nou ja! Dacht dat je het op zijn minst grappig zou vinden eigenlijk.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, geantwoord nu, deed het weer. Maar wat was daaraan het leuke??? Ik dacht ik krijg leuk nieuws over jou te lezen.
Waarschijnlijk ja..
Ja, het is idd wel droevig gesteld dat castratie van "halfbloedjes" een apart idee is en ruimte krijgt in POL en een protest topic daartegen evenzo vrolijk in ONZ belandt. Geeft idd de stelling dat Fok! een rechtse site is met extreme trekjes handen en voeten. Als er iemand hier tegen het zere Cliteur been aangeschopt wordt dan is het wel links. Boeboehuilhuil.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:58 schreef Klompendanser het volgende:
Ha mooi, toch nog naar ONZ, eindelijk erkenning voor je, Ryan3. Argumentatiefaillissement al aangevraagd?![]()
Beetje treurig eerder. Ik had gehoopt dat je zou zeggen: ja, Ryan3, ik trouw met je...quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:09 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
nou ja! Dacht dat je het op zijn minst grappig zou vinden eigenlijk..
Dat was niet serieus he?.
Jij hebt een donorcodiciel???quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:09 schreef Arti het volgende:
Ik ben 100% fries en mijn voorouders ook al meer dan 150 jaar (als het niet langer is). Voor mij nog niet![]()
Dan moet je me eerst vragen! Ik zie nu dat je mijn grappige mail niet hebt gekregen want dat andere vond ik ook treurig.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beetje treurig eerder. Ik had gehoopt dat je zou zeggen: ja, Ryan3, ik trouw met je...
O..
Dat vraagt om een topic... O, even kijken dan, mom...quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:16 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Dan moet je me eerst vragen! Ik zie nu dat je mijn grappige mail niet hebt gekregen want dat andere vond ik ook treurig.
.
Vanavond?quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat vraagt om een topic... O, even kijken dan, mom...
.
Ga je weg nu, dan? Dan vanavond ja... Ik moet ook wat doen, gisteren ook al hele dag achter pc...quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:21 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Vanavond?.
Ach, de beroemde BMWM3 (ik like that "3") wil ook gesteriliseerd worden???quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:23 schreef BMWM3 het volgende:
schrijf mij maar op de lijst
Hahaha.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, de beroemde BMWM3 (ik like that "3") wil ook gesteriliseerd worden???.
Ja moet er echt vandoor anders blijf ik net zo makkelijk hangen als jij. tot vanavond! .quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ga je weg nu, dan? Dan vanavond ja... Ik moet ook wat doen, gisteren ook al hele dag achter pc...
.
Oki, tot vanavond...quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:26 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ja moet er echt vandoor anders blijf ik net zo makkelijk hangen als jij. tot vanavond! .
.
nee, jij wel?quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij hebt een donorcodiciel???
Ik wel ja. Maar ik vraag het omdat je ballen eraf gaan hè.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:35 schreef Arti het volgende:
[..]
nee, jij wel?![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, de beroemde BMWM3 (ik like that "3") wil ook gesteriliseerd worden???.
Trouwen? Volstrekt overbodige daad ... jullie staan allebei op de lijst.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:12 schreef Ryan3 het volgende:
... Ik had gehoopt dat je zou zeggen: ja, Ryan3, ik trouw met je..
zolang je het met een beetje liefdequote:Op woensdag 14 juli 2004 14:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wel ja. Maar ik vraag het omdat je ballen eraf gaan hè.
In mijn ogen trouw je uit liefde niet om bij elkaar komende praktische redenen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:51 schreef Gajus het volgende:
[..]
Trouwen? Volstrekt overbodige daad ... jullie staan allebei op de lijst.![]()
Even zo vrolijk is het treuriger..quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:21 schreef OllieA het volgende:
Het wordt treuriger en treuriger op Fok...![]()
Zet mij maar op de lijst.
Tijd die diepe wonden veroorzaakt. Ik ben ook geen fan van het huwelijk maar zo pessimistisch ook weer niet.quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat je trouwt uit liefde maakt natuurlijk nog niet dat je met trouwen liefde een plezier doet.
Opvallend hoeveel overlap tussen de stokpaardjes van de echte en onze Fok! Clinton.quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:57 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Hee Ry, ben je er niet? Hoop dat je nog gekeken hebt, was leuk interview met Clinton ...
Ik dacht af en toe precies hetzelfde.quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:38 schreef Gajus het volgende:
[..]
Opvallend hoeveel overlap tussen de stokpaardjes van de echte en onze Fok! Clinton.![]()
Volgens mij lijd jij aan een kwaal die onder pubers nogal gangbaar is. Gelet op jouw leeftijd denk ik in eerste instantie aan een postpuberale verliefdheid en in tweede instantie aan een premature tweede jeugd syndroom.quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:50 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Grappig, bij een " irl-Ryan" denk ik niet aan Bill Clinton maar andersom associëer ik Clinton wel met Ryan.
En dit omdat ik opmerkte dat je avatar je "gezicht" op Fok! wordt en daarom vind dat je deze niet om de haverklap moet veranderen?quote:Op donderdag 15 juli 2004 01:13 schreef Gajus het volgende:
[..]
Volgens mij lijd jij aan een kwaal die onder pubers nogal gangbaar is. Gelet op jouw leeftijd denk ik in eerste instantie aan een postpuberale verliefdheid en in tweede instantie aan een premature tweede jeugd syndroom.![]()
Ook welterusten.
Tja, ik was ook wel verbaasd en niet verbaasd, er is een vrij nauwkeurige overlap. M.n. zijn liberale opvattingen versus de opvattingen der fundamentalisten. Hoewel het interview op zich, wat TBO zegt, niet echt denderend was. Ik had onwillekeurig meer verwacht van onze Grote Hoofdvragensteller.quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:38 schreef Gajus het volgende:
[..]
Opvallend hoeveel overlap tussen de stokpaardjes van de echte en onze Fok! Clinton.![]()
Nee, ben blij er weer op te zitten, vanmorgen deed-ie het nog niet.quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:19 schreef thumb-bolt-on het volgende:
doet jouw mail het weer?
Terugvindpost..
Je moet er niet op gaan zitten.quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ben blij er weer op te zitten, vanmorgen deed-ie het nog niet.
Hee, maar je zag ook de overeenkomsten dus, tussen Clinton en ik???
Mm, zou dat het zijn???quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:42 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Je moet er niet op gaan zitten..
Niet in uiterlijk hè.quote:Nee niet gezien sorry..
Voor geïnteresseerden is het interview alsnog te zien op:quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:29 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, maar je zag ook de overeenkomsten dus, tussen Clinton en ik mij???
Vast.... je bent immers weer dikker geworden.quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, zou dat het zijn???
[..]
Niet in uiterlijk hè.
Over uiterlijke overeenkomsten gesproken, toch niet behept met een enigszins paarsige neus?quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:47 schreef Ryan3 het volgende:
Niet in uiterlijk hè.
Van Clinton kende ik eigenlijk alleen zijn beleid, zijn filosofie werd mij eerst nu enigszins duidelijk, en die blijkt dus onafhankelijk van elkaar ongeveer dezelfde te zijn. Achter zijn beleid sta ik wel, al vanaf 1993, maar ik ben wat Europeser natuurlijk en ik vind de manier waarop hij regeerde (via polls achterhalen of het goed valt) bepaald zwak. Het had wat mij betreft dus wat flinker gekund, echter dan hou ik geen rekening met de Amerikaanse mores natuurlijk...quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:49 schreef Gajus het volgende:
[..]
Voor geïnteresseerden is het interview alsnog te zien op:
http://www.novatv.nl/inde(...)ls&reportage_id=2720
@Ryan, wat ik mij afvraag, in analogie met het kip-ei-probleem,
wat was er eerder: de gelijkenis tussen Clinton´s en jouw opvattingen of de gelijkenis tussen Clinton´s portret en jouw avatar?
Niet erg dik hoor.quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:50 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Vast.... je bent immers weer dikker geworden..
Ja, okee, maar kleur dat dan een beetje in...quote:Je zit gewoon te vissen, ik schreef dat gisteravond al..
Mijn familie 200 jaar laterquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:09 schreef engessa het volgende:
400 jaar geleden uit Duitsland aan komen waaien maar sindsdien zo Nederlands als de pest.
Clinton kon nauwelijke flinker optreden vanwege de zwakke positie van de Democraten in het Senaat en Congres.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:03 schreef Ryan3 het volgende:
... Het had wat mij betreft dus wat flinker gekund, echter dan hou ik geen rekening met de Amerikaanse mores natuurlijk...
Ja, dat klopt voor een deel, hij had Newt Gingrich voor zich. Maar veel zaken heeft hij gewoon afgeblazen vanwege de ongunstige polls daaromtrent.quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:41 schreef Gajus het volgende:
[..]
Clinton kon nauwelijke flinker optreden vanwege de zwakke positie van de Democraten in het Senaat en Congres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |