Ik heb het transcript lezen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:49 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Downloaden of een transcript lezen.
Hoe kan je zoiets vergeten? Ik heb zelfs mijn vakantie afgezegd voor Angel
35 euro excl. BTW (41,65 incl.) bij Makro en Lukas Klamer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:32 schreef MyImmortal het volgende:
kan iemand mij trouwens vertellen wat ik ongeveer in de winkel moet betalen voor buffy season 7?
thanks for the info bespaart me weer eens 20 euroquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
35 euro excl. BTW (41,65 incl.) bij Makro en Lukas Klamer.
Van 17/8 tot 30/8.
Via internet bestellen ben je het goedkoopst uit vergeleken met de winkels.
Als je geen Lukas Klamer- of Makro-pas hebt, kijk dan even op www.dvdzone2.com, daar kosten seizoen 2 t/m 7 44,95.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:35 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
thanks for the info bespaart me weer eens 20 euro
ik heb geen visa credit cardquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:20 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Als je geen Lukas Klamer- of Makro-pas hebt, kijk dan even op www.dvdzone2.com, daar kosten seizoen 2 t/m 7 44,95.
Snel eentje aanvragen, dan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:37 schreef DarcMarc het volgende:
ik heb geen visa credit card![]()
Het meest waarschijnlijk en lijkt me ook het bestquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dieging inderdaad over het foutje van de 3 seizoenen. Ik heb geen hoop op een vervolg van Angel of Buffy in serie vorm.
Ik hoop wel op die tv-films (bioscoopfilm lijkt mij niet waarschijnlijk), maar daar heb ik een hard hoofd in.
Ik zie wel de mogelijkheid dat men over vele jaren bedenkt dat Buffy en Angel wel heel gave series waren en ze de mythologie weer oppakken om een nieuwe serie (met nieuwe slayer, een slayer school, of wat dan ook), een beetje zoals het met Star Trek ging.
Ik wil dat ze Buffy uitmelken totdat zelfs de grootste fans de serie de rug toekeren!!!![]()
dat is toch alleen seizoen 7 of niet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Van 17/8 tot 30/8.
Waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:57 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
dat is toch alleen seizoen 7 of niet?
wachten we nog een paar weken.. want een paar weken geleden was seizoen 1 in de aanbieding..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk.
alle delen van buffy zijn in de aanbieding bij de makro...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Van 17/8 tot 30/8.
Via internet bestellen ben je het goedkoopst uit vergeleken met de winkels.
Ja... Dan ik ook een vraag stellen dat laat zien dat je gelijk hebt:quote:Er zat wel een schoonheidsfoutje in de aflevering, Spike die door muren en een bureau heen kan lopen maar wel op de bureaustoel van Angel kan zitten.
Ook dat ja, en volgens mij leunde hij in de slaapkamer van Angel ook tegen het raamkozijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:28 schreef SlimShady het volgende:
Ja... Dan ik ook een vraag stellen dat laat zien dat je gelijk hebt:
Waarom kan Spike wel door muren, auto's bureau's en kan hij ook staan op een vloer (maakt niet uit welke verdieping...)?
Op Net5 scoorde ie veel beterquote:20:34 Angel 1.1 2.6 162.000
Ja dat zat ik dus ook constant denken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:28 schreef SlimShady het volgende:
Ik heb een totaal andere smaak: ik vind Angel's kapsel wel mooi.
Wat ik ook grappig vind: twee acteurs praten met een Engels accent in een Amerikaanse serie.
[..]
Ja... Dan ik ook een vraag stellen dat laat zien dat je gelijk hebt:
Waarom kan Spike wel door muren, auto's bureau's en kan hij ook staan op een vloer (maakt niet uit welke verdieping...)?
wat ik me nu afvraag... is dit veel voor een serie zoals angel?quote:20:34 Angel 1.1 2.6 162.000
Nee, dat is niet bijster veel. Toen Angel nog op Net5 werd uitgezonden na Charmed en Buffy trok het meer dan 400.000 kijkers. Maar ik vermoed dat door het gehannes met seizoen 4 (op hoeveel zenders en tijden is dat seizoen te zien geweest?) de meeste fans de draad zijn kwijtgeraakt. En met een serie als Friends is dat geen probleem, maar met Angel is dat wat lastiger.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:45 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
wat ik me nu afvraag... is dit veel voor een serie zoals angel?
Op Net5 haalde Angel gemiddeld 450.000 tot 500.000 kijkers. Dat het nu minder kijkers komt misschien doordat het nu op prime-time wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:45 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
wat ik me nu afvraag... is dit veel voor een serie zoals angel?
Ik denk eerder de formule: Charmed, Buffy & Angelquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Op Net5 haalde Angel gemiddeld 450.000 tot 500.000 kijkers. Dat het nu minder kijkers komt misschien doordat het nu op prime-time wordt uitgezonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |