abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61920540
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 17:46 schreef cazzie het volgende:
een tepel piercing mag je ook wel beschouwen als intiem, ik draag erzelf ook een.

* deed het plaatsen pijn: ja, dat was flink op de tanden bijten
* de over-gevoeligheid in de tepel was zeker een week of twee
* een tepel piercing behoeft geen belemmering te zijn voor borst voeding

en kan je geen antwoorden op internet vinden loop dan een shop binnen.
Graag wel de piercing eruit doen voor je borstvoeding gaat geven, stel het kind slikt het in?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_61924104
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:40 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Graag wel de piercing eruit doen voor je borstvoeding gaat geven, stel het kind slikt het in?
ik hoorde eens dat dan de melk via andere kanalen (de piercinggaatjes) ging lopen?
Lijkt me nog niet zo'n probleem, maar toch..
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_61933324
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ff een schopje met een vraag!

Ik heb zelf een verticale clithoodpiercing gehad en die is erg bevallen. Helaas ligt hij nu ergens op de bodem van de rode zee!
Zaterdag ga ik dus weer naar de piercer, maar ik zit nu te twijfelen tussen horizontaal en verticaal.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat een horizontale 'stimulerend' werkt, maar die sieraden zijn zo geweldig! .
Ik heb verticaal, ik vind het mooier en heb er érg veel plezier van
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:05:21 #229
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61933783
Ik heb een vraag; ik heb nog een nieuw staafje liggen voor mijn tong, is al genezen, maar omdat ik in gips zit kon ik niet naar de studio om korter staafje te halen en nu heb ik last van dat grote stuk ijzer. Echt tijd voor een kortere. Nu lijkt tong me wat lastig, maar MAG ik het uberhaupt zelf vervangen?

Navel heb ik 3 weken geleden ook zelf weer doorgeprikt na 14 jaar, en nieuw curved bb in gedaan. Is goed gegaan, want ik heb super steriel gewerkt. Geen last van.
Met mijn tong durf ik echter minder risico te nemen, dus als iemand het weet, dan hoor ik dat graag.

Overigens zijn dit de laatste hoor, kut of tepel vind ik echt vreselijk smerig. Behalve bij anderen
pi_61933831
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:05 schreef SHE het volgende:
Ik heb een vraag; ik heb nog een nieuw staafje liggen voor mijn tong, is al genezen, maar omdat ik in gips zit kon ik niet naar de studio om korter staafje te halen en nu heb ik last van dat grote stuk ijzer. Echt tijd voor een kortere. Nu lijkt tong me wat lastig, maar MAG ik het uberhaupt zelf vervangen?

Navel heb ik 3 weken geleden ook zelf weer doorgeprikt na 14 jaar, en nieuw curved bb in gedaan. Is goed gegaan, want ik heb super steriel gewerkt. Geen last van.
Met mijn tong durf ik echter minder risico te nemen, dus als iemand het weet, dan hoor ik dat graag.

Overigens zijn dit de laatste hoor, kut of tepel vind ik echt vreselijk smerig. Behalve bij anderen
Ik heb zelf mijn staafje vervangen.. In de shop waar ik het heb laten doen hebben ze er eentje meegegeven.. Ik heb zelf het eerste staafje er uit gehaald omdat deze toch te klein bleek.. en later zelf een kortere ingedaan.. En ik heb er nooit last van gehad..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:09:13 #231
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61933863
Tof.
Ik zorg altijd dat mijn handen en staafje goed gesteriliseerd zijn, dus ik verwacht eigenlijk geen onzin.

Thnx
pi_61934440
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:09 schreef SHE het volgende:
Tof.
Ik zorg altijd dat mijn handen en staafje goed gesteriliseerd zijn, dus ik verwacht eigenlijk geen onzin.

Thnx
Ik deed inderdaad ook altijd mijn handen goed wassen en het staafje goed schoonmaken voor ik hem ging verwisselen.. Dat zou geen problemen moeten geven..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_61934615
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:46 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik heb verticaal, ik vind het mooier en heb er érg veel plezier van
Dat had ik ook van mijn verticale , maar ik was benieuwd of er ook vrouwen zijn die plezier hebben aan een horizontale met zo'n sieraad
pi_61948208
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:05 schreef SHE het volgende:
Lijkt me vreselijk, metaal in je tong, ga je niet slissen??
pi_61952000
ik herb een navel piercing...ik vindhem mooi en heb geen pijn gehad..het is een kwestie van goed ontspannen.
Je moet de piercing wel goed schoon houden, ik kreeg te horen dat ik met een unicura zeep moest schoonhouden en nu geneest het goed.
pi_61957953
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 15:22 schreef meisje4 het volgende:
ik herb een navel piercing...ik vindhem mooi en heb geen pijn gehad..het is een kwestie van goed ontspannen.
Je moet de piercing wel goed schoon houden, ik kreeg te horen dat ik met een unicura zeep moest schoonhouden en nu geneest het goed.
Een navelpiercing is geen 'intiempiercing' imho
Verder moet je juist heel erg oppassen met zeep ivm restjes die kunnen blijven zitten en dan gaat het irriteren/ontsteken/etc., het beste is gewoon zoutoplossing
pi_61981777
Ik heb een tongpiercing, al vanaf mijn 17e. Heb er nooit spijt van gehad, officieel is een tongpiercing ook een intieme piercing. Ik moest ook eigenlijk wachten totdat ik 18 was, maar omdat ik toestemming kreeg van mijn vader mocht het (joepie hehe). Mijn vriend heeft hem pas geleden laten zetten.

Paar jaar terug zat ik ook te denken aan zo'n clit-hood piercing. Leek me wel wat, maar nooit gedurft, ik denk ook niet dattie komt in de toekomst, hahaha.
pi_61981808
een tongpiercing is geen intiem piercing
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_61983890
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:40 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik heb een tongpiercing, al vanaf mijn 17e. Heb er nooit spijt van gehad, officieel is een tongpiercing ook een intieme piercing. Ik moest ook eigenlijk wachten totdat ik 18 was, maar omdat ik toestemming kreeg van mijn vader mocht het (joepie hehe). Mijn vriend heeft hem pas geleden laten zetten.
Tongpiercing mag gewoon op je 16e. En het is geen intiempiercing, ook niet officieel. Wie heeft je dat wijs gemaakt?
quote:
Paar jaar terug zat ik ook te denken aan zo'n clit-hood piercing. Leek me wel wat, maar nooit gedurft, ik denk ook niet dattie komt in de toekomst, hahaha.
Hoezo lijkt het iedereen zo eng? Het is echt niet zo dat hij/zij hem per ongeluk door je clit jast hoor en het is ook absoluut niet pijnlijk. Ik vond mijn tongpiercing pijnlijker dan clithood. En clithood geneest ook snel, tong had ik allemaal problemen met niet kunnen eten/drinken/roken en sowieso een ENORME tong.
Snap niet dat je dan clithood niet durft en tong wel .
Het piercen zelf is trouwens gewoon een 'akelig' prikje, het is in een seconde gebeurd en als het staafje/ringetje er dan inzit voel je er niets meer van!
pi_61983973
Oh, nog een vraagje

Ik heb wel iets van littekenweefsel zitten op de plek waar mijn clithood zat. Nu was dit met het opnieuw laten piercen van mijn tong geen probleem, het was alleen wat pijnlijker . Maar ik dacht omdat het zo'n dun stukje is dat het met een clithoodpiercing misschien wel een probleem vormt.
Iemand ervaring hiermee?
pi_61984084
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]
Hoezo lijkt het iedereen zo eng? Het is echt niet zo dat hij/zij hem per ongeluk door je clit jast hoor en het is ook absoluut niet pijnlijk. Ik vond mijn tongpiercing pijnlijker dan clithood. En clithood geneest ook snel, tong had ik allemaal problemen met niet kunnen eten/drinken/roken en sowieso een ENORME tong.
Snap niet dat je dan clithood niet durft en tong wel .
Het piercen zelf is trouwens gewoon een 'akelig' prikje, het is in een seconde gebeurd en als het staafje/ringetje er dan inzit voel je er niets meer van!
Ik ben van mening dat iedereen pijn anders beleeft. Het piercen zelf is inderdaad een akelig prikje maar ik wil niet zeggen dat je er direct daarna niets meer van voelt! Ik ben na het laten zetten naar de bios gegaan en heb er niet echt lekker rustig gezeten moet ik zeggen, het was niet overdreven pijnlijk maar toch echt wel een zeurderige napijn.

Ik zou er zelf niet bang van zijn als ik het nog een keer zou moeten doen, er zijn genoeg dingen véél pijnlijker
pi_62155200
Hallo! Ik ben van plan binnenkort een vch te laten zetten nu had ik een paar vragen:

Ik ben 17 jaar, wordt er heel erg gelet op leeftijd, of verschilt dit per shop?

Kan het zijn dat je vagina er niet geschikt voor is? (Daar las ik allemaal dingen over op internet net )

Zijn er veel verschillende soorten piercings beschikbaar?

Alvast bedankt, en sorry als het al eens gevraagd is.
pi_62158826
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
Hallo! Ik ben van plan binnenkort een vch te laten zetten nu had ik een paar vragen:

Ik ben 17 jaar, wordt er heel erg gelet op leeftijd, of verschilt dit per shop?

Kan het zijn dat je vagina er niet geschikt voor is? (Daar las ik allemaal dingen over op internet net )

Zijn er veel verschillende soorten piercings beschikbaar?

Alvast bedankt, en sorry als het al eens gevraagd is.
Gewoon een piercing shop binnen stappen, kunnen ze al je vragen beantwoorden
pi_62493055
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:56 schreef BlixaBargeld het volgende:

[..]

Gewoon een piercing shop binnen stappen, kunnen ze al je vragen beantwoorden
Haha nou heb ik gedaan, en ik heb m inmiddels laten zetten !

Woensdagavond om precies te zijn. Het deed trouwens niet zoveel pijn vond ik (alleen die tang die ze erop zetten, AUW!)!

Ik vroeg me wel af of dat spoelen met een zoutoplossing ed noodzakelijk is?
De piercer raadde mij gewoon aan om meerdere malen per dag te wassen met water, maar that's it.

Ook mag ik er al over een paar dagen een korter staafje in, terwijl ik hier lees dat sommigen 2 maanden (!?) moeten wachten ?
pi_62495833
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:40 schreef Ernemmertje het volgende:

welke mafketel heeft je dat wijsgemaakt een tong is gewoon een normale piercing, want hij word al gezet bij 12 jaar (met ouderlijke toestemming) een intiem echt pas vanaf 18.

Anyway, ik heb een tepel, en Microdermal intiem (op me venusheuvel) ik wil er uiteindelijk 3 en nog een clithood en christina, een hele muts vol dus maar even wat vraagjes horizontale of verticale clithood, wat heb jij en bevalt het? (zit ie niet in de weg met strakke broeken oid?) en wie heeft er hier een cristina?
pi_62495968
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 00:11 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

welke mafketel heeft je dat wijsgemaakt een tong is gewoon een normale piercing, want hij word al gezet bij 12 jaar (met ouderlijke toestemming) een intiem echt pas vanaf 18.

Anyway, ik heb een tepel, en Microdermal intiem (op me venusheuvel) ik wil er uiteindelijk 3 en nog een clithood en christina, een hele muts vol dus maar even wat vraagjes horizontale of verticale clithood, wat heb jij en bevalt het? (zit ie niet in de weg met strakke broeken oid?) en wie heeft er hier een cristina?
dat zal een pijnlijke muts zijn dan
pi_62496105
mwah, erger als me tepel kan niet, denk dat heel utrecht me had kunnen horen.
pi_62496233
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 00:28 schreef Kleintje19 het volgende:
mwah, erger als me tepel kan niet, denk dat heel utrecht me had kunnen horen.
nah ,k heb niks gehoord
pi_62509661
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 21:59 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Woensdagavond om precies te zijn. Het deed trouwens niet zoveel pijn vond ik (alleen die tang die ze erop zetten, AUW!)!

De piercer raadde mij gewoon aan om meerdere malen per dag te wassen met water, maar that's it.

Ook mag ik er al over een paar dagen een korter staafje in, terwijl ik hier lees dat sommigen 2 maanden (!?) moeten wachten ?
Die klem deed bij mij ook behoorlijk zeer..... die klem erop, vervolgens op het dooie gemak de naald pakken, terwijl je da zoiets hebt van SCHIET OP!!!!!!
pi_62510040
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 21:59 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Gewoon een borrelglaasje met zoutoplossing erop zetten, trust me, dat is echt het beste

En clithood geneest heel snel, dus het zou best kunnen dat dat mag inderdaad. Tegen mij werd gezegd dat ik gelijk al de eerste avond seks mocht hebben, je voelt zelf het beste aan of het al kan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')