ander is dennis farina als Avi uit New Yorkquote:Op maandag 19 juli 2004 01:05 schreef victorinox het volgende:
Snatch
????
Bullet Tooth Tony
misschien staat er in jouw antwoord niet welke film het isquote:Op maandag 19 juli 2004 10:49 schreef dolle_hond het volgende:
sorry, maar wat is er mis met mijn antwoord![]()
![]()
volgens mij toch duidelijk wel, ik heb alleen het antwoord van victorinox gequoot en aangevuld.quote:Op maandag 19 juli 2004 11:12 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
misschien staat er in jouw antwoord niet welke film het is
toen ik het punt kreeg zat ik ook al te denken wat er nou mis was met jou antwoord.quote:Op maandag 19 juli 2004 11:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
volgens mij toch duidelijk wel, ik heb alleen het antwoord van victorinox gequoot en aangevuld.
ik vind dit wel erg dubieus. niet dat ik jou het punt niet gun, maar je post hetzelfde antwoord een half uur later en krijgt het punt. zou hr15 mijn antwoord fout vinden of over het hoofd hebben gezien
Oops ik heb de quote niet gezienquote:Op maandag 19 juli 2004 11:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
volgens mij toch duidelijk wel, ik heb alleen het antwoord van victorinox gequoot en aangevuld.
ik vind dit wel erg dubieus. niet dat ik jou het punt niet gun, maar je post hetzelfde antwoord een half uur later en krijgt het punt. zou hr15 mijn antwoord fout vinden of over het hoofd hebben gezien
Ik verwijder mijn vraag wel dan kan dolle_hond een nieuwe stellenquote:Op maandag 19 juli 2004 11:35 schreef hr15 het volgende:
[..]
Oops ik heb de quote niet gezien![]()
quote:Op maandag 19 juli 2004 10:25 schreef hr15 het volgende:
Aangezien dolle_hond alle benodigde antwoorden geeft die ik wil zien
MasterWouter +1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |