Volgens mij mag ik jou welquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh jah je moet wel eerlijk blijven. En die van het Ajax topic is mooier, die heeft ook meerdere foto's en er staan veel meer prijzen in
.
die is zo ajax hequote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:25 schreef Vom het volgende:
[..]
Die van ons is lekker mooier
Jij bent als een van de weinige PSV-ers niet zo positief over het komende seizoen?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:33 schreef pascalheister het volgende:
de 1e ronde overleven is voor mij al een prijs met dit team
Het zijn er echt wel meer dan je denkt.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:35 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Jij bent als een van de weinige PSV-ers niet zo positief over het komende seizoen?
ik ben niet de enige hier hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:35 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Jij bent als een van de weinige PSV-ers niet zo positief over het komende seizoen?
Ik heb halverwege dit topic een poll geplaatst over hoe PSV-ers denken over het team, heel veel denken dat er nog veel werk aan verricht moet worden. Hebben wij weer de paar PSV-ers die hun team geweldig vindenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:35 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Dat is mooiquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:29 schreef Vom het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik jou wel
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:11 schreef cultheld het volgende:
Kezman heeft trouwens het eerst Chelsea doelpunt van dit seizoen gemaakt
Wat is je punt?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Oxford,altijd lastig
Dat is een minderheid hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:41 schreef VoreG het volgende:
Ik heb halverwege dit topic een poll geplaatst over hoe PSV-ers denken over het team, heel veel denken dat er nog veel werk aan verricht moet worden. Hebben wij weer de paar PSV-ers die hun team geweldig vinden.
quote:Op zondag 18 juli 2004 10:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat we beter zijn dan de teams uit amsterdam en Rotterdam is logisch, maar ik zie ons niet zonder problemen de CL winnen.
En dus?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja jong, en Pauleta werd dè man van Euro 2004.
Immers.
quote:Peru uitgeschakeld; Farfan kan naar Eindhoven komen
Peru is in de kwartfinales van de Copa America uitgeschakeld. Het thuisland kwam tekort tegen Argentinie dat met 0-1 won door een doelpunt na een uur spelen van Tevez. Het ontbreken van jefferson Farfan was een flinke aderlating in de aanval van Peru dat ook Pizarro al miste wegens een blessure. Farfan was door zijn twee gele kaarten in de poule geschorst. De nieuwe PSV aanvaller kan nu de uitschakeling een feit is naar Eindhoven komen om zich bij de selectie te voegen.
cultheld cookie probleem?quote:Op zondag 18 juli 2004 10:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat we beter zijn dan de teams uit amsterdam en Rotterdam is logisch, maar ik zie ons niet zonder problemen de CL winnen.
quote:Op zondag 18 juli 2004 16:20 schreef Zapper het volgende:
cultheld cookie probleem?
ja was toch al bekend, hij heeft gisteren namelijk nog een wedstrijd gebald.quote:Op zondag 18 juli 2004 16:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Beasley's transfer is nog steeds niet helemaal afgerond, maar morgen of overmorgen komt hij naar Eindhoven om de laatste puntjes op de i te zetten
Volgens mij wel, jaquote:Op zondag 18 juli 2004 17:25 schreef methodmich het volgende:
DaMarcus. Eerste Amerikaan van PSV?
Dat zou goed kunnen. Ik kan me dat niet voor de geest halen, weet je ongeveer in welke periode dat dan zou zijn geweest?quote:Op zondag 18 juli 2004 17:41 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij ook, maar weet t niet 100% zeker; hebben we nie ooit eens een amerikaanse 4e keeper gehad?
Andersom wel, was het niet Jan van Beveren (wie?!?) die een tijdje in amerika heeft gebald?quote:Op zondag 18 juli 2004 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. Ik kan me dat niet voor de geest halen, weet je ongeveer in welke periode dat dan zou zijn geweest?
Ja, die heeft er inderdaad gebald, ik meen zelfs dat hij er nog steeds woont, maar daar kan ik me in vergissen.quote:Op zondag 18 juli 2004 18:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Andersom wel, was het niet Jan van Beveren (wie?!?) die een tijdje in amerika heeft gebald?
volgens mij vergis k me met die australier die we pas hebben gehad.quote:Op zondag 18 juli 2004 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. Ik kan me dat niet voor de geest halen, weet je ongeveer in welke periode dat dan zou zijn geweest?
Bedoel je die nieuwe, Coe?quote:Op zondag 18 juli 2004 19:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij vergis k me met die australier die we pas hebben gehad.
Ik denk dat ie het over Theo Lucius heeftquote:Op zondag 18 juli 2004 19:58 schreef Bos81 het volgende:
Bedoel je die nieuwe, Coe?
nee we hebben een paar jaar terug een keeper gehad uit een ver buitenland en dat k t nu niet kan vinden of me herinneren baal k vanquote:Op zondag 18 juli 2004 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wie je bedoelt. Maar hij heeft nooit in het eerste gespeeld ?quote:Op zondag 18 juli 2004 20:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee we hebben een paar jaar terug een keeper gehad uit een ver buitenland en dat k t nu niet kan vinden of me herinneren baal k van
Ik vermoed Wilson, topaankoop volgens Geretsquote:Op zondag 18 juli 2004 19:58 schreef Bos81 het volgende:
Rubbereend heeft het over een doelman.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik vermoed Wilson, topaankoop volgens Gerets
Hij heeft Cocu en van Bommel voor zich staan. Knap als ie aan spelen toekomt.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Takak het gaat doen. Of hij een kans krijgt uberhaupt.
Was in ieder geval te goed voor Zwolle.
Hij zal echt wel aan spelen toe komen. Een basisplaats zit er inderdaad niet in. Maar af en toe een invalbeurt en eventueel starten als Cocu of Van Bommel niet mee kunnen doen, zit er wel in denk ik. Hij heeft natuurlijk wel veel concurrentie, maar wie weet.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:20 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Hij heeft Cocu en van Bommel voor zich staan. Knap als ie aan spelen toekomt.
en centraal op t middenveld staat zelfs een filequote:Op zondag 18 juli 2004 21:29 schreef gras het volgende:
Veel concurrentie? Zeg maar gerust enorm veel concurrentie. De selectie bestaat uit meer dan dertig man. Beetje absurd veel.
Vind je het gek dat dan ook nooit de eigen jeugd een kans krijgt?quote:Op zondag 18 juli 2004 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en centraal op t middenveld staat zelfs een file
nee, die staat vooral in de file; maarja bij psv breekt zelden eigen jeugd door; we halen over het algemeen jong talent uit heel nederlandquote:Op zondag 18 juli 2004 22:50 schreef gras het volgende:
[..]
Vind je het gek dat dan ook nooit de eigen jeugd een kans krijgt?
Ik denk dat de media zijn woorden altijd wat opblaasd.quote:Op zondag 18 juli 2004 22:57 schreef Spideyman het volgende:
Misschien dat de 'realisten' onder ons iets positiever gestemd kunnen worden aan de hand van de woorden van ons aller Theo Lucius:
"Kezman, Robben en Rommedahl zijn niet te vervangen, maar er is heel goed op hun vertrek ingespeeld. Ik vind dat het elftal zeker niet slechter is dan vorig jaar. Misschien minder oogstrelend, maar wel degelijker." De Telegraaf 18-07-04
En wie durft er nou aan de woorden van Theo te twijfelen? Forza PSV!
t staat in de ajax krant dus er zal wat minder zijn neergezet, in werkelijkheid heeft Lucius waarschijnlijk verklaard dat het team veel beter is gewordenquote:Op zondag 18 juli 2004 23:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk dat de media zijn woorden altijd wat opblaasd.
Vooral dat (wie?!?): een van de beste keepers aller tijden...quote:Op zondag 18 juli 2004 18:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Andersom wel, was het niet Jan van Beveren (wie?!?) die een tijdje in amerika heeft gebald?
quote:Op zondag 18 juli 2004 23:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk dat de media zijn woorden altijd wat opblaasd.
was ironisch bedoeldquote:Op maandag 19 juli 2004 09:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vooral dat (wie?!?): een van de beste keepers aller tijden...
Nog minder oogstrelend en nog degelijker?!?!quote:Op zondag 18 juli 2004 22:57 schreef Spideyman het volgende:
"Kezman, Robben en Rommedahl zijn niet te vervangen, maar er is heel goed op hun vertrek ingespeeld. Ik vind dat het elftal zeker niet slechter is dan vorig jaar. Misschien minder oogstrelend, maar wel degelijker." De Telegraaf 18-07-04
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |