Het blijft jammer dat je al gereageerd hebtquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:11 schreef haaahaha het volgende:
Ik heb die senior counsel net vriendelijk verzocht om me een schriftelijke bevestiging van dit alles te sturen. En gevraagd of ie er een paar stickers bij in de enveloppe wilde doen.
loool. Met name die stickers doen het hemquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:11 schreef haaahaha het volgende:
Ik heb die senior counsel net vriendelijk verzocht om me een schriftelijke bevestiging van dit alles te sturen. En gevraagd of ie er een paar stickers bij in de enveloppe wilde doen.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:11 schreef haaahaha het volgende:
En gevraagd of ie er een paar stickers bij in de enveloppe wilde doen.
Die site is anders nu nog steeds niet van Microsoft zo te zien?quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:14 schreef engessa het volgende:
Misschien nog een tip, kijk ook eens naar de Mike Rowe <> Microsoft zaak. Dat was iemand die www.mikerowesoft.com geregistreerd had waarna Microsoft kwam en het domein over wilde nemen. Uiteindelijk is deze zaak geregeld voor een paar duizend dollar, een xbox en wat Microsoft-cursussen.
Verkapte manier om jezelf als 'complete dick' te promoten, loser, doeiquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:52 schreef F1908 het volgende:
Verkapte manier om je site te promoten, spam, slotje.
Mensen die bob heten kan ik per definite niet serieus nemen, homo, laterquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:04 schreef sop het volgende:
[..]
Verkapte manier om jezelf als 'complete dick' te promoten, loser, doei.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:08 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer!
Ja maar jij kan echt geen engels, dus jij kan echt doen of je het meent, ik niet, snap je?quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:12 schreef MikeyMo het volgende:
ikz ou gewoon terugmailen in het nederlands: "sorry, wat staat hier?"
quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:18 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ja maar jij kan echt geen engels, dus jij kan echt doen of je het meent, ik niet, snap je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |