die discussie ga ik überhaupt niet aanquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:29 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Bart Goor dit jaar meer goals maakt en assists geeft dan Beasley.
aangezien het nog hoogst onzeker is of onze Beasley een basisplek krijgt ga ik deze weddenschap uit de wegquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:29 schreef methodmich het volgende:
't zal blijkenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:32 schreef methodmich het volgende:
Nee, omdat het een feit is. Of Beasley moet erg verbazen.
Ik heb Goor gezien en die gaat een goed jaar draaien.
OMFGquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:25 schreef Inquistor87 het volgende:
De nieuwe robben
DaMarcus Beasley (22) speelde 114 duels voor Chicago Fire, waarin hij 16 keer scoorde.
Nou geweldig.
Die weddenschap durf ik makkelijk aan te gaanquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:37 schreef cultheld het volgende:
Ik heb een weddenschap voor Methodmich en de zijnen....... Ik wed dat PSV verdediger Alex dit jaar meer doelpunten in de competitie maakt dan Ibrahimovic
acceptedquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die weddenschap durf ik makkelijk aan te gaan.
Hehe, dat zal niet makkelijk worden. Wat is de inzet?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
accepted
Wat dacht je van: VBL nostradamus awardquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hehe, dat zal niet makkelijk worden. Wat is de inzet?
Als onpartijdige getuige ben ik al blij met 10% van de inzet.![]()
Dan kan je beter de Lahm-award krijgen. Die wist namelijk altijd wat Mandy wilde gaan doen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat dacht je van: VBL nostradamus award
Al is het trouwens niet eerlijk omdat ik voorkennis hebquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan kan je beter de Lahm-award krijgen. Die wist namelijk altijd wat Mandy wilde gaan doen.
tering wat gaat dat worden dit seizoenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:16 schreef twi het volgende:
Zo, de eerste tegengoal is ook alweer binnen voor PSV
1 tegengoal uit 3 wedstrijden staat gelijk aan iets meer dan 11 uit 34. Als dat zou kunnen...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tering wat gaat dat worden dit seizoen
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:16 schreef twi het volgende:
Zo, de eerste tegengoal is ook alweer binnen voor PSV
Wel weer toevallig dat die goal viel toen Alex gewisseld was voor Smitquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:25 schreef RedGuy het volgende:
Alex speelt en ze kunnen niet de nul houden?!!!!!!!!!
Dat gaat helemaal niks worden dit seizoen..
Ja jong, en Pauleta werd dè man van Euro 2004.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:29 schreef methodmich het volgende:
Wie de bal kaatstquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat getroll begint een beetje eentonig te worden.
ziet er goed uit; in 1992 hebben we ook nog de supercup gewonnen trouwensquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:11 schreef pascalheister het volgende:
ff wat zitten soepen voor de OP
wat vinden we ervan?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
ja maar die vond ik niet zo belangrijk om te vermeldenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ziet er goed uit; in 1992 hebben we ook nog de supercup gewonnen trouwens
was destijds in principe het zelfde als de JC schaal; t heette toen volgens mij nog de PTT Telcomcupquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja maar die vond ik niet zo belangrijk om te vermelden![]()
dat is toch vanaf het begin de JC geweestquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was destijds in principe het zelfde als de JC schaal; t heette toen volgens mij nog de PTT Telcomcup
nee hoor ze hebben eerst de supercup ingevoerd, toen dat niet echt de glans en traditie kreeg hebben ze het proberen op te krikken door JC eraan te verbindenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is toch vanaf het begin de JC geweest
Wat doet die Amsterdammer eigenlijk op het bovenstende plaatje?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja maar die vond ik niet zo belangrijk om te vermelden![]()
kon er zo met zoeken geen betere vinden. misschien in het verloop van het seizoenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:49 schreef Bos81 het volgende:
Het ziet er inderdaad goed uit, Pascal. Ik vind het alleen jammer dat het plaatje van Bouma niet echt recent is. Maar voor de rest goed werk.
Ooijer?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:51 schreef gras het volgende:
[..]
Wat doet die Amsterdammer eigenlijk op het bovenstende plaatje?
die voetbalt bij PSV hequote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:53 schreef gras het volgende:
[..]
Wie anders?
Je hebt helemaal gelijk ook nog.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die voetbalt bij PSV he![]()
Waarom vraag je het danquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:57 schreef gras het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk ook nog.
En Farfan, een type Henry. Dat belooft nog wat zeg.
Smit speelde trouwens weer uitermate kut tijdens de oefenwedstrijd van vandaagquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:57 schreef gras het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk ook nog.
En Farfan, een type Henry. Dat belooft nog wat zeg.
Ik denk wel dat die er komt, maar je moet het zelf maar zien, het is en blijft jouw plaatje.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kon er zo met zoeken geen betere vinden. misschien in het verloop van het seizoen
Zal ik doenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:07 schreef pascalheister het volgende:
Als je wat hebt mag je het gerust laten weten
Mooiquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:11 schreef pascalheister het volgende:
ff wat zitten soepen voor de OP
wat vinden we ervan?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
en dat uit de mond van een ajaciedquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mooi. Leuke foto van Bouma trouwens
.
Die van ons is lekker mooierquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dat uit de mond van een ajacied![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |