Jij keek toch nooit TVquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Shin moet nu eigenlijk even Ned. 3 kijken. Keuringsdienst van Waarde over de Mac!
Hoe? waarom?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:38 schreef Jumparound het volgende:
![]()
*nog na hijgt*
Ik wilde even zappen, maar nu zit mijn knopje vast en ben ik verplicht Ned. 3 aan het kijken.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij keek toch nooit TV
Ik zit het ook te kijken![]()
Hard gefietstquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoe? waarom?
Dat kan je ook tijdens/na je keizersnede laten doen hoor, net zo makkelijkquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Heijx: herinner me niet aan dat gruwelijke programma ja!
Help me even herinneren dat ik morgen ga informeren naar sterilistatie
Jeetje... tis toch niks met die kopkippen... dan is scharrelvlees toch een mooier alternatiefquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wilde even zappen, maar nu zit mijn knopje vast en ben ik verplicht Ned. 3 aan het kijken.![]()
Maar wel leuk, dit programma, haha, jammer dat Shinnekop er niet is!
ja ik ben nu toch echt voorgoed van de Mac kipnuggets afquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jeetje... tis toch niks met die kopkippen... dan is scharrelvlees toch een mooier alternatief
Ik wil ook sportief zijn... ik zoek nog een oude fiets om het op te lerenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:42 schreef Jumparound het volgende:
Hard gefietst
* Shark.Bait is zoooo sportief
Grapjas... ik wil vannacht ook nog enigszins kunnen slapen jaquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat kan je ook tijdens/na je keizersnede laten doen hoor, net zo makkelijk![]()
da's begrijpelijk ...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:44 schreef Duderinnetje het volgende:
ja ik ben nu toch echt voorgoed van de Mac kipnuggets af![]()
Tskquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik wil ook sportief zijn... ik zoek nog een oude fiets om het op te leren
Gezien jouw leeftijd raad ik je aan eens wat vaker rond te hangen bij de naburige aanleunwoningen danquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik wil ook sportief zijn... ik zoek nog een oude fiets om het op te leren
Je wilt dus geen details over mijn 4 keizersnedes?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Grapjas... ik wil vannacht ook nog enigszins kunnen slapen ja![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gezien jouw leeftijd raad ik je aan eens wat vaker rond te hangen bij de naburige aanleunwoningen dan![]()
Vier???? OMG....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Je wilt dus geen details over mijn 4 keizersnedes?![]()
Asjemenou!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, want op die van jou was ik uitgekekenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Gezien jouw leeftijd raad ik je aan eens wat vaker rond te hangen bij de naburige aanleunwoningen dan![]()
Op mijn naburige aanleunwoningen?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, want op die van jou was ik uitgekeken![]()
Nee hoor.. ik zocht een buurt met jongere vrouwenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Op mijn naburige aanleunwoningen?
zeg, heb je de oudjes hier in de buurt nou ook al lastig gevallen?![]()
Hm, dan is je ingang nog wel als van een maagd heb ik me laten vertellenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat deed je dan bij die aanleunwoningen hier??quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee hoor.. ik zocht een buurt met jongere vrouwen
Lekker strak is nooit weg.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hm, dan is je ingang nog wel als van een maagd heb ik me laten vertellen
Ik heb er in ieder geval geen 'holle bomen' klachten over gehoordquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hm, dan is je ingang nog wel als van een maagd heb ik me laten vertellen
Zielige kippen vol groeihormonen, die dus ook in jouw lijf belanden. Gevolg: je raakt er aan verslaafd en als je er veel van eet is dat puur ongezond.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:03 schreef Sandertje21 het volgende:
En wat hebben ze allemaal gevonden bij de mac?
Ik heb hier geen TV, vandaar.
Groeihormonen! Dat verklaart zijn lengte!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zielige kippen vol groeihormonen, die dus ook in jouw lijf belandden. Gevolg: je raakt er aan verslaafd en als je er veel van eet is dat puur ongezond.
Waar zit jij eigenlijk dan, dat je geen tv hebt?
Vanuit commercieel oogpunt slim gedaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zielige kippen vol groeihormonen, die dus ook in jouw lijf belandden. Gevolg: je raakt er aan verslaafd en als je er veel van eet is dat puur ongezond.
Waar zit jij eigenlijk dan, dat je geen tv hebt?
ik was de weg ff kwijtquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat deed je dan bij die aanleunwoningen hier??![]()
![]()
ik was mooi adremmer dan je dacht he, zo net! sliep uit sliep uit![]()
Ach, je zocht verzorginghuis Avondzon? Had dat dan gezegd lieffie. Straat uit, linksaf en dan de derde straat links in. Daar bij die parkeervakjes voor de rollators moet je zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik was de weg ff kwijt
Hoi Bengeltje.. ik ga iets anders doen... al die steken onder waterquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
* plattegrond is handig Sharky
alleen er staan geen kruisjes bij aanleunwoningen
Doen ze je plagen jongen? Kom maar ff uithuilen bij de ouwe fiets hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi Bengeltje.. ik ga iets anders doen... al die steken onder water
Groot gelijk Luquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:06 schreef Lula het volgende:
hehe ik zit nu pas.
telefoontjes, huishoudelijk werk enzo. En nu blijf ik op mijn gat zitten
Heu.. gekkie, waren gewoon plagerijen boven water door een stel oude fietsen hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi Bengeltje.. ik ga iets anders doen... al die steken onder water
Waarom zouden ze je weigeren dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:23 schreef heijx het volgende:
* doet een rondedansje omdat zijn aanvraag voor ADSL geaccepteerd is.
Over een week gaan ze voor me aan het werk.![]()
Nou hoor....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Groeihormonen! Dat verklaart zijn lengte!
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:23 schreef heijx het volgende:
* doet een rondedansje omdat zijn aanvraag voor ADSL geaccepteerd is.
Over een week gaan ze voor me aan het werk.![]()
Ook mac verslaafd? ikke duidelijk nietquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou hoor....![]()
Jij kan onmogelijk ooit ook maar zelfs aan een Mac maaltijd geroken hebbenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ook mac verslaafd? ikke duidelijk niet
Nee joh... errug veel kip gegeten in de van groeihormonen vergeven jaren 70. Best lekkel trouwens!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ook mac verslaafd? ikke duidelijk niet
Doe mij maar gewone friet van de friettentquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij kan onmogelijk ooit ook maar zelfs aan een Mac maaltijd geroken hebben![]()
welke cupmaat heb je dan? je schijnt er ook enorme tieten van te krijgenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee joh... errug veel kip gegeten in de van groeihormonen vergeven jaren 70. Best lekkel trouwens!
Kom ze maar voelen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
welke cupmaat heb je dan? je schijnt er ook enorme tieten van te krijgen
Hoi Maeryckequote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
welke cupmaat heb je dan? je schijnt er ook enorme tieten van te krijgen
Er zat 12 dagen na officiële einde van Planet nog een signaal op de lijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:25 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze je weigeren dan?
Ik lijk niet eens op d'r.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoi Maerycke
Huh, Pea? Waar zag jij Maerycke dan?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
Willen jullie weten hoe het is om een 'leven' (vies woord!) te hebben?
[L-e-v-e-n]
En toen... ehm... toen toch maar weer even de PC aangezet, ik ging trillen
Ja dat kan ik toch niet wetenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik lijk niet eens op d'r.
Wellusquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat kan ik toch niet weten![]()
Ja maar, ja maar, dan kun je toch nog wel op Marycke líjken?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wellus
Lees nog maar eens opnieuw het stukje waar Pea op reageerde. Daar staat toch echt MIJN naam
Oh, you silly!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:55 schreef heijx het volgende:
[..]Ik ben trots op je!
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt niet hoor! Ik heb heren billen, en (een stevige) cup AA. Maerycke vast niet!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dan kun je toch nog wel op Marycke líjken?
feauteauquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Echt niet hoor! Ik heb heren billen, en (een stevige) cup AA. Maerycke vast niet!
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
feauteau
...en ze houdt het nog kort ook.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, you silly!
Zwaait weer af!to all!
Bright heeft wat wij ontberen: disciplinequote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:20 schreef heijx het volgende:
[..]
...en ze houdt het nog kort ook.![]()
![]()
Trusten Heldereoogjes.
Ik topless, jij topless. Desnoods plaats ik m wel voor je.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee, je lijkt niet op Maerycke
En ik weet helegaar niet hoe een plaatje te plaatsen, dus ik kan geen wederdienst verrichtenJe snuffelt maar even tussen de BBQ-foto's hoor, voor een indruk.
Al lijk ik volgens mij ook niet op maerycke, die heeft krullen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik topless, jij topless. Desnoods plaats ik m wel voor je.
Schijterdquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Hee B! Plaats jij ook eens een feateau...?
@Ronald: Haha, you wish. Ga een beetje met mijn blote tieten op Fok staan zeg!
waar is B?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Hee B! Plaats jij ook eens een feateau...?
Het gaat me juist om die indruk. Of eigenlijk een indruk van de afdruk van die tepels. En daarvoor heb ik dus die tepels nodig.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Mèn, mijn memmen hingen er half uit tijdens de BBQ. Ik vind het wel even voldoende hoor. Het gaat toch om de indruk? Denk er een stel tepels bij en you do the math.
D., B., het zijn beide cupmaten he?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waar is B?
zou wel willen, maar picserver is downquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
D., B., het zijn beide cupmaten he?
Maar bedoelde jou hier uiteraard![]()
Ja maar ik heb ze zelf nodig vanavond, sorryquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het gaat me juist om die indruk. Of eigenlijk een indruk van de afdruk van die tepels. En daarvoor heb ik dus die tepels nodig.
![]()
Een goedenavond! Alles goed?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:41 schreef Evie het volgende:
elleuh
G'day lady!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:44 schreef Evie het volgende:
[..]
hoi
Ook een goede avond toegewenst! Gaat wel, alles goed met jou?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een goedenavond! Alles goed?
Mij docht dat RV slechts een fotokopie nodig had, niet de originelen. ;-)quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ze zelf nodig vanavond, sorry![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zou wel willen, maar picserver is down
Zeg smart ass... jij wilde nog eens komen BBQ-en?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:48 schreef heijx het volgende:
[..]
Mij docht dat RV slechts een fotokopie nodig had, niet de originelen. ;-)
* Duderinnetje is overigens druk aan het hoofdrekenen.![]()
Hangt van je tijdzone af. In Oz is het net ochtendquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, good eviening
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bright heeft wat wij ontberen: discipline![]()
Daar rekende ik eigenlijk wel op, ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg smart ass... jij wilde nog eens komen BBQ-en?![]()
hier is het bedtijd hoor ik netquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hangt van je tijdzone af. In Oz is het net ochtend![]()
Dat klinkt niet heel erg vrolijk?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Ook een goede avond toegewenst! Gaat wel, alles goed met jou?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En nu echt welterusten!
Bright, jij lurkertquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En nu echt welterusten!
Gechanteerd met een hamburger...quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Truste ook D.Rose!
@Heijx: hou jij dan eens even heeeel snel je grote mond!! (ja nu durf ik wel, nu ik een zweepje heb!)
Die zit te hoofdrekenen. Ik hoor alleen zijn hersens maar krakenquote:Op woensdag 14 juli 2004 00:03 schreef Lula het volgende:
mooi zo Dude
is Heijx al aan het snurken?
nouHOU!!!quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:03 schreef Lula het volgende:
mooi zo Dude
is Heijx al aan het snurken?
Oh sorry je bent nog wakkerquote:Op woensdag 14 juli 2004 00:06 schreef heijx het volgende:
[..]
nouHOU!!!![]()
Valt nog niet mee, rekenen op een nieuwe barbecue en het delen van borsten.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die zit te hoofdrekenen. Ik hoor alleen zijn hersens maar kraken![]()
Life 's a bitch and then you marry one. Maar in jouw geval: and then you marry an voloptuous Brazillian girl!quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:05 schreef heijx het volgende:
[..]
Gechanteerd met een hamburger...![]()
multi-threadingquote:Op woensdag 14 juli 2004 00:09 schreef heijx het volgende:
[..]
Valt nog niet mee, rekenen op een nieuwe barbecue en het delen van borsten.![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Life 's a beach and then you marry a voluptuous Brazillian girl!
quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:09 schreef heijx het volgende:
[..]
Valt nog niet mee, rekenen op een nieuwe barbecue en het delen van borsten.![]()
Maar dan niet daar gaan wonen he?quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:11 schreef heijx het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik had ook optellen kunnen zeggen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Delen van borsten... of je zit te denken aan dissectie, wat erg bloederig is, of je bedoelt dat alle aanwezige dames dan twee man toebedeeld krijgen![]()
Ik wilde net vragen hoeveel jij al op had vanavond.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Barzilië...
Ja, nee, dat was dan weer zó dubbelzinnig geweest... dat was hier niet in goede aarde gevallenquote:Op woensdag 14 juli 2004 00:15 schreef heijx het volgende:
[..]
Ik had ook optellen kunnen zeggen.Maar aftrekken en worteltrekken had meteen weer zo stigmatiserend gewerkt voor dit topic.
Schijnt een paar dagen in je bloed te blijven zittenquote:Op woensdag 14 juli 2004 00:18 schreef heijx het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen hoeveel jij al op had vanavond.Ik zie namelijk een dalende lijn...
![]()
Eskaardbeeb!quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:19 schreef Eska het volgende:
Kan ik nog even komen buurten?
Of is het feest al weer over?
Precies op wélk moment vanavond kwam deze gedachte in je op?quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:18 schreef RonaldV het volgende:
Ik moest gelijk ergens aan denken
[afbeelding]
Ja, dat zijn twee wel zo enorme pluspunten, daar kan geen werkgever omheen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:18 schreef RonaldV het volgende:
Ik moest gelijk ergens aan denken
[afbeelding]
Precies toen ik het mailtje opende waar ie instond. Wat weer gebeurde vlak nadat ik een linkje had geklikt.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Precies op wélk moment vanavond kwam deze gedachte in je op?![]()
![]()
Ik weet nu al: Barzilië wordt mijn favoriete vakantieland ... burb...quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:22 schreef heijx het volgende:
[..]
Eskaardbeeb!![]()
Het is hier nog gezellie heur.![]()
We zitten op het strand in Barzilië.
daar moet je eigenlijk in drievoud schriftelijk toestemming voor vragen, maar oké: het mag.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:26 schreef RonaldV het volgende:
Ladies, gent, ik ben aan het inkakken. Ik ga me naar boven slepen nu het nog kan. Mag ik U allen een genoegzaam verder verpozen toewenschen?
Dat mag.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:26 schreef RonaldV het volgende:
Ladies, gent, ik ben aan het inkakken. Ik ga me naar boven slepen nu het nog kan. Mag ik U allen een genoegzaam verder verpozen toewenschen?
*Jaloers is... even voor de zekerheid boven gaat kijken.... nope geen Arty*quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:30 schreef Eska het volgende:
Ik ben even een beebje uit bed aan 't halen. Maar ook zo weer terug heur.
Ehm....zonder verder iemand tekort te willen doen....quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
*Jaloers is... even voor de zekerheid boven gaat kijken.... nope geen Arty*![]()
Nee! Nee! Zeg me dat het niet waar is! Arty is bij jou??? Kijk ik gun je zijn vingervlugheid, alle moois moet gedeeld en zo...quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:37 schreef Eska het volgende:
[..]
Ehm....zonder verder iemand tekort te willen doen....
Naja, laat ook maar.
Ah, gelukkig las ik deez' peaust nog net op tijd....bespaart mij weer een uitvoerige, ingewikkelde reactie op de vorigequote:Op woensdag 14 juli 2004 00:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb dan wel geen beebje, maar wel vijf vuilniszakken die nu even naar buiten moeten. Dus brb...
Safed bij het afval, zoiets?quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:48 schreef Eska het volgende:
[..]
Ah, gelukkig las ik deez' peaust nog net op tijd....bespaart mij weer een uitvoerige, ingewikkelde reactie op de vorige
eh..ja....quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:51 schreef Eska het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
in American Football heet zoiets een 'Sack'.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Safed bij het afval, zoiets?
![]()
Andermaal tot ziens! Wij ruimen het strandje van Barzilië zo wel op heur!quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:57 schreef heijx het volgende:
[..]
eh..ja....
Spiekt vlug boven......
Inkakken ja. Dat is het. En discipline en zo...
ennieweej, ik was naar bed aan het gaan, wilde ik zeggen.![]()
![]()
Trusten iedermaal....![]()
Thank you for sharing. In Duderiaans heet zo iets: "Dat klote afval moet elke week weer naar buiten ik wil een vent ja!"quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:58 schreef heijx het volgende:
[..]
in American Football heet zoiets een 'Sack'.![]()
Jah. Hele strategische move, zeg maar.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Safed bij het afval, zoiets?
![]()
En niet eens bewustquote:Op woensdag 14 juli 2004 01:03 schreef Eska het volgende:
[..]
Jah. Hele strategische move, zeg maar.
Zow, net weer thuis. En wat ziet mijn lodderig oog ? Er wordt zowaar over mij geklept terwijl ik d'r zelf niet bij ben...quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee! Nee! Zeg me dat het niet waar is! Arty is bij jou??? Kijk ik gun je zijn vingervlugheid, alle moois moet gedeeld en zo...
Maar toch![]()
Des te mooier.quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:06 schreef Duderinnetje het volgende:
En niet eens bewust![]()
Kejje nagaanquote:Op woensdag 14 juli 2004 01:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zow, net weer thuis. En wat ziet mijn lodderig oog ? Er wordt zowaar over mij geklept terwijl ik d'r zelf niet bij ben...
En da's nog maar en plein public...
En het wordt al maar mooier ookquote:Op woensdag 14 juli 2004 01:08 schreef Eska het volgende:
[..]
Des te mooier.![]()
Mèn, het leven is zó mooi!![]()
Hai!quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:08 schreef ArtyShock het volgende:
Zow, net weer thuis. En wat ziet mijn lodderig oog ? Er wordt zowaar over mij geklept terwijl ik d'r zelf niet bij ben...
En da's nog maar en plein public...
Neu, want die heb jij hem straks al onder vier eugen verteld...quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:14 schreef Eska het volgende:
[..]
Hai!
De rest wil je niet weten, geleuf me.
Ha ! Eska mocht het willen. Ik heb mijn muze reeds gevonden. Ja... vaker gezegd. Weet ik. Maar nu echtquote:Op woensdag 14 juli 2004 01:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Kejje nagaan![]()
Maar het was louter positief hoor. Alleen een béétje jammer dat je vanavond Eska verkoos boven mij.
Maar goed, laat ik daar gewoon overheen stappen. Een pianist heb je nooit voor jezelf alleen, zeggen ze wel eens.![]()
Hai yourselfquote:Op woensdag 14 juli 2004 01:14 schreef Eska het volgende:
Hai!
De rest wil je niet weten, geleuf me.
Hoe lang is 't nog wachten denk je, voor het hoogtepunt?quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:13 schreef Duderinnetje het volgende:
En het wordt al maar mooier ook![]()
Damn, ik pleng even een traantje nu van pure ontroering over het feest dat leven heet...
Eén of ander studentikoos snollebolletje in het Grunse zeker (*vis vis*)quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:15 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ha ! Eska mocht het willen. Ik heb mijn muze reeds gevonden. Ja... vaker gezegd. Weet ik. Maar nu echt![]()
Pianist. What's in a name... Ik speel ook andere instrumenten hoor.
Ik geleuf dat ik het met een paar minuutjes live ga bereiken hier heur!quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:18 schreef Eska het volgende:
[..]
Hoe lang is 't nog wachten denk je, voor het hoogtepunt?
Het wordt steeds mooier. D'r is ook al jaloezie in het spel !quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Neu, want die heb jij hem straks al onder vier eugen verteld...
Jeu neumt deuze heikele kweustie een seup????quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het wordt steeds mooier. D'r is ook al jaloezie in het spel !
The plot thickens...
Plot ? Oh nee, die zit niet in goedkope soaps...
Hey, speak for yourself! Of deed je dat juist?quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:15 schreef ArtyShock het volgende:
Ha ! Eska mocht het willen. Ik heb mijn muze reeds gevonden. Ja... vaker gezegd. Weet ik. Maar nu echt![]()
Pianist. What's in a name... Ik speel ook andere instrumenten hoor.
Hey zeg! Als we niet uutkieken vervallen we in herhalingen!quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:17 schreef ArtyShock het volgende:
Hai yourself
Ik geloof je, maar geleuf je niet
Die rol is al aan iemand anders voorbehouden.
Euw! Ik wacht nog euven.quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik geleuf dat ik het met een paar minuutjes live ga bereiken hier heur!
Jij hebt het maar goed heur. Hij zet zeker ook elke week de vuilnis buiten? Zucht... zó mooi en ik kan er slechts over dromenquote:Op woensdag 14 juli 2004 01:24 schreef Eska het volgende:
[..]
Hey, speak for yourself! Of deed je dat juist?
Naja, ik vind het allemaal helegaar oké heur. Mijn muze ligt het bed voor te verwarmen, en dat dat doet hij heel niet slecht.
Waarom een jonge lokale verwaande hittepetit als je een in de bloei van haar leven zijnde 's Gravenhaagse ervaren deerne aan de haak kan slaan...quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Eén of ander studentikoos snollebolletje in het Grunse zeker (*vis vis*)
O welke andere instrumenten dan? Om even met een plaatsgenoot van je te spreken:
*Vertelvertel!*![]()
Eut keumt er beuna aan... ik voel het keumen nu... wacht even heur... nu ebt heut weur een beutje weg...quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:26 schreef Eska het volgende:
[..]
Euw! Ik wacht nog euven.
Nou dat ben ik dan niet... heb je niet gezien in mijn uren van allesverzengende verlangen vanavond...quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Waarom een jonge lokale verwaande hittepetit als je een in de bloei van haar leven zijnde 's Gravenhaagse ervaren deerne aan de haak kan slaan...
Welke instrumenten ? Pff, alles met knopjes eigenlijk wel, en daarvoor vooral bedreven in het klokkenspel...
Voor de kijkbuiskindertjes een soap, voor de hoofdrolspelers een zaak waar het leven van afhangt...quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Jeu neumt deuze heikele kweustie een seup????![]()
Jah, dat is één van zijn veule kwantikwaliteuten.quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Jij hebt het maar goed heur. Hij zet zeker ook elke week de vuilnis buiten? Zucht... zó mooi en ik kan er slechts over dromen![]()
U was beiaardier, maar heeft zich omgeschoold tot het modernere toetsenbord?quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Welke instrumenten ? Pff, alles met knopjes eigenlijk wel, en daarvoor vooral bedreven in het klokkenspel...
Damn, dat gevoel is geheel wederzijds hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou dat ben ik dan niet... heb je niet gezien in mijn uren van allesverzengende verlangen vanavond...![]()
Euw....quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Eut keumt er beuna aan... ik voel het keumen nu... wacht even heur... nu ebt heut weur een beutje weg...
Möt kökböskindertjes höb ik wönig öp! Jij bönt vör mij een höfdrolspölertquote:Op woensdag 14 juli 2004 01:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Voor de kijkbuiskindertjes een soap, voor de hoofdrolspelers een zaak waar het leven van afhangt...
Die hete aardappel zit zo diep dat je haast in het Knäckebröds gaat spreken...
Hee, maar ik kan ook vuilnis buiten zetten ! Van het weekend nog geprobeerd en dat ging echt prima.quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:33 schreef Eska het volgende:
Jah, dat is één van zijn veule kwantikwaliteuten.
En hij houdt de draken beuten!
Maar dreumen is ook fijn!
Ik dreum me een ongeleuk, meur de meuste dreumen bleuken bedreug, heurde ik leutst een bepeulde goedverkeupende veulkszangeur zingen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:33 schreef Eska het volgende:
[..]
Jah, dat is één van zijn veule kwantikwaliteuten.
En hij houdt de draken beuten!
Maar dreumen is ook fijn!
Verslik je niet in de droge kruimels ! Ik woon nou eenmaal niet om de hoek en dan zou mond op mond wel eens te laat kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Möt kökböskindertjes höb ik wönig öp! Jij bönt vör mij een höfdrolspölert![]()
Ja euh, menneer, jij was toch zo drukdrukdruk en o wat heb ik een sociaal leven? Aan mij ligt het helegaar niet heur!quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Damn, dat gevoel is geheel wederzijds hoor.
Hoe bedoel je gemiste kansen.
Kijk Dudie....hij wil je echt!quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:35 schreef ArtyShock het volgende:
Hee, maar ik kan ook vuilnis buiten zetten ! Van het weekend nog geprobeerd en dat ging echt prima.
En jullie hebben draken ? Of zijn de schoonouders op bezoek...
Correct. Ik doe ook alleen nog maar privéoptredensquote:Op woensdag 14 juli 2004 01:33 schreef Duderinnetje het volgende:
U was beiaardier, maar heeft zich omgeschoold tot het modernere toetsenbord?
Helicopteur?quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Verslik je niet in de droge kruimels ! Ik woon nou eenmaal niet om de hoek en dan zou mond op mond wel eens te laat kunnen zijn.
How's that voor soap drama...
Deu's al weur van een peusje tereug heu, moet je neut geleuven heur.quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik dreum me een ongeleuk, meur de meuste dreumen bleuken bedreug, heurde ik leutst een bepeulde goedverkeupende veulkszangeur zingen.
Maar dezelfde betrouwbare bron zong ook dat ze eens in de zoveel tijd uitkomen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik dreum me een ongeleuk, meur de meuste dreumen bleuken bedreug, heurde ik leutst een bepeulde goedverkeupende veulkszangeur zingen.
Das logies in de mannewereld. Gewoon, maakt niet uit wanneer, de vuilnis bij de lantaarnpaal zetten ('kijk mij eens')quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:40 schreef Eska het volgende:
[..]
Kijk Dudie....hij wil je echt!
maar waarom zou je zoiets in 't weekend willen doen
En nou ja, ik heb hier nog nooit een draak binnen gezien. Hij houdt ze dus goed buiten!
En of ik het druk heb ! Naast de hele dag aan jou denken wordt er op m'n werk verwacht dat ik me ook nog aan allerlei planningen ga houden. Ja hé, ik ben superman niet (*vis* *vis*)quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja euh, menneer, jij was toch zo drukdrukdruk en o wat heb ik een sociaal leven? Aan mij ligt het helegaar niet heur!
Jeu... jeu... ik veul een heugtepeunt nu. Als een reulende deunder keumt 'ie mijn leuven (mooie stad trouwens!!) binnen reulen.... jeu jeu.....quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:35 schreef Eska het volgende:
[..]
Euw....
En heu is 't neu deun?
Steuntje neudig?
O nee? waarom deed je dan dat capeje om zaterdagnachtquote:Op woensdag 14 juli 2004 01:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En of ik het druk heb ! Naast de hele dag aan jou denken wordt er op m'n werk verwacht dat ik me ook nog aan allerlei planningen ga houden. Ja hé, ik ben superman niet (*vis* *vis*)
Oh, is zeker waar. We zijn gek op egostrelende complimentjes. Kunnen we weer tijden mee vooruit.quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:43 schreef Eska het volgende:
Deu's al weur van een peusje tereug heu, moet je neut geleuven heur.Zéú euchterheuld.
Dreumen is zeu feun.
Zeu willen euk greug deut je van zeu dreumt. Zeun zeu geveulig veur.
Tja de lust wil is er wel hè. En verder komen ze te snel niet....quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Das logies in de mannewereld. Gewoon, maakt niet uit wanneer, de vuilnis bij de lantaarnpaal zetten ('kijk mij eens')
En dan als vrouw in het holst van de nacht in je ponnetje de boel maar weer binnenhalen omdat de wagen pas woensdagmorgen komt![]()
Helemaal geen capeje om gehad. Was wel de bedoeling, maar 't is d'r nooit van gekomenquote:Op woensdag 14 juli 2004 01:51 schreef Duderinnetje het volgende:
O nee? waarom deed je dan dat capeje om zaterdagnacht![]()
Euven als vreuwen onder euns (meneur Knäckerbröd versteud ons toch neut): Willen meunen echt dat je van ze dreumt? Kunnen ze weul geveulig veur zijn, maar wat leuvert het eup??quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:43 schreef Eska het volgende:
[..]
Deu's al weur van een peusje tereug heu, moet je neut geleuven heur.Zéú euchterheuld.
Dreumen is zeu feun.
Zeu willen euk greug deut je van zeu dreumt. Zeun zeu geveulig veur.
Meui! Geud gedeun!quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Jeu... jeu... ik veul een heugtepeunt nu. Als een reulende deunder keumt 'ie mijn leuven (mooie stad trouwens!!) binnen reulen.... jeu jeu.....
Euhw... whoeps... was tie.![]()
En nu een![]()
Timing is vaak niet mannen kun sterkste punt. Soms moet je al blij zijn met de goede bedoelingen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Das logies in de mannewereld. Gewoon, maakt niet uit wanneer, de vuilnis bij de lantaarnpaal zetten ('kijk mij eens')
En dan als vrouw in het holst van de nacht in je ponnetje de boel maar weer binnenhalen omdat de wagen pas woensdagmorgen komt![]()
O dan was het mijn clitorishood om je schouders!quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Helemaal geen capeje om gehad. Was wel de bedoeling, maar 't is d'r nooit van gekomen
Leuster....quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Euven als vreuwen onder euns (meneur Knäckerbröd versteud ons toch neut): Willen meunen echt dat je van ze dreumt? Kunnen ze weul geveulig veur zijn, maar wat leuvert het eup??
Rollende donder. Sure. Meer een trillende penlite zal je bedoelen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Jeu... jeu... ik veul een heugtepeunt nu. Als een reulende deunder keumt 'ie mijn leuven (mooie stad trouwens!!) binnen reulen.... jeu jeu.....
Euhw... whoeps... was tie.![]()
En nu een![]()
Arty kan het nog eurdig uitsteulen heur, dat keumen. Niks mis meu. Wacht er nog eup! Dat is pas een leung veurspeul neutweur?quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:52 schreef Eska het volgende:
[..]
Tja de lust wil is er wel hè. En verder komen ze te snel niet....
En jij vraagt je nog steeds af waar die spierpijn vandaan komt ?quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:57 schreef Duderinnetje het volgende:
O dan was het mijn clitorishood om je schouders!
Leuke (maar vooral matige) grap ja. Sorry.
Ja zeg, wrijf het er nog even in...quote:Op woensdag 14 juli 2004 02:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Arty kan het nog eurdig uitsteulen heur, dat keumen. Niks mis meu. Wacht er nog eup! Dat is pas een leung veurspeul neutweur?![]()
Jij wilt ook alles wat mooi en teer is tot techniek terugbrengen he?quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Rollende donder. Sure. Meer een trillende penlite zal je bedoelen.
Smokey if you got'em
quote:Op woensdag 14 juli 2004 02:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Arty kan het nog eurdig uitsteulen heur, dat keumen. Niks mis meu. Wacht er nog eup! Dat is pas een leung veurspeul neutweur?![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2004 02:03 schreef ArtyShock het volgende:
Ja zeg, wrijf het er nog even in...
Niet dat dat hielp, maar goed...
De teller staat momenteel op twee. Shinadul heeft er namelijk ook één (hè was dat nou, die had ik echt niet voor mezelf besteld - uhuh). En mocht je er een voor jezelf online willen bestellen dan zou ik niet weten wat je krijgt als je PeucketReucket invult...quote:Op woensdag 14 juli 2004 02:01 schreef Eska het volgende:
Weut ik meu neu afvreug hèu, hoeveul menseun hebbeun er neu een PR gekreugen, en weur bleuft de meune?
euw, en heu beveult deu jeuwe, Deudeu?
Ik heup er eun, Sheunadul ook scheunt, al begreupt niemand hoe dat is gebeurd. Veurder bleuken alle dameus er al leung eun te hebben en ik achter te leupen. En heu hij beveult:quote:Op woensdag 14 juli 2004 02:01 schreef Eska het volgende:
Weut ik meu neu afvreug hèu, hoeveul menseun hebbeun er neu een PR gekreugen, en weur bleuft de meune?
euw, en heu beveult deu jeuwe, Deudeu?
Yeu neughty!quote:Op woensdag 14 juli 2004 02:03 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja zeg, wrijf het er nog even in...
Niet dat dat hielp, maar goed...
Joh, da's allemaal mannelijke onzekerheid. Doodsbenauwd dat zo'n stukkie plastic het kunstje beter verstaat dan zij.quote:Op woensdag 14 juli 2004 02:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Jij wilt ook alles wat mooi en teer is tot techniek terugbrengen he?![]()
Die penlite trilt heus niet zelf hoor. Is slecht aanvoer van energie!
Mèn!
Wel een béul gedeuld dan zeuker! Mèun...quote:Op woensdag 14 juli 2004 02:03 schreef Eska het volgende:
[..]![]()
Jeu meut eun beutje gedeuld meut ze hebbeun, als zeu zeu veurs zeun. Deu's euk weur zeu.
Geuf neut teu sneul eup heur, deu's euk weur zeu zeundeu.
Jeu....seums....een....heule....beul (niet hakken!quote:Op woensdag 14 juli 2004 02:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Wel een béul gedeuld dan zeuker! Mèun...
Meur ik geuf het neut (ook lekker op zijn tijd, maar met mate he!!) eup!
Zou kunnen. Gewoon even een mailtje sturen naar treubles@meucreuseuft.ceum. Komt alles goed.quote:Op woensdag 14 juli 2004 02:14 schreef Eska het volgende:Leugt euM euS euN pleut??
Euw, zeu deut helpeun, deunk jeu??quote:Op woensdag 14 juli 2004 02:20 schreef ArtyShock het volgende:
Zou kunnen. Gewoon even een mailtje sturen naar treubles@meucreuseuft.ceum. Komt alles goed.
Heu eun licheumquote:Op woensdag 14 juli 2004 02:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Joh, da's allemaal mannelijke onzekerheid. Doodsbenauwd dat zo'n stukkie plastic het kunstje beter verstaat dan zij.
Gelukkig heb jij dan wel weer verstand van techniek. Ik zie je al bezig met zo'n penlite
Leugt euM euS eeN pleut weuneer?quote:Op woensdag 14 juli 2004 02:14 schreef Eska het volgende:Leugt euM euS euN pleut??
quote:Op woensdag 14 juli 2004 02:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heu eun licheum
O nee, dat versta je niet.
Hé een lichaam zwoegend op of onder het jouwe, tongen verstrengeld, handen overal en nergens, vocht, tongen, smaken, viledadoekjes...
Ik ruil er mijn PR zo voor in!
Maar ja, als al het voorgaande niet voor handen is, doet mijn PR geen slecht werk!
Oeh ah maak me gék kortsluiting in de hersenstam whoepiejajee we gaan naar Zandvoort al aan de zee en nemen pockets vol rockets mee praise the lord halleluja there ís a god zo wil ik sterven en niet anders jihaaaaaa!!
Maar laat je dat niet onzeker maken zeg![]()
Inderdeud, inderdeudquote:Op woensdag 14 juli 2004 02:19 schreef Eska het volgende:
[..]
Jeu....seums....een....heule....beul (niet hakken!)....gedeuld....
Meur deun (pompom pompompompom) heub jeu weul eun schatjeu teu pakkeun heur!
Geufeuleuceuteurd!!
Jeu geut al? Das neu(k) euk wat zeug! (dat laatste kwam nu eenmaal zo uit)quote:Op woensdag 14 juli 2004 02:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]![]()
en ook![]()
Maar dames, bij het ochtendkrieken wordt er van deze man weer verwacht dat hij presteert (pun intended). Dus ik ga zo maar eens kussenwaarts.en
Ha, ik had je nieuwe sig nog niet eens gezien
Het is hoog tijd inderdaad. En mijn sig: cadeautje van Arty (Geugle er maar op, weet je wat het is)quote:Op woensdag 14 juli 2004 02:32 schreef Eska het volgende:
Damn, hoe ontnuchterend
Ja, ik heb het koud, moet zo ook eens ter bedde.
Sig van Dudie blijkt ondertitel, en ik versta 'm (helaas?) niet.
Zo, dan zal het nu zeker tijd zijn?
Hee !quote:Op woensdag 14 juli 2004 02:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jeu geut al? Das neu(k) euk wat zeug! (dat laatste kwam nu eenmaal zo uit)
En mij hier zo achterlaten? Mijn hele sig op jou aangepast en wat heb ik er aan?? Of komt Beertje Br., o nee: Botje dra weer aan?
Straks=nu. Slaap wel Eurtyquote:Op woensdag 14 juli 2004 02:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hee !Glad ijs hè...
Maar helaas. 't Is even niet anders. Life sucks, and so does...Slaap ze voor straks !
eejjjjjjjjjquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:18 schreef Jumparound het volgende:
Waar zijn Pat. en D. het is al 9:18 ffs!
*kijkt*quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:30 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen![]()
Daag ,weer weg is
onopvallende tvp![]()
het was weer gezelligquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:30 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen![]()
Daag ,weer weg is
onopvallende tvp![]()
zo ook maar ff wat eten, dan heb ik wat energie om te trainen,quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:28 schreef Jumparound het volgende:
Nope... eerst voetballen en dan lekker 2 gebakke eitjes met spek en witbrood
Donderdag weer gehakt denk ik... met andrijvie
quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:30 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen![]()
Daag ,weer weg is
onopvallende tvp![]()
Wanneer gaan wij trainenquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zo ook maar ff wat eten, dan heb ik wat energie om te trainen,
Welke sport? Hide-the-Salami ????quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:38 schreef Bengeltje het volgende:
Wanneer gaan wij trainen![]()
weer op de achtergrond gaat
hey mijn achtergrond wat doe jequote:Op woensdag 14 juli 2004 09:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Welke sport? Hide-the-Salami ????
quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij trainen![]()
weer op de achtergrond gaat
Ken je me zo slecht ?quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je bent er nog?
Salami ?quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:42 schreef Jumparound het volgende:
ik heb honger
maar niets te eten
Sounds like a planquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Salami ?
Inderdaad. Maar eenmaal gelezen weet je weer voldoendequote:Op woensdag 14 juli 2004 09:48 schreef heijx het volgende:
*meldpost*
En DudEskeriaans is wat lastig te volgen op een nuchtere woensdagmorgen....![]()
Ook, ja.quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heb jij die zaterdag nacht echt diep geslapen?
Okee.. het plaatje is nu compleet. Ik ben toch blij dat ik naar huis gegaan ben die nachtquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:55 schreef heijx het volgende:
Ook, ja.![]()
dag Bengeltjequote:Op woensdag 14 juli 2004 10:09 schreef Bengeltje het volgende:
ik ga de stad in , boek zoeken![]()
doeiii
Ehm, kan er alstublieft even uitgewijd worden?quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:55 schreef heijx het volgende:
Ook, ja.![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2004 03:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind wel dat het DudEskariaans tot erkend dialect moet worden verheven. Met eigen straatnaambordjes en een eugen eunterregionale TV-zender.
Waarvan akte.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:09 schreef Bengeltje het volgende:
ik ga de stad in , boek zoeken![]()
doeiii
quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:33 schreef D.Rose het volgende:
*maar trainen gaat
quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:27 schreef Eska het volgende:
Verder nog even met terugwerkende én vooruitwerkende kracht hoi & doei voor een ieder!
Hoi Lulaquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:35 schreef Lula het volgende:
trainse
en goedemorgen allen op deze mooie woensdagmorgen
Ja hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:23 schreef Eska het volgende:
[..]
Ehm, kan er alstublieft even uitgewijd worden?
B.v.d.
Mja.. maar ik was niet in een happy mood....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Heu.. gekkie, waren gewoon plagerijen boven water door een stel oude fietsen hoor![]()
Moet toch kunnen...
Okeequote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee, nu hou ik op hoor. je bent een jonge god die lekker kan koken! Komt best goed met je!![]()
Dat wisten we nietquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mja.. maar ik was niet in een happy mood....
[..]
Okee
quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat wisten we niet![]()
Vandaag in een betere mood? Geen ernstige zaken aan je vissekoppie hoop ik?
Vroeg slapen is niet altijd handig nee. Heb er ook wel eens een poging toe gedaan, maar het leverde me per saldo één en al vermoeidheid op. Ik ben maar gewoon weer nachtmens geworden.quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik ging gisteren om 22:00 al naar bed.. maar ik werd tegen 3:00 wakker.. nu voel ik mij nog slaperiger dan voorheen. Da's niet goed dus.. vroeg slapen
Ernstige zaken.. och.. niet iets dat ik op een openbaar forum zou willen posten....
ik heb je in mijn sig gezet
[life of Bwian mode]quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Iedereen is er meteen stil van heijx....![]()
Nou, al die hoffelijkheid en mooie woorden zijn we gewoon niet zo gewend hier.quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:56 schreef heijx het volgende:
[..]
[life of Bwian mode]
Wath it thomething I thaid?![]()
Dat had je mij ook wel eens eerder mogen vertellenquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Vroeg slapen is niet altijd handig nee. Heb er ook wel eens een poging toe gedaan, maar het leverde me per saldo één en al vermoeidheid op. Ik ben maar gewoon weer nachtmens geworden.
yes ma'amquote:Nee tuurlijk, niet posten hier. Als het maar gewoon weer een beetje gaat. Kop op hoor je?
quote:O we moeten wel uitkijken wat we tegen je zeggen he? Met die sigs van jou![]()
U was nog altijd in de veronderstelling dat ik elke avond tegen tienen onder de wol kruip?quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat had je mij ook wel eens eerder mogen vertellen
[..]
yes ma'am
[..]Niet alleen mijn sigs hoor...
zie ook http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=22914
Neee, dat eerder slapen geen zin heeft!!!quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:07 schreef Duderinnetje het volgende:
U was nog altijd in de veronderstelling dat ik elke avond tegen tienen onder de wol kruip?Toch eens beter nalezen dan
![]()
kan ik je daarop quoten?quote:Wel jaaaa, ook in je fotoboek. Ik zeg nooit meer iets tegen je!![]()
Volgende keer moet je me dan gewoon eerder vragen: zeg Dude, wat denk jij? Heeft eerder slapen zin?quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Neee, dat eerder slapen geen zin heeft!!!
[..]
kan ik je daarop quoten?
Ik geef toe, het is een stuk efficiënter.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, al die hoffelijkheid en mooie woorden zijn we gewoon niet zo gewend hier.
Volgende keer maar gewoon iedereen begroeten met: Goedesmorreges, nuecken iemand?
Sluit wat beter aan bij de mores van dit topic schat ik![]()
Whatever you think,quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgende keer moet je me dan gewoon eerder vragen: zeg Dude, wat denk jij? Heeft eerder slapen zin?
Zeg ik: neu.
Zeg jij: ah oké.
Opgelost.
En het levert wellicht nog iets op ookquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:14 schreef heijx het volgende:
[..]
Ik geef toe, het is een stuk efficiënter.
Ach ja, ze zeggen het...quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Whatever you think,
Whatever you say,
Dude knows best!
Mijn spionage software zegt mij dat Arty NU mee zit te lurken.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Ach ja, ze zeggen het...
Haha.. ik keek net in mijn fotoboek, en jouw naam had er moeten staan.. staat die van ArtyShock erquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Arty? Arty? Ik wil die software ook! Had je die niet even op mijn nederige klaptopje kunnen zetten?
Haha! De lurkert...quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Haha.. ik keek net in mijn fotoboek, en jouw naam had er moeten staan.. staat die van ArtyShock er
Dus hij moet wel hebben meegelezen en op de link hebben geklikt
spysoftware rules
Staat niet voor niets in zijn ondertitelquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Haha! De lurkert...
Aha.. okee.. suc6quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Fok!genoten, aanwezigen en lurkers (), ik ga me even klaarmaken veur een doktersbezoekje! later allemaal!
Wist t welquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:32 schreef D.Rose het volgende:
#@%!*@$^@(#@%^&@#$@#$@$^^&%*^%(^%!#%& internet
Oké nog één postje dan tussen douchen en aankleden door:quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:03 schreef es70 het volgende:
Jij laat er geen gras over groeien Duderinnetje! Nu al een afspraak gemaakt voor die sterilisatie?!
Gaat helemaal goed komen. Tot vanavond maar weer.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oké nog één postje dan tussen douchen en aankleden door:
Ik zei het toch Es? En ik ben een dame van mijn woord hoor. Vanmiddag nog gaat het hele kippenhok eruit. Zou dat poliklinisch zijn denk je? Ik bedoel, ik wil straks wel weer gewoon kunnen Fok!ken natuurlijk. Fokken mét uitroepteken er in he? Dat andere wil ik juist niet
![]()
hoi heijxquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:09 schreef heijx het volgende:
En een evenredig goede middag natuurlijk.
De kip herrie salade van de Lidl is een aanrader! Big chunks of kip dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |