abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 augustus 2004 @ 10:58:08 #251
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_21319969
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 10:11 schreef Perrin het volgende:
Het niveau van discussie komt niet verder dan de Ad Hominem's vanochtend. Ach, als je niet met argumenten kan komen, dan maar met beledigingen, niet?
Kijk, dat bedoel ik. Kom maar met argumenten, ik zie ze niet.
I mean no harm
  maandag 16 augustus 2004 @ 11:00:15 #252
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_21319994
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 10:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Zolang er geen oorlog is? Hebben jullie daar geen kranten of televisie? Toen ik vanochtend keek was er wel degelijk nog een oorlog gaande.

En hoezo zolang? Heeft Israel wel recht op land als er oorlog is dan
In oorlog heb je recht op land als je er de stgerkste bent. Dus ja, zolang je de sterkste bent heb je recht op het land tijdens oorlog, hoe scheef dat ook klinkt.
I mean no harm
pi_21320017
Wat hebben NL- moslims met deze dreiging te maken
Allah Al Watan Al Malik
pi_21320047
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 11:00 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

In oorlog heb je recht op land als je er de stgerkste bent. Dus ja, zolang je de sterkste bent heb je recht op het land tijdens oorlog, hoe scheef dat ook klinkt.
Maar wat kan de rol volgens jou zijn van Israel mocht er een oorlog uitbreken om Noord-Irak?
  maandag 16 augustus 2004 @ 11:20:07 #255
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_21320288
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 11:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Maar wat kan de rol volgens jou zijn van Israel mocht er een oorlog uitbreken om Noord-Irak?
Daar heb ik geen mening over gevormt. Het hang volledig af van de situatie. Israel zal geen landjepik gaan doen in Irak, dara kun je simpelweg vanuit gaan. De enigste kanttekening die ik hierbij neezet is dat Irak, of de machten in Irak Israel met rust laten. Maar normaal gesproken zou dat ook het geval zijn.
Ik verwacht echter geen escalerende situatie in Irak, ondanks Al-Sadr.

/overstap
Al Sadr heeft zich verschanst in een voor Islamieten heilige stad met opzet om zo de VS tot confrontatie te lokken erin om zo de woede op te wekken bij Islamieten. (terwijl de VS toch gewoon moet optreden tegen Al Sadr) Ik wil even opmerken voor dat het niet verstandig is voor mensen om in die heilige stad te wonen of te bezoeken, Al Sadr wekt zo wellicht de woede op, maar vergeet dat de munitie van de VS ervoor zal zorgen dat wonen in de stad nou niet bepaald gezond zal zijn voor de komende 50 tot 100 jaar (zo niet langer), hoe langer Al Sadr het rekt daar hoe vuiler de stad wordt door straling.
I mean no harm
  maandag 16 augustus 2004 @ 11:20:11 #256
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_21320293
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 11:01 schreef Mutant01 het volgende:
Ik hoop weinig en ik hoop ook dat ze niet actief aanslagen gaan plegen. Zou de verhoudingen niet ten goede komen
mai pen rai
pi_21320329
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 11:20 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Daar heb ik geen mening over gevormt. Het hang volledig af van de situatie. Israel zal geen landjepik gaan doen in Irak, dara kun je simpelweg vanuit gaan. De enigste kanttekening die ik hierbij neezet is dat Irak, of de machten in Irak Israel met rust laten. Maar normaal gesproken zou dat ook het geval zijn.
Ik verwacht echter geen escalerende situatie in Irak, ondanks Al-Sadr.

/overstap
Al Sadr heeft zich verschanst in een voor Islamieten heilige stad met opzet om zo de VS tot confrontatie te lokken erin om zo de woede op te wekken bij Islamieten. (terwijl de VS toch gewoon moet optreden tegen Al Sadr) Ik wil even opmerken voor dat het niet verstandig is voor mensen om in die heilige stad te wonen of te bezoeken, Al Sadr wekt zo wellicht de woede op, maar vergeet dat de munitie van de VS ervoor zal zorgen dat wonen in de stad nou niet bepaald gezond zal zijn voor de komende 50 tot 100 jaar (zo niet langer), hoe langer Al Sadr het rekt daar hoe vuiler de stad wordt door straling.
Wie heeft het over Al Sadr? Hij zal geen regionale oorlog ontketenen. Ik had het over Noord-Irak en de spelletjes die daar gespeeld worden.
  maandag 16 augustus 2004 @ 11:24:21 #258
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_21320378
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 11:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Wie heeft het over Al Sadr? Hij zal geen regionale oorlog ontketenen. Ik had het over Noord-Irak en de spelletjes die daar gespeeld worden.
Dat valt te bezien, Al Sadr behoort tot Al-Qaida en die zullen vast onrust proberen te krijgen. Ik denk niet dat je je over Noord-Irak zorgen hoeft te maken.
I mean no harm
pi_21320408
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 11:24 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Dat valt te bezien, Al Sadr behoort tot Al-Qaida en die zullen vast onrust proberen te krijgen. Ik denk niet dat je je over Noord-Irak zorgen hoeft te maken.
Al Sadr behoort niet tot Al-Qaida. Hij is een miniscuul probleem vergeleken bij Noord-Irak. Dat jij de situatie daar niet kent verklaart jouw onderschatting van de potentiële problemen die zich daar ontwikkelen.
  FOK!fotograaf maandag 16 augustus 2004 @ 11:28:01 #260
18921 freud
Who's John Galt?
pi_21320442
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 11:01 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk dat er zeker animo voor is onder extremistische figuren in NL om hieraan mee te helpen. Geef mensen een excuus om zich te misdragen en er zijn er altijd die daarop ingaan.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  FOK!fotograaf maandag 16 augustus 2004 @ 11:32:39 #261
18921 freud
Who's John Galt?
pi_21320544
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 11:24 schreef pomtiedom het volgende:
Dat valt te bezien, Al Sadr behoort tot Al-Qaida en die zullen vast onrust proberen te krijgen.
Cool, dus je gelooft Bush met z'n "het is moslim en dus vriendje van Bin Laden" redenatie???
quote:
Ik denk niet dat je je over Noord-Irak zorgen hoeft te maken.
Kan je dit uitleggen? Komt dit doordat het niet veel in het nieuws is? Ik denk dat heel Irak een probleem is, dus het noorden ook. Verschillende problemen, true, maar problemen nevertheless. In het vacuum van Saddam komen allerlei oude vetes en problemen weer naar boven.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  maandag 16 augustus 2004 @ 11:32:48 #262
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_21320547
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 11:26 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Al Sadr behoort niet tot Al-Qaida. Hij is een miniscuul probleem vergeleken bij Noord-Irak. Dat jij de situatie daar niet kent verklaart jouw onderschatting van de potentiële problemen die zich daar ontwikkelen.
haha, ik ken de situatie daar beter als jouw, maar dat hoef je niet te geloven hoor.
Ik onderschat de boel echt niet, jij maakt je druk over iets wat het drukmaken niet waard is.
Israel in ieder geval heeft opdracht gekregen om niets te doen.
I mean no harm
  maandag 16 augustus 2004 @ 11:34:52 #263
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_21320585
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 11:32 schreef freud het volgende:

[..]

Cool, dus je gelooft Bush met z'n "het is moslim en dus vriendje van Bin Laden" redenatie???
[..]

Kan je dit uitleggen? Komt dit doordat het niet veel in het nieuws is? Ik denk dat heel Irak een probleem is, dus het noorden ook. Verschillende problemen, true, maar problemen nevertheless. In het vacuum van Saddam komen allerlei oude vetes en problemen weer naar boven.
Ik geloof Bush voor geen meter, iedereen met het IQ van een koe zijn achterwerk is ongeloofwaardig naar mijn mening. Maar zelfs een kapotte klok heeft twee maal gelijk in een etmaal. Al Sadr is inderdaad iemand die werkt voor Al-Qaida en gesteunt wordt door manschappen van buiten. (en meer resent veel geronselde mensen van Irak zelf)
I mean no harm
pi_21320587
Ik snap het niet.
Waarom is er geen link beschikbaar naar de site waar dit vandaan komt?
Is er iemand van het ANP die die sites elke dag checkt ofzo?
Waarom komt de NLse media zo gehypt over, ik neem nu.nl die op de hoofdpagina staat met "DIT IS EEN LAATSTE, SIMPELE WAARSCHUWING.". WTF?
CNN plaatst het nieuws niet eens. Waarom al die aandacht voor misschien wel een site/bericht dat er niet is, of dat geschreven is een debiele gast?
  maandag 16 augustus 2004 @ 13:14:50 #265
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_21322524
Even het offtopic gedeelte eruit halen
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 16 augustus 2004 @ 13:34:23 #266
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_21322876
Het grootste gedeelte van het Turkije debat eruit, daar zijn andere topics voor.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 16 augustus 2004 @ 13:48:14 #267
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  maandag 16 augustus 2004 @ 14:02:12 #268
99738 Geertsema
Voor Eigen Erf
pi_21323334
quote:
Weggemoffeld.

Als je op die link klikt die ik daar i.p.v. jouw cartoon heb neergezet, wat lees je dan?

"Kom je leuke (nieuws gerelateerde)cartoons tegen die je graag wilt delen met anderen?
Plaats ze dan hier i.p.v. in elk willekeurig nieuwstopic."

Leuk was die trouwens niet, maar anyhoe, daar kunnen dat soort plaatjes dus in.
NorthernStar,

Goed, u vond het niet leuk, maar het is ook geen leuk onderwerp.

In ieder geval mijn dank voor de uitleg. Politieke spotprenten dienen in het vervolg dus op de afdeling 'nieuws-gerelateerde-cartoons' geplaatst te worden.

Enfin, moedig voorwaartsch.

Vriendelijk groetend,

Geertsema
  maandag 16 augustus 2004 @ 14:08:56 #269
3542 Gia
User under construction
pi_21323478
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 13:48 schreef Drugshond het volgende:
Ze doen maar...... het enigste wat ze hier in Brabant mogen opblazen zijn de balonnetjes voor carnaval. Verkleed als OSBL.
Mag niet van de organisatie. Verkleed als terroristen enzo.

Wij gaan komend jaar denk ik als de Kukluxclowns. Dat mag wel.

Maareh, ze bedreigen maar een eind weg. Ze moeten zich alleen wel realiseren dat er tegenacties zullen komen op aanslagen. Lijkt me ook heel logisch.
Kijk, ik persoonlijk heb wel in de gaten dat de Nederlandse moslim er ook niets aan kan doen. Maar er zullen zat mensen zijn die dat niets uitmaakt en als tegenactie een moskee of islamitische school platbrandt of er anderszins een aanslag op pleegt.
En begrijpelijk, natuurlijk.
  Moderator maandag 16 augustus 2004 @ 14:30:50 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_21323932
volgens mij is dat juist de bedoeling van die figuren

of dacht je dat het ze om de terugtrekking van 1400 militairen uit Irak te doen is?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_21324830
Reken er maar niet op dan de Nederlandse regering de militairen terugroepen.

Onze regering will ook een graantje meepikken van de Amerikaanse jacht op olie.

Met andere worden: Begin je maar alvast voor te bereiden op eventuele aanslagen, want die gaan zeker komen
  maandag 16 augustus 2004 @ 15:18:18 #272
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_21324837
Ik snap nu eik nog steeds niet waarom de nederlanders daar zitten, Waarom moeten wij altijd stomme mongolen helpen? Zodra ew daar weg zijn begint het toch weer opnieuw.
De mensen moeten eens ophouden met landje helpen. Er is daar nu zeker al 30 jaar oorlog en het blijft toch wel doorgaan. Laat ze elkaar maar lekker uitmoorden ofzo.
En ik denk niet dat er hier moskeen op gaan blazen of moslimghezinnetjes uitmoorden vanwege irak hoor. Denk eerder dat het andersom is. De neef van de kennis van familie moslim zit in irak en die word dan neergeschoten door een nederlandse miltair die dan verre familie is van een neef van een kennis van een zoon die weer familie is van een vriend die die moslimfamilie kent.
  maandag 16 augustus 2004 @ 16:04:27 #273
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_21325782
Bij enkele vestigingen van mijn werkgever staan inmiddels 'huisjes' geplaatst voor bewakers.
Ook hebben we 24 uurs bewaking gekregen, volgens mij voor alle vestigingen
Die gaan weer weg na de Olympische Spelen

En dat allemaal omdat we sponsor zijn
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_21326035
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 16:04 schreef DiRadical het volgende:
Bij enkele vestigingen van mijn werkgever staan inmiddels 'huisjes' geplaatst voor bewakers.
Ook hebben we 24 uurs bewaking gekregen, volgens mij voor alle vestigingen
Die gaan weer weg na de Olympische Spelen

En dat allemaal omdat we sponsor zijn
.
*kijkt op i'net of er in Emmen vestigingen staan die de Olympische Spelen sponseren. .
Hoi.
  maandag 16 augustus 2004 @ 16:27:39 #275
80105 Sieburt
ik met mijn familie
pi_21326130
Maar gaan er nou aanslagen gepleegd worden hier ons kleine kikkerlandje of niet ?
Wie oh wie gaat vertellen wat er op korte termijn gaat gebeuren ?
Sieburt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')