Maar Lobont is al international van zijn landquote:Op donderdag 15 juli 2004 08:09 schreef Haspel33 het volgende:
Als Koe niet voor Stekelenburg gaat is ie ongeloofwaardig, aangezien ie vooraf zat te pleiten voor hem als 3e Oranje-keeper in Portugal.
We zullen hem inderdaad missen als toekomstige coach van Ajax en een goed voorbeeld voor de jeugd. Een belangrijke persoon voor de club, is niet alleen iemand die veel in de media komt.quote:Trouwens, 'we zullen je missen'? Alsof Marco als trainer van het 2e in een jaartje veel heeft kunnen betekenen voor Ajax in dat jaartje. Zo belangrijk was ie ook weer niet. En hij liet zelden van zich horen in de media.
Stekelenburg kun je ook niet echt klemvast noemen bij corners en andere hoge ballen. Bij de uitrap is Maarten misschien wel beter, maar met de uitgooi is Lobont beduidend beter. Evenals de coaching van hem. Meevoetballend zit er weinig verschil tussen, maar ik kies toch voor Lobont. Tijdens de trainingen zie ik hem er onmogelijke ballen uithalen terwijl Maarten nog wel eens moet vissen. Lobont is ook nog meer ervaren en heeft al laten zien dat het een fantastische keeper is. Misschien is een verhuur voor Maarten van één seizoen een goed idee en dan Lobont proberen te slijten.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Lobont is helemaal niet beter in mijn ogen, hij heeft goeie reflexen, dat zeker, maar een bal klemvast pakken is echt te moeilijk voor hem. En zijn uittrappen zijn ook niet fantastisch. Stekelenburg is iig completer als keeper.
Zeker gaaf.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:46 schreef F1Bas het volgende:
Mooi plaatje
Alleen de link van de Ridder doet het niet
http://members.lycos.nl/keeper83/fok/babel.jpgquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:25 schreef methodmich het volgende:
Kan je die ook met BABEL maken, dat plaatje? Gisteren liep ie nog even nonchalant voor San Marco langs bij Studio Sport.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:40 schreef keeper het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/keeper83/fok/babel.jpg
Ja ik ook, images.google.com geeft dan ook maar 2 relevante plaatjes en weet jij nog andere manieren om plaatjes te vinden? Ik nietquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:47 schreef twi het volgende:'t Zelfde plaatje gevonden keeper
Heb er nog eentje erbij in trainingspak
Refresh eensquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:49 schreef keeper het volgende:
Je kan trouwens ook zo'n "laat random plaatje zien"-scriptje maken in php, en die ergens op een php-ondersteunende host gooien en elke keer dat dit topic wordt geladen krijg je dan een ander beginplaatje.
Net zoals men ook toen deed met die random usericons.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:50 schreef twi het volgende:
Refresh eens
Wat heb je toch met die gast? Vraag hem mee uit anders.quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:25 schreef methodmich het volgende:
Kan je die ook met BABEL maken, dat plaatje? Gisteren liep ie nog even nonchalant voor San Marco langs bij Studio Sport.
Overigens, Stekelenburg eerste man lijkt me en Zlatan zal niet naar Marseille gaan. Geen sportieve verbetering en ze hebben Mido gepest.
Ik hoop dat je gelijk gaat krijgen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:09 schreef methodmich het volgende:
StarGazer, het is de beste spits die we in jaren hebben gehad.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:21 schreef methodmich het volgende:
Die verrader, die ons laat zitten voor de KNVB?
Ik denk dat hij toch voor Lobont gaat kiezen, jammergenoeg.quote:Op donderdag 15 juli 2004 06:46 schreef superjoden het volgende:
Ronald Koeman liet op Ajax.nl weten dat hij vlak voor de strijd om de Johan Cruijff Schaal zijn keuze zal maken welke keeper als eerste keeper aan het seizoen zal beginnen. Die keeper zal dan ook in het vervolg van het seizoen normaal gesproken zijn vertrouwen krijgen. Tot die tijd krijgen Lobont en Stekelenburg beiden evenveel wedstrijden de kans om zich te bewijzen als eerste keeper.
Ik denk het juist niet.quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:41 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij toch voor Lobont gaat kiezen, jammergenoeg.
Aaww... Petterson.. zo coolquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:12 schreef keeper het volgende:
Petterson
Haha, goedgekozen wedstrijdquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja
En bewijs:
http://www.ajax.nl/show/id=4217/dbid=1182/typeofpage=1821
Afscheidswedstrijd van Pettersson. Ben d'r bij geweest. Prachtig afscheid in een fantastische sfeer. Dat we verloren was al gauw vergeten, kampioen was Ajax toch al toen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja
En bewijs:
http://www.ajax.nl/show/id=4217/dbid=1182/typeofpage=1821
Deze lijkt me niet verkeerdquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:25 schreef twi het volgende:
Ik weet het mm, maar het is echt een godvergeten pokkeklus om uit die tijd (Rijkaard) een foto te vinden die en wat sentimentele waarde heeft, en prima past. Als Mido en Dani erin moeten, moet Chivu er ook in
* keeper gaat nu even op zoek naar een foto van Sikora
Mooie fotoquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:32 schreef keeper het volgende:
[..]
Deze lijkt me niet verkeerd
[afbeelding]
Precies. Voor de liefhebber.quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:31 schreef tong80 het volgende:
Ook leuk is altijd te zien wie er van de Jeugd elftallen is doorgebroken.
Je verbaast je er over hoe weinigen het halen.
Sorry, maar nee.quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:36 schreef StarGazer het volgende:
En nog een foto van een afscheid nemende persoon met bloemetjes in de hand:
[afbeelding]
Niet echt een Ajax legende, maar wel een legende met een rood-wit hart.
Ik weet niet hoe het bij Ajax zit, maar bij de jeugd van Feyenoord is het 2e elftal in het algemeen sterker dan het 1e. Vraag me niet waaormquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:39 schreef keeper het volgende:
Ok, toen speelden in het tweede dus wel Kluivert en Reiziger. En Van der Haar en Reuser. En Ooijer. En Tuhuteru.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:40 schreef keeper het volgende:
[..]
Sorry, maar nee.
Pettersonquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:12 schreef keeper het volgende:
Petterson
Volgens mij ook niet, maar dat is dus echt toeval.quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:44 schreef tong80 het volgende:
Keper een slechtere lichting kon je niet vinden ?
Klopt, die debuteerde op 28-10-1992 tegen VVV voor de Amstel-cup (3-7 voor Ajax). Hij was toen net een half jaar 16 (geboren 1-4-1976).quote:Volgens mij speelde Seedorf toen al in Ajax één.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:50 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar ik zocht plaatjes van vrij luie, doch geniale spelers. Dan zoek ik ook lui.
Ik wil ook Pál Fischer.
Geweldigquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:02 schreef twi het volgende:
Nee, die heeft een te lang gezicht
Voor de liefhebbers, alle plaatjes klik
Ananas doet het goedquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ruststand Excelsior'31 - Ajax 0-7
Ajax stevent in Rijssen opnieuw op een monsterscore af. Bij rust stond het tegen Excelsior'31 0-7 voor Ajax. Volgens opgave scoorden Anastasiou (2), Sonck, De Mul, Mitea, Maxwell en De Jong de goals.
Mitea
knapquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:26 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ananas doet het goed
Lijkt me geweldig ja.quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:30 schreef tong80 het volgende:
heerlijk als je als amateur weet te scoren voor je amateurploeg. Voor je leven een legende.
dus?quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:47 schreef cultheld het volgende:
Dit seizoen heeft Ajax al twee tegentreffers geïncasseerd
Niks hoor, ik denk ik zeg het ffquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
dus?
Bedankt weer voor je zinnige bijdrage.quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:52 schreef cultheld het volgende:
Niks hoor, ik denk ik zeg het ff
Je wilt volgend jaar de award voor de boze mod ipv dat lieve gedoe nu?quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Bedankt weer voor je zinnige bijdrage.
Peter Scheppink, geweldig.quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Excelsior'31-Ajax is 1-9 geworden, leuk om ajax eens in het echt te zien. Bij rust was het 0-7 aan het eind dus 1-9. Ik heb veel digitale foto's gemaakt. Ik zal de mooiste later hier wel even plaatsen. Ik ben wel trots op mn cluppie. Peter Scheppink redde de eer door Lobont kansloos te laten na een afstandsschot in de kruising.
De tweede helft speelde hij in de spits.quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Peter Scheppink, geweldig.
Nee, dan zal Rijkaard net coach zijn denk ik..quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:15 schreef RuudGullit het volgende:
Misschien haalt Marco het WK wel niet, en is ie over anderhalf jaar coach van Ajax..
Geef mij Marco maar...quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dan zal Rijkaard net coach zijn denk ik...
Geeft niks hoor, dat zetten we met twee keer een 3-0 overwinning wel recht tegen de lampjes.quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:47 schreef cultheld het volgende:
Waarom niet?quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Sonck 4x, als Koeman het maar niet in z'n hoofd haalt om 4-4-2 te gaan spelen met Sonck en Zlatan voorin...
Dan kunnen we nooit meer genieten van het fabuleuze en weinig effectieve vleugelspelquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:01 schreef F1Bas het volgende:
Waarom niet?![]()
Grappig. Ajax heeft een betere defensie dan ons, maar toch kregen wij de laatste maanden van het vorige seizoen zeer weinig tegengoals, en hebben we in 3 oefenwedstrijden ook nog niks tegen gehad terwijl Ajax idd alweer op 2 tegentreffers staat. Zit nog niet helemaal goed bij jullie achterin, denk ik.quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:47 schreef cultheld het volgende:
Denk het ook niet. Denk dat je ons al helemaal kan afschrijven voor de landstitel. Zit niets in voor ons. Als je nu al twee treffers tegen krijgt.. Waar moet het dan heen dit seizoen? Waarschijnlijk zullen we nog wat paniekaankopen moeten doen. Wie weet kan Louis wel een speler lospeuteren van Barcelona of een andere grote club. Denk dat ik vannacht niet goed slaap.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:10 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Grappig. Ajax heeft een betere defensie dan ons, maar toch kregen wij de laatste maanden van het vorige seizoen zeer weinig tegengoals, en hebben we in 3 oefenwedstrijden ook nog niks tegen gehad terwijl Ajax idd alweer op 2 tegentreffers staat. Zit nog niet helemaal goed bij jullie achterin, denk ik.
Tja, tegen de regerend landskampioen is men meestal wat gemotiveerder hequote:Op donderdag 15 juli 2004 23:10 schreef RuudGullit het volgende:
Grappig. Ajax heeft een betere defensie dan ons, maar toch kregen wij de laatste maanden van het vorige seizoen zeer weinig tegengoals, en hebben we in 3 oefenwedstrijden ook nog niks tegen gehad terwijl Ajax idd alweer op 2 tegentreffers staat. Zit nog niet helemaal goed bij jullie achterin, denk ik.
Daaruit concludeer ik dat Lobont volgend seizoen weer eerste doelman is bij Ajax. Lobont gaat namelijk echt niet (weer) een jaar verhuurd willen worden.quote:Op Ajax.nl meldt de keeperstrainer Coort dat het het beste is als Ajax de keeper die de tweestrijd voor de positie van eerste keeper verliest, dit seizoen verhuurd. Ronald Koeman liet al weten voorafgaand aan de strijd om de Johan Cruijff Schaal een beslissing te nemen voor de positie van eerste keeper. Volgens Coort zijn Lobont en Stekelenburg beiden te goed om een heel seizoen op de bank te zitten en zijn beiden op een dusdanig punt in hun carriere dat dat ook niet goed zou zijn. Vonk is volgens Coort een uitstekende tweede keeper.
Het is maar de keeperstrainer die wat zegt. Ik vind beide keepers te goed voor de bank. Beide hebben ook een contract tot 2008 dacht ik. Stekelenburg sowieso. Aan de ene kant goed dat er twee van zulke keepers zijn, aan de andere kant jammer, want er kan er maar 1 spelen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:20 schreef keeper het volgende:
[..]
Tja, tegen de regerend landskampioen is men meestal wat gemotiveerder he.
Overigens:
[..]
Daaruit concludeer ik dat Lobont volgend seizoen weer eerste doelman is bij Ajax. Lobont gaat namelijk echt niet (weer) een jaar verhuurd willen worden.
Jammer dat ze niet allebei in het doel mogen. Dan was het probleem zo opgelost.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is maar de keeperstrainer die wat zegt. Ik vind beide keepers te goed voor de bank. Beide hebben ook een contract tot 2008 dacht ik. Stekelenburg sowieso. Aan de ene kant goed dat er twee van zulke keepers zijn, aan de andere kant jammer, want er kan er maar 1 spelen.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Denk dat je ons al helemaal kan afschrijven voor de landstitel. Zit niets in voor ons. Als je nu al twee treffers tegen krijgt.. Waar moet het dan heen dit seizoen? Waarschijnlijk zullen we nog wat paniekaankopen moeten doen. Wie weet kan Louis wel een speler lospeuteren van Barcelona of een andere grote club. Denk dat ik vannacht niet goed slaap.
Wat zegt het nu dat we twee tegentreffers hebben gekregen ? Misschien waren het twee afstandsschoten ? Misschien was het een fout van 1 iemand ? Who cares ? Zolang wij er maar meer maken dan de tegenstander.
Jij ook.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Was 'de tocht' je geld waard? Ik vond het erg leuk, natuurlijk ook omdat Excelsior mijn club is. Ik heb nog aardig wat mooie foto's kunnen maken met mn fototoestel. Als ik morgen nog tijd heb voordat ik op vakantie ga, zal ik er even een paar posten. Leuk om wat ex-klagenoten tegen Ajax te zien spelen. Hoe Sonck zich ook weer zat te ergeren, schitterend. Ik heb verder wel genoten van de Mul en Maxwell, leuke en goede voetballers zijn dat. Verder lieten ze bij de goal lieten ze Scheppink wel veel te veel zn gang gaan, ze wisten zeker niet dat hij dit normaal vaker doet. Soetaers liet ook zien dat hij toch wel kwaliteit te kort komt in dit Ajax team. Al met al was het een leuke avond.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:45 schreef gras het volgende:
Ben net weer terug uit het verre Oosten. Het hele dorpje Rijssem was uitgelopen om de Godenzonen aan het werk te zien. Kwam nog wat bekenden die ook de tocht hadden gewaagt, dus dat was wel leuk. De wedstrijd zelf begon goed; elke vijf minuten vloog er wel een goal in. Na de rust had Excelsior een heuze Chinese muur opgebouwd en stokte de productie een beetje. Excelsior wist ook nog te scoren; een zondagsschot ging vol in het kruis. Die goal was niet echt te verwijten aan de verdediging. Emanuelson debuteerde centraal op het middenveld en deed dat redelijk. Anasas had er nog wel enkele meer mogen scoren; z'n vizier stond echter niet scherp gnoeg. Obodai was de slechtste aan Ajax' kant en Sonck bewees maar weer eens dat 'ie géén Ajax-voetballer is.
Daar ben ik het mee eens. Nog niet 1 van die Belgen heeft tot nu toe echt een meerwaarde gehad. Heeft ie daar soms familie zitten ofzo? Ik snap dat echt niet...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 02:07 schreef Haspel33 het volgende:
Koeman zet de Ridder totnutoe in de voorbereiding op rechtshalf met de Mul voor hem. Zijn eerste blunder alweer. Hij moet eens geholpen worden aan zijn Belgen-fixatie. Met Bob Peters, Vermaelen, Sonck, de Mul, Soetaars en van Damme blijft ie maar structureel de bondscoach van Belgie uithangen. De Ridder is veel explosiever, gedurfder en dreigender dan de Mul.
Tegen Excelsior was het een feest opstelling wegens de vele blessures.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 02:07 schreef Haspel33 het volgende:
Koeman zet de Ridder totnutoe in de voorbereiding op rechtshalf met de Mul voor hem. Zijn eerste blunder alweer. Hij moet eens geholpen worden aan zijn Belgen-fixatie. Met Bob Peters, Vermaelen, Sonck, de Mul, Soetaars en van Damme blijft ie maar structureel de bondscoach van Belgie uithangen. De Ridder is veel explosiever, gedurfder en dreigender dan de Mul.
Lekker dat er alweer wat kleine blessures zijnquote:Een zware trainingsweek in De Lutte heeft inmiddels zijn sporen achtergelaten in de selectie. Escudé, Lindgren, O'Brien, Pasanen, Sonck en Pienaar kampen met lichte blessures. Daardoor moesten maar liefst 9 spelers gisteren het duel volmaken. Het gaf Emanuelson de kans om in de tweede helft zijn debuut te maken. Hij speelde verdienstelijk voor de verdediging. Koeman liet daarom tegenover Ajax.nl weten dat er vrijdagmorgen wel licht getraind wordt en er vrijdagmiddag een alternatief programma wordt geregeld.
Hopelijk biedt Trabzonspor wel genoeg.quote:De Telegraaf meldt dat het Turkse Trabzonspor heeft geinformeerd naar Boukhari. Ajax zou een forse transfersom vragen voor de aanvaller waardoor eerder het Portugese Maritimo Funchal afviel.
Waarom geven ze die jongen gewoon geen vrije transfer? Dat scheelt behoorlijk wat aan salariskosten. Zelfde geld voor Kras, Van der Gun en meer van die jongens.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hopelijk biedt Trabzonspor wel genoeg.
Soetaers en Pasanen= voetquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Is er bekend wat voor blessures het zijn? Allemaal verschillende kwaaltjes of zijn het spierblessures?
Contract aanbieden die jongen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Peter Scheppink, geweldig.
Was al eens prof, bij de Eagles als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:21 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Contract aanbieden die jongen.
Je vergist je niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:30 schreef gras het volgende:
[..]
Was al eens prof, bij de Eagles als ik me niet vergis.
Mee eens, alleen wel jammer dat talenten als De Ridder (en De Mul) dan ook waarschijnlijk ook geen echte kans op rechts kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:01 schreef Chadi het volgende:
4-4-2 zou ik niet eens zo erg vinden dan een vleugelspeler forceren die je niet hebt.
Ben benieuwdquote:Onthul maandag het Ajax-Cuptenue
Amsterdam, 16 juli 2004
Na het nieuwe uit- en thuistenue, presenteert Ajax graag en met gepaste trots het limited edition Ajax-Cuptenue. Je kunt het tenue vanaf maandag 19 juli 9.00 uur in vier stappen via www.ajax.nl onthullen. Het gehele tenue, inclusief de bijbehorende Ajax-Cupcollectie, is maandag vanaf 18.00 uur op www.ajax.nl te bewonderen.
Het tenue is geïnspireerd op de Amsterdamse kleuren zwart/rood/wit en is
het uittenue voor de UEFA Champions League- en Amstel Cupwedstrijden. Het
tenue maakt z'n debuut op vrijdag 30 juli tijdens het Amsterdam Tournament 2004
in de wedstrijd tegen Panathinaikos.
Het nieuwe Cuptenue is medio september verkrijgbaar en zal in beperkte
oplage verkrijgbaar zijn. Het shirt kan vanaf maandag 19 juli aanstaande gereserveerd worden via de Online Shop op www.ajax.nl of via Ajax Direct op 0900-200 2200.
De blessure van Pienaar is zo goed als overquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Soetaers en Pasanen= voet
Escude = rug
Lindgren en O’Brien = hamstring
Pienaar = bilspier
Klopt, en van Pasanen ook. Ze werden uit voorzorg aan de kant gehouden.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
De blessure van Pienaar is zo goed als over
leer eens lezenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:30 schreef VoreG het volgende:
Er komt weer een nieuw shirt aan. Het uit-shirt voor cupduels.
Bron
Hij was toch sowieso meer de bewegende speler rondom een targetman?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:52 schreef methodmich het volgende:
Sonck wil graag op 10 dit jaar. Geinig, die knul.
Het blijft een Belg hè ?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:52 schreef methodmich het volgende:
Sonck wil graag op 10 dit jaar. Geinig, die knul.
Volgens mij bedoelt mm meer dat hij zich beter voelt en speelt wanneer hij achter Anastasiou speelde.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:16 schreef gras het volgende:
Hij had enkel rugnummer 10 en speelde als 'tweede spits'. Maar waar kan ik enkele quotes vinden dat hij zo graag op '10' wil spelen? Heb nog niets gezien daarvan.
Niet als we 4-4-2 gaan spelen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Achter Anastasiou? Straks Zlatan weer terug, dan valt voor minimaal 1 van de 2 het doek. En misschien als MM's BABEL het waar gaat maken wordt het nog gekker
Ah, BRT Text. Denk wel dat Sonck moet oppassen dat Ananas hem niet voorbij gaat in de hierarchie van Koeman.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:19 schreef methodmich het volgende:
Sonck heeft dit verklaard op BRT Text.
Maar Sonck is veel te dik aan de voorbereiding begonnen en beseft blijkbaar niet dat zijn Ajax-toekomst dit jaar uitgewezen moet worden.
Ze spelen nu wel tegen amateurclubs, ik wil eerst zien hoe hij het doet tegen Utrecht.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:30 schreef S-Two het volgende:
Anastasiou doet het in de voorbereiding erg goed, hij misschien samen met Zlatan in de spits dit seizoen?
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:30 schreef S-Two het volgende:
Anastasiou doet het in de voorbereiding erg goed, hij misschien samen met Zlatan in de spits dit seizoen?
Naast?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:36 schreef S-Two het volgende:
alleen wie dan naast Zlatan? Sonck zie ik ook niet echt presteren
LOL, jij wil de ridder en mitea?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:36 schreef mitt het volgende:
[..]
Naast?
Sinds wanneer wordt er dan 4-4-2 gespeeld?
Tuurlijk niet maar sinds wanneer wil Koeman 4-4-2 spelen?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
LOL, jij wil de ridder en mitea?
Koeman moet eens een keer kappen met steeds dat 4-3-3 , gewoon 4-4-2quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:39 schreef mitt het volgende:
[..]
Tuurlijk niet maar sinds wanneer wil Koeman 4-4-2 spelen?
dan valt er ook niet te kiezen voor 2 spitsen
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Tja, de Amstel Cup en de (Europese) Supercup ook niet. Maar anders wordt het zo onoverzichtelijk, nietquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:18 schreef Inquistor87 het volgende:
Waarom staat de wereldbeker niet in de op?.
De Amstel Cup is niet belangrijk, de wereldbeker welquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:41 schreef keeper het volgende:
[..]
Tja, de Amstel Cup en de (Europese) Supercup ook niet. Maar anders wordt het zo onoverzichtelijk, niet.
Ckerquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Tsja, niet alle prijzen passen er natuurlijk in, en persoonlijk vond ik de drie Europese cups naast elkaar wat belangrijker dat de wereldcup, die ik in verhouding toch lang niet zo belangrijk vind als deze drie. Net als een Europese supercup bijvoorbeeld. Hadden we maar gvd niet zoveel landskampioen moeten worden, dan pastten er nog een prijs of twee bijquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:18 schreef Inquistor87 het volgende:
Waarom staat de wereldbeker niet in de op?.
Nou konden ze een keer een voorbeeld stellen en nou doen ze het GVD nietquote:Op zaterdag 17 juli 2004 03:24 schreef jpzegthallo het volgende:
Een lichte straf noemen ze dat. 3 weekjes onkruid schoffelen. Ze slaan verdomme een totaal onschuldig iemand neer. Z-I-E-K!
Half jaar gevangenis. Minstens. Levenslang stadionverbod.
Het is jammer voor Patrick Z uit Almere en Feiko L uit Meppel dat ze zo'n lichte straf hebben gekregen. Nu krijgen ze binnenkort wel bezoek vrees ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 03:24 schreef jpzegthallo het volgende:
Een lichte straf noemen ze dat. 3 weekjes onkruid schoffelen. Ze slaan verdomme een totaal onschuldig iemand neer. Z-I-E-K!
Half jaar gevangenis. Minstens. Levenslang stadionverbod.
Doe ff normaal mogool...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 07:56 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Het is jammer voor Patrick Z. uit Almere en Feiko L. uit Meppel dat ze zo'n lichte straf hebben gekregen. Nu krijgen ze binnenkort wel bezoek vrees ik..
Nee hoor, ik doe het graag nog een keer.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 08:21 schreef bossie het volgende:
[..]
Doe ff normaal mogool...![]()
Je ken het ook overdrijven allemaal..die spelers zijn niet verkracht ofzo,,
Al zouden ze de doodstraf krijgen, dan is het nog niet genoeg geweest waarschijnlijk.
En iemands achternaam daar ff neerzetten gaat ook een beetje ver he, nu ben je net zo schudig als hun...
Geheel en compleet mee eens, 120 uur werkstraf is natuurlijk gewoon een lachertje, zeker het feit erbij dat alle andere klootzakken die op dat veld bonje aan het schoppen waren ermee weg komen. Ik had op z'n minst echt een FLINKE boete van een aantal maandsalarissen verwacht.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:01 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe het graag nog een keer..
Patrick Z uit Almere en Feiko L uit Meppel.
Dat ze helemaal de tering mogen worden geschopt. [afbeelding].
daar hadden ze dan van te voren maar aan moeten denkenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 07:56 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Het is jammer voor Patrick Z uit Almere en Feiko L uit Meppel dat ze zo'n lichte straf hebben gekregen. Nu krijgen ze binnenkort wel bezoek vrees ik..
Deze minderwaardige schepsels hebben de belangrijkste regels overtreden, spelers van de tegenpartij mishandel je niet. Iedere lichte vorm van goedpraten van deze daad zoals jij doet is al walgelijk. Voor randdebielen als die twee zou de publieke schandpaal weer ingevoerd moeten wordenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 08:21 schreef bossie het volgende:
[..]
Doe ff normaal mogool...![]()
Je ken het ook overdrijven allemaal..die spelers zijn niet verkracht ofzo,,
Al zouden ze de doodstraf krijgen, dan is het nog niet genoeg geweest waarschijnlijk.
En iemands achternaam daar ff neerzetten gaat ook een beetje ver he, nu ben je net zo schudig als hun...
Alle feyenoord gasten die wraak willen nemen zitten hier ook echt op Fok!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:01 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe het graag nog een keer..
Patrick Z uit Almere en Feiko Luit Meppel.
Dat ze helemaal de tering mogen worden geschopt. [afbeelding].
Nee, maar ik wil graag dat iedereen weet hoe die gasten heten.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Alle feyenoord gasten die wraak willen nemen zitten hier ook echt op Fok!
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:16 schreef F1Bas het volgende:
Patirck Z is toch niet die ex-speler van Utrecht die Tony ons probeerde aan te praten
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:16 schreef F1Bas het volgende:
Patirck Z is toch niet die ex-speler van Utrecht die Tony ons probeerde aan te praten
Precies, laten we gauw hun adres achterhalen en ze een dwarslaesie schoppen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Deze minderwaardige schepsels hebben de belangrijkste regels overtreden, spelers van de tegenpartij mishandel je niet.
idd, zelf doen wat je maanden lang zelf zit te veroordelenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:13 schreef keeper het volgende:
[..]
Precies, laten we gauw hun adres achterhalen en ze een dwarslaesie schoppen..
Dat zeg ik nergens, ik vind het alleen stuitend dat iemand doet alsof er nauwelijks wat gebeurd is. Er zijn een aantal mensen mishandeld terwijl ze hun beroep uitoefenden; als er dan slechts taakstraffen worden uitgedeeld, dan kan ik me de verontwaardiging van anderen heel erg goed voorstellenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:13 schreef keeper het volgende:
[..]
Precies, laten we gauw hun adres achterhalen en ze een dwarslaesie schoppen..
Je vindt het anders wel vreemd dat iemand het niet okay vindt om nu maar de namen en woonplaatsen van de daders te plaatsen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat zeg ik nergens.
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:01 schreef keeper het volgende:
Je vindt het anders wel vreemd dat iemand het niet okay vindt om nu maar de namen en woonplaatsen van de daders te plaatsen.
Daar ging het me omquote:Je ken het ook overdrijven allemaal..die spelers zijn niet verkracht ofzo,,
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Almere en Meppel,.
Kunnen ze alles buiten Amsterdam e.o. niet gewoon weren uit het stadion.
Domme kutboeren ook altijd,.
Dan zou je 20.000 man in het stadion hebbenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:32 schreef The_Hives het volgende:
Dan zou je 20.000 man in het stadion hebben
Toppie toch, past allemaal in het Olympisch.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dan zou je 20.000 man in het stadion hebben
Blijkbaar niet,quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
amsterdommers doen zoiets niet
Mooi resultaat als afsluiting van het trainingskamp. Leuk dat Maduro gescoord heeft. Mooi dat Mitea weer scoortquote:17/7/2004 - Ajax wint met 0-9 van Zuidvogels
(Van onze verslaggever RvN)
Ajax heeft het vriendschappelijke duel tegen de amateurs van HSV Zuidvogels met 0-9 gewonnen. Bij rust stond het 0-3 via doelpunten van de jongelingen Maduro, Mitea en De Mul. Na rust scoorde De Mul nog een keer. De andere doelpunten kwamen op naam van Anastasiou (3), Sikora en Pienaar.
Koeman begint met de volgende elf: Lobont, De Jong, Maduro, Emanuelson, Maxwell, De Ridder, De Mul, Soetaers, Anastasiou, Sonck, Mitea. Reserves: Pienaar, Sikora, Pasanen, Obodai en Stekelenburg.
quote:Ibrahimovic Is Going Nowhere
Ibrahimovic has been linked to Olympique Marseille in the past few days but the Swedish striker announced today that he has no intention of leaving Ajax.
"I have two more years on my contract and I don't see why I should leave," the player said. "I don't care what people are saying I have made my mind up and I won't change it".
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Beetje kortzichtig vind je niet aangezien er maar 2 aangehouden zijn en waar er minimaal 20 op het veld warenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Blijkbaar niet,.
Rellen, okay.. Spelers beuken is wat minder..
Waren dr maar 4 of 5 die ook daadwerkelijk iets gedaan hebben dus 20 slaat al nergens op.. Die andere 2/3 hadden ze ook moeten pakken en (veel zwaarder) straffen, maarja kunnen wij ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig vind je niet aangezien er maar 2 aangehouden zijn en waar er minimaal 20 op het veld waren
Niet zo puntje precies aub want daar ging het hier niet om....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waren dr maar 4 of 5 die ook daadwerkelijk iets gedaan hebben dus 20 slaat al nergens op.. Die andere 2/3 hadden ze ook moeten pakken en (veel zwaarder) straffen, maarja kunnen wij ook niets aan doen.
Gaat het wel om. 4 personen of 20+ is nogal een verschil..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet zo puntje precies aub want daar ging het hier niet om....
en onder die 4 zouden geen amsterdammers kunnen zitten?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gaat het wel om. 4 personen of 20+ is nogal een verschil..
en als je het dan toch zo wil schetsen,het zijn er dan maar 2 geweest.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gaat het wel om. 4 personen of 20+ is nogal een verschil..
ask Dagglaquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:49 schreef devv05 het volgende:
Lekker boeiend of het wel of geen Amsterdammers waren.
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Almere en Meppel,.
Domme kutboeren ook altijd,.
Ja sorry hoor, ze verpesten het gewoon voor de anderen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee het zijn altijd weer die kutgriekenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ze verpesten het gewoon voor de anderen..
Ja, geweldig! Zitten we allemaal nog verder van het veld.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toppie toch, past allemaal in het Olympisch..
Enig idee waarom Sonck gewisseld werd?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:24 schreef gras het volgende:
Ben net terug uit Huizen. Dit maal géén overrompeling in de eerste helft, maar in de tweede helft na het inbrengen van de wissels. Ananas schiet ze er echt verbazingwekkend makkelijk in. Wel jammer dat hij dan wel een penlty mist. Vandaag weer drie of vier. Emanuelson en Maduro speelden achterin en deden dat wel goed. De Mul speelde ook een lekkere partije met een nette goal nog. Elke wedstrijd heeft 'ie al gescoord. Dus dat belooft nog wat. Hopenlijk lukt het hem ook nog tegen de echte tegenstanders. Sikora had ook nog one minute of fame met z'n treffer. Voor de rest was het slecht wat hij liet zien, zoals gebruikelijk.
Hij wekte de indruk geblesseerd te zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Enig idee waarom Sonck gewisseld werd?
[..]
Dat zou heerlijk zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:37 schreef Leshy het volgende:
Wacht maar tot hij AC Milan uitschakelt in de Champions League met drie goals
Vorig jaar vond ik hem niet veel, een aardige invaller maar meer ook niet. Hopen dat hij het dit jaar wel goed gaat doen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:53 schreef Vom het volgende:
[..]
Dat zou heerlijk zijn![]()
Maar eens afwachten hoe ananas de eerste paar wedstrijden doorkomt en of hij uberhaupt wel (veel) speelminuten krijgt.
Ik heb hem vorig jaar wel wat leuke acties en doelpunten zien maken, maar een wereldspits is het natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik hem niet veel, een aardige invaller maar meer ook niet. Hopen dat hij het dit jaar wel goed gaat doen.
quote:Ajax brengt bod uit op Vincent Kompany
Gepost door Raymon 17-07-2004 22:19:55
Volgens het Belgische dagblad De Morgen heeft Ajax een bod op Vincent Kompany gedaan. De 17-jarige talentvolle speler staat in de picture van diverse topclubs.
Op dit moment speelt hij bij Anderlecht en heeft al zijn debuut gemaakt in het Belgisch elftal. Ajax heeft naar verluidt een bod van 11 miljoen euro op de verdediger gedaan, hoewel Anderlecht 20 miljoen euro vraagt voor de speler.
Het contract van Kompany loopt tot 2006. Diverse topclubs als Manchester United toonde al interesse in Kompany, maar voor als nog heeft de club zich nog niet gemeld bij Anderlecht.
Bron: Voetbalzone.nlquote:Sunday Express: 'Trabelsi naar Newcastle'
Gepost door harmjan 18-07-2004 12:25:06 Sunday Express
Volgens de Sunday Express zal Hatem Trabelsi volgend seizoen te zien zijn bij Newcastle United. De Tunesiër is nog altijd in conflict met Ajax en een vertrek is onafwendbaar. De Amsterdamse club had Trabelsi eerder een deadline gegeven, maar heeft deze ondertussen al weer ingetrokken.
Arsenal leek lange tijd de beste papieren te hebben om Trabelsi in te lijven, maar lijkt nu de strijd te verliezen van Newcastle. Alle partijen willen zo snel mogelijk duidelijkheid, om zich zodoende goed voor te kunnen bereiden op het nieuwe seizoen.
Ik wel, mooie club met rijke historie. River Plate en Arsenal erbij vind ik niet verkeerd. Je kan ook aan een Alpen Cup meedoenquote:Op zondag 18 juli 2004 13:13 schreef Kang-He het volgende:
Hmmm, ik vind Panathinaikos op het A'dam Tournament niet echt spectaculair klinken.
en ik denk dat ze bij Anderlecht er heel hard om gelachen hebbenquote:Op zondag 18 juli 2004 15:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wow, 11 miljoen, voor een 17-jarige verdediger nog wel.
John had de pech veel geblesseerd te zijn, want hij deed het in z'n beginperiode zeker niet slecht bij Ajax.quote:Op zondag 18 juli 2004 15:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wow, 11 miljoen, voor een 17-jarige verdediger nog wel.
Een recordbedrag voor Ajax?
Hopelijk doet ie het beter dan John Nieuwenburg.
Dat weet ik.quote:Op zondag 18 juli 2004 15:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
John had de pech veel geblesseerd te zijn, want hij deed het in z'n beginperiode zeker niet slecht bij Ajax.
Zelfde geldt voor Ole Tobiasen.
idd,ik snap zoiezo niet dat mensen op die site kijkenquote:Op zondag 18 juli 2004 15:35 schreef F1Bas het volgende:
Voetbalzone = onzin = niet meer over hebben.
Bij lange na niet zo mooi als het eerste deel wat dan ook moeilijk is te overtreffen.quote:Op zondag 18 juli 2004 15:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zlatanmovie.tk heeft weer een mooi filmpje gemaakt over Zlatan. Mooie mix weer met oudere beelden uit vorige filmpjes, maar ook van afgelopen zomer met het EK.
Zlatan
Willen hebben wel.. Maar het lijkt me echt niet dat ome Louis met een zak geld van 11 miljoen naar Belgie gaat om daar weer een centrale verdediger te halen, terwijl er nog geen rechtsbuiten is.quote:Op zondag 18 juli 2004 15:40 schreef mitt het volgende:
nouja Ajax heeft wel eerder laten weten dat ze Kompany echt wel zouden willen hebben, net als die vanderBorre..
maar 11 miljoen een 18 jarige
ruilenquote:Op zondag 18 juli 2004 15:50 schreef methodmich het volgende:
Kompany zou mooi zijn.
Maar wat moeten we toch met Sonck gaan doen?
Ruilen voor Wilhelmssonquote:Op zondag 18 juli 2004 15:50 schreef methodmich het volgende:
Maar wat moeten we toch met Sonck gaan doen?
Ik had liever tegen River Plate gespeelt dan tegen Panathinaikos.quote:Op zondag 18 juli 2004 13:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wel, mooie club met rijke historie. River Plate en Arsenal erbij vind ik niet verkeerd. Je kan ook aan een Alpen Cup meedoen
en we reageren nietquote:Op zondag 18 juli 2004 16:09 schreef twi het volgende:
Ik ook, maar ik denk niet dat River Plate naar Europa komt om tegen Ajax te spelen. Althans, ik denk dat ze een zeer sterke voorkeur hebben om tegen Arsenal te spelen, een ploeg die de laatste jaren toch sportief gezien veel meer aanzien heeft opgebouwd.
Historisch gezien is Arsenal natuurlijk gewoon een flutlclubje
Toch wel met de speler er nog in he.quote:Op zondag 18 juli 2004 17:21 schreef twi het volgende:
Oerlelijk, je zou zo'n shirt bijna op de grond leggen, benzine eroverheen gieten en aansteken.
Dat lijkt mij een hele goede oplossing,quote:Op zondag 18 juli 2004 16:00 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Ruilen voor Wilhelmsson.
Tsja, met Koeman als trainer zal 'ie wel een probleem blijven jaquote:Op zondag 18 juli 2004 17:29 schreef methodmich het volgende:
Sonck wordt wel een serieus probleem, wat mij betreft. Maar goed, wellicht betert hij zijn leven nog.
Dat gebeurt ook bij gasten die een conducteur een hersenschudding slaan. Alleen zijn de taakstraffen dan nog lager...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens, ik vind het alleen stuitend dat iemand doet alsof er nauwelijks wat gebeurd is. Er zijn een aantal mensen mishandeld terwijl ze hun beroep uitoefenden; als er dan slechts taakstraffen worden uitgedeeld, dan kan ik me de verontwaardiging van anderen heel erg goed voorstellen
Het is zijn instelling.quote:Op zondag 18 juli 2004 17:30 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, met Koeman als trainer zal 'ie wel een probleem blijven ja
Ik vind het niks, komt me wel bekend voor kan het alleen niet plaatsen...quote:Op zondag 18 juli 2004 17:13 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden we van de nieuwe rugnummers-style?
Real Madrid heeft het volgens mij ook, en Italië had het op het EK.quote:Op zondag 18 juli 2004 17:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind het niks, komt me wel bekend voor kan het alleen niet plaatsen...
Ah vandaar dat ik het helemaal niks vind.quote:Op zondag 18 juli 2004 17:39 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Real Madrid heeft het ook
Nog meer bevestigingquote:Op zondag 18 juli 2004 17:40 schreef twi het volgende:
Rugnummerstijl van de shirts van het Duitse nationale elftal van een paar jaar terug.
De nummer 10 van Sonck past er nog wel op, maar een 22 is een stukje groter inderdaad. Maar dat gaat wel passen. De namen daarentegen denk ik niet.quote:Op zondag 18 juli 2004 17:55 schreef gras het volgende:
Ik vind de rugnummerstijl wel netjes. Hopenlijk passen de hoge rugnummers (23, 24, etc.) ook binnen de rode baan. Dat maakt het nog wat netter. Zelfde geldt overigens ook voor de spelersnamen.
Dan vind ik ook zotquote:Op zondag 18 juli 2004 17:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook bij gasten die een conducteur een hersenschudding slaan. Alleen zijn de taakstraffen dan nog lager...
Koeman?quote:Op zondag 18 juli 2004 17:29 schreef methodmich het volgende:
Sonck wordt wel een serieus probleem, wat mij betreft. Maar goed, wellicht betert hij zijn leven nog.
Dat was mooi!quote:Op zondag 18 juli 2004 17:40 schreef twi het volgende:
Rugnummerstijl van de shirts van het Duitse nationale elftal van een paar jaar terug.
Mooi hebben we een goedkope rechtsbuiten die ons veel geld gaat opleverenquote:Op maandag 19 juli 2004 15:43 schreef keeper het volgende:
[..]
En trouwens, gister op AT5 beelden gezien van Zuidvogels - Ajax en die De Mul gaat wel lekker op rechts zeg. Vijf goals al, meerdere assists, mooie acties.
Hopelijk kan hij het ook tegen echte tegenstanders.
Er is nog geen officiële en in de wedstrijden hebben de spelers ook steeds andere dingen aan, maar op hun truien staan al wel vaste rugnummers. Even het lijstje zoeken.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:07 schreef methodmich het volgende:
Wat is de rugnummerlijst trouwens?
quote:Op maandag 19 juli 2004 16:22 schreef methodmich het volgende:
Exact. En met wat fantasie krijg je dan Pienahr, Stekelenburg klinkt al Duits genoeg en Der Ritter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |