In d'n aechterhoek heut dat nog Jifquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:42 schreef Lucille het volgende:
Cif
naamswijziging, maar het principe blijft hetzelfde!!!quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:42 schreef Lucille het volgende:
Cif
Zoutzuur.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:47 schreef schatje het volgende:
Wel ff naspoelen met Glorix hè??
Spijt me dat je me niet gelooft, maar het is echt zo....quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:02 schreef johnneman het volgende:
is dit wel geloofwaardig?
gewoon ziekelijk
Als je een komma leest tussen dit en het vervolg:quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:42 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Een vriendin van mijn moeder poetst één maal per maand haar tanden
dan is denk ik zelf Jif niet adequaat genoeg meer om de walmen tegen te houdenquote:,met jif!
quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:03 schreef Darklight het volgende:
En 1x in de maand maakt ze zeker haar huis schoon met tandpasta
je gaat toch geen cif inademen?quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:46 schreef BadderAapje het volgende:
als cif op je longen komt brand dat toch weg ?
De naam Pearl Drops komt ook ineens bovenborrelen in mijn stoffige geest...quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:27 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Vroeger (en wellicht nog wel) was er speciaal tanden-schuurpoeder, heette iets van 'smokers' ofzo (had niks met rookwaar te maken maar met het weschuren van nicotine aanslag)
wat denk je dat er voor schuurmiddel in paradontax zit, mineraalzouten (kalk dus, net zoals in Jif)quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:55 schreef koning_leeuw het volgende:
Ik hou het voorlopig bij parodontax, lijkt me wat fijner voor mijn tanden. Ik wil ze als ik oud ben ook nog wel gebruiken.
Klopt hoorquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:14 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn tandarts zei het zelf.... Ik heb een bepaald plekje waar snel tandsteen opzit, de tandarts raadde me aan om het af en toe weg te halen met J/Cif.
Maar van tandpasta is het niet erg als je toch wat inslikt. Het lijkt me dat Jif/Cif meer kwaad kan?quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:47 schreef krakkemieke het volgende:
Je slikt het toch niet door? Net zo min als tandpasta.
je gebruikt ook geen enorme klodder CIF voor het poetsen, zoals bij tandpasta, maar een beetje kan weinig kwaad, het smaakt ook niet echt lekker.quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:49 schreef imago het volgende:
[..]
Maar van tandpasta is het niet erg als je toch wat inslikt. Het lijkt me dat Jif/Cif meer kwaad kan?
je slikt ook niet zomaar tandpasta in dat doe je ook per ongeluk, nu zal het maar eens gebeuren als je je tanden eens poets met cifquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:08 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je gaat toch geen cif inademen?
HAHAHAHquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:21 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Als je een komma leest tussen dit en het vervolg:
[..]
dan is denk ik zelf Jif niet adequaat genoeg meer om de walmen tegen te houden
Idd, toch gebruik ik liever Colgate sensation Whitening.quote:Op zondag 18 juli 2004 19:53 schreef yogidrink het volgende:
Ik heb het ook weleens gehoord , kan heus wel als je het maar niet doorslikt!
Ik denk die meid doet alles wel een keer.quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:10 schreef EmmYKuHh het volgende:
k zou het niet doen...
Geef mij dan maar zo'n drillende electrische tandenborstel waar heel je tandvlees van pijn gaat doen... lijkt me nog beter dan 1 keer in de maand te poetsen met Cifquote:Op zondag 18 juli 2004 22:17 schreef krakkemieke het volgende:
! x per drie maanden? Nee daar gaat je glazuur niet van kapot.
Je glazuur heeft meer te lijden van vaak overgeven. En van direkt poetsen na iets zuurs drinken.
quote:Op zondag 18 juli 2004 22:48 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Toch vind ik t n idioot id om met Cif te gaan poetsen...
Keb vroeger wel keer een hap van een Labello genomen, omdak m lekker vond ruiken.. maar dat was ook niet voor herhaling vatbaar
Ga t liever niet proberen met Cif
Hoeeeezo? *kijkt achterdochtigquote:Op zondag 18 juli 2004 22:50 schreef yogidrink het volgende:
[..]
eey!!!!!!!!!!! waar woon je nou
![]()
![]()
---------------------------------
we zullen zienquote:Op maandag 19 juli 2004 18:40 schreef Kimske het volgende:
ik heb t wel vaker gehoord ja... schijnt geen kwaad te kunnen ofzo..
quote:Op maandag 19 juli 2004 19:11 schreef Tyler..Durden het volgende:
Yogidrink, je bent een dapper persoon.
Het werkt, ongelooflijk!quote:Op maandag 19 juli 2004 19:55 schreef yogidrink het volgende:
[afbeelding]
haha werkt wel een beetje !
maar wel een gore smaak in me mond
hahah ze zullen vanavond heus niet helemaal zwart zijn hoorquote:Op maandag 19 juli 2004 20:51 schreef Barty het volgende:
hmm mijn tanden zijn nu nog een stapje witter dan de "NA" van yogidrink.. ben benieuwd hoe ze der vanavond uitzien
Ja mijn tandloos vond het ook niet echt fijnquote:Op maandag 19 juli 2004 23:35 schreef Quack het volgende:
Gisteren gedaan, spul werkt goed.Maar me tandvlees vond het wat minder
.
TIP. Slik het spul niet in tenzij je de formule 1 ook op een andere manier wil ervaren. (kreeg een heel klein beetje binnen namelijk....)
Tuurlijk niet, je proeft toch ook niet heel de dag tandpasta of wel?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:22 schreef Santjuh het volgende:
Loop je dan niet de rest van de dag met zo'n gore smaak in je mond???![]()
Maar tandpasta is geen Jif..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:41 schreef yogidrink het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je proeft toch ook niet heel de dag tandpasta of wel?
jodiumquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:18 schreef Brennie het volgende:
[..]
Maar tandpasta is geen Jif..
Als ik mijn mond spoel met jodium ga ik dat toch wel merken achteraf.
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:45 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik vind het dapper!! Zou t nooit durven!!
En wat ik ooit gehad heb, ik heb bij het overpompen van benzine (via zo'n slangetje in de benzinetank) een keer een slok benzine naar binnen gewerkt. Heb dat SERIEUS 4 dagen geproefd. Dan helpt tandenpoetsen, brood, melk, pepermunt echt niet!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:18 schreef Brennie het volgende:
[..]
Maar tandpasta is geen Jif..
Als ik mijn mond spoel met jodium ga ik dat toch wel merken achteraf.
dan moet je drok eten, dat helpt.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:03 schreef Sjorz het volgende:
[..]
En wat ik ooit gehad heb, ik heb bij het overpompen van benzine (via zo'n slangetje in de benzinetank) een keer een slok benzine naar binnen gewerkt. Heb dat SERIEUS 4 dagen geproefd. Dan helpt tandenpoetsen, brood, melk, pepermunt echt niet!
W~T~F is drok????quote:Op zondag 25 juli 2004 23:10 schreef yogidrink het volgende:
[..]
dan moet je drok eten, dat helpt.
* Sjorz heeft ook vaak vaak benzine in zn mond!
De rest is verstandigquote:Op zondag 25 juli 2004 23:42 schreef Steve-O het volgende:
zijn wij nu de enigste 2
ja de enige 2 idd!quote:Op zondag 25 juli 2004 23:42 schreef Steve-O het volgende:
zijn wij nu de enigste 2
En al geweest??quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:22 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga volgende week naar de tandarts en als die zegt dat het één keer in de zoveel tijd geen kwaad kan durf ik het aan en ga ik het eens proberen
Ik doe niks zonder de raad van m'n tandartsje
*kuch*quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:22 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga volgende week naar de tandarts en als die zegt dat het één keer in de zoveel tijd geen kwaad kan durf ik het aan en ga ik het eens proberen
Ik doe niks zonder de raad van m'n tandartsje
Pearl drop (oid) heb je ook. Niet dat het werkte maar het was ook een soort schuurmiddel maar dan heel licht ofzo..quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:27 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Vroeger (en wellicht nog wel) was er speciaal tanden-schuurpoeder, heette iets van 'smokers' ofzo (had niks met rookwaar te maken maar met het weschuren van nicotine aanslag)
quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:03 schreef Darklight het volgende:
En 1x in de maand maakt ze zeker haar huis schoon met tandpasta
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |