Dat kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze trouwens afstanden aan het meten voor het technisch onderzoek, om te bepalen hoe hard hij reed bijv.
Als aanvulling hierop: de prijs dat ervoor heeft moeten betalen was wat aan de hoge kant.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:05 schreef Dr_Weird het volgende:
zucht, eigen schuld dikke bult.
Tis cru hij had beter moet weten of stond zijn eer op het spel?
Welke idioot voert zijn brommer op tot 130 km/h.
Datgene dat onmogelijke wordt geacht blijkt wederom mogelijk te zijn.
Tragisch dat zo'n door zo'n bevlieging in combinatie met nalatigheid en roekloosheid om het leven komt.
Jongeren doen wel eens vaker dingen zonder na te denken en dit is een uitschieter.
Mijn gedachten zijn bij zijn familie. Moge hij niet geleden hebben alvorens hij loodje legde.
Inderdaad. Dat ding kan (of kon) 130. Er staat nergens dat ze ook zo hard reden. Wel dat ze over de stoep reden. En vluchtten voor een agent. En een bushokje weg probeerden te koppen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:21 schreef robh het volgende:
[..]
Nou, ik lees nergens dat hij 130 reed.
Nee, is slechts verplaatstquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:31 schreef U-lerZzZ het volgende:
Hm, mijn vorige post was schijnbaar verwijderd.
Dat staat nergens..quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:02 schreef ROG het volgende:
Met 130 tegen een tram/bushokje.. AUW
De agenten wordt dan ook niets verweten.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:34 schreef sieb het volgende:
[..]
Tsja, niks dan goeds over de doden he.
Ik zou niet al te hard lachen, het zou eens jouw scooter geweest kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:31 schreef U-lerZzZ het volgende:
Dan wil ik bij deze benadrukken dat ik écht vol vreugde zit, aangezien deze Turkse jongen dodelijk gecrasht is. Het had veel erger kunnen aflopen namelijk.
Ik heb meer het gevoel dat het een ja-zeggen nee-doen typje was.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:35 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat staat nergens..
Elk ongeluk met een ferrari gebeurt ook niet met 300 km/uur.
Het is typisch iets van: niets dan goeds over de doden, niet echt een turks verschijnsel hoor, Over Pim Fortuyn deed men ook niet anders.
et zat er natuurlijk wel een beetje aan te komen, als ik de ouders tegen mag spreken, dat er een kans bestond op een ongeluk.
Vader had zijn zoontje moeten wijzen op het dragen van een helm en het houden aan de regels.. Het bushokje en de schade zal de Familie Guven wel moeten betalen, een opgevoerde brommer is namelijk niet verzekerd.
Mijn antwoord hierop is ook verwijderd, alsnog wil ik benadrukken dat ik het een nare reactie vind.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:31 schreef U-lerZzZ het volgende:
Dan wil ik bij deze benadrukken dat ik écht vol vreugde zit, aangezien deze Turkse jongen dodelijk gecrasht is. Het had veel erger kunnen aflopen namelijk.
Wel als ze hem vervolgens door het bushokkie getieft hebben. (Whehe). Voor de zekerheid, zeg maar.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:40 schreef Lucille het volgende:
Letterlijk alle ruiten (ik meen 4 stuks) lagen er compleet uit. Dat lukt je echt niet met 40 km/u met een brommertje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |