Stuur je pasfoto op naar je ziekenfonds, dan krijg je gelijk je WW, AOW, ABW en een ticket naar Verweggistan uitgekeerd.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:41 schreef EL_REY het volgende:
[..]
nee wel van htt, maar dat is nog geen reden om in de ziektewet te gaan!
Pas op he, een paard heeft benen. Maar wat nu als een paard ook nog homo is..quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:39 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Nee, je maakt een fok-account voor het beest aan en je noemt hem "prins der fokkers" das een idee ja.
verweggistan, sweetquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:42 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Stuur je pasfoto op naar je ziekenfonds, dan krijg je gelijk je WW, AOW, ABW en een ticket naar Verweggistan uitgekeerd.
Nee, ik kijk alleen plaatjes, nou goed.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:43 schreef EL_REY het volgende:
[..]
verweggistan, sweetjij leest dus ook de donald duck
Jammerquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:41 schreef EL_REY het volgende:
[..]
nee wel van htt, maar dat is nog geen reden om in de ziektewet te gaan!
lijken we toch nog een beetje op elkaarquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:44 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Nee, ik kijk alleen plaatjes, nou goed.
het grote stomme vragen topic....
Zn Pielemuis ertussen. Dan geef je hem een botte schaar in handen en je steekt de schuur in de hens.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:45 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jammer
Kan je dan niet gewoon met je poten tussen de bankschroef ofzo komen
het zou wel kunnen, maar moet het perse een bankschroef zijn? Want ik ben nogal handig met een bankschroef dus ik denk niet dat dat mij zo 1.2.3 gebeurt.. Laten we iets anders bedenken!. Iets met een kaasschaaf ofzo!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:45 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jammer
Kan je dan niet gewoon met je poten tussen de bankschroef ofzo komen
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:46 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Zn Pielemuis ertussen. Dan geef je hem een botte schaar in handen en je steekt de schuur in de hens.
Volgens mij zou jij nog lachen wanneer er drie dolle pitbulls hun tanden begroeven in je edele delen en achterwerk.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:47 schreef EL_REY het volgende:
[..]
pielemuis
![]()
Iets waardoor je nooit meer zou kunnen typen iigquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:46 schreef EL_REY het volgende:
[..]
het zou wel kunnen, maar moet het perse een bankschroef zijn? Want ik ben nogal handig met een bankschroef dus ik denk niet dat dat mij zo 1.2.3 gebeurt.. Laten we iets anders bedenken!. Iets met een kaasschaaf ofzo!
nee dan nietquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij nog lachen wanneer er drie dolle pitbulls hun tanden begroeven in je edele delen en achterwerk.
maar de technologie gaat tegenwoordig zover dat ze daar ook wel iets op vinden.. Nee dat wordt het ook niet, we moeten even wat anders gaan verzinnen!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:49 schreef Houzer het volgende:
[..]
Iets waardoor je nooit meer zou kunnen typen iig
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:49 schreef Houzer het volgende:
[..]
Iets waardoor je nooit meer zou kunnen typen ademen iig
aha! tsja dan zijn de mogelijkheden onbeperkt of niet dan? laten we met zijn allen brainstormen hoe we dat gaan doen!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:49 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Sterf zacht.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:53 schreef EL_REY het volgende:
goed, het speelkwartiertje zit er weer op.. Ik ga weer naar huis.. Tot morgen htt! fijne avond he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |