ik heb nuquote:Op woensdag 14 juli 2004 15:20 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hij is 32, dan is dat weinig
neem wat extra dokters aan.......... fysio's maakt niet uit omdat die gaan over het voorkomen van blessures...quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:12 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
2 geblesseerd heb
hij is bovendien 32
en niet meer voetballen? hij is mijn toekomstige coach...tuurlijk wilt hij voetballen![]()
Meer dokters is belangrijker, maar 32 is een KUT leeftijdquote:Op woensdag 14 juli 2004 15:22 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik heb nu
3 fysio's
en 4 dokters
is dat voldoende? of moet ik er nog wat bijhuren?
Netjes. En hoeveel sta je nu?quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:40 schreef Baris het volgende:
Yes, afgelopen zondag met 4-1 gewonnen van de koploper. Ik sta nu tweede.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Netjes. En hoeveel sta je nu?
quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:40 schreef Baris het volgende:
Yes, afgelopen zondag met 4-1 gewonnen van de koploper. Ik sta nu tweede
ik bedoelde met de oefenpotquote:Op woensdag 14 juli 2004 19:23 schreef Ruudt het volgende:
[..]
[..]
die is toch maar voor 3 dagenquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:21 schreef TimmyAsd het volgende:
Een grote TVP
Dat is al een redelijk tijdje geleden dat het coach systeem is veranderd... Ik kan niet anders zeggen, neem onmiddelijk een redelijk/goed coach aan en ga trainen!!quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:05 schreef R_B het volgende:
Zit nog steeds knarsetandend te wachten...
Toch een vraag over de opmerking om meteen bij het begin van een nieuw team een nieuwe coach te nemen...
Dit las ik ergens anders:
Coach
Het coach systeem is pas geleden veranderd. Behoudt voorlopig de coach die je hebt gekregen.
Wat is er ongeveer aan het coach systeem gewijzigd weet iemand dat?
komen ze nu allemaal mee. Waar waren jullie toen ik jullie nodig hadquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:40 schreef Grumpey het volgende:
het coachsysteem is ongeveer jaar geleden veranderd....nu is het wel aan te raden betere coach te kopen (met hoge coachvaardigheid, leiderschap is voor trainen minder belangrijk)
voor de rest.... TVP
Had je dat aan mij gevraagd dan??quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
komen ze nu allemaal mee. Waar waren jullie toen ik jullie nodig had
Zit ik nog steeds met mijn waardeloze coach![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:01 schreef Grumpey het volgende:
heeej, maar jij had tenminste geld over voor een paar goede miskopen![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Had je dat aan mij gevraagd dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |