*checkt*quote:Op donderdag 15 juli 2004 08:56 schreef robh het volgende:
Alleen als het zeeuws meisje is.
Blij dat je het vraagt; niets dus svp kom ook niet naar Groningen (blijft het nog lekker rustig!!)quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:17 schreef muurjunky het volgende:
Wat moet je nou in Groningen
Oh. Nou, het was er altijd wel.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:19 schreef Chandler het volgende:
ik heb geen flauw idee
Das een schier grapke Lucille. Woar hest dij weg? Hest doe dat heurt in dij show van Rob van Dam? Of hest dat oet een boukje?quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:48 schreef Lucille het volgende:
Er was'n keer een boer ut Grunn en die haid zijn neef uit Texas op bezoek. Dus saamn lopen ze over de akker en de boer is best wel trots op z'n land. Zegt de boer "vind je mien land ook mooi en groot?". Zegt de neef "man, als ik met mijn auto een rondje om mijn land rij dan doe ik daar een hele dag over". Zegt de boer ut Grunn "zo'n auto haaid ik ook eens gehaad".
Lutje potje.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:59 schreef robh het volgende:
spaigelploatje. dikkedak'n in tuun. poepertonen.
Bie de stamtoafel op zoaterdag.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:08 schreef -DailaLama- het volgende:
Das een schier grapke Lucille. Woar hest dij weg? Hest doe dat heurt in dij show van Rob van Dam? Of hest dat oet een boukje?
Mit Derk Bosscher en Joapke Naainhoes.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:12 schreef robh het volgende:
[..]
Bie de stamtoafel op zoaterdag.
Vondaag goat woar grienn, nait zo veul maar tog.....quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:15 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Mit Derk Bosscher en Joapke Naainhoes.
"Eh Joap ... nou ik doe toch nog ev'm spreek he ... hest nog oine?"
Poestke wiend.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:30 schreef Chandler het volgende:
[..]
Vondaag goat woar grienn, nait zo veul maar tog.....
Dank oe welquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:27 schreef Chandler het volgende:
Ik zoalm eens zukke, die vage grap; volgens had ik um kregen fia emol ofzo, zoal um ens soeke.
Ik had em vonden!.. hier kenst um bekoajken!.
Nei, die haik nie oet een boukje, die haik faan een friendin ut Grunn.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:08 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Das een schier grapke Lucille. Woar hest dij weg? Hest doe dat heurt in dij show van Rob van Dam? Of hest dat oet een boukje?
Een Gooi begravenisslet van een flat topic, goed idee.quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:07 schreef cemeteryslut het volgende:
uhm... oke ik kom wel een sin groningen
ik vraag me af of een Gooi's topic aan zal spreken...
WHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHA HAHAHAHA HAHhaha haaaahahahaa haa haa haha.. ha.. ha.... h...a...quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Een Gooi begravenisslet van een flat topic, goed idee.
Zeeuwen. Érg okee.quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:04 schreef Xebrozius het volgende:
Zeeuwen (semi okay)
Das industrie man, bij de vredewoldlaan in de buurt?quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:41 schreef Xebrozius het volgende:
Groningen - peizerweg
Nee Augustinus school, daar vlakbij.quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:16 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
Das industrie man, bij de vredewoldlaan in de buurt?
Ik ben net zo grappig als jij jezelf bentquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:12 schreef cemeteryslut het volgende:
je bent zo grappig![]()
Ie binn' 'n stel kwakdeuzen mit joen stadse proat!quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:19 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ben net zo grappig als jij jezelf bent.
Heb je daar ook op school gezeten?quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee Augustinus school, daar vlakbij.
Tevens vlakbij het spoor, waar ik soms vervelende Groningse newbie's een trein laat koppen...
Nope, Zernike...quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:22 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
Heb je daar ook op school gezeten?
In Haren? Zat helaas op het erge Maartenscollege.quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:25 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nope, Zernike...
Ook Zernike hier, volgens mij doe jij zelfs dezelfde opleiding als ik..quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:25 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nope, Zernike...
Ik gok het zernike college, niet het zernike complex.quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Ook Zernike hier, volgens mij doe jij zelfs dezelfde opleiding als ik..
Ik gok van nietquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:38 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
Ik gok het zernike college, niet het zernike complex.
Drenthenquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:04 schreef Xebrozius het volgende:
Groningers zijn wonderbaarlijk assertief en niet gespeend van een zeer uitgesproken mening.
Wij, de Groningse users zijn de users die iets toevoegen op fok.
Friezen!
Gelderlanders
Drenthen!!
Limburgers!!!
Zeeuwen (semi okay)
Overig :![]()
Onze penis is 4 maal groter dan die van andere Nederlanders.quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Drenthen????
WTF maakt groningers beter dan andere NEDERLANDERS??
Ik kom zulf ook van't ommelaand, dus doe mag'st ook mitdoun, heur mienjong...quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:13 schreef HeyFreak het volgende:
Goat 't hier om stadjers of moog'n wie ommelaanders ook met doun
Kiek, doar bliekt moar weer da'k moar veur 50% grunneger ben. Mien'tnt is moar twai keer zo laank...quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Onze penis is 4 maal groter dan die van andere Nederlanders.
da's knak!quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:15 schreef Eurobilltracker het volgende:
[..]
Ik kom zulf ook van't ommelaand, dus doe mag'st ook mitdoun, heur mienjong...![]()
hye! achterhoeker, van de kermis afgekickt? ja het houdt ooit eens op....quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:18 schreef Tiemie het volgende:
*afmeldt*
mooi, voat met dai gallige strontboer'nquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:18 schreef Tiemie het volgende:
*afmeldt*
Het houd alleen in ons dorpje op. morgen is 't feest i/h dorp hiernaast en is er de zwarte cross hoorquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:19 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
hye! achterhoeker, van de kermis afgekickt? ja het houdt ooit eens op....
quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:22 schreef Eurobilltracker het volgende:
[..]
Ie binn' 'n stel kwakdeuzen mit joen stadse proat!![]()
![]()
wie heb'm bin'nkört 'n boer'ntrekkertrek wedstriedquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:21 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Het houd alleen in ons dorpje op. morgen is 't feest i/h dorp hiernaast en is er de zwarte cross hooren de komende 4 weken is de rest van de omliggende dorpen aan de beurt.
aha ja hip!quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:21 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Het houd alleen in ons dorpje op. morgen is 't feest i/h dorp hiernaast en is er de zwarte cross hooren de komende 4 weken is de rest van de omliggende dorpen aan de beurt.
grunnegs proat'n mien jong, grunnegsquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:21 schreef leo013 het volgende:
Groningen hier ! (Helpman)
Hest die al nije klomp'n aanschaft mien jong?quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:22 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
wie heb'm bin'nkört 'n boer'ntrekkertrek wedstried![]()
wat doagst doe den. Moeie moppies dai doar kom'm dus ik mot d'r wel schier op stoan hequote:Op donderdag 15 juli 2004 23:23 schreef bolivian het volgende:
[..]
Hest die al nije klomp'n aanschaft mien jong?
Hé Ubbo!quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:24 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Volbloud grunniger meld zich (Stadskanaal - a.ka. knoal)
Doar ben ik aan 't oafstudeer'n. (op Philipsterrein)quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:24 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Volbloud grunniger meld zich (Stadskanaal - a.ka. knoal)
Neu, Ubbo is veur de poep'n en de grevo'squote:Op donderdag 15 juli 2004 23:24 schreef bolivian het volgende:
[..]
Hé Ubbo!
K zol de vörke moar thoesloat'n ask die was.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:24 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
wat doagst doe den. Moeie moppies dai doar kom'm dus ik mot d'r wel schier op stoan he
Ook goud.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:26 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Neu, Ubbo is veur de poep'n en de grevo's
quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:26 schreef bolivian het volgende:
[..]
K zol de vörke moar thoesloat'n ask die was.
Aans prikst zo dien bannn lek!
dacht ik ook moar ehm miejong!quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:26 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ook goud.
valt ook nait met, grunnegs schriev'mquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:27 schreef Nizzle1982 het volgende:
Binn der hier nog mensen die oet Scheemte of omstreekn komn??
[sub]damn.. men gronings gaat er op 8er uit...[.sub]
Ben bliede dast neit uut pekel komstquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:30 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
valt ook nait met, grunnegs schriev'm
ik kom uit Veendam (veendammer wind joa)
Ag man.. ook op WP zeetn zeker.. VIVA de BV ! !quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:30 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Topic-killer,quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:30 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
ik ben gelukkig gain roegbainderquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:32 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Ben bliede dast neit uut pekel komst![]()
yep, taun WP nog WP was en nait zoals 'et nou is. Vrouger was't nog wel schier doar...quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:32 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Ag man.. ook op WP zeetn zeker.. VIVA de BV ! !![]()
Wat is d'r mis met Veendam? Beetje dooie boudel hier moar 't is nog oal Grun'n hor!quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:32 schreef bolivian het volgende:
[..]
Topic-killer,.
Ik goa toch veur de FC het wat meer stoatus buut'n de provincie, zeker nou ons Arjan Robben het zo goud dutquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:32 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Ag man.. ook op WP zeetn zeker.. VIVA de BV ! !![]()
Ja..vrouger.. :'( toun de A7 nog de N7 was, de A28 nog fillevrij wasquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:36 schreef Nizzle1982 het volgende:
Vrouger op Dollard Collega in Scheemte ge-zeetn.. Dat woaren ook mooie tiedn.. :')
Wat denk je er zelf van?quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:39 schreef The_Viper het volgende:
Pfff, jim Grinsers mei jim falske sprake. Jim hewwe net iens ien boaske staveringskontrolearderWy hawwe dat vansels wol foar word xp en 2003.
No earnstich: is ien Frysk ek goed foar dit tema of net?
In grunn zeg wie moar zo: ein goie fries is een dooie friesquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:39 schreef bolivian het volgende:
[..]
Wat denk je er zelf van?
Jah man.. toun wast wel 3/4 uur riedn noar stad tou..quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:39 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Ja..vrouger..toun de A7 nog de N7 was, de A28 nog fillevrij was
Het is uit, zeg ik je, het is uit!! Ik wil je niet meer zien!! :'(quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:43 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
In grunn zeg wie moar zo: ein goie fries is een dooie fries![]()
Moar tis tog woar..quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:43 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Haha!! Niels!quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:27 schreef Nizzle1982 het volgende:
Binn der hier nog mensen die oet Scheemte of omstreekn komn??
[sub]damn.. men gronings gaat er op 8er uit...[.sub]
HU ! !.. kenn wie mekoar???????????quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:33 schreef Noca het volgende:
[..]
Haha!! Niels!
Joa man! Wie kenn mekoar zeker welquote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:37 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
HU ! !.. kenn wie mekoar???????????
Ach man.. dat ken tog nait woar zijn.. loat me emn. denkn...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Joa man! Wie kenn mekoar zeker wel
edit: basisschool, voetbal, tennis, C1000
Jeroen? Neeee! Die zat ook op een andere basisschool hequote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:45 schreef Nizzle1982 het volgende:
Zegt dan moar Noca kheb egt gain ide..
tand-arts zoontje???![]()
Oh shit, khad dien reactie nog nait lez'n. Schriev'm goit wat moeilijker mok zegg'n.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:47 schreef The_Terminator het volgende:
Moi allemoal, ik ben ook Grunniger van oorsprong (woon in Stadsknoal). Ken wel goud grunnigs proat'n moar nait zo goud scriev'n. Moar as t over Grunnegers gaait, woarom den Hollands schrieven?
Nait aal lu kennen Grunnings begriepen, moar dat geeft nait zoveul. Mor van hier of aan niks aans as Grunneger toal in dit topic.
Had ik ook al verbetert.. Kben in mijn hoofd ook alle paden van de C-1000 aan het afgaan om te kijken wie waar stond.. Welke had jij dan??quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Jeroen? Neeee! Die zat ook op een andere basisschool he
Ehh...hondevoer enzo, en dat zonnatura rommel wat er bij stond..soms samen met zwiersquote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:51 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Had ik ook al verbetert.. Kben in mijn hoofd ook alle paden van de C-1000 aan het afgaan om te kijken wie waar stond.. Welke had jij dan??
Damn.. mien hersens moakn over uurn.. moar kom der op heur..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Ehh...hondevoer enzo, en dat zonnatura rommel wat er bij stond..soms samen met zwiers
Door hebben ie heulemoal geliek in, net zoals 't woord 'groaim'n' (knoeien) overaal anders proat wordt.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Oh shit, khad dien reactie nog nait lez'n. Schriev'm goit wat moeilijker mok zegg'n.
Valt mie wel op dat grunnigs overal aanders proat'n wordt.
Loater wel jaquote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:54 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Damn.. mien hersens moakn over uurn.. moar kom der op heur..
Moma zwiers stond tog altied op frisrdankn?? ?)
NEE NEE NEE.. zeg nou eemn.. anders ken ik nait sloapn vanacht..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Loater wel ja
Kep ook wel int chipsvak zeet'n alst toe dr nait was...dien rommel oproem'm
Ik goa sloapen, denk dr nog moar eem goud over noa
Whehe check je fotoboek. En nu ga ik slapenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:59 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
NEE NEE NEE.. zeg nou eemn.. anders ken ik nait sloapn vanacht..
Doe mieger. Heb jij ge-tennist dan?? :pquote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe check je fotoboek. En nu ga ik slapen
Hahaquote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:06 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Doe mieger. Heb jij ge-tennist dan?? :p
'T zulfde!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:09 schreef Nizzle1982 het volgende:
LUll.. Moojjooo.. sloap goud..
of een diepvriesquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:43 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Heulemoal ruug in de kopquote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:52 schreef Redmer het volgende:
Ik zeg die't, moak me de kop nait gek!
Knoal hier ook in de tentequote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:47 schreef The_Terminator het volgende:
Moi allemoal, ik ben ook Grunniger van oorsprong (woon in Stadsknoal). Ken wel goud grunnigs proat'n moar nait zo goud scriev'n. Moar as t over Grunnegers gaait, woarom den Hollands schrieven?
Nait aal lu kennen Grunnings begriepen, moar dat geeft nait zoveul. Mor van hier of aan niks aans as Grunneger toal in dit topic.
Is't niet roeg?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:38 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Heulemoal ruug in de kop![]()
och, grunnegs is overal aans. In Winschoot'n zeg'n ze ook puuute in ploats van puude...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:00 schreef Redmer het volgende:
[..]
Is't niet roeg?
Ken jij die man ook of zo?
Drenthen binnen hunnebedbouwersquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:39 schreef Marruk het volgende:
Grunningers en Friesn bint Drenthe woannabies
En wa bint we dr goed in of nie dah?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:53 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Drenthen binnen hunnebedbouwers![]()
Roots bloody roots!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:48 schreef Varr het volgende:
Ik woon randje groningen/drenthe, maar ben bijna altijd in groningen (ook geboren).
Ik ben er wel trots op dat ik geen grunnings noch drenths praat.
We zijn er stil van...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:51 schreef Tichelaar het volgende:
Van Lauwerszee tot Dollard tou,
[...]
Is Stad en Ommelaand!
Ik moet nodig weer aan het trainen. Ik moet mijn weddenschap winnen en onder de 30 minuten lopen terwijl ik op dit moment blij mag zijn als ik binnen het uur de Vismarkt haal.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:06 schreef Xebrozius het volgende:
Gaan er nog mensen meedoen aan de 4 mijl hier?
Nepperdquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:40 schreef Sazzefraz het volgende:
ach ja ik dacht proberen kan altijd enzo...
Is dit nou een copy/paste uit dat gesloten topic van je?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:39 schreef Sazzefraz het volgende:
dat komt goed uit. want ik zoek een kamer in groningen.
ik kan schoonmaken, koken en klussen.
tevens heb ik tieten.
wie heeft er een kamer voor me?
Wat woon'n er ja veul mens'n op 't Knoal ja!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:54 schreef Etcetera het volgende:
Knoalster nr 3 meldt!
Je breekt met het archetype 'Groninger',quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:02 schreef Robertje het volgende:
laat je tieten eens zien
Joa, 'k wor d'r bienoa bange van man!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:02 schreef bolivian het volgende:
[..]
Wat woon'n er ja veul mens'n op 't Knoal ja!
Dat wol'k die vertel'n!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:02 schreef Nizzle1982 het volgende:
Man man man.. watn Knoalsters hier jah.. Nait normoal..![]()
Hest dien Veenkolonioals nog nait hailendoal op örde.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Joa, 'k wor d'r bienoa bange van man!
Wait ik wel.. moar ik was vergeetn om op F5 te drukn//quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:03 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat wol'k die vertel'n!
Engessa, ze zei 'bange'.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Joa, 'k wor d'r bienoa bange van man!
Zit dien ef fieve zo'n ènne vot dèn?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:04 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Wait ik wel.. moar ik was vergeetn om op F5 te drukn//![]()
Sorry, kan het beter verstaan dan typenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:04 schreef bolivian het volgende:
[..]
Hest dien Veenkolonioals nog nait hailendoal op örde.
Mien pa komt van Knoal...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:04 schreef bolivian het volgende:
[..]
Engessa, ze zei 'bange'.
Wat moeten wij Hoogelandsters daar nu weer mee?
Mien pabbe en moeke komm'n oet Onstwedde, kenst noagoan!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:06 schreef engessa het volgende:
[..]
Mien pa komt van Knoal...
Het zij je vergeven hoor,quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben eigenlijk ook half drents, maar dat vergeet ik bijna altijd
raar he
Er zijn mensen met een afkomst die nog erger is....quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sorry, kan het beter verstaan dan typen
Ben eigenlijk ook half drents, maar dat vergeet ik bijna altijd
raar he
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:07 schreef bolivian het volgende:
[..]
Het zij je vergeven hoor,.
'k Wol die wel een dikke Grunneger smòk geev'n, moar dat ken ja nait ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
Geeft niksquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:10 schreef bolivian het volgende:
[..]
'k Wol die wel een dikke Grunneger smòk geev'n, moar dat ken ja nait ja.
Loat je tiet'n eens zoanquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:03 schreef bolivian het volgende:
[..]
Je breekt met het archetype 'Groninger',.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:16 schreef Robertje het volgende:
[..]
Loat je tiet'n eens zoan
Ik heb vannacht nog geslapen in Musselkanaal. Slechte lucht daar. Te dicht bij Drenthe.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:28 schreef Etcetera het volgende:
Gaan we dan een Knoalstermeeting houden?
Joa man.. dat wot toe noit waitn..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:05 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zit dien ef fieve zo'n ènne vot dèn?
Wie kenn ook wel een Oost Grunniger Meeting Houdn tog??quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:28 schreef Etcetera het volgende:
Gaan we dan een Knoalstermeeting houden?
Tuuurlijk!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:53 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Wie kenn ook wel een Oost Grunniger Meeting Houdn tog??![]()
Mooi Jah..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tuuurlijk!
Weet je wel hoe ver rijden dat is,quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:53 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Wie kenn ook wel een Oost Grunniger Meeting Houdn tog??![]()
Hest doe den dien klomp'n wel biediebiediebiedie?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:57 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Mooi Jah..![]()
Moah natuurlijk man..(Mok eerst wel eemn langs moekequote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:59 schreef bolivian het volgende:
[..]
Hest doe den dien klomp'n wel biediebiediebiedie?
Wij taalpuristen spreken daarom liever van 'sub-dialecten'.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:02 schreef engessa het volgende:
Er is volgens mij een groot verschil tussen de Groningse dialecten.
Dat zat ik me ook al te bedenken.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:02 schreef engessa het volgende:
Absoluut woar.. Moah of je dat kenn leesn betwiefel ik..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:02 schreef engessa het volgende:
Mits bier!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:02 schreef bolivian het volgende:
[..]
Wij taalpuristen spreken daarom liever van 'sub-dialecten'.
whehehequote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:03 schreef bolivian het volgende:
Maar mensen, hoe is het leven thans op 't Knoal?
Rustig, wat?
Je bedoelt twee auto's in dezelfde straat in de hens steken?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
whehehe
laatst een stuk of 30 jongeren opgepakt
brandstichting
vernielingen
diefstal
Ghehhee.. wat een donders .. Nait Normoal.. Tis al wat jah.. Gebeurt hier in Rieswiek bieno nooit..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
whehehe
laatst een stuk of 30 jongeren opgepakt
brandstichting
vernielingen
diefstal
weet nog steeds niet wie het waren (verdorie) maar echt rustig kun je dan niet noemen
Moet ik even met de burgemeester bellen?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
moet nog een bbq feest houden op een dagcamping hiero. met veeeeeel drank
Geen idee.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:06 schreef bolivian het volgende:
[..]
Je bedoelt twee auto's in dezelfde straat in de hens steken?
Daar hoorde ik vanavond nog iets over.
dat we toestemming krijgen?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:06 schreef bolivian het volgende:
[..]
Moet ik even met de burgemeester bellen?
Vriendin van een vriend van een buurman van een neef van een kennis van een melkboer etc. vertelde me dat er recent in haar straat twee auto's in de fik waren gestoken. Aan beide zijden één. Er schijnt inderdaad een koppel agressieve tieners rond te lopen daar.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen idee.
Het is al een tijdje terug, paar weken, dat ze zijn opgepakt,
maarre.... 2 auto's in de fik? vertel 's ?
Ja dus.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:09 schreef engessa het volgende:
FF testen of mijn icoon het nog doet..
zal wel in Stadskanaal Noord zitten ofzo... of Ceresdorpquote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:09 schreef bolivian het volgende:
[..]
Vriendin van een vriend van een buurman van een neef van een kennis van een melkboer etc. vertelde me dat er recent in haar straat twee auto's in de fik waren gestoken. Aan beide zijden één. Er schijnt inderdaad een koppel agressieve tieners rond te lopen daar.
Dus die huizen rond het Pagedal tellen niet mee?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zal wel in Stadskanaal Noord zitten ofzo... of Ceresdorp
Geen agressieve tieners bij mij in de buurt. Wel irritante kutkoters, maar da's wat ander....
Dei binn aalndonder verdwoald ien stainfabriek!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:12 schreef Nizzle1982 het volgende:
Nog meer mensn oet Scheemte of omstreekn hier??.. (Meschians nog wel meer tauval vandoage...)
Dat is de Borgerbuurt denk ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:13 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dus die huizen rond het Pagedal tellen niet mee?
Intrigerende naam vind ik dat, 'Pagedal'.
Een oom en tante van mij woonden daar een tijdje.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is de Borgerbuurt denk ik. Kak.
Most tie de bek holdn mien jong..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:13 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dei binn aalndonder verdwoald ien stainfabriek!
Pagedal is inderdaag 'goud zwemm'. Die Noorse Broeders hebben trouwens mien asijlzeukerssentrum jat. Dat was wel grappig. 4 Busjes vol met vrome mensen, bewapent met schroevedraaiers en hamers die spijker voor spijker het hele AZC hier af gingen breken en god-weet-waar weer op zijn gaan bouwen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is de Borgerbuurt denk ik.
Kak. Verveelde tieners? Ik kijk nergens van op hoor!
Pagedal... ja, rare naam. Goed zwemmen daar, jammer van die Noorse Broeders die alles willen afsluiten, de paden enzo....
Of wolst mie omzeum'n?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:16 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Most tie de bek holdn mien jong..![]()
![]()
Oethoez'n heeft geen AZC meer?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:18 schreef engessa het volgende:
[..]
Pagedal is inderdaag 'goud zwemm'. Die Noorse Broeders hebben trouwens mien asijlzeukerssentrum jat. Dat was wel grappig. 4 Busjes vol met vrome mensen, bewapent met schroevedraaiers en hamers die spijker voor spijker het hele AZC hier af gingen breken en god-weet-waar weer op zijn gaan bouwen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:18 schreef bolivian het volgende:
[..]
omzeum'n?
De paar overgebleven gebouwen worden nu bezet door de politie. Die zijn nieuwbouw aan het plegen op de blink.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:18 schreef bolivian het volgende:
[..]
Oethoez'n heeft geen AZC meer?
Kom moar op mien jong.. Zuln we nu nog eemn afspreekn..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:18 schreef bolivian het volgende:
[..]
Of wolst mie omzeum'n?
Frrrrrrrrrrrrritsieeeeeeeeeeee!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
*meldt*
Laten we een 'verzin hier de fraaiste Groningse term' contest houden!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:19 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik blijf dat een mooi woord vinden. Ik ga denk ik maar eens op zoek naar het Groninger woordenboek van Simon Reker. Moet hier wel ergens in de kast staan.
Spiegelploatje. Of soepslaif.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:23 schreef bolivian het volgende:
[..]
Laten we een 'verzin hier de fraaiste Groningse term' contest houden!
TS is reeds begonnen.
![]()
Most toe jah waitn.. (sentimentele waarde..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:23 schreef bolivian het volgende:
[..]
Laten we een 'verzin hier de fraaiste Groningse term' contest houden!
TS is reeds begonnen.
![]()
Heb je me gemist?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:22 schreef bolivian het volgende:
[..]
Frrrrrrrrrrrrritsieeeeeeeeeeee!
Slaif is erg mooi!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:24 schreef engessa het volgende:
[..]
Spiegelploatje. Of soepslaif.
Beyond your wildest dreams!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb je me gemist?![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:25 schreef bolivian het volgende:
[..]
Daar moet ik het woordenboek even voor pakken...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:25 schreef bolivian het volgende:
[..]
Slaif is erg mooi!
Wat dacht je van "boezekwanter'?
Nightmares that is.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:26 schreef bolivian het volgende:
[..]
Beyond your wildest dreams!
Correctie, hupseel'n!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:30 schreef Etcetera het volgende:
D'r was ook zo'n leuk woord voor bretels. Weet 'm zo ff niet meer
Oh ja, 'hupselen'![]()
![]()
Why don't you kick me while I'm down,quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nightmares that is.![]()
't zal me aan me reet roestenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:31 schreef bolivian het volgende:
[..]
Correctie, hupseel'n!
onderboksem (of underboksem, ook goed)quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:32 schreef Nizzle1982 het volgende:
Kvind et woard veur "onderbroek" ook nog altied wel leuk..
*kick*quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:32 schreef bolivian het volgende:
[..]
Why don't you kick me while I'm down,.
En doe hest net dien eerste Deens geleerd mien wicht..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
onderboksem (of underboksem, ook goed)
Ge- en na- word bijna niet gebruikt in het Grunnings.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:34 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
En doe hest net dien eerste Deens geleerd mien wicht..
Sorryquote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:36 schreef engessa het volgende:
[..]
Ge- en na- word bijna niet gebruikt in het Grunnings.
Das te merkenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:38 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
SorryBen er ook al 2,5 jaar weer weg..
![]()
Is goud mien jong.. kzol der aan denkn..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:39 schreef engessa het volgende:
[..]
Das te merken
Als je Gronings tiept waar ik mij niet meer aan ga wagen geen natuurlijk en geleerd tiepen. Gewoon tuurlijk en leerd.
Kiek, das heul best Grunnigs.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:40 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Is goud mien jong.. kzol der aan denkn..![]()
Mooi he.. mot ook wel jah.. kben tenslotte een 100% grunniger..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:40 schreef engessa het volgende:
[..]
Kiek, das heul best Grunnigs.
Trustn mien wicht..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:42 schreef Etcetera het volgende:
zegge...
mede-Grunnergers (in richt en slichte toal)
Ik ga op bed
Trusten
Trustn laiverd..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:43 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Trustn mien wicht..
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Trustn laiverd..
Stamppot zalte sniebonen!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:44 schreef Vieske het volgende:
Sniebeunenmeulntje vind ik toch nog steeds de beste...Je schrijft het vast anders, maar in Gronings ben ik niet echt goed.
Lijkt me goed gespeld hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:44 schreef Vieske het volgende:
Sniebeunenmeulntje vind ik toch nog steeds de beste...Je schrijft het vast anders, maar in Gronings ben ik niet echt goed.
een naam: Simon Reker.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Lijkt me goed gespeld hoor.
Ik denk dat er eigenlijk geen officieule spelling is.![]()
Idd, die komt uit Bedum toch...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:48 schreef engessa het volgende:
[..]
een naam: Simon Reker.
het die ut Grunnegse grunne boukje publizeer'n doan?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:48 schreef engessa het volgende:
[..]
een naam: Simon Reker.
Volgens mij is het net zo'n schimmig figuur als Jobke "Goiendag' Nainhoes.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
het die ut Grunnegse grunne boukje publizeer'n doan?
Oet Oskert!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:09 schreef bolivian het volgende:
[..]
Volgens mij is het net zo'n schimmig figuur als Jobke "Goiendag' Nainhoes.
Juist. En verschillende andere bijbels der Groninger Taal.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
het die ut Grunnegse grunne boukje publizeer'n doan?
En welke faculteit mag dat dan wel niet wezen?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:12 schreef engessa het volgende:
[..]
Juist. En verschillende andere bijbels der Groninger Taal.
Hij heeft als het goed is zelfs een leerstoel aan de Uni.
Facultiet aant Dollard College te Scheemte.. 1ste groad..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:14 schreef bolivian het volgende:
[..]
En welke faculteit mag dat dan wel niet wezen?
Bijzondere letteren ofzo vermoed ik. Hij is iig hoogleraar Groninger taal en cultuur.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:14 schreef bolivian het volgende:
[..]
En welke faculteit mag dat dan wel niet wezen?
Ghehhee... de grunnegers bin'n overhal heur.. Zelfs int westen van't laand..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:19 schreef HeyFreak het volgende:
verdamme, dit is rap goan. Ik woas oal nait dat d'r zoveul grunnegers hier op Fok waar'n
bliekt mor weer. Eev'm vergeet'n algedurig te kiek'n en dit droadje is zomoar 'n poar honderd reacties vaarderquote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:20 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Ghehhee... de grunnegers bin'n overhal heur.. Zelfs int westen van't laand..
Jah man.. veur mie ook wel.. Proat normaol ook allinig moar nederlands met een hoags accent.. dus grunnegs schrievm is nait egt makkelijk meer..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:23 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
bliekt mor weer. Eev'm vergeet'n algedurig te kiek'n en dit droadje is zomoar 'n poar honderd reacties vaarder
Valt mie best zwoar, grunnegs schriev'm. Normoal proat ik ook allinneg moar Nederlands dus ik ben dit oal nait 'went man!
wel oeit 'west den?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:25 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Jah man.. veur mie ook wel.. Proat normaol ook allinig moar nederlands met een hoags accent.. dus grunnegs schrievm is nait egt makkelijk meer..
Dust goud dien best heur!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:25 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Jah man.. veur mie ook wel.. Proat normaol ook allinig moar nederlands met een hoags accent.. dus grunnegs schrievm is nait egt makkelijk meer..
Bedankt heur.. Mot ook wel jah.. als vollboud grunneger.. Mien pa en moeke komn baide ut Middelstum..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:26 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dust goud dien best heur!
http://www.rug.nl/corpora(...)oeken/pifs/41/148141quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:20 schreef engessa het volgende:
[..]
Bijzondere letteren ofzo vermoed ik. Hij is iig hoogleraar Groninger taal en cultuur.
Miltsum!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:28 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Bedankt heur.. Mot ook wel jah.. als vollboud grunneger.. Mien pa en moeke komn baide ut Middelstum..
Hahhaa.. doar hest wel geliek in jah.. Om eemn precies te zain.. Moeke oet Westerwietwerd en pa oet Toornwerd..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:34 schreef bolivian het volgende:
[..]
Miltsum!
Dat mainst nait!
Moar ja, al die Grunneger dorpkes ligg'n vlak bie mekoar, naitwoar?
Echte Hoogelandsters dus!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:37 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Hahhaa.. doar hest wel geliek in jah.. Om eemn precies te zain.. Moeke oet Westerwietwerd en pa oet Toornwerd..
Zol ik wel eemn doan .. Koomn dien pa en moeke ook vant hooge land dan???quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:39 schreef bolivian het volgende:
[..]
Echte Hoogelandsters dus!
Dou ze de groetn'n!
Hest het topic nait leez'n?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:42 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Zol ik wel eemn doan .. Koomn dien pa en moeke ook vant hooge land dan???
Ahaaa.. nee man.. heb't topic nait door leesn doan.. Ik ben grootbroacht in Scheemte. Moar dat bin'n geen polders dunkt mee..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:49 schreef bolivian het volgende:
[..]
Hest het topic nait leez'n?
Mien òl luu komm oet Onstwedde.
Bienoa Veenkolonioals is dat.
Moar ik bin grootbroacht op Hoogelaandster klaai!
En als je nou op die weg de andere kant op rijd ben je in Fraamklap..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 02:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Mag ik er ff op wijzen dat in Bedum (prov. Groningen) de scheefste toren van Nederland staat? En dat Arjen Robben (oorspronkelijk Bedumers en ex-klasgenoot van Vieske)
De toren staat net iets minder scheef dan de toren van Piza
[afbeelding]
Ik speelde het op de blokfluit van mijn zusquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:10 schreef bolivian het volgende:
[..]
We zijn er stil van...
*snif*
Wie ben als grunnigers dan ook trots op ons leutje Arjan Robbenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 02:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Mag ik er ff op wijzen dat in Bedum (prov. Groningen) de scheefste toren van Nederland staat? En dat Arjen Robben (oorspronkelijk Bedumers en ex-klasgenoot van Vieske)
[afbeelding]
Zo goat dat in dat wereldjequote:Op zaterdag 17 juli 2004 02:49 schreef BGumble het volgende:
Robben is een beetje een matennaaijer!!!
Schiet me ineens te binnen.... heb in het eerste semester een gastcollege van 'm gehadquote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:33 schreef engessa het volgende:
[..]
http://www.rug.nl/corpora(...)oeken/pifs/41/148141
Je kunt hem zelfs bellen of fan-mailtjes sturen!
Jij op FOK!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:26 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Wie ben als grunnigers dan ook trots op ons leutje Arjan Robben![]()
Mag ik als knoalster erop wiesen dat de Gemeente Stadsknoal de 2e grootste gemeente is van de provincie![]()
Rodenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:16 schreef Etcetera het volgende:
Hoe ver in Drenthe?
aangezien er gradaties zijn enzo
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Roden
Hoogezaand-Sap'meer is weer de grootste dunkt mie hoor...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:26 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Wie ben als grunnigers dan ook trots op ons leutje Arjan Robben![]()
Mag ik als knoalster erop wiesen dat de Gemeente Stadsknoal de 2e grootste gemeente is van de provincie![]()
Ja, maar duurt weleen tijdje voor je er bentquote:Op zaterdag 17 juli 2004 02:50 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
En als je nou op die weg de andere kant op rijd ben je in Fraamklap..
Hebben we het over oppervlakte of inwoners?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:40 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Hoogezaand-Sap'meer is weer de grootste dunkt mie hoor...
inwoners...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:47 schreef engessa het volgende:
[..]
Hebben we het over oppervlakte of inwoners?
Oppervlakte is volgens mij gemeente Eemsmond. 'Wij' hebben zelfs 2 eilanden!
Ik hoorde volgens mij een keer dat ie schever staat...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 02:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Nog schever? Hmm, had ik hem maar niet terug moeten duwenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:04 schreef Vieske het volgende:
[..]
Ik hoorde volgens mij een keer dat ie schever staat...
Volgens mij spant het erom of Hoogezand of Stadskanaal op de 2e plaats staat.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:40 schreef HeyFreak het volgende:
Hoogezaand-Sap'meer is weer de grootste dunkt mie hoor...
Ik heb even zitten zoeken, maar kon niks actueels vindenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:28 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Volgens mij spant het erom of Hoogezand of Stadskanaal op de 2e plaats staat.
De wereld is kleinquote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij op FOK!
gvd... dat je hier zelf collega's tegenkomt
Ik goa veur Stadsknoalquote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:28 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Volgens mij spant het erom of Hoogezand of Stadskanaal op de 2e plaats staat.
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:47 schreef BlackDraco het volgende:
lol @ eurobilltracker
Ik bun n ene uut Dimter moar kom vake in 'n achterhoek, ok goed? Mien grootmoe is wel grunniger...
Rooie Rinus en Pé Daalemmerquote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:53 schreef Rekkie het volgende:
Hoe doe, wat kekst ja laif.......... ach moar dien bek stiet schaif
oeh god, pekelder roegbainderquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:12 schreef Bensel het volgende:
Zo, kwist nait dat'r 'n grunneger topic was op fok.. Pekel is nou ook vertegenwoardigt hierzo (wat it toch verdomd zwoar om in't grunnigs te proat'n op't internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |