HOMO!quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:46 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ja ikke
Zullen we ons potje over doen bij jouw thuis??quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:19 schreef qyn het volgende:
Iemand friendly?
Hmmmmmmmmmmzzzzzzzzzz... Te laatquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zullen we ons potje over doen bij jouw thuis??
Kloptquote:Op donderdag 15 juli 2004 08:47 schreef forza22 het volgende:
Niet noodzakelijk? het is vrij lastig om uit de schulden te komen als je negende klasse speelt.
het hoopt zich alleen maar op. enige waar je je schulden mee kan dekken is door spelers te verkopen.
speler van HAL -->quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:08 schreef R_B het volgende:
[..]
Lijkt mij een typische verdediger...![]()
Wat zijn trouwens de meest vreemde spelers namen die je ooit hebt gespot?
quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:10 schreef The_Hives het volgende:
AjaxAmsterdam met
Courvoisier
-----
btw sd:
[..]
dit staat ook niet helemaal fantastisch in de op
ik weet het, ik blijf zeiken![]()
538 supportersquote:Op donderdag 15 juli 2004 17:48 schreef TimmyAsd het volgende:
iemand die tegen mij wil spelen btw?
Keb zelf 538 supporters.. dus kies maar uit/thuis
Oops! Dat heb ik niet handig gedaanquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:47 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Uitdagingen
FC KVK heeft al een vriendschappelijke wedstrijd geregeld en kan niet meer uitgedaagd worden.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:04 schreef dit_is_niet_sir_dalord het volgende:
ik heb vooralsnog geen friendly, want mijn maat is nog niet online geweest. dus zorg er maar voor dat er iemand beschikbaar is
quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:04 schreef dit_is_niet_sir_dalord het volgende:
ik heb vooralsnog geen friendly, want mijn maat is nog niet online geweest. dus zorg er maar voor dat er iemand beschikbaar is
Wehehequote:Op donderdag 15 juli 2004 21:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
EEN KLOON!!!
sorry, verkeerde account![]()
log nog eens inquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:30 schreef Terrestra het volgende:
Vraag heb nu :
Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 4
Sportpsychologen: 0
Woordvoerders: 2
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 1
Dokters: 1
echter als ik krijg bij economie
Personeel 0
Hoe kan dit ?
Dan ligt het daar dus niet aanquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:34 schreef Terrestra het volgende:
Nog hetzelfde, geen verandering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |