abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20997188
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 18:59 schreef L-mo het volgende:

[..]

hé ine ut helliemond
WTF, jij bent de vriend van Ans, LOL

doe der ff de groeten van mij (=Wouter), die moet ze nog wel kennen

dan moet je juul, claus en anne ook wel kennen, en dan heb ik op een aantal feestjes ook nog wel met jou gesproken
  zondag 1 augustus 2004 @ 21:15:15 #127
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20997348
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 21:07 schreef WooZ het volgende:

[..]

dan moet je juul, claus en anne ook wel kennen, en dan heb ik op een aantal feestjes ook nog wel met jou gesproken
grappig .

Een vriend van me kwam gisteren ook nog een bekende tegen, ik stond er toevallig ook bij.
Zegt die jongen van: hee, jij bent toch van fok en kloeken?
Mensen die mij gewoon herkennen van meerdere internetfora .
Ik heb nog steeds werkelijk geen idee wie dat is, beetje jammer...
pi_21015585
hello hello! Wie heeft er nog eerstejaarsboeken bedrijfswetenschappen voor mij? de 14e ga ik verhuizen!
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_21033578
Voor degenen die nog een kamer zoeken: ik zag daarnet een klein briefje van een kamerzoeker hangen op de pinautomaat bij het Erasmus. Vond ik een briljante zet! Sowieso effe briefjes ophangen op pinautomaten op campus en in de stad, en op de prikborden in de cafe's!
pi_21033696
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 16:16 schreef thaleia het volgende:
Voor degenen die nog een kamer zoeken: ik zag daarnet een klein briefje van een kamerzoeker hangen op de pinautomaat bij het Erasmus. Vond ik een briljante zet! Sowieso effe briefjes ophangen op pinautomaten op campus en in de stad, en op de prikborden in de cafe's!
Denk alleen niet dat je briefje dan erg lang blijft hangen .
pi_21033853
zow ik ben ook weer terug van vakantie

en ben ik al op tv geweest lexie? ik moest zo nodig weer mn klep open trekken toen meneer de tv man aan m'n vriendinnetje vroeg of ze iets vergeten was mee te nemen op vakantie.. maar ik was moe, dus het ontfloepte me dat ik m'n discman was vergeten

maar in ieder geval, mijn vakantie was heel leuk, hoe is jullie vakantie tot nu toe ?
Strawberry Flavour..
pi_21034097
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 16:31 schreef -moi- het volgende:
zow ik ben ook weer terug van vakantie

en ben ik al op tv geweest lexie? ik moest zo nodig weer mn klep open trekken toen meneer de tv man aan m'n vriendinnetje vroeg of ze iets vergeten was mee te nemen op vakantie.. maar ik was moe, dus het ontfloepte me dat ik m'n discman was vergeten

maar in ieder geval, mijn vakantie was heel leuk, hoe is jullie vakantie tot nu toe ?
Ze zenden nu steeds hetzelfde uit, maar ik heb je nog steeds niet langs zien komen .

Mijn vakantie gaat wel, tis alleen af en toe een beetje saai .
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:15:21 #133
23413 Blex
Je leeft maar één keer !
pi_21034740
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 18:28 schreef mark_dabomb het volgende:
hello hello! Wie heeft er nog eerstejaarsboeken bedrijfswetenschappen voor mij? de 14e ga ik verhuizen!
Ik ben ook opzoek naar eerstejaarsboeken bedrijfswetenschappen En ik heb een kamer, whiii!! Het is nu alleen nog te hopen dat ik er voor de intro in kan... Anders per 1 September
Student in hart en vooral nieren
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:37:30 #134
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21035191
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 16:16 schreef thaleia het volgende:
Het is wel een leuke methode, en ik heb er ook wel reacties op gehad, het is alleen zo'n tyfuswerk.
Een ronde dat ik die dingen ophing werden diezelfde dag nog alle borden weer eens schoongeveegd daar ging weer een dik uur wandelen .
En in de stad hoef je het niet te proberen die worden overal verwijderd...
Alleen in kroegen heb ik het nooit geprobeerd.
Je wordt overigens wel een vuile hond van het briefjes plakken, je gaat je concurrentie namelijk gewoon van de borden afhalen .
pi_21040061
Nou ik hoop donderdag of vrijdag de bevestigings cq. bewijs van inschrijving te ontvangen dat ik ingeloot ben, dan weet ik het tenminste écht zeker

overigens horen jullie dat later, want ik ben eerst nog een weekje weg
pi_21040537
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:18 schreef WooZ het volgende:
overigens horen jullie dat later, want ik ben eerst nog een weekje weg
dude.....New York doe je niet gek....
pi_21041406
Nou dat van die briefjes op pinautomaten zou best wel eens mee kunnen vallen hoor wat betreft het weghalen. - ook hoi ik steek hier mijn neus ook weer eens om de hoek -

Lang geleden toen ik nog tweedejaars was toen zaten we op de markt (tja intro organisatie he) en een vriendin had ter plekke briefjes gemaakt en daar met kauwgom opgehangen en we hebben de hele tijd zitten kijken en in die 2 uurtjes hebben 6 mensen er iets afgescheurd en heeft ze er zelfs een kamer aan overgehouden.
pi_21042655
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 16:43 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ze zenden nu steeds hetzelfde uit, maar ik heb je nog steeds niet langs zien komen .

Mijn vakantie gaat wel, tis alleen af en toe een beetje saai .
ik denk dat ze mij niet wilden dan

maar kom dan naar nijmegen!
Strawberry Flavour..
pi_21042844
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 23:21 schreef -moi- het volgende:

[..]

ik denk dat ze mij niet wilden dan

maar kom dan naar nijmegen!
Nou ja, L1 heeft zo'n programma van 3 minuten waarin steeds een vraag wordt gesteld aan voorbijgangers, ik denk dat je daarin verschijnt. Maar die aflevering ben ik nog niet tegengekomen.

En met de intro of zo kom ik wel weer eens richting Nijmegen .
pi_21082951
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 21:07 schreef WooZ het volgende:

[..]

hehe ik dacht al dat jij het was toen ik zag dat je op het carolus zat
ik zal der de groeten doen, je krijgt ze vast terug .
pi_21082982
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 20:01 schreef wx het volgende:

[..]

[afbeelding]

Je hebt het weer overleefd
pi_21086674
quote:
pi_21090077
ik hou m'n boeken van BW, altijd handig om later terug te bladeren enzo
Strawberry Flavour..
pi_21115396
quote:
Ik heb er misschien nog voor je, weet niet of er veel veranderd is in 4 jaar
pi_21128586
Tijd om ook maar es in deze serie topics te posten

Heb net m'n boeken van Biomedische Wetenschappen binnen gekregen... man man man, bijna alleen maar pillen van 10 cm dik

God, stay with me...
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_21128878
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 11:50 schreef rthls het volgende:
Tijd om ook maar es in deze serie topics te posten

Heb net m'n boeken van Biomedische Wetenschappen binnen gekregen... man man man, bijna alleen maar pillen van 10 cm dik

God, stay with me...
schijnt een moeilijke studie te zijn... zeker als je liever geneeskunde had gedaan maar uitgeloot was en dus maar Biomedische Wetenschappen bent gaan doen
pi_21129459
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 10:34 schreef wx het volgende:

[..]

Ik heb er misschien nog voor je, weet niet of er veel veranderd is in 4 jaar
Dat weet ik ook niet Als ik de boekenlijst krijg zal ik is contact met je opnemen

GIster in me kamertje geweest en alles schoongemaakt en alvast wat kasten in elkaar gezet!

Aanstaande zaterdag ga ik helemaal over
pi_21319829
het topic is wel dood he

maarr m'n internet doet het weer! yeah
Strawberry Flavour..
pi_21320002
Komt wel weer als de colleges beginnen.......

Voor degene die zich trouwens komend jaar niet willen vervelen staan op www.partyRUN.tk alle feesten op die er in Nijmegen worden gegeven. Ook die tijdens de intro.

Gaat vast wel weer leven Nijmegen!
pi_21327110
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 11:00 schreef Dulcis het volgende:

Komt wel weer als de colleges beginnen.......

Voor degene die zich trouwens komend jaar niet willen vervelen staan op www.partyRUN.tk alle feesten op die er in Nijmegen worden gegeven. Ook die tijdens de intro.

Gaat vast wel weer leven Nijmegen!
die site is wel heel erg op Mycelium gericht. CommunicatieWetenschap-achtergrond??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')