Nou, ik moet de eerste Bijbelvertaling nog vinden die dit er in heeft staan.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:09 schreef Eurobilltracker het volgende:
[..]
Wat poëtisch gesproken... alsof je het zó uit de Bijbel hebt overgenomen... of de Koran natuurlijk...![]()
En als er helemaal niets gebeurd... stem ik ook rechts !quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:09 schreef Dr_Weird het volgende:
als balkenende door al qaeda te grazen wordt genomen of welke minister of politicus(links of rechts) dan ook.
Kijk maar uit... straks zie je door de bommen Wouter Bos niet meerquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:12 schreef cygnusx het volgende:
PVDA, partij van de anti-terreur, medemogelijk gemaakt door Fok! 2004
Iets wat al koud is, kun je niet meer koud maken... Misschien is Mabeltje nog opblaasbaar... (die indruk had ik namelijk nogal eens)quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:13 schreef Dr_Weird het volgende:
Koningin is ook een potentieel doelwit.
Dit subforum heet Nieuws, zijn genoeg andere subfora's waarin je dat kunt bespreken.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:14 schreef cygnusx het volgende:
kut, b.t.w. ik wil een forum beginnen... de moeite??heeft t nut/zin/zal dat ee nhit worden?
Ze hebben mooi wel de hoogste woontoren van Nederland hoor!quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:17 schreef Drugshond het volgende:
Noord Brabant, gaan ze koeienvlaaien opblazen ?
Lijkt me uitgelezen iets waar onze moslimvriendjes wel even met een paar vliegtuigjes 4 op een rij willen spelen...quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:24 schreef Flumina het volgende:
Ze hebben mooi wel de hoogste woontoren van Nederland hoor!
Inderdaad... De West Point Toren.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:24 schreef Flumina het volgende:
[afbeelding]
hahahhahaquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:27 schreef Eurobilltracker het volgende:
Lijkt me uitgelezen iets waar onze moslimvriendjes wel even met een paar vliegtuigjes 4 op een rij willen spelen...![]()
Geen visa meer verstrekken aan Marokkaanse "toeristen" lijkt mij wel een goede remedie voor 't probleem.quote:'1000 Potentiële plegers zelfmoordaanslag in Marokko'
De Telegraaf, do 15 jul 2004, 20:48
MADRID - Marokko huisvest mogelijk duizend potentiële plegers van zelfmoordaanslagen. Dat heeft de vooraanstaande Spaanse onderzoeksrechter Baltasar Garzon donderdag gezegd tegen de parlementaire enquêtecommissie die de aanslagen van 11 maart in Madrid onderzoekt.
"Ik denk dat dit een van de ernstigste bedreigingen voor Europa is" , zei Garzon. Hij heeft op basis van gegevens van inlichtingendiensten berekend dat er tussen de negenhonderd en duizend mensen actief zijn in mogelijk honderd radicale islamitische cellen.
De meesten van de negentien verdachten die in verband met de aanslagen van 11 maart vastzitten, zijn Marokkaan.
Bron
Frans Bauer.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:34 schreef Dr_Weird het volgende:
Ik denk dat Osama zoveel mogelijk slachtoffers wil maken of een staatssymbool of persoon omlegt.
komende week een van europa's grootste kermissen in tilburg, miljoenen mensen worden verwacht...quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Noord Brabant, gaan ze koeienvlaaien opblazen ?
doe niet zo eng... daar woon in nog geen 100 meter vandaanquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:24 schreef Flumina het volgende:
[..]
Ach, zolang die toren geen 100 meter hoog is, ze geen biologische of chemische wapens inzetten en zolang jij daar niet in de buurt loopt, kan jou weinig gebeuren...quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:58 schreef webfreaky het volgende:
[..]
komende week een van europa's grootste kermissen in tilburg, miljoenen mensen worden verwacht...
[..]
doe niet zo eng... daar woon in nog geen 100 meter vandaan
SERIEUS?!?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:07 schreef webfreaky het volgende:
Die toren is rond de 140 meter hoog... maja boeie zal allemaal wel meevallen ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |