WTF, jij bent de vriend van Ans, LOLquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:59 schreef L-mo het volgende:
[..]
hé ine ut helliemond![]()

grappigquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:07 schreef WooZ het volgende:
[..]
WTF, jij bent de vriend van Ans, LOL
doe der ff de groeten van mij (=Wouter), die moet ze nog wel kennen
dan moet je juul, claus en anne ook wel kennen, en dan heb ik op een aantal feestjes ook nog wel met jou gesproken![]()

Denk alleen niet dat je briefje dan erg lang blijft hangenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:16 schreef thaleia het volgende:
Voor degenen die nog een kamer zoeken: ik zag daarnet een klein briefje van een kamerzoeker hangen op de pinautomaat bij het Erasmus. Vond ik een briljante zet! Sowieso effe briefjes ophangen op pinautomaten op campus en in de stad, en op de prikborden in de cafe's!

Ze zenden nu steeds hetzelfde uit, maar ik heb je nog steeds niet langs zien komenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:31 schreef -moi- het volgende:
zow ik ben ook weer terug van vakantie![]()
en ben ik al op tv geweest lexie?ik moest zo nodig weer mn klep open trekken toen meneer de tv man aan m'n vriendinnetje vroeg of ze iets vergeten was mee te nemen op vakantie.. maar ik was moe, dus het ontfloepte me dat ik m'n discman was vergeten
![]()
maar in ieder geval, mijn vakantie was heel leuk, hoe is jullie vakantie tot nu toe?

Ik ben ook opzoek naar eerstejaarsboeken bedrijfswetenschappenquote:Op maandag 2 augustus 2004 18:28 schreef mark_dabomb het volgende:
hello hello! Wie heeft er nog eerstejaarsboeken bedrijfswetenschappen voor mij? de 14e ga ik verhuizen!

Het is wel een leuke methode, en ik heb er ook wel reacties op gehad, het is alleen zo'n tyfuswerk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:16 schreef thaleia het volgende:
Voor degenen die nog een kamer zoeken: ik zag daarnet een klein briefje van een kamerzoeker hangen op de pinautomaat bij het Erasmus. Vond ik een briljante zet! Sowieso effe briefjes ophangen op pinautomaten op campus en in de stad, en op de prikborden in de cafe's!

dude.....New Yorkquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:18 schreef WooZ het volgende:
overigens horen jullie dat later, want ik ben eerst nog een weekje weg![]()

ik denk dat ze mij niet wilden danquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:43 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ze zenden nu steeds hetzelfde uit, maar ik heb je nog steeds niet langs zien komen.
Mijn vakantie gaat wel, tis alleen af en toe een beetje saai.

Nou ja, L1 heeft zo'n programma van 3 minuten waarin steeds een vraag wordt gesteld aan voorbijgangers, ik denk dat je daarin verschijnt. Maar die aflevering ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:21 schreef -moi- het volgende:
[..]
ik denk dat ze mij niet wilden dan
maar kom dan naar nijmegen!

hehe ik dacht al dat jij het was toen ik zag dat je op het carolus zatquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:07 schreef WooZ het volgende:
[..]
WTF, jij bent de vriend van Ans, LOL
doe der ff de groeten van mij (=Wouter), die moet ze nog wel kennen
dan moet je juul, claus en anne ook wel kennen, en dan heb ik op een aantal feestjes ook nog wel met jou gesproken![]()

quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:28 schreef mark_dabomb het volgende:
hello hello! Wie heeft er nog eerstejaarsboeken bedrijfswetenschappen voor mij? de 14e ga ik verhuizen!

Ik heb er misschien nog voor je, weet niet of er veel veranderd is in 4 jaarquote:Op maandag 2 augustus 2004 18:28 schreef mark_dabomb het volgende:

schijnt een moeilijke studie te zijn... zeker als je liever geneeskunde had gedaan maar uitgeloot was en dus maar Biomedische Wetenschappen bent gaan doenquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:50 schreef rthls het volgende:
Tijd om ook maar es in deze serie topics te posten
Heb net m'n boeken van Biomedische Wetenschappen binnen gekregen... man man man, bijna alleen maar pillen van 10 cm dik
God, stay with me...

Dat weet ik ook nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:34 schreef wx het volgende:
[..]
Ik heb er misschien nog voor je, weet niet of er veel veranderd is in 4 jaar

die site is wel heel erg op Mycelium gericht. CommunicatieWetenschap-achtergrond??quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:00 schreef Dulcis het volgende:
Komt wel weer als de colleges beginnen.......
Voor degene die zich trouwens komend jaar niet willen vervelen staan op www.partyRUN.tk alle feesten op die er in Nijmegen worden gegeven. Ook die tijdens de intro.
Gaat vast wel weer leven Nijmegen!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |