Natuurlijk ben ik wel de echte GW, ook beroemde/invloedrijke mensen komen zo nu en dan eens ff op FOK!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:26 schreef Hilbert het volgende:
[..]
Dat je niet de echte Bush bent mij fop je niet!
Das hetzelfde als Knut vragen te glimlachen . . .quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:26 schreef Houzer het volgende:
Open is een leuk topic
Behalve dat je gelijk hebt, heb ik met jou wel een appeltje te schillen vriend.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:26 schreef Houzer het volgende:
Open is een leuk topic
En J.P. heeft het uit Jip&Janneke geleerd. Dus schep er maar niet over op! Tis taalkundig allemaal maar magertjes.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:28 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik wel de echte GW, ook beroemde/invloedrijke mensen komen zo nu en dan eens ff op FOK!
Ik spreek zelfs een aardig woordje Nederlands, geleerd van JP
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:28 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
Open..... is een leuk topic.
Open, is een leuk topic.....
Ik zoek me godverrrrdomme het leplazarus om die topictitel!!
Open eens een leuk topic aaaaaaaaaahhhhhhh![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Behalve dat je gelijk hebt, heb ik met jou wel een appeltje te schillen vriend.
Je was een enorm irritant ventje, dat ik op het idee kwam om een site voor je te maken, badsloef.nl.
Ik koop een domeinaam, hosting pakketje erachter en flans ff wat in elkaar. En wat kan ik er mee doen?? NIKS!! Je zit je een beetje te gedragen hier. Weet je wel wat me dat gekost heeft?
Lummel.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:28 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik wel de echte GW, ook beroemde/invloedrijke mensen komen zo nu en dan eens ff op FOK!
Ik spreek zelfs een aardig woordje Nederlands, geleerd van JP
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Das hetzelfde als Knut vragen te glimlachen . . .
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:31 schreef EL_REY het volgende:
ok laat maar, het is topic ik ben een user waar ik geen heil meer in zie! slotje!
De eerste indruk is vaak de beste. Gewoon volhouden, ik vond bijv. die Monica Lewinsky meteen al een zuighoer.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:30 schreef Hilbert het volgende:
[..]hahaaa je bent wel keigrappig maar ik geloof het nog steeds niet!!
Jip&Janneke ken ik ook, heeft mn partner in crime JP wel eens iets over losgelatenquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:29 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
En J.P. heeft het uit Jip&Janneke geleerd. Dus schep er maar niet over op! Tis taalkundig allemaal maar magertjes.
heb ik dat geschreven, wat grappig zeg!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:32 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Punt 1 op de lijst van sneue dingen die je kunt doen:quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:31 schreef EL_REY het volgende:
ok laat maar, het is topic waar ik geen heil meer in zie! slotje!
en nu? kan je niet meer lekker slapen ofzo?quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:33 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
Punt 1 op de lijst van sneue dingen die je kunt doen:
1 de klappeerrrrrrrrrr van de week, een slotje in je eigen topic aanvragen!!!
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:35 schreef HTT-Thalan het volgende:
EL_REY, ik zou de stekker van je hartlongmachine er nog met mijn voet uittrappen, om mijn handen niet aan je vuil te maken, zo walg ik van je.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:35 schreef HTT-Thalan het volgende:
EL_REY, ik zou de stekker van je hartlongmachine er nog met mijn voet uittrappen, om mijn handen niet aan je vuil te maken, zo walg ik van je.
Ik slaap soieso slecht. De buren hebben een sexverslaving en deze week passen ze op een paard van familie die op vakantie zijn, maar ik vermoed dat ze nu ook aan animal sex doen. Dat paard hinnikt de hele nacht door..quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:34 schreef EL_REY het volgende:
[..]
en nu? kan je niet meer lekker slapen ofzo?![]()
lastig...... je weet hoe het gezegde luidt, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:37 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
Ik slaap soieso slecht. De buren hebben een sexverslaving en deze week passen ze op een paard van familie die op vakantie zijn, maar ik vermoed dat ze nu ook aan animal sex doen. Dat paard hinnikt de hele nacht door..
Nee, je maakt een fok-account voor het beest aan en je noemt hem "prins der fokkers" das een idee ja.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:38 schreef EL_REY het volgende:
[..]
lastig...... je weet hoe het gezegde luidt, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken!
Heb jij toevallig last van RSI?quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:38 schreef EL_REY het volgende:
[..]
lastig...... je weet hoe het gezegde luidt, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken!
dat is inderdaad een idee ja, goed van jequote:Op donderdag 15 juli 2004 16:39 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Nee, je maakt een fok-account voor het beest aan en je noemt hem "prins der fokkers" das een idee ja.
nee wel van htt, maar dat is nog geen reden om in de ziektewet te gaan!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Heb jij toevallig last van RSI?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |