylan ook midden in de nacht een topic geopend... Dus dat wordt een nachtje door F5-en. Helaas moet ik morgen werkenZijn er toevallig vrijwilligers die mij een smsje willen sturen?
![]()
![]()
Ik wil je wel sms-enquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:38 schreef Lois het volgende:
Mijn fokmail gaat naar huis en ik kan ontslagen worden voor het privegebruik van werkemail dus dat doe ik liever niet.
Rewimo ookquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wil je wel sms-en?
Prima, dan mail ik Karinquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:40 schreef Lois het volgende:
Als Karin op de hoogte kan worden gehouden dan hoor ik het vast wel via sms van haar. Maar hartstikke lief dat jullie het gelijk aanbieden.
En jij hebt ook mailquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Prima, dan mail ik Karin
neuh zo belangrijk zijn wij niet,quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Belana zat er 16 minuten vanaf, ik 13quote:Op vrijdag 16 juli 2004 07:54 schreef phluphy het volgende:
Kylee zat er het dichtse bij qua tijd, maar tweeling is niet goed.
Volgens mij heeft Belana gewonnen (23.43; meisje).
Eh Beefcake, maar jij hebt op de verkeerde dag gegokt. Telt het dan ook? Want anders is Belana toch de winnaar hoor!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:01 schreef beefcake het volgende:
[..]
Belana zat er 16 minuten vanaf, ik 13![]()
Dat maakt niks uit, het ging om de tijd hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:46 schreef Jambo het volgende:
[..]
Eh Beefcake, maar jij hebt op de verkeerde dag gegokt. Telt het dan ook? Want anders is Belana toch de winnaar hoor!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |