Dinsdag was ik bij me vriendin omdat ze ziek was, ik kom dus binnen aardig doen en zo, choclaatjes gegeven voor als ze beter was.
Komt haar moeder binne, is meteen de hele sfeer verpest want het was RAAR dat ik daar was. WANT haar man kwam ook nooit op ziekenbezoek en die moest gewoon werken. alsof ik er wat aan kan doen dat ik op het moment geen werk heb.
Vriendin dus huilen en zeggen dat het haar spijt dat die moeder zo doet.
Gisteren met haar naar de film geweest, ook alles super gezellig. Er waren wat misvertanden over wanneer ze vandaag nu moest werken dus dat zou ze navragen. Ik hoorde dat ze in de eerst instantie van 9 tot 14:30 moest werken dus zo rond 15:00 bel ik. Blijkt dat ze aan het winkelen is met die moeder terwijl ze het 2 dagen geleden nog presteerde om een hele dag te verzieken en me vriendin helemaal in de stress zat. En dan gaat die sloerie vandaag met die bitch winkelen alsof er niks aan de hand is? En DAT wil dan dat ze overa; mee naar toe mag waar ik naar toe ga en ik regel vanalles voor haar. Ik snap dat kind echt niet, wel zien HOE haar oduers zijn maar vervolgens als een laffe slet aan hin armpje mee naar de "stad".
is het nu zo raar of is het normaal dat meiden het ene moment zien dat hun ouders gewoon echt vervelend bezig zijn en het volgende moment met ze in een group hug zitten ofzo?
Ik ga wel naar haar huis, verhaal halen ofzo want dit snap ik ECHT niet.