Zo ik ben terug van de WW. En dan zie ik overheerlijke cakejes voorbij komen van Brecht! Grrrrr.
![]()
MissD neem er ook 1 en wind je niet zo op
![]()
Het was leuk. Ik moest me dus wel voorstellen he!!! Nou ja de (inval) leidster deed dat en vroeg aan me hoe ik hier terecht kwam enzo. Er waren nog 3 nieuwe dus dan was ik gelukkig niet de enige
![]()
Wat ik minder vond is dat als je binnen komt de tafel uitgestald staat met WW snoepjes. Ok weinig punten enzo, maar het is juist je patroon veranderen en dan moeten ze mij geen snoepjes met weinig punten aan gaan bieden
![]()
Wat ik positief vond was dat ik niet de enige dikke was
![]()
En dat er meerdere waren die rond de 26 kilo afgevallen waren. Kijk dat wilde ik horen. Verder een oppeppend gesprekje van die invalleidster en een uitleg hoe het werkte. Verder heeft ze het niet over mijn streefgewicht gehad ofzo (maar ja das ook nog zooooo ver weg) dat vraag ik volgende week zelf nog wel.
Ik heb nu voor morgen mijn dag al ingevuld met wat ik ga eten. Als ik dat nu trouw iedere avond voor de volgende dag doet, moet het goedkomen denk ik. O ja ze zei dat ik de 1e 2 weken ook wel eens niet kon afvallen omdat ik al zoveel geprobeerd had op een verkeerde manier. Dan moet je lijf weer helemaal tot de orde geroepen worden als het ware en leren goed te verbranden.
Ook moet ik alle points (ik heb de volle 26) proberen op te maken. Dat gaat wel lukken