quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:57 schreef LadyS het volgende:
LadyS heeft nu om de minuut een wee van een minuut ofzo.
verloskundige komt er ondertussen ook aan.
Ga eens heel snel terug naar Onzin!quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:12 schreef U-lerZzZ het volgende:
knip
Ik ook nietquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:11 schreef ezzi het volgende:
Oh, ik krijg hier niets gedaan......![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ga eens heel snel terug naar Onzin!
Jij bent niet lekkerquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:12 schreef U-lerZzZ het volgende:
edit
quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:22 schreef Jessicaa het volgende:
Lol Spindizzy kom ik zo dom over![]()
Mag je pas naar het ZH als je weeen om de minuut hebt?? Argh !quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:15 schreef Jessicaa het volgende:
Zou de verloskundige er al zijn?
Ging ladyS nou in t ziekenhuis bevallen? Ja toch? Dan zal ze zo wel vertrekken
Ik ging met 7 cm naar het ziekenhuis. Toen had ik ongeveer non-stop weeën voor mijn gevoelquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mag je pas naar het ZH als je weeen om de minuut hebt?? Argh !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, ik durf niet eens in de auto te stappen om naar huis te rijdenquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:23 schreef beefcake het volgende:
En schiet nou eens op
Morgen moet er weer gewerkt worden
Ik weet niet of ik dan nog wel zou willenquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:26 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik ging met 7 cm naar het ziekenhuis. Toen had ik ongeveer non-stop weeën voor mijn gevoel![]()
Ik was blij dat ik eindelijk mocht! Ik wou gewoon niet thuis bevallenquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet niet of ik dan nog wel zou willen
Nee, ik wil ook niet thuisbevallen ik wil voorlopig nog helemaaaaaal niet bevallen, gelukkig maar dat ik niet zwanger benquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:46 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik eindelijk mocht! Ik wou gewoon niet thuis bevallen![]()
Jeetje, wat een tegenvallerquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:57 schreef LadyS het volgende:
De vk is net weg en LadyS heeft nu 4 cmm ontsluiting. Gaat nog wel even duren dus. En ame LadyS is het nu al helemaal zat en dan gaat de vk zeggen dat de weeen nog veel sterker worden.
Maar we gaan wel vanavond naar het ziekenhuis.
he sjips, dat is wel minder voor haar. Wil je haar (en jezelf) een knuffel van mij geven?quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:57 schreef LadyS het volgende:
De vk is net weg en LadyS heeft nu 4 cmm ontsluiting. Gaat nog wel even duren dus. En ame LadyS is het nu al helemaal zat en dan gaat de vk zeggen dat de weeen nog veel sterker worden.
4 cm, dan is ze al aardig op weg hoor! Rustig blijven, komt allemaal goed! Succes jullie!!!quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:57 schreef LadyS het volgende:
Lieve LadyS volhouden hoor!quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:57 schreef LadyS het volgende:
Heb je luchtbel al klaar staan?quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:10 schreef melonovy het volgende:
Hier nog maar een keer:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie alleen kruisjes, maar ben wel heeeeeel blij voor jullie hoor !!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:24 schreef Xanthe het volgende:
Eindelijk een update van mij
De echo achter de rug en een heel mooi beebje gezien.
Hij of zij lag mooi naar ons te zwaaien![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
het zijn geen plaatjes maar .html en je hebt ze als img weergegeven! Dus nu als linkje werkt het!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:24 schreef Xanthe het volgende:
Eindelijk een update van mij
De echo achter de rug en een heel mooi beebje gezien.
Hij of zij lag mooi naar ons te zwaaien![]()
http://www.xs4all.nl/~peetj01/Taz/Zwangerschap/html/image004.html
http://www.xs4all.nl/~peetj01/Taz/Zwangerschap/html/image005.html
Oh ja, ik zie het nu pasquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:28 schreef Troel het volgende:
[..]
het zijn geen plaatjes maar .html en je hebt ze als img weergegeven! Dus nu als linkje werkt het!
Ok laatste pogingquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Psssst, Xanthe... die link volgen en dan rechter muisknop op het plaatje, eigenschappen, link kopieren en dan tussen [ img ] [ /img ] zetten -zonder spaties uiteraard-
Nog met moeite , maar het begint wel te komen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:45 schreef bixister het volgende:
Xanthe wat mooi en wat superfijn voor je! kun je er al in geloven?
Succes!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:31 schreef LadyS het volgende:
de verloskundige is net nog geweest 18.00 uur en LadyS heeft nu ruim 6 cm. Wij gaan dus ongeveer nu naar het ziekenhuis.
Misschien kan luchtbel naar het ziekenhuis scheuren en ff op de gang gaan staanquote:Op donderdag 15 juli 2004 18:36 schreef phluphy het volgende:
Hoe worden wij nou op de hoogte gehouden?![]()
Of ze is even aan het eten of zoquote:Op donderdag 15 juli 2004 18:41 schreef Rewimo het volgende:
Laatste reactie Luchtbel 1 uur en 3 minuten geleden... zou het toch een datumtweeling worden dan?
Ik heb nog niks gehoord, dus daar is nog niks begonnen . . .quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:39 schreef lady-wrb het volgende:
iemand luchtbel nog gesignaleerd de laatste tijd?
Of pitten... Of afwassenquote:Op donderdag 15 juli 2004 18:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of ze is even aan het eten of zo
quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:48 schreef Anitra het volgende:
pfff hier de hele middag al menstruatiepijn die lekker doortrekt naar mijn rug. Maar het is niet als weeen, dus niet op en af komend. Daarbij beweegt frummel veel en laag en dat doet die pijn geen goed. Maar er is weer bijna een dag voorbij.
Sorry probeer optimistisch te blijven, maar heb nu ff dipje en moest het ff kwijt
Psssst....... er moet na die tien centimeter ook nog een uurtje geperst worden...quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:02 schreef pepper_961 het volgende:
Ze had om vier uur 4cm.
Om zes uur _ruim_ 6cm!!
BabyS wordt dan verwacht, mits babietje op schema blijft, rond tien uur?!![]()
![]()
Hou vol !! nog drie uurtjes "maar" !!
Uuurtje?!?!quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Psssst....... er moet na die tien centimeter ook nog een uurtje geperst worden...
BabyS goktopic
quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:35 schreef phluphy het volgende:
En ik wil ook dat Luchtbel's internet het weer doet !
Als ze toch hier niet meer komen, dan kunnen ze net zo goed uit het lijstje geschrapt worden . . .quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:42 schreef Lois het volgende:
Ik heb geprobeerd (met deze beperkte search) om te vinden waneer zij (de 3 die troel noemt) voor het laatst hebben gepost maar ik kan helaas niks vinden.
Xeliana --> laatst gepost ergens in november 2003quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:36 schreef Troel het volgende:
Ik wil weten hoe het met de andere zwangeren op het lijstje is zoals bop en Xeliana en Bubblebabe
02 juli 2004: Xeliana
07 juli 2004: bop
10 juli 2004: BubbleBabe
Owja, helemaal niet aangedacht... Nou wil ik wel een bestandje op min site neerzetten waar alles instaat, maar ik ga natuurlijk wel op vakantie. Als er tenminste behoefte aan is?quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:57 schreef Lois het volgende:
Troel, hoewel het een leuk idee is, is het redelijk onuitvoerbaar. De meesten users kunnen niet quoten uit een gesloten topic en moeten dus alles kopieren. Die links verdwijnen dan gelijk bij het openen van het volgende topic. Of je zou moeten instellen dat alleen mods nieuwe delen kunnen openen, en dat is onuitvoerbaar. Elk topic aanpassen begin ik ook niet aan gezien de snelheid waarmee de topics tegenwoordig volstromen en de hoeveelheid werk ik al heb aan het bijlezen van alles wat jullie allemaal schrijven.
Dat was Bar_en_Marquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:51 schreef Randa_v het volgende:
Was BubbleBabe niet aan het verhuizen???
Die heb ik inderdaad ook eens gezien (ze zijn nu aan het herhalen).quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:09 schreef rena het volgende:
Net was er bij bevallingsverhalen een vrouw die was in verwachting van een tweeling, waarvan er geloof ik 1 in een stuit lag en ze wil perse natuurlijk bevallen. Haar arts deed sowieso geen stuitbevallingen en draaien was niet mogelijk, maar is het niet gevaarlijk voor beide kindjes als er 1 niet goed ligt?
Iemand die er verstand van heeft? Ik vind het eigenlijk maar onverantwoordelijk.
nee, joh ik ben gewoon druk met bezoek enzo. Het lijkt hier wel een doorlopende voorstelling van mensen die langskomen. Baalde al een beetje want ik wilde ook weten hoe de stand van zaken met LadyS is/was....quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:51 schreef phluphy het volgende:
Ik weet dat Snoopy zich vandaag al "gemeld" heeft, maar ik vind 'r wel verdacht stil.
Het zal toch niet zo zijn dat zij ook.....dan wordt Luchtbel kwaad hoor
Haar arts vond het maar niks in elk geval.quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:11 schreef Rewimo het volgende:
Bij een tweeling ligt er vaak eentje in een stuit, of dat echt gevaarlijk is weet ik niet.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:15 schreef Sjeen het volgende:
Sjeen is blij...
Je hebt echt een hele hoop gemist hoor Luchtbelquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:38 schreef Luchtbel het volgende:
Ja I'm not amused
hebbuh!quote:
Vet lopen spammen met mijn foto's en dan niet meer weten wie???quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:19 schreef Tinkepink het volgende:
Eh.... iemand had hele mooie echofoto's online gezet, maar ik weet even niet meer wie en ben ook te zwanger (lees: lui) om terug te bladeren(sorry, sorry). Ik wilde in ieder geval zeggen dat de foto's er geweldig uitzagen.
Maar om deze tijd was er wel al nieuws hoor Sugar. Je was vast te slaperigquote:Op vrijdag 16 juli 2004 03:50 schreef Sugar het volgende:
* danosa kwam ook even kijken...![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 07:19 schreef lady-wrb het volgende:
en nu is luchtbel aan de beurt![]()
![]()
Ik zag het, mijn croissantjes waren dus te snel klaarquote:Op vrijdag 16 juli 2004 07:48 schreef phluphy het volgende:
Anitra Jij postte maar 5 minuten eerder dan Peter![]()
Sugar![]()
![]()
![]()
![]()
mooooi is ie hè?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:52 schreef Githa het volgende:
xanthe wat een mooie echo fotohoeveel weken ben je daar precies ? hij is zo duidelijk.
Ik mag donderdag weer en ben dan precies 10 weken en ik hoop echt dat we al iets kunnen zien![]()
Dat is niet veranderd maar ik begin er vreemd genoeg wel een beetje gewend aan te raken en morgen begint mijn vakantie dus dan heb ik wat meer rust.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:17 schreef hartje het volgende:
[..]
mooooi is ie hè?
maar ik ben ook superbenieuwd naar die van jou volgende week!![]()
hoe gaat het met je misselijkheid?
Dat klopt, dat het regelmatig gebeurt tijdens de zwangerschap! Ik heb ook de meeste problemen gehad rond de 10 - 12 weken, 15 - 20 weken en dus nu weer. Bij mij is het echt alsof mijn lichaam zich weer helemaal opnieuw moet 'instellen.'quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:39 schreef AnnieB het volgende:
Oh, dat is bij mij niet aan de orde hoor, ben 'pas' 19 weken zwanger. Maar ik heb dit gevoel ook in het begin van de zwangerschap gehad (ongeveer bij 10 weken) en nu weer. Volgens mij komt het dat ik dan moet wennen aan meer en nieuwe hormonen en dat dat een beetje een plaatsje moet krijgen. Zo voelt het tenminste.
wel balen zeg dat je nog zo misselijk bentquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:27 schreef Githa het volgende:
[..]
Dat is niet veranderd maar ik begin er vreemd genoeg wel een beetje gewend aan te raken en morgen begint mijn vakantie dus dan heb ik wat meer rust.
stom genoeg is wel dat je weinig tot geen eten binnen kunt houden maar wel aankomt
ga er vanuit dat het bb'tje dan goed groeit.
Heb wel rustig aan gedaan de afgelopen tijd. werken slapen...werken slapenik krijg gewoon niet genoeg energie vanuit mijn eten om veel meer te doen maar na mijn vakantie ben ik over de 3 maanden en ik ga er gewoon vanuit dat het dan toch een stuk minder moet zijn.
Ga hem zeker hier plaatsen donderdag![]()
Hoe gaat het met jou hartje ? ...
m@xquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:52 schreef m@x het volgende:
boodschap maar even wegehaald
9 week en 5 dagen , de kleine is zelfs 2 daagjes kleiner , dus jouw echo moet zeker die van mij kunnen evenaren! (denk erom dat ik jaloers word als ie mooier is dan die van mijquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:52 schreef Githa het volgende:
xanthe wat een mooie echo fotohoeveel weken ben je daar precies ? hij is zo duidelijk.
Ik mag donderdag weer en ben dan precies 10 weken en ik hoop echt dat we al iets kunnen zien![]()
Ja kwam er net achterquote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:53 schreef bixister het volgende:
ja ze heeft een dochter.
hihi ik dacht dat je 'n geintje maakte. of dat je benieuwd was of er al nog nieuwer nieuws was.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:55 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ja kwam er net achterdat ze een eigen topic heeft
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:06 schreef bixister het volgende:
[..]
hihi ik dacht dat je 'n geintje maakte. of dat je benieuwd was of er al nog nieuwer nieuws was.
Arm KIND? Of arme Luchtbel?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:56 schreef beefcake het volgende:
Go Luchtbel!Ik hoop zo dat het begonnen is! Het arme kind!
Allebeiquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:01 schreef phluphy het volgende:
[..]
Arm KIND? Of arme Luchtbel?![]()
Oh ja dat is ook zo Snoopy. Maar dan had ze toch al terug kunnen zijn?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:58 schreef snoopy het volgende:
Luchtbel moest toch om half 3 bij de VK zijn? Misschien is ze nog niet terug...
Ik ook Luchtbel, want ik ga dinsdag op vakantie en ik had je heel graag voor die tijd willen feliciteren met de geboorte van Babybel.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:22 schreef Luchtbel het volgende:
Maar toch. Ik vind het echt een hele erge teleurstelling.
Dat gaat heus wel lukken hoor! Babybel komt gewoon vanzelf. Die gaat echt niet wachten tot volgende week vrijdag!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:30 schreef ibo het volgende:
Ik ook Luchtbel, want ik ga dinsdag op vakantie en ik had je heel graag voor die tijd willen feliciteren met de geboorte van Babybel.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:22 schreef Luchtbel het volgende:
Nee niks Snoopy.
Kom volgende week maar terug klaar.
Ik ben echt heel erg verdrietig. En dat is eigenlijk niet nodig want alles is goed. Maar toch. Ik vind het echt een hele erge teleurstelling.
En jij maar twijfelen of je een goeie moeder wordt . . .quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:48 schreef Luchtbel het volgende:
Overigens, toen ik daar kwam was het 10 voor half 3 en de hele wachtkamer zat vol, op 1 plekje na. Daar ging ik zitten, zat naast een snikkende peuter. 5 over half 3 zat het kind nog steeds te huilen, dus ik vroeg maar wat er was. Kwam geen stom woord uit en niemand reageerde verder. Dus ik; waar is je moeder? Weeeeet ik nietwaar is je vader dan? Weeeet ik ook niet
Is dit kind van iemand?
Geen reacties.
Heeft iemand dan de ouders gezien?
Ja die zijn al ruim een half uur geleden een kamer in gegaan.
En niemand vraagt zich dan af waarom dit kind zit te huilen?
Geen reacties.
Ik maar naar de balie gegaan, wisten ook niet van wie het kind was, zal zo wel opgehaald worden.
Tien voor 3, zit ik nog steeds met een huilend kind naast me, dus ik had het maar wat uit het automaat gegeven....
3 uur was ik een half uur te laat aan de beurt, dus ik zeg; ja maar dit kind zit al de hele tijd te huilen en ouders zijn weg en niemand helpt het????
Die man kijkt en kijkt nog eens goed; shit, de moeder is al bijna een uur geleden naar boven gebracht voor acuute bedrust en de vader ging de parkeermeter bijvullen.
Na ja
11 dagen na de uitgerekende datum.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:05 schreef Luchtbel het volgende:
Wanneer is Piet geboren dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |