Hoe ik aan mijn platen kwam:quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:53 schreef Snok het volgende:
ik vraag me af, als je zo'n plaat nieuw los koop.. waar doe je dat? en hoe duur is dat? gewoon interesse..
hehe, dankjewelquote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:05 schreef Kciroy het volgende:
[..]
Hoe ik aan mijn platen kwam:
- Online besteld
- locale videotheek/muziekwinkel verkocht diverse LP's
- platenzaken in steden als Leeuwarden en Amsterdam bezocht
Nieuw kostte zo'n plaatje dan 7-9 euro meestal, vaak had je ook een discount bak met platen voor rond de 4 euro.
Ben je van plan te gaan draaien misschien?Heb namelijk mijn draaitafeltjes + mengpaneel ook nog niet verkocht
(open ik binnenkort nog een topicje over op V&A)
ik heb zeker interesse, wil binnenkort een beetje beginnen met draaien en heb dus niet alleen platen maar ook draaitafels nodig (mengpaneel heb ik al). Kun je alvast verklappen wat voor 2 je hebt en voor hoeveel je ze wil verkopen?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:05 schreef Kciroy het volgende:
[..]
Hoe ik aan mijn platen kwam:
- Online besteld
- locale videotheek/muziekwinkel verkocht diverse LP's
- platenzaken in steden als Leeuwarden en Amsterdam bezocht
Nieuw kostte zo'n plaatje dan 7-9 euro meestal, vaak had je ook een discount bak met platen voor rond de 4 euro.
Ben je van plan te gaan draaien misschien?Heb namelijk mijn draaitafeltjes + mengpaneel ook nog niet verkocht
(open ik binnenkort nog een topicje over op V&A)
Het zijn 2 soundlabs model DLP-1r belt-drive draaitafels, inclusief 2 stanton 500 elementen+ naalden (naalden zijn redelijk aan vervanging toe). Weet niet precies wat ze waard zijn, een vriend van me (die ook draait), schatte ze tussen de 150 - 200 euro (tezamen dus). Oh ja, zitten ook nog 6 slipmatten bijquote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:09 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
ik heb zeker interesse, wil binnenkort een beetje beginnen met draaien en heb dus niet alleen platen maar ook draaitafels nodig (mengpaneel heb ik al). Kun je alvast verklappen wat voor 2 je hebt en voor hoeveel je ze wil verkopen?![]()
misschien dat ik dan je platen en je draaitafels koop![]()
jammer, want een vriend van mij (bekend met dit soort dingen) had me toch direct drive aangeraden. Maar ik hou je topics in de gatenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:18 schreef Kciroy het volgende:
[..]
Het zijn 2 soundlabs model DLP-1r belt-drive draaitafels, inclusief 2 stanton 500 elementen+ naalden (naalden zijn redelijk aan vervanging toe). Weet niet precies wat ze waard zijn, een vriend van me (die ook draait), schatte ze tussen de 150 - 200 euro (tezamen dus). Oh ja, zitten ook nog 6 slipmatten bijZe zitten ook nog in de originele doos trouwens, helaas zonder handleiding.
Direct drive is inderdaad een pré. Ik weet niet wat je er mee van plan zou zijn, ik heb ze gebruikt om het draaien onder de knie te krijgen op mijn slaapkamertjequote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:22 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
jammer, want een vriend van mij (bekend met dit soort dingen) had me toch direct drive aangeraden. Maar ik hou je topics in de gaten![]()
nee het is gewoon om thuis mee te draaienquote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:25 schreef Kciroy het volgende:
[..]
Direct drive is inderdaad een pré. Ik weet niet wat je er mee van plan zou zijn, ik heb ze gebruikt om het draaien onder de knie te krijgen op mijn slaapkamertjeEn daar zijn ze zeker heel geschikt voor. Wil je echt heel profi gaan draaien op feesten met je gear, dan kan je beter een paar goeie technics aanschaffen.
Speciaal voor jou scan ik even een oud fotootje inquote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:32 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
nee het is gewoon om thuis mee te draaien
heb je misschien foto? zo ja, zou je em dan naar me mail kunnen sturen? (staat in profiel)
okequote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:36 schreef Kciroy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou scan ik even een oud fotootje inMomentje dus. Je hebt zo mail.
Poeh dat weet ik niet precies. Zou je ergens op moeten zoeken. Maar het zal denk ik geen rib uit je lijf zijn hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:20 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
oke![]()
je zegt ook dant de naalden aan vervanging toe zijn, hoeveel kost het om ze te vervangen?
Zeg nooit nooit he, maar als ik los ga verkopen en ik wil al mijn platen kwijt... dan heb ik echt T*fus veel werk aan platen op de post gooien e.d. En daar heb ik weinig zin in, zoals je uiteraard zal begrijpen... Dus ik probeer eerst alles in 1 keer te verkopen. Mocht dat niet lukken en ga ik los verkopen, dan laat ik het meteen weten, ok?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:41 schreef Foxxy het volgende:
Nieuwe naalden voor Stanton elementen kosten 19 euro (per stuk) geloof ik. Het voordeel is dat je ze overal kunt kopen. Ik heb trouwens precies dezelfde draaitafels en elementen als de TS. Je kunt er best wel mee draaien hoor, al is direct-drive wel beter.
Je hebt ook Joy Kitikonti - Joyenergizer, die zocht ik ook nog. Echt super-jammer dat je niets los verkoopt!
heb je het al gestuurd?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:36 schreef Kciroy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou scan ik even een oud fotootje inMomentje dus. Je hebt zo mail.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:45 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
heb je het al gestuurd?![]()
ja denk het wel, me mail is: de_webmeester01@hotmail.comquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:00 schreef Kciroy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb al een mailtje gestuurd... Ik stuur hem nog wel een keer...
Hij moet naar de_webmeester...... toch?
Juist. Nou ja, ik heb hem nog eens verstuurd. Je zou hem binnen moeten krijgenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:03 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
ja denk het wel, me mail is: de_webmeester01@hotmail.com
helemaal niks, kun je ze niet ff online zetten?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:07 schreef Kciroy het volgende:
[..]
Juist. Nou ja, ik heb hem nog eens verstuurd. Je zou hem binnen moeten krijgenZal kijken of ik binnenkort wat nieuwere fotootjes kan maken en hier online kan zetten.
Kijk eens aan!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:28 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
helemaal niks, kun je ze niet ff online zetten?
http://www.imageshack.us/
Als je rustig aan doet, lukt het wel! Wel voorzichtig anders zit je naald in de muur!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:35 schreef cyberterrorist het volgende:
hiermee kun je ook scratchen he?
ik ben alvast een bod aan het bedenken voor je draaitafels + platen![]()
Je kan er op zich mee scratchen, maar ik raad het je niet aan met de huide elementen en naalden. Als je echt de scratchkant op wil, kan je er beter speciale scratch elementen + naalden voor kopenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:35 schreef cyberterrorist het volgende:
hiermee kun je ook scratchen he?
ik ben alvast een bod aan het bedenken voor je draaitafels + platen![]()
Bedankt voor je bod, hij staat genoteerd. Ik denk alleen niet dat ik er mee akkoord zal gaan. Stel: platenkoffer is 30 euro, dan is een plaat 170/130 = 1,30. Aangezien er tig platen tussenzitten die veel meer waard zijn dan dat, is dat voor mij geen heel aantrekkelijke deal. No offence uiteraardquote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:00 schreef cyberterrorist het volgende:
ik bied alvast 200 euro voor je platen![]()
Done. Heb hem even in de openingspost gezet.quote:kun je misschien ook een foto van je platen (en koffer) uploaden?
Ik met mijn oude Sinterklaas-plaat uit '73.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:43 schreef Kciroy het volgende:
[..]
*wickewickewicke- bassie wil je een slagroomtaartje?-![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |