Kijk, dat bedoel ik. Kom maar met argumenten, ik zie ze niet.quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:11 schreef Perrin het volgende:
Het niveau van discussie komt niet verder dan de Ad Hominem's vanochtend. Ach, als je niet met argumenten kan komen, dan maar met beledigingen, niet?
In oorlog heb je recht op land als je er de stgerkste bent. Dus ja, zolang je de sterkste bent heb je recht op het land tijdens oorlog, hoe scheef dat ook klinkt.quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zolang er geen oorlog is? Hebben jullie daar geen kranten of televisie? Toen ik vanochtend keek was er wel degelijk nog een oorlog gaande.
En hoezo zolang? Heeft Israel wel recht op land als er oorlog is dan
Maar wat kan de rol volgens jou zijn van Israel mocht er een oorlog uitbreken om Noord-Irak?quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:00 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
In oorlog heb je recht op land als je er de stgerkste bent. Dus ja, zolang je de sterkste bent heb je recht op het land tijdens oorlog, hoe scheef dat ook klinkt.
Daar heb ik geen mening over gevormt. Het hang volledig af van de situatie. Israel zal geen landjepik gaan doen in Irak, dara kun je simpelweg vanuit gaan. De enigste kanttekening die ik hierbij neezet is dat Irak, of de machten in Irak Israel met rust laten. Maar normaal gesproken zou dat ook het geval zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Maar wat kan de rol volgens jou zijn van Israel mocht er een oorlog uitbreken om Noord-Irak?
Ik hoop weinig en ik hoop ook dat ze niet actief aanslagen gaan plegen. Zou de verhoudingen niet ten goede komenquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:01 schreef Mutant01 het volgende:
Wat hebben NL- moslims met deze dreiging te maken
Wie heeft het over Al Sadr? Hij zal geen regionale oorlog ontketenen. Ik had het over Noord-Irak en de spelletjes die daar gespeeld worden.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:20 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Daar heb ik geen mening over gevormt. Het hang volledig af van de situatie. Israel zal geen landjepik gaan doen in Irak, dara kun je simpelweg vanuit gaan. De enigste kanttekening die ik hierbij neezet is dat Irak, of de machten in Irak Israel met rust laten. Maar normaal gesproken zou dat ook het geval zijn.
Ik verwacht echter geen escalerende situatie in Irak, ondanks Al-Sadr.
/overstap
Al Sadr heeft zich verschanst in een voor Islamieten heilige stad met opzet om zo de VS tot confrontatie te lokken erin om zo de woede op te wekken bij Islamieten. (terwijl de VS toch gewoon moet optreden tegen Al Sadr) Ik wil even opmerken voor dat het niet verstandig is voor mensen om in die heilige stad te wonen of te bezoeken, Al Sadr wekt zo wellicht de woede op, maar vergeet dat de munitie van de VS ervoor zal zorgen dat wonen in de stad nou niet bepaald gezond zal zijn voor de komende 50 tot 100 jaar (zo niet langer), hoe langer Al Sadr het rekt daar hoe vuiler de stad wordt door straling.
Dat valt te bezien, Al Sadr behoort tot Al-Qaida en die zullen vast onrust proberen te krijgen. Ik denk niet dat je je over Noord-Irak zorgen hoeft te maken.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wie heeft het over Al Sadr? Hij zal geen regionale oorlog ontketenen. Ik had het over Noord-Irak en de spelletjes die daar gespeeld worden.
Al Sadr behoort niet tot Al-Qaida. Hij is een miniscuul probleem vergeleken bij Noord-Irak. Dat jij de situatie daar niet kent verklaart jouw onderschatting van de potentiële problemen die zich daar ontwikkelen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:24 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Dat valt te bezien, Al Sadr behoort tot Al-Qaida en die zullen vast onrust proberen te krijgen. Ik denk niet dat je je over Noord-Irak zorgen hoeft te maken.
Ik denk dat er zeker animo voor is onder extremistische figuren in NL om hieraan mee te helpen. Geef mensen een excuus om zich te misdragen en er zijn er altijd die daarop ingaan.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:01 schreef Mutant01 het volgende:
Wat hebben NL- moslims met deze dreiging te maken
Cool, dus je gelooft Bush met z'n "het is moslim en dus vriendje van Bin Laden" redenatie???quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:24 schreef pomtiedom het volgende:
Dat valt te bezien, Al Sadr behoort tot Al-Qaida en die zullen vast onrust proberen te krijgen.
Kan je dit uitleggen? Komt dit doordat het niet veel in het nieuws is? Ik denk dat heel Irak een probleem is, dus het noorden ook. Verschillende problemen, true, maar problemen nevertheless. In het vacuum van Saddam komen allerlei oude vetes en problemen weer naar boven.quote:Ik denk niet dat je je over Noord-Irak zorgen hoeft te maken.
haha, ik ken de situatie daar beter als jouw, maar dat hoef je niet te geloven hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:26 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Al Sadr behoort niet tot Al-Qaida. Hij is een miniscuul probleem vergeleken bij Noord-Irak. Dat jij de situatie daar niet kent verklaart jouw onderschatting van de potentiële problemen die zich daar ontwikkelen.
Ik geloof Bush voor geen meter, iedereen met het IQ van een koe zijn achterwerk is ongeloofwaardig naar mijn mening. Maar zelfs een kapotte klok heeft twee maal gelijk in een etmaal. Al Sadr is inderdaad iemand die werkt voor Al-Qaida en gesteunt wordt door manschappen van buiten. (en meer resent veel geronselde mensen van Irak zelf)quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:32 schreef freud het volgende:
[..]
Cool, dus je gelooft Bush met z'n "het is moslim en dus vriendje van Bin Laden" redenatie???
[..]
Kan je dit uitleggen? Komt dit doordat het niet veel in het nieuws is? Ik denk dat heel Irak een probleem is, dus het noorden ook. Verschillende problemen, true, maar problemen nevertheless. In het vacuum van Saddam komen allerlei oude vetes en problemen weer naar boven.
NorthernStar,quote:Weggemoffeld.
Als je op die link klikt die ik daar i.p.v. jouw cartoon heb neergezet, wat lees je dan?
"Kom je leuke (nieuws gerelateerde)cartoons tegen die je graag wilt delen met anderen?
Plaats ze dan hier i.p.v. in elk willekeurig nieuwstopic."
Leuk was die trouwens niet, maar anyhoe, daar kunnen dat soort plaatjes dus in.
Mag niet van de organisatie. Verkleed als terroristen enzo.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:48 schreef Drugshond het volgende:
Ze doen maar...... het enigste wat ze hier in Brabant mogen opblazen zijn de balonnetjes voor carnaval. Verkleed als OSBL.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:04 schreef DiRadical het volgende:
Bij enkele vestigingen van mijn werkgever staan inmiddels 'huisjes' geplaatst voor bewakers.
Ook hebben we 24 uurs bewaking gekregen, volgens mij voor alle vestigingen
Die gaan weer weg na de Olympische Spelen
En dat allemaal omdat we sponsor zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |