Ja hij heeft het geluk gevonden kost een aardige duit maar dan heb je ook ietsquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:12 schreef Croupouque het volgende:
Misschien is hij nu heel gelukkig, wie weet.
Alf niet meerquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat die vent nog leeft
Die zit met z'n kop in het keukenkastje een pond suiker op te snuiven.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:33 schreef Bupatih het volgende:
Wat vindt Alf ervan dan?
Hij heeft in het begin eventjes in Friends gespeeld ja.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:29 schreef polly_rulez het volgende:
speelde hij ook niet in het begin in Friends? toen Gunther er nog niet was, was Central Perk toch van hem?
quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:31 schreef haaahaha het volgende:
No fucking way!! tering, ik zal alf nooit meer als hetzelfde zien man![]()
Weet ik eigenlijk ook niet. Geloof dat het artikel wel al wat ouder is (paar maanden?)quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:04 schreef Copycat het volgende:
Wat triest, zeg!
Ik kan het artikel niet zo goed lezen, maar zijn dit recente foto's of wat oudere foto's die pasgeleden zijn opgedoken?
Maar toen bestond SHO nog nietquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:21 schreef Darklight het volgende:
Dat artikel is van 10April 2001
ALF is geen pop, maar een buitenaards wezen van de planeet Melmacquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:34 schreef Knaller het volgende:
Ben benieuwd of hij ook die pop Alf een keertje heeft genomen...
Wat hij ook was, hij had sowieso een vuist van iemand anders in z'n gat zitten...quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:40 schreef Darklight het volgende:
[..]
ALF is geen pop, maar een buitenaards wezen van de planeet Melmac![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |